Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Uppgradera till Pro Tools 10?

  1. #1
    TheQuo
    TheQuo är inte uppkopplad

    Senior

    Uppgradera till Pro Tools 10?

    Jag har Pro tools 9 (Studentlicens) som är köpt efter den 1 oktober och tänkte uppgradera till 10. Men tyvärr hittar jag intekoderna som ska skrivas in i fälten registration id, serial nummer. De verkar inte som de har följt med i köpet. Någon som vet om det går att uppgradera på något annat vis?

    http://www.avid.com/US/support/register/audio

  2. #2
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Men har du inte köpt det nytt för då måste du ju fått koderna??? Jag uppgraderade i från 8:an, inget problem, men kod måste du ju ha....

  3. #3
    TheQuo
    TheQuo är inte uppkopplad

    Senior
    Det är köpt nytt, men det ändå som har följt med är några koder som är på kartongen, och en student activition kod, men det känns inte som att de är dem.

  4. #4
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Du ska ju gå in på deras sida och skapa ett konto och aktivera koderna. Då är det en student edition du har...det är nog rätt??? prova.

  5. #5
    TheQuo
    TheQuo är inte uppkopplad

    Senior
    Citat Ursprungligen postat av Ƶl8R Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Du ska ju gå in på deras sida och skapa ett konto och aktivera koderna. Då är det en student edition du har...det är nog rätt??? prova.
    Jag har ett konto och aktiverings koden är använd redan, så de ända "koder" som finns är på förpackningen men det känns inte som de är dem.

  6. #6
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Alltså... om jag fattar det rätt nu så har du köpt pt9 men fått upgrade för det är inom ett visst datum???? (förlåt jag e trög)... men då borde det ju finnas redan i listan för nedladdningsbara program..... fast jag e ju idiot på mjukvara.....är det inte lättast att höra med inköpsstyället eller maila Avid?

  7. #7
    TPM
    TPM är inte uppkopplad
    TPMs avatar
    Veteran
    Men det är väl som Ämylator skriver? Har du rätt till uppgradering, och du har registrerat produkten, är det väl bara att logga in på Avid och tanka ner?

  8. #8
    TheQuo
    TheQuo är inte uppkopplad

    Senior
    Citat Ursprungligen postat av TPM Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Men det är väl som Ämylator skriver? Har du rätt till uppgradering, och du har registrerat produkten, är det väl bara att logga in på Avid och tanka ner?
    Jo men för att göra det så måste man ange de koder de söker http://www.avid.com/US/support/register/audio vilka jag inte hittar

Liknande ämnen

  1. Uppgradera till Digi 003?
    Av DanielW i forum Pro Tools
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-10-06, 21:19
  2. Uppgradera Reason 3 till 4, eller Logic Express 7 till 8?
    Av Dalleponken i forum Reason Studios
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-03-12, 14:46
  3. Uppgradera LE6 till 7
    Av wobbler i forum Logic
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-09-05, 11:49
  4. Vågar man uppgradera till Tiger? Ur PT-hänseende
    Av JonesH i forum Datorer & kringutrustning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-04-28, 16:27
  5. Uppgradera till Pro
    Av MTM i forum Logic
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-03-15, 00:07

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •