Sidan 14 av 44 FörstaFörsta ... 4 10 11 12 13 14 15 16 17 18 24 ... SistaSista
Resultat 781 till 840 av 2589

Ämne: Elektron Analog Four

  1. #781
    PeterH
    PeterH är inte uppkopplad
    PeterHs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Ashaz Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Vad brukar de ha för leveranstid annars på postorder?
    Skickas samma dag om du beställer innan 12.

  2. #782
    834
    834 är inte uppkopplad
    834s avatar
    Veteran
    Kollade lite A4-videos på tuben. Fick oväntat mycket GAS. Ska råna en bank, sälja en njure eller vinna på lotteri.

    edit: Eller ja skaffa ett jobb kan eventuellt funka också.

  3. #783
    Keiowas
    Keiowas är inte uppkopplad
    Keiowass avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av 834 Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Kollade lite A4-videos på tuben. Fick oväntat mycket GAS. Ska råna en bank, sälja en njure eller vinna på lotteri.
    Gör det.. Det är helt klart värt det.

  4. #784
    PeterH
    PeterH är inte uppkopplad
    PeterHs avatar
    Veteran
    Första intryck: grym. Låter kanon, har inte läst manual, men fått till en liten snutt helt på känn.

    Otroligt gedigen känsla i hårdvaran, md och mm känns gammal traktor i jämförelse.

  5. #785
    odlarn
    odlarn är uppkopplad nu
    odlarns avatar
    Veteran
    Ja, framförallt sequencern är så mycket trevligare. Snabbtips, håll inne en trig och mikroflytta den med pil höger eller vänster. Hej sväng.

  6. #786
    rydan
    rydan är inte uppkopplad
    rydans avatar
    Veteran
    Hur är det nu. Kan man "offra" synthspår för att få separata sequencerspår för varje av de fyra CV-utgångarna? Behöver ju inte vara 1V/oct på samtliga, bara man kan köra CV-spåret som 1V/oct och sen tre andra spår som ren CV. Anledningen till att jag vill kunna ha det på separata spår är att kunna köra olika looplängd per CV-sekvens...

  7. #787
    SH-101
    SH-101 är inte uppkopplad
    SH-101s avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av rydan Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Hur är det nu. Kan man "offra" synthspår för att få separata sequencerspår för varje av de fyra CV-utgångarna?...
    Ja. Jag har t.ex. "dubblat" spår 1 både för internt bruk och CV-ut. Du ställer in det på samma ställe du väljer vilken sorts CV du vill ha om jag inte minns fel :P
    Glöm inte att det borde gå att använda FX-spåret också ...

  8. #788
    jgb
    jgb är uppkopplad nu
    jgbs avatar
    Fjomp
    Japp, fx-spåret går också att använda.

  9. #789
    rydan
    rydan är inte uppkopplad
    rydans avatar
    Veteran
    Jo, läste att man kan köra FX-spåret för CV, men det + CV-spåret är fortfarande bara två spår. Men, då går det m a o att skicka CV från de fyra synthspåren oxå om man så önskar? Najs.

  10. #790
    Ashaz
    Ashaz är inte uppkopplad
    Ashazs avatar
    Veteran
    Självspäkelse: Att lägga en A4 och nya gummi-knobbs i varukorgen, ett par dagar innan man faktiskt har fått pengarna för sakerna man sålt.

  11. #791
    jgb
    jgb är uppkopplad nu
    jgbs avatar
    Fjomp
    Citat Ursprungligen postat av rydan Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jo, läste att man kan köra FX-spåret för CV, men det + CV-spåret är fortfarande bara två spår. Men, då går det m a o att skicka CV från de fyra synthspåren oxå om man så önskar? Najs.
    Upplägget är att du har fyra CV ut. En CV ut kan skicka ut tonhöjdsinformation från vilket spår som helst, eller gate från vilket spår som helst. Du har sex spår till förfogande, och kan använda vilket av dem som helst som källa till spänning ut.

    Exempelvis kan du skicka CV från spår ett på utgången CV A, gate från FX-spåret på CV B, CV från CV-spåret på utgång CV C samt gate från spår fyra på CV D. Eller fyra olika klocksignaler på A/B/C/D... och så vidare.

  12. #792
    slirak
    slirak är uppkopplad nu

    Veteran
    Det här är så jobbigt. Jag inser ju att jag måste köpa två A4:or till. En att ha som renodlad trummis och en som renodlad CV-sequencer. Svenska Spel, hallå??? Dags för er att leverera nu!

  13. #793
    underminer
    underminer är inte uppkopplad
    underminers avatar
    Forumsekonomi
    ...inser att jag också behöver den här...

  14. #794
    Ashaz
    Ashaz är inte uppkopplad
    Ashazs avatar
    Veteran
    Snälla UPS. inte trilskas nu...
    De försökte leverera i fredags när jag inte var hemma, så fick ringa dem i lördags och ändra leveransdag till idag.

    ...ingen leverans ännu. På UPS sida står det att den hålls kvar i Lagerlokal i Malmö? /gnaga på naglarna

  15. #795
    underminer
    underminer är inte uppkopplad
    underminers avatar
    Forumsekonomi
    Skulle jag kunna styra min Polysix med A4:an? Har iofs MIDI på den men man kan ju bl.a. trigga arpeggiot på gammalt hederligt vis...

    ...och filtret...
    Senast redigerat av underminer den 2013-05-23 klockan 20:44.

  16. #796
    JFM
    JFM är uppkopplad nu
    JFMs avatar
    Senior
    Japp, det funkar fint skicka trig till arpeggiot på Polysix. Filtret har jag inte testat ännu men det borde inte vara några problem.

  17. #797
    underminer
    underminer är inte uppkopplad
    underminers avatar
    Forumsekonomi
    Cool, ser jag fram emot. Tack!

    Citat Ursprungligen postat av JFM Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Japp, det funkar fint skicka trig till arpeggiot på Polysix. Filtret har jag inte testat ännu men det borde inte vara några problem.

  18. #798
    Ashaz
    Ashaz är inte uppkopplad
    Ashazs avatar
    Veteran
    Man ska ju kunna köra olika sekvenslängder med denhär apparaten.
    Ställde in ett spår på 3/16.
    Men det låter som att den kör 123,123,123,123,123,1,123... alltså att den börjar om efter 16 steg ändå?
    Det sabbar hela rytmikgrejjen som jag försöker göra och får lyssnaren tillbaks i en 4/4 rytm.

  19. #799
    jgb
    jgb är uppkopplad nu
    jgbs avatar
    Fjomp
    Manualen, sida 31. Ändra längden på MASTER i ADVANCED MODE.

  20. #800
    Ashaz
    Ashaz är inte uppkopplad
    Ashazs avatar
    Veteran
    ah! Tack. Men påverkar inte det alla 4 tracksen samtidigt då?
    The MASTER column is only available in ADVANCED mode. Here the amount of steps the pattern will play
    before all tracks are restarted, plus the general time signature of the pattern, is set. The leftmost setting controls
    the amount of steps the pattern will play before all tracks are restarted.
    Måste hem och testa...

  21. #801
    pepelogu
    pepelogu är inte uppkopplad
    pepelogus avatar
    Veteran
    Är det någon som använder A4 enbart som ljudmodul. Är den att rekommendera som sådan?

    Seq-fipplande är inget för mig.

  22. #802
    jgb
    jgb är uppkopplad nu
    jgbs avatar
    Fjomp
    Skulle inte köpa den som ljudmodul om inte polyfoni fixades till först, annars håller jag med emu här. Symbiosen är klart större än delarna.

  23. #803
    Antimon
    Antimon är inte uppkopplad
    Antimons avatar
    Avliden
    Lite det som fått mig att tveka - tycker på nåt sätt att principen är sund men är inte jättekompis med sequencern på Octatrack.

  24. #804
    834
    834 är inte uppkopplad
    834s avatar
    Veteran
    Köpte just en A4 på Jam. På väg hem för en första flygtur.

  25. #805
    JFM
    JFM är uppkopplad nu
    JFMs avatar
    Senior
    Du kommer få en riktigt, riktigt trevlig helg.

  26. #806
    raoul flutters avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Ashaz Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    ah! Tack. Men påverkar inte det alla 4 tracksen samtidigt då?

    Måste hem och testa...
    Du måste sätta i oändligt loopläge, men då kan du inte switcha till annat pattern.

  27. #807
    El_Bruto
    El_Bruto är inte uppkopplad
    El_Brutos avatar
    Senior
    Vad jag förstått så behöver jag en insert-kabel med stor stereoplugg till 2 små monopluggar om jag vill sequenca min sh-101 från A4an. Finns det några sådana att få tag på eller ska man bara skaffa adapterhylsor till de stora monopluggarna på insert-kabeln istället?

  28. #808
    underminer
    underminer är inte uppkopplad
    underminers avatar
    Forumsekonomi
    Jag undrar: när man beställer, hur sker leveransen med ups? Levererar de hem på arbetstid så man måste hålla sig hemma eller hämtar man ut den på postkontor?

  29. #809
    Ashaz
    Ashaz är inte uppkopplad
    Ashazs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av underminer Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag undrar: när man beställer, hur sker leveransen med ups? Levererar de hem på arbetstid så man måste hålla sig hemma eller hämtar man ut den på postkontor?
    De levererar hem. sen får man ringa och jaga dem.

    Tydligen kan man be dem lämna till det lokala postkontoret också, men det föreslog de aldrig när jag ringde och bråkade med dem.
    Dock är leveransen SNABB!

  30. #810
    DanielW
    DanielW är uppkopplad nu
    DanielWs avatar
    Veteran
    Jag beställer sedan ett antal år bara till jobbet när UPS och liknande är inblandade.

  31. #811
    SH-101
    SH-101 är inte uppkopplad
    SH-101s avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av El_Bruto Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Vad jag förstått så behöver jag en insert-kabel med stor stereoplugg till 2 små monopluggar om jag vill sequenca min sh-101 från A4an. Finns det några sådana att få tag på eller ska man bara skaffa adapterhylsor till de stora monopluggarna på insert-kabeln istället?
    Annars kan du köra mono 6.3 till mono 3.5 om du bara behöver en uppsättning cv/gate

  32. #812
    underminer
    underminer är inte uppkopplad
    underminers avatar
    Forumsekonomi
    Aha, funkar det?

    Citat Ursprungligen postat av DanielW Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag beställer sedan ett antal år bara till jobbet när UPS och liknande är inblandade.

  33. #813
    DanielW
    DanielW är uppkopplad nu
    DanielWs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av underminer Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Aha, funkar det?
    Ja, deras organisation är intrimmad på att leverera till en reception eller lastbrygga på kontorstid. Ska de hem till folk verkar de bli förvirrade.

  34. #814
    underminer
    underminer är inte uppkopplad
    underminers avatar
    Forumsekonomi
    Haha, ok, då ska jag göra så. Tack för tipset!

    Citat Ursprungligen postat av DanielW Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Ja, deras organisation är intrimmad på att leverera till en reception eller lastbrygga på kontorstid. Ska de hem till folk verkar de bli förvirrade.

  35. #815
    En_Annan
    En_Annan är inte uppkopplad
    En_Annans avatar
    Veteran
    Någon som midistyrt t.ex. effektspåret via midi? Provade i ableton för en stund sedan. Ville precisionsautomatisera bl.a. delaytiden ala Richie Hawtin ( http://www.youtube.com/watch?v=IRaJqb1oyFQ ), men det krånglar rejält.

    Automatiseringar jag gjort i ableton tas inte upp av a4:an, men om jag spelar in en förändring från a4:an så tar den emot samma värden vid uppspelning, dock slutar den ta upp värdena om jag ändrar i automatiseringen i efterhand. Svinskumt.

    Körde in värdena i a4an genom usbn.

    Någon annan som fått det att fungera, eller haft liknande problem?

  36. #816
    Keiowas
    Keiowas är inte uppkopplad
    Keiowass avatar
    Veteran
    Yeah! Gjorde lite ackord igår med a4. Helvete va fint den lät i "poly". Måtte det komma en uppdatering med poly. Då ska jag ha en till.

  37. #817
    odlarn
    odlarn är uppkopplad nu
    odlarns avatar
    Veteran
    Ja, nu när jag skaffat en Minitaur som polare till den vill jag verkligen ha polyfoni, de blir nog ett toppteam då.

    Ang den kombon så har ju Minitauren 1 gate och 3 cv in, det känns väl som att A4 borde kunna rocka den ganska fint? Var det typ insertkablar man behövde för cv-utgångarna på a4?

  38. #818
    odlarn
    odlarn är uppkopplad nu
    odlarns avatar
    Veteran
    Och nu läste jag ett par rader upp och fick svar på min fråga.

  39. #819
    jgb
    jgb är uppkopplad nu
    jgbs avatar
    Fjomp
    A4: Who's your daddy?
    Minitaur: You...
    A4: Who's your daddy?
    Minitaur: You.
    A4: Now... Who's your daddy?
    Minitaur: You sir!

    A4: That's right sonny! Now, recieve my godly control signals and be a nice little 'taur!

  40. #820
    odlarn
    odlarn är uppkopplad nu
    odlarns avatar
    Veteran
    Inte skrämma den lilla tjuren nu

  41. #821
    odlarn
    odlarn är uppkopplad nu
    odlarns avatar
    Veteran
    Är det föresten sagt något någongång om poly-läge på A4, eller är det bara tjöt från pöbeln?

  42. #822
    Keiowas
    Keiowas är inte uppkopplad
    Keiowass avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av odlarn Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Är det föresten sagt något någongång om poly-läge på A4, eller är det bara tjöt från pöbeln?
    I review med sonic lab gubben så mumlar dom lite om hur dom ev. skulle kunna göra med det. Men väldigt löst

  43. #823
    batmannen
    batmannen är inte uppkopplad
    batmannens avatar
    Senior
    Det blev ingen Reaktor, ej heller Norbergfestivalen, nej det blev en A4 jag beställde

  44. #824
    Jonlin
    Jonlin är inte uppkopplad
    Jonlins avatar
    Senior
    Det lutar åt en för mig med, förhoppningsvis innan semestern. Jag har ingen tidigare erfarenhet av Elektronmaskiner överhuvudtaget, men satt med en A4 i vintras och har varit sugen sen dess.
    De flesta demos/videos man hittar är ju, inte helt förvånande, technoorienterade. Jag som huvudsakligen tänkt göra "kosmisk" ambient och lite drones med den, samt en del minmal techno skulle uppskatta tips på demos i åt det hållet om ni sitter på några?

  45. #825
    DanielW
    DanielW är uppkopplad nu
    DanielWs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Jonlin Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Det lutar åt en för mig med, förhoppningsvis innan semestern. Jag har ingen tidigare erfarenhet av Elektronmaskiner överhuvudtaget, men satt med en A4 i vintras och har varit sugen sen dess.
    De flesta demos/videos man hittar är ju, inte helt förvånande, technoorienterade. Jag som huvudsakligen tänkt göra "kosmisk" ambient och lite drones med den, samt en del minmal techno skulle uppskatta tips på demos i åt det hållet om ni sitter på några?
    Demos? Vad sägs om ett helt album?

    http://cryochamber.bandcamp.com/album/majak


    https://youtu.be/j2QIQEb0UBk

    I stort sett bara Analog 4:


    https://youtu.be/n3bG2J5xXUE

  46. #826
    rydan
    rydan är inte uppkopplad
    rydans avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av DanielW Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Demos? Vad sägs om ett helt album?

    http://cryochamber.bandcamp.com/album/majak
    Fast det är lite Eventide-FX oxå va? =)

  47. #827
    jgb
    jgb är uppkopplad nu
    jgbs avatar
    Fjomp
    Jonlin: Kolla in http://www.elektron-users.com/index....owcat&catid=10 så finns det många A4-grejer av varierande slag.

  48. #828
    DanielW
    DanielW är uppkopplad nu
    DanielWs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av rydan Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Fast det är lite Eventide-FX oxå va? =)
    Självklart.

  49. #829
    Ashaz
    Ashaz är inte uppkopplad
    Ashazs avatar
    Veteran
    DanielW: Riktigt fina grejjer. Inga externa effekter denhär gången?

    - - - Uppdaterad - - -

    ...tänkte väl det

  50. #830
    batmannen
    batmannen är inte uppkopplad
    batmannens avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av DanielW Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Demos? Vad sägs om ett helt album?
    Tror du får ha en liten "såhär skruvar du drones-skola" på lämplig forumdel

  51. #831
    Jonlin
    Jonlin är inte uppkopplad
    Jonlins avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av DanielW Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Demos? Vad sägs om ett helt album?
    Jag trillade in på din Bandcampsida en halvtimme före du postade länkarna! Riktigt bra! Du sequencar i maskinen med?

    Eventide lär även jag dränka en eventuell A4 med

    Jgb, ah, helt missat den. Tackar!

  52. #832
    DanielW
    DanielW är uppkopplad nu
    DanielWs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Jonlin Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag trillade in på din Bandcampsida en halvtimme före du postade länkarna! Riktigt bra! Du sequencar i maskinen med?
    Tack! Japp, använder A4:s seq.

  53. #833
    Jonlin
    Jonlin är inte uppkopplad
    Jonlins avatar
    Senior
    Ljudmässigt vet jag ju att den är mycket kapabel, och har vad jag förstått vad fina uppdateringar till reverbet som redan tidigare lät fantastiskt fint.

    Det enda som får mig att tveka lite är arbetsflödet med sequencern, som jag inte vet om det kommer att passa mig. Å andra sidan vill jag jobba mer just med den biten av min musik, strukturera den mer.. Sequencern lär ju även vara finfin att styra modularen med.

    Så, snart har jag nog övertygat mig själv att slå till.

  54. #834
    HZA
    HZA är inte uppkopplad

    Veteran
    Som sequencer är nog A4:an typ den bästa...
    Sedan är ju frågan om Sequencer är det "bästa" sättet att göra musik.

    Det jag kan sakna från Octatracken är att kunna dela takten i multiplar individuellt per spår... A4:ans multipel dividering ställs av mastern. Så man kan sätta att masterklockan ska gå på kvartsfart och få superlånga patterns men det kommer att apliceras på alla spår.

    Sedan saknar jag ett one-shot / loop off läge som jag personligen gillar väldigt mycket i octatracken. Att typ kunna trigga en sekvens manuellt som inte loopar.

    Men trigglockfunktionen i kombo med minitangentbordet och slide/accent gör den till en super snabbjobbad och smidig maskin. Blir typ förbannad varje mång jag ska programmera något i Octan för att man vant sig vid A4:an. Även kvantiseringen i A4:an är rätt cool då den är stegbar, typ som snott från JJOS. Det är riktigt schysst att noter som är off registreras som förskjutning i micro-timing så man kan finjustera det man spelat

    Länkningsmetoden av patterns är också rätt simpel och bra.

    Lite småuppdateringar så kommer den va oslagbar .



    Citat Ursprungligen postat av Jonlin Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Ljudmässigt vet jag ju att den är mycket kapabel, och har vad jag förstått vad fina uppdateringar till reverbet som redan tidigare lät fantastiskt fint.

    Det enda som får mig att tveka lite är arbetsflödet med sequencern, som jag inte vet om det kommer att passa mig. Å andra sidan vill jag jobba mer just med den biten av min musik, strukturera den mer.. Sequencern lär ju även vara finfin att styra modularen med.

    Så, snart har jag nog övertygat mig själv att slå till.

  55. #835
    Ashaz
    Ashaz är inte uppkopplad
    Ashazs avatar
    Veteran
    Just sequencern är det jag gillar mest med elektrons grejjer. It's bra skit.

  56. #836
    HZA
    HZA är inte uppkopplad

    Veteran
    Sedan hajar jag inte varför de inte implementerat argeggio on/off som trigglock... Finns också i Octan...
    En fin grej man kan göra med Octan är att ta ett spår och dividera tempot så man får ett svinlångt spår och sedan använda arpeggiot för att få frekventare toner, och programmera vilka toner det ska spela. På det sättet kan man programmera långa varierade sekvenser. Går med A4an också men man får offra takten för alla spår.

  57. #837
    Ashaz
    Ashaz är inte uppkopplad
    Ashazs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av HZA Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Sedan hajar jag inte varför de inte implementerat argeggio on/off som trigglock... Finns också i Octan...
    En fin grej man kan göra med Octan är att ta ett spår och dividera tempot så man får ett svinlångt spår och sedan använda arpeggiot för att få frekventare toner, och programmera vilka toner det ska spela. På det sättet kan man programmera långa varierade sekvenser. Går med A4an också men man får offra takten för alla spår.
    Är det inte bara att ratta den som parameterlås?

  58. #838
    ~~~
    ~~~ är inte uppkopplad

    Avliden
    Citat Ursprungligen postat av El_Bruto Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Vad jag förstått så behöver jag en insert-kabel med stor stereoplugg till 2 små monopluggar om jag vill sequenca min sh-101 från A4an. Finns det några sådana att få tag på eller ska man bara skaffa adapterhylsor till de stora monopluggarna på insert-kabeln istället?

    det e lite bökit det där meed adaptrar
    det finns stereosplit-kopia som XY² kombo
    sen finns det mono som R / L separator på X & Y out
    TRS ←→ TRS + TRS = stereo Y~split
    TRS ←→ TS R + TS L = mono split & ¿ den du vill ha troligen ? <3





    man kan köra baklänges också .. fan sorry att jag rörde till det nu för alla
    Senast redigerat av ~~~ den 2013-06-25 klockan 13:42. Anledning: säg att man kör en TB/sokka CV + TRIGout .. då kör man TS + TS i en TRS kabel till mottagaren och man Y'ar där på ingångarna

  59. #839
    HZA
    HZA är inte uppkopplad

    Veteran
    näe tyvärr...

    Citat Ursprungligen postat av Ashaz Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Är det inte bara att ratta den som parameterlås?

  60. #840
    HZA
    HZA är inte uppkopplad

    Veteran
    http://www.thomann.de/se/audio_techn..._cable_rec.htm ??

    Citat Ursprungligen postat av ~~~ Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    det e lite bökit det där meed adaptrar
    det finns stereosplit-kopia som XY² kombo
    sen finns det mono som R / L separator på X & Y out
    TRS ←→ TRS + TRS = stereo Y~split
    TRS ←→ TS R + TS L = mono split & ¿ den du vill ha troligen ? <3





    man kan köra baklänges också .. fan sorry att jag rörde till det nu för alla

Liknande ämnen

  1. Elektron Analog Four synthesizer
    Av Smultronizer i forum Nyheter
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2012-11-14, 15:48
  2. Förstärkare: Analog-Digital-Analog, kan det vara bra ?!
    Av LCR i forum Studioutrustning, lo/mid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-11-05, 12:10
  3. Elektron
    Av 18db i forum Evenemang
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-14, 01:46

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •