Sidan 7 av 7 FörstaFörsta ... 3 4 5 6 7
Resultat 361 till 408 av 408

Ämne: Vad använder ni för mixerbord?

  1. #361
    nidas
    nidas är inte uppkopplad
    nidass avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av 8_bit Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Köp volantes Studer! Ja, det är mycket pengar och ja - det är ett helt ok pris. Du kan garanterat hitta delar till det (kompletta kanalstrippar, rattar mm) på tyska eBay. Men, som du säkert vet, är varken Calrec eller Studer några mojo-maskiner utan tvärt om - det är cleana broadcastbord.

    Och så behöver man budgetera för kablage mm. Vanligtvis sitter allt på XLR.
    Dum fråga.. köper ju Volantes Studer som enabrt har XLR in.. Tänker bli vuxen o köpa mig en patchbay också.
    Tänkte en Samson S-patch plus 48 Tele med Normal, half-normal and through mode operation. Då kan jag väl bara köpa Tele - XLR kablar och tuta och köra eller?? Behöver inget annat mellan patchbay och mixern väl.. Synthar, FX och trummaskiner är ju enbart obalanserade mono tele kablar. Det fungerar väl fint ändå?

  2. #362
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Bara du köper balanserad patchbay, annars blir det fet fejl, som kidsen säger...

    (Finsyntar jag ju f ö balanserad XLR ut emellanåt. Jag har en handfull sådana.)

  3. #363
    nidas
    nidas är inte uppkopplad
    nidass avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av machinepop Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Bara du köper balanserad patchbay, annars blir det fet fejl, som kidsen säger...

    (Finsyntar jag ju f ö balanserad XLR ut emellanåt. Jag har en handfull sådana.)
    Finsynthar? fnys.. .humbug OSCar, WASP, Minimoog, TVS, Kobol, Easel, Jupiter 4, 303 med flera har ju inte XLR.. Men har sett Jupiter 6 och 8 ha XLR.. är det dem som är finsynthar

    Balanserad Patchbay - check. Perfekt då skrider jag till verket med min första patchbay..

  4. #364
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    *haha* 303 med XLR, det skulle sett ut... den hade ramlat av bordet av tyngden.

    Avatar, Oddy 3, Chroma, ett gäng samplers och pianon osv. Men kör du bara obalanserat så kan du köra obalanserad patchbay. Det beror ju på kabellängd, om du ska använda DI-boxar och liknande också.

  5. #365
    Torroidal
    Torroidal är inte uppkopplad
    Torroidals avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av sawtooth Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Alltså ett Behringer Eurodesk för oss som inte vet vad en Fuli är. Och visst, det är inte ett överdrivet inspirerande bord, men hade man ont om kosing (eller valde att lägga pengarna på muppdyra Emusamplers) och behövde många ingångar fanns det inte så värst mycket att välja på för 20 år sedan.

    Jag tycker inte det behövs några fenomenalfantastiska legendarmixers med exotiska mikpreampar, magisk eq och handsnidade kompressorer på varje kanal för att göra elektronisk musik. Det viktiga är att det som kommer ut är hyfsat likt det man stoppar in och att man kan karva lite grovt i djupbasen och hyfsat med auxar. Allt det där fixar Behringer alldeles utmärkt för en bråkdel av pengarna man får hosta upp för en relativt ganska lite bättre mixer av "godkänt" märke.

    Men visst, vi uppgraderade till en A&H GS3000 så fort vi fick råd. Och den låter såklart mycket roligare än Eurodesk. I sin prisklass tycker jag den är outstanding och vi har kvar den fortfarande. Nu vet jag inte exakt vad D-noise betalade för sin 32/8 (vi har en 24/8) men hittar man en sådan för ~20k så gör man ett kalasköp.


    Jag betalade exakt på tusenlappen 20.000:-.

    Utöver den mixern finns även en Yamaha 02R och en ProMix 01 som tar upp plats...
    Senast redigerat av Torroidal den 2016-04-22 klockan 21:13.

  6. #366
    krusty4president
    krusty4president är inte uppkopplad

    Börjar bli varm i kläderna
    Skaffade nyligen en Allen & Heath Qu-pac mixer. Grymt nöjd!


  7. #367
    Ulven
    Ulven är inte uppkopplad
    Ulvens avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av krusty4president Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Skaffade nyligen en Allen & Heath Qu-pac mixer. Grymt nöjd!

    Brutalt snygg!

  8. #368
    krusty4president
    krusty4president är inte uppkopplad

    Börjar bli varm i kläderna
    Citat Ursprungligen postat av Ulven Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Brutalt snygg!
    Jag älskar den.
    Ducker, Gate, Compressor och EQ separat på varje kanal, inklusive master out
    Duckern kan användas som sidechain compressor. tar signalen från valfri input kanal.
    Kombinerar man sen med lite av kompressorn kan man få till ett skönt pump om man nu gillar det.
    Dessutom, alla monokanaler kan kombineras till steereokanaler. Så att du kan ha i princip 11 fysiska stereoingångar max samtidigt.
    Bra för såna som mig som bara håller på med synthar, och oftast stereo.
    Min Elektron Analog RYTM tar jag ut i stereo plus kicken på separat monokanal som sedan matar Duckern med signal.
    Fina fisken.

    ...och sen att den påminner om en sån där brödlåda man nallade mackor i som liten är ju bara kul ju! :-)

  9. #369
    deleted user
    Mackie Onyx 24. 4 har landat här nu.

    24 kanaler, 4 bussar, 6 send/AUX, snorbra EQ och överraskande schysst bus-kompressor.

    Jag har alltid tänkt att det är overkill med ett stort bord (nåja) hos mig men nu är jag helt salig över att det blev det, fast jag hade tänkt mig ett litet mindre. Sjukt inspirerande och det ändrar min hantering av effekter till precis så som jag vill hantera dem. Älskar att kunna offra sex kanaler för olika effekter och ändå har gott om kanaler till instrumenten.

    Blir förbannad. Borde vetat bättre och gått den här vägen för 20 år sedan.

    #backaskilling
    Senast redigerat av Skilling den 2016-09-06 klockan 18:15.

  10. #370
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Klok insikt skilling - effektretur på egen kanal med nya auxar etc är ju mumma.

  11. #371
    jgb
    jgb är inte uppkopplad
    jgbs avatar
    Fjomp
    Citat Ursprungligen postat av machinepop Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Klok insikt skilling - effektretur på egen kanal med nya auxar etc är ju mumma.
    Så har jag kört i mååååånga år. Hur ska jag annars kunna lägga reverb på delay som saknar sådant? Eller köra feedback på delay via mixerbordet?

  12. #372
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Citat Ursprungligen postat av jgb Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Så har jag kört i mååååånga år. Hur ska jag annars kunna lägga reverb på delay som saknar sådant? Eller köra feedback på delay via mixerbordet?
    Förtydligar: Jag menar effektretur på en av de "vanliga" kanalerna. Mitt bord har 8 effektreturkanaler, men dessa har "bara" två effektsend var. Jag kör också reverb på delay osv, men om jag vill ha reverb på dist på delay och sedan kapa lite kreativt i frekvenserna så har jag mer nytta av en fullvärdig kanal.

  13. #373
    valsolo
    valsolo är inte uppkopplad
    valsolos avatar
    Syntpoppare
    Denna använder jag Minimalt med kablar. Funkar skitbra!

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	image.jpg 
Visningar:	134 
Storlek:	98,4 KB 
Id:	69889

  14. #374
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Citat Ursprungligen postat av valsolo Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Denna använder jag Minimalt med kablar. Ser ut som skit!

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	image.jpg 
Visningar:	134 
Storlek:	98,4 KB 
Id:	69889
    <3fix'd

    Överstyr snygg i ingångssteget också?

  15. #375
    deleted user
    Citat Ursprungligen postat av valsolo Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Denna använder jag Minimalt med kablar. Funkar skitbra!

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	image.jpg 
Visningar:	134 
Storlek:	98,4 KB 
Id:	69889
    Jag har ett av samma typ, men annat märke. Älskar det och det är bland det sista jag skulle vilja vara utan i studion.

  16. #376
    valsolo
    valsolo är inte uppkopplad
    valsolos avatar
    Syntpoppare
    Citat Ursprungligen postat av machinepop Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    <3fix'd

    Överstyr snygg i ingångssteget också?
    Oh ja. Det är lätt att fixa. Kan få det riktigt brusigt oxå, om man nu gillar sånt

  17. #377
    deleted user
    Citat Ursprungligen postat av machinepop Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Förtydligar: Jag menar effektretur på en av de "vanliga" kanalerna. Mitt bord har 8 effektreturkanaler, men dessa har "bara" två effektsend var. Jag kör också reverb på delay osv, men om jag vill ha reverb på dist på delay och sedan kapa lite kreativt i frekvenserna så har jag mer nytta av en fullvärdig kanal.
    Exakt så. Varje sendeffekt ska ha en egen full kanal. Eller två om det nu önskas stereo. Har ju löst sånt med mindre bord till en viss del och med bök, men detta blir mycket mer flexibelt. Bästa och mest kompetenta EQ:n jag har haft på något bord och sex AUX ger sköna möjligheter.

  18. #378
    deleted user
    Citat Ursprungligen postat av machinepop Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    <3fix'd

    Överstyr snygg i ingångssteget också?
    Kan säga att Studio One numera verkligen gör det, i och med införandet av Console Shaper.

    För mig är mixerbord och DAW allt annat än ett motsatsförhållande. Båda är essentiella.

  19. #379
    valsolo
    valsolo är inte uppkopplad
    valsolos avatar
    Syntpoppare
    Citat Ursprungligen postat av valsolo Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Denna använder jag Minimalt med kablar. Funkar skitbra!

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	image.jpg 
Visningar:	134 
Storlek:	98,4 KB 
Id:	69889
    Apollo interfacet med påkopplad adatkonverter (för fler spår) o in i denna är en dröm. Kan routa hur fan man vill, ut från DAW, till DAW, limitless. Enda negativa är att den "endast" kan ta emot 8 spår via ADAT. Men har löst det genom att istället aggregera audiointerface för alla mina "moderna" Rolandprylar (som nu växt till ett stort antal). Mixern för dem är denna (allt via USB):
    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	mx-1_top_gal.jpg 
Visningar:	70 
Storlek:	96,8 KB 
Id:	69891

  20. #380
    8_bit
    8_bit är uppkopplad nu
    8_bits avatar
    Senior
    #backaskilling

    !!!

  21. #381
    deleted user
    Alltså man håller på och köper syntar till höger och vänster. Tusen olika som med några få undantag egentligen gör ungefär samma saker med små skillnader. Det kan vara viktigt, även om det har blivit hysteriskt... Men: så skaffar man en ny mixer och direkt ändras hur man jobbar och inget är sig riktigt likt (till det bättre). Det handlar inte bara om vad den kan jämfört mina mindre mixerbord eller för den delen jämfört med mixer i DAW, utan vad man gör och hur man gör och hur det ändrar hur jag fysiskt rör mig i studion/musikrummet och hur det påverkar hur jag TÄNKER.

    Några dagar med den nu och jag har varit så jäkla produktiv, haft bästa flowet jag minns att jag någonsin haft i arbetssättet. Det är ännu roligare.

    Sannerligen blir detta hjärtat i musikskapandet.

    Jäkligt nöjd och jag har fått en tankeställare. Ska fokusera lite mer på andra grejer än själva instrumenten ett tag. Några strategiskt rätt och noga utvalda effekter. Inte i mängd utan rätt grejer. Ljudkort med många kanaler in och ut. Saker som påverkar mitt flöde.

    Roligt!

    Just ja. Funderar också på att försöka hitta något bord till. Något med mycket färg och personlighet. Antitransparent.


    (Detta är inget inlägg i någon debatt om mjuk- eller hårdvara eller liknande. Det är min upplevelse, inte något som nödvändigtvis alls stämmer in på någon annan.)
    Senast redigerat av Skilling den 2016-09-09 klockan 15:44.

  22. #382
    Lazt
    Lazt är inte uppkopplad
    Lazts avatar
    Senior
    Köpte en xr12 till liveriggen, mest för att den är snorliten och får plats i min pedalväska, använder x32 i studion sen förr så känns som hemma, speciellt nu när de uppdaterat x32an. Den är väl nästan som en halv x32, det enda jag saknar är input delay på kanalerna. Väldigt mycket mixer för 2500:-
    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	XR12_P0BI6_Fisheye_B.jpg 
Visningar:	66 
Storlek:	13,8 KB 
Id:	69967

  23. #383
    mush
    mush är inte uppkopplad
    mushs avatar
    Veteran
    Köpte ett Soundcraft Ghost 24-8-2 idag. Rätt imponerande routing med hp lp eq som kan switchas mellan taperetur och standard samt 2 parametriska eq band med ställbar q. 8 aux send varav 2 i stereo. 56 kanaler vid mixdown och transport kontroller för daw och mutes via midi... Så nu ska mackie onyx 1640 bort. Ska bli gött när allt är på plats igen...

  24. #384
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Fan vad sjysst.. har varit ute efter ett snyggt Ghost länge... lite avundsjuk nu

  25. #385
    mush
    mush är inte uppkopplad
    mushs avatar
    Veteran
    2000 dkk

  26. #386
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Åfyfan... vet att dom har gått billigt.. men.. GRATTIS!!

  27. #387
    Thulo
    Thulo är inte uppkopplad
    Thulos avatar
    Veteran
    Helvete va billigt! Dom kostade ju 70-80 papp för några år sen.

  28. #388
    mooneh
    mooneh är inte uppkopplad

    Senior
    Zed R16 med två Shure Auxpander. Passar mig bra då jag använder dator ganska mycket med.

  29. #389
    El Toro
    El Toro är inte uppkopplad

    Obekräftat konto
    Citat Ursprungligen postat av Lazt Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Köpte en xr12 till liveriggen, mest för att den är snorliten och får plats i min pedalväska, använder x32 i studion sen förr så känns som hemma, speciellt nu när de uppdaterat x32an. Den är väl nästan som en halv x32, det enda jag saknar är input delay på kanalerna. Väldigt mycket mixer för 2500:-
    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	XR12_P0BI6_Fisheye_B.jpg 
Visningar:	66 
Storlek:	13,8 KB 
Id:	69967
    Extremt prisvärd med tanke på allt som ingår som Midas preamps, 4 Inbyggda FX-DSP:er med 100 valbara mestadels bra effekter, trådlös styrning,ljudkort, inspelning på USB-minne m.m.

  30. #390
    erko
    erko är inte uppkopplad
    erkos avatar
    Veteran
    Back to BX-åttan för mig

  31. #391
    aleklint
    aleklint är inte uppkopplad

    Börjar bli varm i kläderna
    Satt Sam 82 kör jag med.. Låter kanon, lundahl trafos och enkel eq, 10 kanaler.

  32. #392
    hypotesfrisyr
    hypotesfrisyr är inte uppkopplad
    hypotesfrisyrs avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    Jag kör på ett Soundcraft Spirit M12 med sends inkopplade på en sub-mixer, Mackie 1202 VLZ4. Soundcraften har ganska schyssta preamps och EQ med svepbar mid men ser även ganska snyggt ut om det nu har någon vikt

  33. #393
    Light Head
    Light Head är inte uppkopplad

    Veteran
    Jag gjorde mig av med en drös RME FF800,,, ja två i alla fall. Och ett ADI-8, ersatte med en Yamaha n12. Väldigt nöjd! I min miljö är det bara hårda syntar, trummisar och outboards. Nu håller jag på att bygga upp ett juste workflow för att komponera, spela in, mixa och mastra.

    Yamaha n12 jobbar finfint med Cubase!

    Visst ytterligare ett par stereoreturer och aux... men man kan inte få allt. I "värsta" fall kör jag ändå outboards som inserts.

    Ett Amek hade suttit fint, men pga utrymmesbrist så håller jag mig till mitt n12

  34. #394
    MK Ultra
    MK Ultra är inte uppkopplad
    MK Ultras avatar
    Veteran
    Om man vill kika på en >10k mixer för att skicka ut, säg 8-10 kanaler från daw och tillbaka, vilken mixer rekommenderas? Beggad som ny, dock ingen koloss. Mest något som jag vill ha för att testa mix efter att ha kört igenom det mesta itb. Känna mig fram med avstängd skärm, tweaka någon EQ. Mixer med innerface som gäller? Mackie?

  35. #395
    gileas
    gileas är inte uppkopplad

    Inte så pratsam än
    Citat Ursprungligen postat av Horatius Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Soundcraft delta 8. Inhandlad för 1000 kronor, med motivation att det var defekt. Min åtgärd var att ta ut och klämma om IDC-kontakterna på bussen. Nu fungerar det utmärkt. Jag har även ett Studiomaster Trilogy samt en keyboardmixer från Roland. Använder Rolandmixern som submixer till trummor och samplers. Studiomastern är under reparation. Mixerreparation verkar vara ett ständigt pågående projekt.
    Bifogad fil 62616
    Intresserad av att sälja din Delta?

  36. #396
    tinybox
    tinybox är inte uppkopplad
    tinyboxs avatar
    Veteran
    Kör en 90-tals Mackie 32ch 8bus + en massa aux. Trevlig att routa med men stor som ett as.

  37. #397
    Vert
    Vert är inte uppkopplad

    Börjar bli varm i kläderna
    Mackie 8-bus 32 kanaler, stereomaster ut till dator för att det känns roligare, men ogsåe mycket på grund av att jag stör ihjäl mig på konceptet köpa ny dator varannat år..

  38. #398
    8_bit
    8_bit är uppkopplad nu
    8_bits avatar
    Senior
    Sålde mitt calrec och kör nu SPL Mixdream. Funderar på att addera en bra linemixer med volympottar för att hantera externa effektreturer. Har spanat in Tonelux OTB16 men det är kanske lite overkill för en förhållandevis lågmäld (lågt mixad) tillvaro. Kanske någon Rane? Vi får se!?

  39. #399
    Frengus
    Frengus är inte uppkopplad
    Frenguss avatar
    Veteran
    Haft mitt AMEK Magnum ett tag nu och inser vad mycket enklare livet med hårdvara blivit. Datorn är påslagen mer och mer sällan. Direktheten med direct monitoring är så satans kreativt - bara slå på maskinerna, ratta in lagom med fx via aux och kör. Efter ett liv i DAW känns det som man hittat hem.

  40. #400
    defalut
    defalut är inte uppkopplad
    defaluts avatar
    Veteran
    Mitt inbyggda i Antelope Orion32HD Och så har jag en liten Soundcraft EPM6 eller 8 för de tillfällen när jag t.ex. behöver mixa något mer lite pedaler..
    Har funderat på att skaffa något lite större/bättre men det är mest för effekternas skull och för att mixa mitt eurorack och jag har egentligen inget behov av det.

  41. #401
    Torroidal
    Torroidal är inte uppkopplad
    Torroidals avatar
    Senior
    Kanske lite halvt OT (admins får gärna flytta denna), men hur gör ni om ni har flera mixerbord och det ska spelas in i t.ex datorn? Likadant alla ni som har ett mixerbord dedikerat enbart för effekter, var kopplar ni in effektmixerbordet? Drar ni in signalen från effektmixern till er huvudmixer?
    Den första - och även andra - frågan löser jag genom att ha en Radial Workhorse 500. Mina mixerbord går in i Workhorse’s mixer som går in i ljudkortet. Jag är lite ”anti” flerspårsinspelning och vill ha den slutliga mixen på bordet/borden för tvåspårsinspelning, med option för flera sångspår i datorn.😊

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	A8392C9B-7602-4311-A43C-AE7EF4124F1A.jpeg 
Visningar:	9 
Storlek:	941,1 KB 
Id:	85618

  42. #402
    xyltburk
    xyltburk är inte uppkopplad
    xyltburks avatar
    Veteran
    Mackie 1202, inte något VLZ. Bästa formfaktorn. Typ.

  43. #403
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    @D-noise: När jag använde separat rackmixer för trummor låg den stereomixen på effektretur 7-8 på huvudmixern.

  44. #404
    axelwaad
    axelwaad är inte uppkopplad

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av dar303 Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag har haft planer på att bygga ett modulärt minimixerbord främst för livebruk i säkert 10 år...får se om det blir det eller tung moddning av något mindre vanligt bord. Är lite sugen på att göra panelerna i kretskortsmaterial som typ Bugbrand med små moduler där man tex kan byta ut eq-sektionen mot ett ms20-filter och sånt. och CV in till VCA:erna så klart.
    Formfaktor som ett äldre Mackie 1202, de utan reglar.
    Hamnade i historien för o leta efter en bild. Håller på o försöker fixa alla småprojekt i studiorepan. Har kommit till mixerbordet. Så mycket som måste fixas först.. Och sen tiden. Men.. En test-kanal..b
    https://youtu.be/ITJX9jP-zm4
    En sån vactrollösning. Hur man ska lösa EQ borde bero på vilken eq-lösning bordet har. Men skulle kunna testa på ett band av parsmetriska EQ'n.
    Och så behövs en CV-recorder. Eller o spela in till datorn? Hursom rolig idé. Kan kanske kolla hur Zähl har gjort.
    Senast redigerat av axelwaad den 2021-03-31 klockan 21:27.

  45. #405
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Citat Ursprungligen postat av machinepop Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    @D-noise: När jag använde separat rackmixer för trummor låg den stereomixen på effektretur 7-8 på huvudmixern.
    Tillbaka där... loop i historien.

  46. #406
    axelwaad
    axelwaad är inte uppkopplad

    Veteran
    Hade turen/oturen att komma över ett customdesignat bord. Det är byggt enligt Steven Doves designideer från 1980 i Studio Sound.
    Har haft det läänge. Men inte använt nämnvärt. Det är ofullständigt och har en del fix för att kunna användas som trackingbord. Nu har ett band hlrt av sig o vill spela in lite så håller på o fixa upp det nu. Vet inte om det är bra eller dåligt men det är det jag har och vill inte byta för det är så fint.

  47. #407
    Npeter
    Npeter är inte uppkopplad

    Börjar bli varm i kläderna
    Skaffade SSL X-Desk för ett tag sedan. Super nöjd!!
    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	ssl_x_desk_superanalogue_mixer.jpg 
Visningar:	12 
Storlek:	279,5 KB 
Id:	100777

    Har mitt gamla Yamaha O2r96v2 till salu, annons finns under säljes om nån är intresserad.
    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	Yamaha 2.jpg 
Visningar:	10 
Storlek:	363,8 KB 
Id:	100778

  48. #408
    fragster
    fragster är inte uppkopplad

    Senior
    Mackie 8-bus 32ch. Har plockat, fixat, lagat, smörjt med det ett tag nu och gillar det. Tar på tok för stor plats men det får man stå ut med.

Liknande ämnen

  1. Vilken DAW använder du?
    Av Arete i forum Övriga DAW
    Svar: 119
    Senaste inlägg: 2015-07-23, 01:13
  2. Svar: 180
    Senaste inlägg: 2012-01-10, 13:28
  3. vad använder ni?
    Av eetfuk i forum Stränginstrument
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-04-10, 20:51
  4. Hur använder ni Era patchbays?
    Av moogpower i forum Datorer & kringutrustning
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-05-27, 19:28
  5. Vad använder man?
    Av Unitary i forum Datorer & kringutrustning
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-12-01, 08:32

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •