Sidan 3 av 6 FörstaFörsta 1 2 3 4 5 6 SistaSista
Resultat 121 till 180 av 301

Ämne: Oscillatorer i Eurorackformat

  1. #121
    eXode
    eXode är inte uppkopplad
    eXodes avatar
    Veteran
    Äger idag:
    Asys RS-95e - Skönt vintage sound, grymma för melodisk monosynth. Trackar bra

    Tiptop Z3000 mk2 - Knivskarp precision, låter bra och väldigt exakt, nästan kliniskt. Gillar sync och fm möjligheterna samt stämapparaten.

    The Harvestman Hertz Donut - Digital inspirerad av Buchla. Gillar den skarpt, lite av en motpol till mina två analoger.

    Har ägt:
    WMD Gamma Wave Source - Saknar den, men fick den inte att tracka från Reason (dock utmärkt från mitt Kenton MIDI/CV), köper kanske en igen faktiskt.

    Nyfiken på:
    Sputnik DWG (Buchla 258 inspirerad), han skall göra en redesign delvis SMD baserad singel oscillator av denna, kanske blir två sådana då.

    Bubblesound VCOb. Ja, som ni märker är jag inne på tri core oscillatorer. Gillar ljudet av de demos jag hört. Liten och prisvärd vilket är ett klart plus.

    Sen verkar de nya oscillatorerna från WMD rätt intressanta också.

  2. #122
    GOAB
    GOAB är inte uppkopplad
    GOABs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Skilling Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Just ja, det är ju DET!
    Maths = 2 osc.

    On topic, sitter och FM-oljudar med två VCOb (och en Maths). Får se om det blir något inspelat jag kan dela med mig av.
    Senast redigerat av GOAB den 2012-02-21 klockan 20:04.

  3. #123
    rydan
    rydan är uppkopplad nu
    rydans avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av GOAB Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Maths = 2 osc.
    Nog för att jag gillar maths, men just som OSC är inte direkt maths starka sida...

  4. #124
    GOAB
    GOAB är inte uppkopplad
    GOABs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av rydan Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Nog för att jag gillar maths, men just som OSC är inte direkt maths starka sida...
    True.

  5. #125
    SYN7HOR
    SYN7HOR är inte uppkopplad

    Avliden
    Går det att få Maths att tracka "normalt" (1v/okt)? Har försökt få den att spela rent tillsammans med en A-110, men lyckas ej. De exempelvideor jag hittar gör bara kônstiga ljud, inga melodier. Patchexempel på en vanlig transponerbar oktavbas vore trevligt!

  6. #126
    jgb
    jgb är uppkopplad nu
    jgbs avatar
    Fjomp
    Nej, det går inte, den är inte gjord för det. Men med en analogsequencer så är det inget problem.

  7. #127
    SYN7HOR
    SYN7HOR är inte uppkopplad

    Avliden
    Citat Ursprungligen postat av jgb Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Nej, det går inte, den är inte gjord för det. Men med en analogsequencer så är det inget problem.
    Ja just fasen! Gäller ju bara att inte köra signalen genom en kvantiserare först, som jag gör vanemässigt.

  8. #128
    rydan
    rydan är uppkopplad nu
    rydans avatar
    Veteran
    Kan även konstateras att om man ändrar kurvform så ändras såväl pitch som tracking, så, håll tassarna borta från den ratten när du väl fått till din sekvens. =)

  9. #129
    jgb
    jgb är uppkopplad nu
    jgbs avatar
    Fjomp
    Eller styr kurvformen samtidigt som pitch med sequencern. Dock så blir det ju rätt statiska förändringar, så slänge en waveshaper med modulation därefter om du vill ha mer liv i det hela.

  10. #130
    Nihad
    Nihad är inte uppkopplad
    Nihads avatar
    Veteran
    man kan köra med silent way också och få den att tracka pitch ca 2-3 oktaver

  11. #131
    Tomassey
    Tomassey är inte uppkopplad
    Tomasseys avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    Är på g att köpa min första euro-vco. Det musikaliska är viktigast för mig (inte så mycket ljudmangel), och prisvärdhet givetvis. Har skummat denna tråd och VCO-b verkar poppis, samt OSC-2. Skulle vara cool att ha mer än en osc... Jag har en SH-101 redan, så ngt slags komplement till den vore fint (om man nu kan säga så, är väl en och annan ytterligare parameter som spelar in). Tips?

    // T.

  12. #132
    deleted user
    Citat Ursprungligen postat av Tomassey Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Är på g att köpa min första euro-vco. Det musikaliska är viktigast för mig (inte så mycket ljudmangel), och prisvärdhet givetvis. Har skummat denna tråd och VCO-b verkar poppis, samt OSC-2. Skulle vara cool att ha mer än en osc... Jag har en SH-101 redan, så ngt slags komplement till den vore fint (om man nu kan säga så, är väl en och annan ytterligare parameter som spelar in). Tips?

    // T.
    Ska du bara ha en är OSC-02 ett supertips, eftersom det är 3 stycken oscillatorer i den. De andra två jag har, som jag beskriver i inlägg #121, är också bra tips. Jag är själv ingen "ljudmanglare" utan ser på min modular som en mer traditionell monosynt.

    TipTops Z3000 nämns väl också ofta i de här sammanhangen och Doepfer har säkert någon bra variant också.

  13. #133
    GOAB
    GOAB är inte uppkopplad
    GOABs avatar
    Veteran
    Jag har 2x Bubblesound VCOb och är nöjd. De trackar inte perfekt, känns kort sagt lite "vintage". Mina fungerar bra i 3 oktaver, det går nog att tweaka in 5 oktaver om man anstränger sig. Sync, PWM, FM låter riktigt bra. Vill du ha något kirurgiskt/exakt bör du nog kika på ex. Tiptop istället.

  14. #134
    rydan
    rydan är uppkopplad nu
    rydans avatar
    Veteran
    Kan inte nog rekomendera Cwejman VCO-6 resp VCO-2RM. De är helt enkelt fantastiskt bra (men tyvärr med prislapp och tillgänglighet därefter...)

  15. #135
    Wiktorion
    Wiktorion är inte uppkopplad
    Wiktorions avatar
    Veteran
    Om man kan ha överseende med den taskiga trackingen på GWS så är det den bästa oscillatorn jag rattat än så länge. Oerhört mångsidig. LPF och HPF, crusher, bitflip, mix osv - underbar.

  16. #136
    lazerkind
    lazerkind är inte uppkopplad
    lazerkinds avatar
    Veteran
    @Wiktorion: hur taskig är trackingen på GWS'en?

  17. #137
    Wiktorion
    Wiktorion är inte uppkopplad
    Wiktorions avatar
    Veteran
    Den stegar i halvtoner, och om den får CV som är "mellan" toner så flimrar den mellan tex C och C#. Väldigt irriterande. Den går dessutom inte att stämma som man vill - den har 0, +4, +7, +12 och +24 och dess negativa motsvarigheter.

  18. #138
    lazerkind
    lazerkind är inte uppkopplad
    lazerkinds avatar
    Veteran
    Så den har nästan en inbyggd quantizer? klurigt.
    Det måste ju vara klart jobbigare att implementera en sådan lösning än att mappa 0-5v till rätt pitch.
    har alltid gillat de demos jag hört på den iaf så man är ju lite sugen (men det är maa ju på allt )

  19. #139
    Wiktorion
    Wiktorion är inte uppkopplad
    Wiktorions avatar
    Veteran
    Ja, precis - det kan man säga - diggar man kvantiseringen så är det ju inget snack i mina ögon. Finns en i säljes nu också tror jag.

  20. #140
    rili
    rili är inte uppkopplad
    rilis avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av Wiktorion Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Den stegar i halvtoner, och om den får CV som är "mellan" toner så flimrar den mellan tex C och C#. Väldigt irriterande. Den går dessutom inte att stämma som man vill - den har 0, +4, +7, +12 och +24 och dess negativa motsvarigheter.
    Fick min ganska nyss, trodde först att det berodde på kalibrering som jag var tvungen att göra för att den skulle tracka med Silent Way. Hur som helst sjukt irriterande. Har även några andra småirriterande grejer, känns lite halvfärdig men jag gillar den ändå.

  21. #141
    uc.t
    uc.t är inte uppkopplad
    uc.ts avatar
    Veteran
    Cwejman VCO-S verkar trevlig. Kommer tyvärr inte i produktion enligt wowa

  22. #142
    eXode
    eXode är inte uppkopplad
    eXodes avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Wiktorion Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Den stegar i halvtoner, och om den får CV som är "mellan" toner så flimrar den mellan tex C och C#. Väldigt irriterande. Den går dessutom inte att stämma som man vill - den har 0, +4, +7, +12 och +24 och dess negativa motsvarigheter.
    Tips: Om du använder CH2 eller CH3 på en MATHS så kan du skapa en offset på inkommande pitch CV och stämma friare så att säga.

  23. #143
    Odd Bobs avatar
    Veteran
    Jag är kluven.

    Vilken oscillator ska jag satsa på?

    När MN DPo kommer ska jag ha den... men just nu så behöver jag fylla ett tomrum
    Jag har: 1 AFG och en Z3kmk2

    Alternativen är:
    1. Piston Honda
    2. Hertz donut
    3. Z3k

    Väljer jag en z3k så kan jag nästan köpa en wogglebug också.
    Tar jag en HD blir det inget mer just nu.
    Väljer jag PH kan det bli ngt mer...

    Vad tycker ni?

    Finns det ngn annan OSC som jag ska sikta på?

  24. #144
    oljud
    oljud är inte uppkopplad
    oljuds avatar
    Vintage
    Du vet vad jag tycker!

  25. #145
    Odd Bobs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av oljud Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Du vet vad jag tycker!
    Ja. Cyclebox.

    Jag har funderat på den men fått uppfattningen om att den är lite trög då man växlar läge/vågformer... Stämmer det?

  26. #146
    oljud
    oljud är inte uppkopplad
    oljuds avatar
    Vintage
    Trög? Har inte märkt något sånt alls. Körde V2.

    Enda nackdelarna som jag ser det är att den behöver lite kärlek med offset och attenuering på vissa ingångar samt att det lätt kan bli ett jävla oväsen om man inte aktar sig! Det låter ju bra, men det är liite pilletweakigt om man vill vara helt utan brus, tp om man fmar wavetables internt med knas-crossmod. Aliasing hörde jag aldrig!

    Kanske att det är expandern som är seg?

  27. #147
    rili
    rili är inte uppkopplad
    rilis avatar
    Senior
    Tror inte Cyclebox går att få tag på längre, går väl hitta beg kanske.

    Edit: kollade hemsidan, kan köpas tidigast i juli
    Senast redigerat av rili den 2012-02-23 klockan 17:13.

  28. #148
    oljud
    oljud är inte uppkopplad
    oljuds avatar
    Vintage
    M,det är en nackdel. Man får väl skriva upp sig om man ska ha något.

  29. #149
    emp
    emp är uppkopplad nu
    emps avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Odd Bob Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Vad tycker ni?
    Piston Honda. Eftersom du redan har 2 bra "vanliga analoga" oscillatorer så kan det vara kul med en som är rejält digital. Piston Honda är grym på att vara digital. Speciellt med expansionen. Inget fel på HD, men jag skulle tycka att PH tillför mer i detta läget.

  30. #150
    nrdvrgr
    nrdvrgr är inte uppkopplad
    nrdvrgrs avatar
    Senior
    Håller med dig emp. PH med bsmith ROMmarna är svår att slå...

  31. #151
    eXode
    eXode är inte uppkopplad
    eXodes avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Tomassey Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Är på g att köpa min första euro-vco. Det musikaliska är viktigast för mig (inte så mycket ljudmangel), och prisvärdhet givetvis. Har skummat denna tråd och VCO-b verkar poppis, samt OSC-2. Skulle vara cool att ha mer än en osc... Jag har en SH-101 redan, så ngt slags komplement till den vore fint (om man nu kan säga så, är väl en och annan ytterligare parameter som spelar in). Tips?

    // T.
    Pittsburgh Modular har också en oscillator som enligt uppgift skall låta vintage. Med hårdsynk.

    En fråga värd att väckas är vad du vill ha för oscillator kärna. Bubblesound VCOb har triangelkärna medan t.ex. pittsburgh modular har en sågtandskärna. Detta kan vara bra att känna till eftersom pittsburgh erbjuder s.k. hårdsynk och ett "klassiskt" ljud. Bubblesound VCOb erbjuder linjär FM och har (så vitt jag vet) en s.k. resetting sync även kallat mjuksynk. Detta gör att bubblesound lämpar sig något bättre för den som vill leka med analog FM.

    Försök att hitta demos på de olika oscillatorerna och se vilken som tilltalar dig mest och fundera över de här olika funktionerna och vilken som du tror är viktig för dig.

  32. #152
    stabilt
    stabilt är inte uppkopplad
    stabilts avatar
    Senior
    Som vintageoscillator gillar jag A-111-1 med CEM3340 (samma chip som i SH101?), triangelbaserad som har både soft och hard sync.
    Triangeln låter så underbart.

  33. #153
    lazerkind
    lazerkind är inte uppkopplad
    lazerkinds avatar
    Veteran
    PH skulle jag säga om de du listar, men E350 är ju inte så dum den heller.

  34. #154
    Wiktorion
    Wiktorion är inte uppkopplad
    Wiktorions avatar
    Veteran
    Vill veta lite om de triangelbaserade oscarna och hur de låter olika. Har nu VCOb - smör och brödosc - hir är den jämfört med Pittsburgh oscillator?

  35. #155
    Erik G
    Erik G är uppkopplad nu
    Erik Gs avatar
    Veteran
    Alltså ärligt - skulle ni klara ett blindtest??

  36. #156
    eXode
    eXode är inte uppkopplad
    eXodes avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Wiktorion Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Vill veta lite om de triangelbaserade oscarna och hur de låter olika. Har nu VCOb - smör och brödosc - hir är den jämfört med Pittsburgh oscillator?
    Citat Ursprungligen postat av Erik G Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Alltså ärligt - skulle ni klara ett blindtest??
    Vet inte om Erik G också menade i diskussionen kring sågtand vs triangelkärna.

    Jag vill understryka att skillnaden i fallen VCOb och Pittsburgh blir mest tydlig vid FM modulering osv. Pittsburgh stödjer endast exp FM modulering medan VCOb kör på linjär eller exp FM, och den har också så vitt jag vet en resetting mjuksynk. Detta blir definitivt en skillnad i de fall man kör FM tillsammas med mjuksynk (west coast style).

    Detta var iaf vad jag ville belysa, att det finns skillnader mellan sågtand och triangelkärna och dess användningsområden.

  37. #157
    eXode
    eXode är inte uppkopplad
    eXodes avatar
    Veteran
    Också att du faktiskt inte kan få till klassisk hårdsynk lead med en VCOb p.g.a dess synk så om det är viktigt för dig (hej, parakeet! ) så är kanske inte just en VCOb rätt val.

  38. #158
    stabilt
    stabilt är inte uppkopplad
    stabilts avatar
    Senior
    AFG som väl är sågkärna låter mycket vassare än A-111-1. Skulle gärna prova fler oscillatorer.

  39. #159
    GOAB
    GOAB är inte uppkopplad
    GOABs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Erik G Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Alltså ärligt - skulle ni klara ett blindtest??
    På rena välkalibrerade vågformer? Tveksamt. På FM och Sync? Ja, i en hel del fall. I alla fall kunna skilja tri/saw core.

    Jämförelse: kan man ta en Stratocastermodell i ett blindtest? Nej, möjligtvis mikrofoner och strängtjocklek. Men man märker när man spelar på dem.

  40. #160
    Wiktorion
    Wiktorion är inte uppkopplad
    Wiktorions avatar
    Veteran
    Harvestman VCG är också saw core - verkar ball. Gillar ju polivoksgrejerna

  41. #161
    Erik G
    Erik G är uppkopplad nu
    Erik Gs avatar
    Veteran
    Jag menade råa vågformer. Givetvis är det skillnad om oscillatorerna har olika features.

    Men om en vågform kommer från en triangel- eller sågtandskärna? Knappast.

  42. #162
    stabilt
    stabilt är inte uppkopplad
    stabilts avatar
    Senior
    http://soundcloud.com/hejohej/gws
    A-147 sinus ut till 1v/oct in på GWS, såg ut till CV in på sig självt. 2x A-141 till Z2040 VCA resp FM gatade av fyrkant på en annan A-147. Maths sweepar ungefär mellan vågform 30-40 på GWS med två mixade LFO:er på OR out.
    Ljudet går från GWS igenom Z2040 med ganska lätt filtrering till Z-DSP Mono Delay med A-124 Wasp i feedbackloopen i HP-läge.

    Oj det blev visst lite högre volym på slutet. Ska nog inte försöka göra inspelningar morrontrött. Så fixat kanske tar nån minut innan det syns på soundcloud.
    Senast redigerat av stabilt den 2012-02-25 klockan 09:15.

  43. #163
    Odd Bobs avatar
    Veteran
    En PH får det bli... frågan är om man ska slå till nu när Uffe har en lager ?

  44. #164
    deleted user
    VCOb är verkligen duglig som LFO om man vill.

  45. #165
    kotten
    kotten är inte uppkopplad
    kottens avatar
    Veteran
    I kväll ska jag packa ner ett par grejer till efm för byte, bl.a. åker AFG ut och VCOb in, vad jag läst här verkar den ju bli utmärkt komplement till Z3k så det ser jag fram emot.

  46. #166
    deleted user
    Och jäkla fin som LFO som sagt! Impad!

  47. #167
    Odd Bobs avatar
    Veteran
    Jäklar vad nöjd jag är med Piston Honda. Jag överväger att sälja min AFG och köpa en PH till samt en HD.
    Men först in blir nog Make Noise DPO (och då åker AFGn ut).

    Målet är: 2xPH, 1xDPO, 1xZ3k och 1xHD. Det borde bli en bra och flexibel osc bas.
    Alt är ju att ha hvar AFGn och då blir det istället: 1xPH, 1xDPO, 1x3k, 1xAFG och 1xHD.
    Körde PH genom z2040 idag och fm-modulerade med PH sedan genom Korgas och sist genom zdsp(med batfilter) klockad av z3k. Det blir tjockt, digitalt och hårt. Härligt! Nu börjar nya sound och äntligen en ny era i mitt skapande se ljuset.

  48. #168
    rydan
    rydan är uppkopplad nu
    rydans avatar
    Veteran
    Bob: Övervägt E350 istället för en till PH?

  49. #169
    eXode
    eXode är inte uppkopplad
    eXodes avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Odd Bob Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jäklar vad nöjd jag är med Piston Honda. Jag överväger att sälja min AFG och köpa en PH till samt en HD.
    Men först in blir nog Make Noise DPO (och då åker AFGn ut).

    Målet är: 2xPH, 1xDPO, 1xZ3k och 1xHD. Det borde bli en bra och flexibel osc bas.
    Alt är ju att ha hvar AFGn och då blir det istället: 1xPH, 1xDPO, 1x3k, 1xAFG och 1xHD.
    Körde PH genom z2040 idag och fm-modulerade med PH sedan genom Korgas och sist genom zdsp(med batfilter) klockad av z3k. Det blir tjockt, digitalt och hårt. Härligt! Nu börjar nya sound och äntligen en ny era i mitt skapande se ljuset.
    O/T Är det inte lite ironiskt egentligen att folk med modularer skapar digitala och hårda ljud?

  50. #170
    Odd Bobs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av rydan Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Bob: Övervägt E350 istället för en till PH?
    nej, men borde jag?

    jag gillar verkligen wavetable, därför idén med en ph till. jag vill ha en kompis till ph1 som lirar samma eller snarlikt med andra waves.... lite som med waldorf XT eller Evolver. man kan säga att trots att jag har en MEK bygger jag in en MEK i euroracket. Det blit fett.

  51. #171
    rydan
    rydan är uppkopplad nu
    rydans avatar
    Veteran
    Jo, men E350 är ju oxå wavetable. Den är inte alls lika digitalskitig som PH, och du kan inte stoppa i egna wavetables, men den har en hel del fantastiska features. Den interpolerar gudomligt mjukt, du får ut två separata vågformer, den kan köras i phase-mode, så du istället får ut två kopior av samma vågform, men med styrbar fas på den ena kopian. Dessutom svarar den mycket bättre på audiorate-modulation av wavetable-position (och phase-modulation i phase-läge) än vad PH gör. PH tenderar ju ge upp vid relativt låga modulationsfrekvenser.

  52. #172
    Nihad
    Nihad är inte uppkopplad
    Nihads avatar
    Veteran
    e350!!!!!!! himmelriket!

  53. #173
    nitr09
    nitr09 är inte uppkopplad
    nitr09s avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    Är E350 DIY eller finns den att köpa installationsklar?

  54. #174
    Wiktorion
    Wiktorion är inte uppkopplad
    Wiktorions avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av nitr09 Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Är E350 DIY eller finns den att köpa installationsklar?
    En modul som alla andra - Morphing terrarium heter den i folkmun

  55. #175
    lazerkind
    lazerkind är inte uppkopplad
    lazerkinds avatar
    Veteran
    Hur funkar phase mode på 350'n? kan man skicka in bipolär CV i audiorate?

    Edit:
    hittade lite info på Analogue haven:
    +/-5V inputs och upp till 8KHz, phase offset 0-359°.
    Hmm borde kunna göra lite soft PM med den då?
    Senast redigerat av lazerkind den 2012-03-09 klockan 10:57.

  56. #176
    Odd Bobs avatar
    Veteran
    Vad kostar en e350?

  57. #177
    Nihad
    Nihad är inte uppkopplad
    Nihads avatar
    Veteran
    har 350, afg, ulfo och dpo blir nästa .. euro crack hoe-scillarosz!

  58. #178
    Wiktorion
    Wiktorion är inte uppkopplad
    Wiktorions avatar
    Veteran
    Behöver se fler DPO-videor!

  59. #179
    nitr09
    nitr09 är inte uppkopplad
    nitr09s avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    Citat Ursprungligen postat av Wiktorion Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    En modul som alla andra - Morphing terrarium heter den i folkmun
    Ok, hittade bra info om ett DIY-kit, så jag undrade om den endast fanns så...

  60. #180
    GOAB
    GOAB är inte uppkopplad
    GOABs avatar
    Veteran
    Ja, vad är det med alla modultillverkare och fullkomlig SEO-okunskap egentligen? Hopplöst att hitta.

    Hur som: http://postmodular.co.uk/motm/e350-morphing-terrarium

Liknande ämnen

  1. Filter i Eurorackformat
    Av deleted user i forum Syntar, samplers & sånt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-12-13, 16:10
  2. Filter o Oscillatorer med karaktär
    Av deleted user i forum Syntar, samplers & sånt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-06-20, 19:23
  3. Jämförelse av oscillatorer
    Av jocks1 i forum Syntar, samplers & sånt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-10-03, 14:16
  4. CS-30 oscillatorer faslåser. Går det att bota?
    Av PeterM i forum DIY - bygg & reparation
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2010-09-02, 02:48
  5. Har TI Snow mer avancerade Oscillatorer?
    Av Oortone i forum Syntar, samplers & sånt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-07-30, 10:22

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •