Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Ny Musikvideo

  1. #1
    LowFiAction
    LowFiAction är inte uppkopplad

    Börjar bli varm i kläderna

    Ny Musikvideo

    Hej hej!
    Nu har jag gjort ännu en musikvideo i samma stuk som den förra jag postade men denna gång ska det vara till en glasutställning i småland. Den första videon som jag postat en gång innan såg ut så här:
    Mercury:
    https://vimeo.com/36151571

    Och nu är det dags för den andra med samma karaktärer fast på vintern och mer handling och dramaturgi.
    Borderland:
    https://vimeo.com/39409935

    Kom gärna med lite kritik eller så! Sånt är alltid givande!

  2. #2
    Jätten
    Jätten är inte uppkopplad
    Jättens avatar
    Veteran
    mycket bättre. lyfter verkligen med en plott. bra arr i videon med.

  3. #3
    TMB
    TMB är inte uppkopplad
    TMBs avatar
    Veteran
    Bra video och låt även om favvon fortfarande är ettan. Jäkligt fräna de där glasverktygen också. Gillar att figurerna återkommer för jag gillar dem skarpt..

  4. #4
    Real Parakeet
    Real Parakeet är inte uppkopplad
    Real Parakeets avatar
    Vintage
    He he he... egentligen skulle jag nog inte gillat detta men det är så otroligt charmig på något vis. Skönt bisarrt. Musiken svängde ju så jag höll på att trilla ur soffan. Pippin gillar detta. Pippin gillar detta jättemycket

  5. #5
    TMB
    TMB är inte uppkopplad
    TMBs avatar
    Veteran
    Det är något jäkligt charmigt över de där stora huvudena som brottar loss i terrängen i ettan. Känns som om de inte är så stöddiga som de vill få oss att tro och därför bara vågar markera på avstånd. Ungefär som djur kan göra när de inte riktigt vet vad de möter men ändå vill visa att de 'sätter ner tassen' Tvåan känns som om den bygger vidare på att den här delen av skogen är deras 'turf'.

    Ettans låt är också IMHO den bäst med sitt råa driv. Tvåan är mer finsstämd även om det är bra dunk även där. Den saknar dock en rejäl hook.

    I vilket fall är det riktigt bra i båda fallen. Ser fram emot en fortsättning.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •