Sidan 2 av 5 FörstaFörsta 1 2 3 4 5 SistaSista
Resultat 61 till 120 av 247

Ämne: DJ-tråden

  1. #61
    must
    must är inte uppkopplad

    Senior
    Citat Ursprungligen postat av Jätten Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    must>> jag pröva vjamm på windows 8 och fick massa felmedelanden. vilket kanske inte är så konstigt med tanke på att senaste uppdateringen verkar ha gjorts 2005. vågar nog inte köra den tyvärr. ska börja kolla lite mer på hur jag kan implementera max/msp jitter med ableton live för video. här är en rätt cool lösning tex.

    http://vjkungfu.tv/archive/cut-up-vi...-ableton-live/
    stirrar oftast mig blind på möjligheter, så automappar min gamla triggerfinger i ableton, ableton first. vjamm för enkelhetens skull, höll på att somna under videon verkar fett dock, max o arduino ngt lucifer verkar fet

  2. #62
    must
    must är inte uppkopplad

    Senior
    visual jockey är gratis odet jag fastnade helt för är pd pure data http://puredata.info/ o vjamm såklart

  3. #63
    Max
    Max är inte uppkopplad
    Maxs avatar
    Veteran
    Jag har varit lite småsugen ett tag på att skaffa något så att man kan mixa vinyler helst men annars typ två valfria ljudkällor. Vart ska man starta? En controller till datorn och traktor?
    hur är typ ett sånt här kit:
    http://www.soundshop.se/numark-ibatt...223-c-436.aspx

  4. #64
    timothy
    timothy är inte uppkopplad
    timothys avatar
    Veteran
    Jag tycker man ska satsa rätt från början, plastiga leksaksgrejor blir inget kul i längden, ingen midimixer eller inbyggd mixergrej.

  5. #65
    Max
    Max är inte uppkopplad
    Maxs avatar
    Veteran
    Så ett par bra vinylsvarvar och en riktig mixer direkt alltså? De går väl loss på uppåt 10 papp iaf?

  6. #66
    Max
    Max är inte uppkopplad
    Maxs avatar
    Veteran
    Ingen som kan säga något om kitet ja länka ovan? Två papp för två vinylspelare och mixer känns ju väldigt överkomligt men det kanske bara är skräp? Hur pass skräp?

  7. #67
    Ewigland
    Ewigland är inte uppkopplad

    Senior
    Nja, det funkar säkert, men det ser ju för taskigt ut och går nog sönder rätt så fort, i alla fall finns det en risk för det. Som du kanske vet har Technics 1210/1200 mk2 varit standard länge, nu tillverkas de ju inte längre och det kan vara svårt att få tag på ett par i bra skick för under 5000:-. Jag tror att Numarks vinylsnurror kan vara rätt okej, men vore jag du skulle jag snarare satsa på ett begagnat Serato/Traktor Scratch alt. det billiga alternativet http://mspinky.com/vinyl/ , två Numark/begagnade Technics-spelare och en billig DJ-mixer, ska du bara börja testa lite funkar det ju såklart med nästan vad som helst för runt 500:- på blocket/vend.

  8. #68
    Max
    Max är inte uppkopplad
    Maxs avatar
    Veteran
    jo vet att det är 1210/1200 man borde skaffa men det kostar ju därefter.

    Anledningen till att jag vill snurra vinyl är för att mycket av den musiken jag vill mixa har jag på just vinyl. Känns ju då mest logiskt att helt enkelt köra på det.

    Kanske köper mig det där kitet för att lära mig och sen byter upp mig steg för steg.

  9. #69
    klonqs avatar
    Veteran
    Jag har inte provat varken Numark eller Stantons dyrare alternativ men deras budgetlösningar är just : Budgetlösningar.

  10. #70
    Ewigland
    Ewigland är inte uppkopplad

    Senior
    Yes, men så dåliga är de nog inte. Jag har testat ett par Numark (minns inte exakt modellen) och det var absolut inte fy skam. Sen är det ju en annan sak med hållbarhet etc. men ska man bara börja hemma så tycker jag egentligen att du kan köpa (nästan) vad som helst. Skulle skippa iPod-grejen bara.
    Sen kan det vara bra att vara medveten om att en av anledningarna till att Technics är så populära (utöver tradition, funktioner etc.) är att de just är lätta att sälja vidare om man skulle vilja göra det. Det är ju svårare med mindre populära prylar.

  11. #71
    Max
    Max är inte uppkopplad
    Maxs avatar
    Veteran
    Ja ju mer jag tänker på det desto mer inser jag att det nog är lika bra att satsa på bättre grejjor direkt. Dessa verkar få bra betyg:
    http://www.thomann.de/se/audio_techn...lp120_usbc.htm

    Och jämförs kvalitetsmässigt med the real deal. Kunde kanske va ett alternativ!

  12. #72
    klonqs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Max Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Ja ju mer jag tänker på det desto mer inser jag att det nog är lika bra att satsa på bättre grejjor direkt. Dessa verkar få bra betyg:
    http://www.thomann.de/se/audio_techn...lp120_usbc.htm

    Och jämförs kvalitetsmässigt med the real deal. Kunde kanske va ett alternativ!
    Fan va najs om det är ett gediget hantverk för de ser helt OK ut och är billiga!!!

  13. #73
    klonqs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Ewigland Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Yes, men så dåliga är de nog inte. Jag har testat ett par Numark (minns inte exakt modellen) och det var absolut inte fy skam. Sen är det ju en annan sak med hållbarhet etc. men ska man bara börja hemma så tycker jag egentligen att du kan köpa (nästan) vad som helst. Skulle skippa iPod-grejen bara.
    Sen kan det vara bra att vara medveten om att en av anledningarna till att Technics är så populära (utöver tradition, funktioner etc.) är att de just är lätta att sälja vidare om man skulle vilja göra det. Det är ju svårare med mindre populära prylar.
    Det lilla jag märkt på numarks billigare modeller är att framförallt vridmomentet inte är detsamma.

  14. #74
    Max
    Max är inte uppkopplad
    Maxs avatar
    Veteran
    Nu kommer jag låta som en riktig douche men det är inget illa menat utan jag vill förstå:
    Vad gör man som DJ? Ponera att jag skaffar två vinylspelare och en mixer och börjar mixa mina techno/housevinyler. Vad gör jag mer än att välja låtarna? Brukar man göra mashups och sånt eller är det bara låtbyte med beatmatch och snygga övergångar? T ex om jag skulle sätta på Maurizio M4 så är en sida där ganska lång.

  15. #75
    klonqs avatar
    Veteran
    beror väl helt på , jag personligen gillar väl att försöka göra långa beatmatch övergångar så det blir nån form av mashup. Tycker inte man skall vara rädd för att spela hela låtar , klart är det ett riktigt partygolv man spelar på så kanske man kan hålla sig borta ifrån breaks osv men det är inte riktigt min grejj att hålla på och köra 2min av varje lått och sen nästa jättedrop. Dels är jag inte så duktig dj och sen lyssnar jag inte riktigt på sån musik M4 funkar fint

  16. #76
    klonqs avatar
    Veteran
    Btw skall man dumpa dj-sets här också eller skall det finnas en egen tråd för sets?

  17. #77
    Jätten
    Jätten är inte uppkopplad
    Jättens avatar
    Veteran
    starta en ny tråd för det under egen musik vet ja. du kan ju döpa den till dj-sets (öppen tråd) och förklara i första posten att den är menad för alla att kunna posta sina mixar i. om det är det du vill.

  18. #78
    Jätten
    Jätten är inte uppkopplad
    Jättens avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Max Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Nu kommer jag låta som en riktig douche men det är inget illa menat utan jag vill förstå:
    Vad gör man som DJ? Ponera att jag skaffar två vinylspelare och en mixer och börjar mixa mina techno/housevinyler. Vad gör jag mer än att välja låtarna? Brukar man göra mashups och sånt eller är det bara låtbyte med beatmatch och snygga övergångar? T ex om jag skulle sätta på Maurizio M4 så är en sida där ganska lång.
    bra kille som pratar superbasic om dj-ing. även om hans ideer och begrepp ibland är mer personliga än almängiltiga.
    http://www.youtube.com/channel/HCEOv_zlyuskg

    sen tycker jag att du ska skaffa 1210. ångrar du dig får du dom sålt för samma pris. se bara till att allt funkar på dem.

  19. #79
    klonqs avatar
    Veteran
    kan ju börja med att dumpa här så får vi se om någon annan följer efter , var väl så det var tänkt. Blivit lite sugen på att spela in något och jag har ändrat min smak på något sätt som jag borde försöka spela in .. får se helt enkelt.

  20. #80
    Chabo
    Chabo är inte uppkopplad

    Senior
    Citat Ursprungligen postat av Problemer Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    kan ju börja med att dumpa här så får vi se om någon annan följer efter
    Jag känner mig lite modig och börjar!

    http://www.mixcloud.com/rickardchabo...on/ringrostig/

    Har inte mixat techno på en 6-7år så nu tänkte jag att det är dax igen! Eftersom jag även i studion har lagt psytrancen på hyllan till förmån för techno! Så sättet är lite ringrostigt kritik uppskattas

  21. #81
    Max
    Max är inte uppkopplad
    Maxs avatar
    Veteran
    Tackar för svaren jag fick! Får väl helt enkelt skaffa mig ett par 1210:or eller dom där audio technica och sätta igång och jobba. Andrahandsvärdet må vara lägre på audiotechnicorna, men å andra sidan ser jag inte det som ett riktigt problem då jag har svårt att se att jag skulle sälja båda två eller ens någon av dom. En skulle jag åtminstone spara för jag har såpass mycket vinyl att jag alltid kommer behöva minst en lirare

  22. #82
    Chabo
    Chabo är inte uppkopplad

    Senior
    Citat Ursprungligen postat av Max Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Tackar för svaren jag fick! Får väl helt enkelt skaffa mig ett par 1210:or eller dom där audio technica och sätta igång och jobba. Andrahandsvärdet må vara lägre på audiotechnicorna, men å andra sidan ser jag inte det som ett riktigt problem då jag har svårt att se att jag skulle sälja båda två eller ens någon av dom. En skulle jag åtminstone spara för jag har såpass mycket vinyl att jag alltid kommer behöva minst en lirare
    Du kommer aldrig att ångra ett inköp av ett par 1210:or <3

    o en allen & heat mixer!!

  23. #83
    klonqs avatar
    Veteran
    Chabo jag lyssnade lite på din mix tidigare , det var lite nachtstroom schallplatten över det va? eller hur det nu stavas. Skall lyssnas på ordentligt.

  24. #84
    Chabo
    Chabo är inte uppkopplad

    Senior
    Citat Ursprungligen postat av Problemer Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    det var lite nachtstroom schallplatten över det va?
    Mja nästan hälften Det bolaget fick mig att få en nytänding till techno!

  25. #85
    Max
    Max är inte uppkopplad
    Maxs avatar
    Veteran
    Ja det kanske blir ett par 1210:or då Men först ska jag flytta hemifrån så det blir vad budgeten räcker till då!

    Din mix lät riktigt bra Chabo!

  26. #86
    Chabo
    Chabo är inte uppkopplad

    Senior
    Citat Ursprungligen postat av Max Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Ja det kanske blir ett par 1210:or då Men först ska jag flytta hemifrån så det blir vad budgeten räcker till då!

    Din mix lät riktigt bra Chabo!
    OK! Mitt tips är att leta på blocket när det tycker upp ensamma, då är de oftast inte så hårt spelade och man kan pruta! Skulle du inte lyckas med det, och köper spelare som har använts till att dj:a så tänk på att pickuper är ganska dyra ifall de är bra.. och kan vara värda en extra slant

    Tack!

  27. #87
    Max
    Max är inte uppkopplad
    Maxs avatar
    Veteran
    har ett par 1200 mk2 på g verkar det som. Så då kommer nästa fråga: Mixer! Vad ska jag sikta på?

  28. #88
    timothy
    timothy är inte uppkopplad
    timothys avatar
    Veteran
    Detta verkar vara ett fynd!
    http://www.99musik.se/showthread.php...ighlight=ecler

    Edit: trodde det var 360 men 310 är säkert bra med.

  29. #89
    Infra
    Infra är inte uppkopplad
    Infras avatar
    Veteran
    Vilken prisrymd pratar vi ?



    Citat Ursprungligen postat av Max Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    har ett par 1200 mk2 på g verkar det som. Så då kommer nästa fråga: Mixer! Vad ska jag sikta på?

  30. #90
    Max
    Max är inte uppkopplad
    Maxs avatar
    Veteran
    Budgetten är ju inte gigantisk och jag köper ju för att lära mig så runt 1000-lappen ny lr beggad. Hellre mindre om det går att komma undan med! :-)

  31. #91
    timothy
    timothy är inte uppkopplad
    timothys avatar
    Veteran
    Köp inte ny mixerför så lite pengar, de är oftast utan överdrift helt värdelösa! Mixern är det viktigaste av allt. Om den jag tipsade finns kvar så är det bra val, bra scratch mixer med.

  32. #92
    timothy
    timothy är inte uppkopplad
    timothys avatar
    Veteran
    Här är mycket mixer för pengarna också, den funkar fint ute dessutom:
    http://www.blocket.se/goteborg/Pione....htm?ca=15&w=1

  33. #93
    klonqs avatar
    Veteran
    Instant klubbsound.

  34. #94
    Chabo
    Chabo är inte uppkopplad

    Senior

  35. #95
    Max
    Max är inte uppkopplad
    Maxs avatar
    Veteran
    Bra tips, tack! Den där Allen Heath har jag fått tips om av Dar303 också. Kostar ju en del men verkar schysst. Nån som testat Allen Heaths andra, typ xone22?

  36. #96
    Chabo
    Chabo är inte uppkopplad

    Senior
    Du kan nog få ner priset en bra bit... finns inget värde i dessa.. alla vill ha de nya!! Men 22 är ok men de gamla låter bättre!

  37. #97
    Infra
    Infra är inte uppkopplad
    Infras avatar
    Veteran
    Ja har själv AH och det är utan tvekan den bästa mixer ja kommit i kontakt med under 20 års dj ande. Och så låter de superbt.
    Ja tror mixern som Chabo länkade till är en skitbra nybörjar mixer samtidigt som den kommer hålla ett bra tag framöver.

    Men 3000 känns lite dyrt imho.

  38. #98
    klonqs avatar
    Veteran
    jag kör också A&H xone , najs mixer.

  39. #99
    Max
    Max är inte uppkopplad
    Maxs avatar
    Veteran
    Vilken AH-mixer kör ni?

  40. #100
    klonqs avatar
    Veteran
    Xone:42 den silvriga modellen , svårare att fåtag på än den svarta men jag har 1200'or så det fick bli som det blev , allt silver

    ojj , det där på bilden är en 92 men ok inte min bild.

    Vet inte om färgen är lite annorlunda på 92 men jag tycker den silvriga jag har smälter in bättre med mina skivspelare , kanske är ljussättningen ifrån blåa leds som gör skilnaden , min rigg vilar nu..
    Bifogade miniatyrer Bifogade miniatyrer Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	konix_xone.jpg 
Visningar:	87 
Storlek:	78,6 KB 
Id:	46657  
    Senast redigerat av klonq den 2013-05-30 klockan 15:11.

  41. #101
    Chabo
    Chabo är inte uppkopplad

    Senior
    Xone 62.. Tackar Infra för den lyckan!

  42. #102
    Infra
    Infra är inte uppkopplad
    Infras avatar
    Veteran
    Xone 62 hade ja innan, den fick Chabo ta över... nu har ja en Xone 4D.

    - - - Uppdaterad - - -

    Citat Ursprungligen postat av Chabo Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Xone 62.. Tackar Infra för den lyckan!
    Haha too slow

  43. #103
    Jätten
    Jätten är inte uppkopplad
    Jättens avatar
    Veteran
    ok. då hakar jag på på att posta mina mixtapes här. så får vi börja med en ny tråd för det om det visar sig att den här blir för grötig.

    Börjar med ett experiment. Jag testade att mixa DNB, House mm på tre skivspelare samtidigt, med blandade resultat.


    https://youtu.be/NZkZxEujicc


    https://youtu.be/1fOC6RTYDJA


    https://youtu.be/roYOtkwE1Po

  44. #104
    Max
    Max är inte uppkopplad
    Maxs avatar
    Veteran
    Hur mycket ska man betala för en beggad Xone22?

  45. #105
    Out in the blue
    Out in the blue är inte uppkopplad
    Out in the blues avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    Köp inte Pioneer djm 500 el. 600 om ljudet ut är viktigt för dig. Jag har haft båda eller iaf en av dem, minns inte. Bytte upp mig till en Denon dn-x1500 och det blev markant skillnad i ljudet.

  46. #106
    klonqs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Out in the blue Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Köp inte Pioneer djm 500 el. 600 om ljudet ut är viktigt för dig. Jag har haft båda eller iaf en av dem, minns inte. Bytte upp mig till en Denon dn-x1500 och det blev markant skillnad i ljudet.
    men du kanske hade tyckt det samma om en pioneer DJM800 mixer? Jag har aldrig riktigt lyssnat ordentligt själv men många säger att djm800 distar fult , men du kanske inte distat de mixarna? Jag vet inte om det beror på att signalkedjan är digital, eller iaf endel av den. jag tycker dock att man får ett vissta klubbsound snabbt med en djm800

    jag har bara lyssnat på 500 och 600 hemma hos polare men jag har tyckt att det finns tendenser mot 800 sound varje gång.

    //
    tendenser är ju fel att skriva , jag tycker de låter som 800, helt enkelt.
    Senast redigerat av klonq den 2013-05-31 klockan 20:42.

  47. #107
    Out in the blue
    Out in the blue är inte uppkopplad
    Out in the blues avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    Inte testat djm800 så jag vet inte. Skulle vara kul att testa och jämföra dock. Nä jag distar inte i mixern, ligger alltid kring 0 dB.

    Men saken är att det är svårt att jämföra ljud. Vid A/B testning bör man enbart byta ut tex mixern för att jämföra, svårare att jämföra utrustning som man har själv med utrustning som tex vänner har.

    Jag kopplade idagarna ur min Marantz-förstärkare och ersatte den med en Denon dito. Hörde direkt att den förstnämnda var "bättre". Denon stärkaren är fortfarande inkopplad och örat tycker nu att den låter helt ok/bra...
    Inte lätt det här med ljud!

  48. #108
    Chabo
    Chabo är inte uppkopplad

    Senior
    Bra ljud = A&H & Rane.. Slut diskuterat :P

  49. #109
    timothy
    timothy är inte uppkopplad
    timothys avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Chabo Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Bra ljud = A&H, ECLER & Rane.. Slut diskuterat :P
    FIXED!

  50. #110
    Chabo
    Chabo är inte uppkopplad

    Senior
    ja just det spanjorer kan.. aldrig fastnat för ecler mixarna lite för tjocka rattar för mig.. men ljudet är najs..

  51. #111
    Max
    Max är inte uppkopplad
    Maxs avatar
    Veteran
    Jag har en Xone22 på g. En monitor-RCA-utgång är trasig. Någon som vet om det kan vara något allvarligt fel eller helt enkelt trasigt jack eller kabel som gått av?

  52. #112
    klonqs avatar
    Veteran
    Nån som dj'ar och använder sig av effekter? Vad använder ni er av tex?

  53. #113
    Max
    Max är inte uppkopplad
    Maxs avatar
    Veteran
    Är någon av dessa något att ha:
    http://www.blocket.se/stockholm/DJ_M....htm?ca=11&w=1

    http://www.blocket.se/stockholm/Vest....htm?ca=11&w=3

    Lagom prisnivå för mig hehe, men jag har ju fått lära mig att man ska ha bra direkt. Men någon av dessa kanske duger ändå?

  54. #114
    Infra
    Infra är inte uppkopplad
    Infras avatar
    Veteran
    Både Vestax och Stanton gör bra mixers. Ja har dock inte själv spelat på nån av dessa modeller.
    Bra priser dock

  55. #115
    Chabo
    Chabo är inte uppkopplad

    Senior
    Citat Ursprungligen postat av Problemer Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Nån som dj'ar och använder sig av effekter? Vad använder ni er av tex?
    Eq och HP Filter.. Har lekt hemma med delay, men tveksam till att köra det på ett PA då det kan bli lite överstyr

    En tredje spelare med Djtools kanske oxå kvalar in som effekt? Kul är det ialla fall

  56. #116
    klonqs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Chabo Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Eq och HP Filter.. Har lekt hemma med delay, men tveksam till att köra det på ett PA då det kan bli lite överstyr

    En tredje spelare med Djtools kanske oxå kvalar in som effekt? Kul är det ialla fall
    Det låter väl som jag även om jag i princip slutat leka med filtret. Funderade dock på att skaffa nån effektenhet och koppla in den på dub vis , jag har ju 2 kanaler över hemma. Får man lite bättre kontroll.

  57. #117
    GOAB
    GOAB är inte uppkopplad
    GOABs avatar
    Veteran
    Timothy: Ecler <3

    Max: Vestaxen! Bra grej/pris.
    Senast redigerat av GOAB den 2013-06-14 klockan 08:14.

  58. #118
    Jätten
    Jätten är inte uppkopplad
    Jättens avatar
    Veteran
    Nu har jag äntligen kommit igång med serato video och oj vad kul det är. har ett problem bara. min crossfader skickar midi så att jag kan mixa mellan videoklippen, men den verkar däremot inte läsa av vad jag har för kurva på fadern. så jag undrar om man kan ställa in så att serato byter rakt av mellan två videos när man rör på fadern. så att jag kan få en naturlig videomix när jag scratchar(och med andra ord inte har någon kurva alls på fadern)?
    Fixat. det fanns en meny under fadern i videoläget där man kan välja olika fejdningar.

    möjligheterna att kalibrera midi i learnläget verkar ju vara minimala tyvärr. Någon som vet om man ens kan välja om en midisignal ska vara tex fader eller knapp eller om man är helt utlämnad till seratos tolkningar? jag har fyra rattar på min ecler som den tolkar som knappar, vilket ju inte är så användbart.

    När jag öppnar HD-filmer (rippade från youtube 1080 dpi) så får jag gråskärm och förvrängd bild. Någon som vet vilka begräsningar det finns för mp4-format som ska vara spelbara i serato video?
    Senast redigerat av Jätten den 2013-06-19 klockan 15:54.

  59. #119
    lingondricka
    lingondricka är inte uppkopplad
    lingondrickas avatar
    Senior
    Max: har du vägarna förbi malmö kan du få köpa 2 vestax pdx a2 och/eller en stanton sa 5 mixer av mig. Skivspelarna har jag släpat runt en del och ena saknar en fot, men i övrigt inget fel på. Det med foten är inget funktionellt problem, jag har lagt en snusdosa där istället när jag har spelat med dem och det har funkat bra. Shure m44 7 pickupper sitter på. Mixern har bara varit hemma så den är i princip i nyskick.

    Mixern kan jag nog skicka om det skulle vara så, men skivspelarna är tunga och för mycket meck med att skicka.

    Du kan få ett bra pris på grejerna. Jag DJade mycket för 10-15år sedan, men nu står grejerna bara i en garderob och det är roligare om någon får nytta av dem.

    Jag är i umeå nu, men om du är intresserad kan vi ta det när jag är tillbaka i malmö i början av juli.

  60. #120
    Max
    Max är inte uppkopplad
    Maxs avatar
    Veteran
    Tack för erbjudandet lingondricka! Jag har dock redan skaffat både spelare (technics sl1200 mk2) och mixer (stanton rm three). Behöver bara putsa lite på kontaktytorna på tonarmarna så ska allt funka sen

Liknande ämnen

  1. G.A.S.M.A.S.K.-tråden
    Av Imported Johannes i forum Allmänt om musik
    Svar: 2493
    Senaste inlägg: 2023-09-06, 22:54
  2. E-mu EOS-tråden
    Av PF i forum Syntar, samplers & sånt
    Svar: 119
    Senaste inlägg: 2023-02-18, 20:36

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •