Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: Softube har rea

  1. #1

    Redaktör

    Softube har rea


    Softube har upp till 50% rea på alla sina pluggar och bundlar, fram till 16:e oktober:
    http://softube.se/index.php?p=news&id=168

    De har dessutom rabatt på rabatten, så man får ytterligare rabatt om man köper flera pluggar.

  2. #2
    avart
    avart är inte uppkopplad

    Veteran
    "iLok is required for all versions"

  3. #3
    geminister
    geminister är inte uppkopplad
    geministers avatar
    Veteran
    Fuck that.

  4. #4

    Redaktör
    Förlängt en månad, tar nu slut 16:e november. (Jag vet inte om det är ett bra eller ett dåligt tecken.)

  5. #5
    Firechild
    Firechild är uppkopplad nu
    Firechilds avatar
    Veteran
    Jag hade mailkontakt med dem för drygt ett år sedan och då kom det upp att jag var ganska irriterad på att mjukvaruföretag generellt är extremt dåliga på att hålla en linje vad en mjukvara EGENTLIGEN har för VÄRDE. Tex kan ju oseriösa EastWest lansera ett orkesterbibliotek för 20.000:- och fyra veckor senare kostar samma sak 5000:-... MEN just Softube deklarerade stolt att de ALDRIG hade eller kommer dumpa priserna och att det alltså var stabilt att betala det aktuella priset på pluggen i fråga.
    Så , denna dumpning är självklart ett dåligt tecken vilket är jätte synd , för Softubes pluggar är ju verkligen i den absoluta toppeliten alla kategorier. Likt Waves har man nog haft en stor dip senaste året pga "piratversioner",men hoppas att det vänder.
    Senast redigerat av Firechild den 2011-10-17 klockan 08:14.

  6. #6
    deleted user
    Tube-Tech CL 1B är essentiell hemma hos mig. Den enda kompressor jag använt det senaste året. Rekommenderas.

    Vintage Amp Room är den absolut bästa gitarrstärkaremulering jag har stött på och bashistorian gillas också.

    Bra skit!

    (debatten om mjukvarors egentliga värde låter jag vara, men jag är inte säker på att lägre priser hade inneburit mindre inkomst).

  7. #7
    geminister
    geminister är inte uppkopplad
    geministers avatar
    Veteran
    Jag tror att de bör överväga att ändra typ av kopieringsskydd.

  8. #8
    peppe
    peppe är inte uppkopplad
    peppes avatar
    Veteran
    grymma pluggar! använder tridenten hela tiden.. snygg på höga frekvenser speciellt.

  9. #9
    theVOID
    theVOID är inte uppkopplad
    theVOIDs avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av geminister Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag tror att de bör överväga att ändra typ av kopieringsskydd.
    Ja även jag känner att ILOK kravet blockar mitt inköp faktiskt.
    Jag har inga bra argument egentligen förutom att jag inte vågar köpa och sen riskera strul pga ett "dvla" kopieringsskydd
    interagarerar på elakt sätt med annan mjukvara i datorn.

  10. #10
    Volantiz
    Volantiz är inte uppkopplad
    Volantizs avatar
    Vintage
    iLok är ändå väldigt praktiskt.. är min åsikt efter att ha installerat om datorerna ett par gånger. Leta upp alla serienycklar, knappa in dem, sen bråka med mer och mindre fungerande C/R-varianter osv.. iLok är då verkligen smidigt som tusan i jämförelse.

    I övrigt så låter den här kompressorn verkligen riktigt bra. En av de få mjuka kompressorer som jag känner verkligen är användbara. Känner inte att den gör "exakt samma sak" som någon annan mjuk kompressor.

    Peppe: Även jag är helt fast i deras Trident-EQ. Vackert och rätt så annorlunda ljud!

Liknande ämnen

  1. Softube TSAR-1
    Av false messiah i forum Övrig mjukvara
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2024-01-25, 15:54
  2. Softube FET Compressor
    Av Katzenjammer i forum Nyheter
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-12-21, 23:10
  3. Softube Spring Reverb
    Av false messiah i forum Nyheter
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-10-08, 09:42
  4. Softube Tube Delay
    Av false messiah i forum Nyheter
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-07-20, 03:03
  5. Softube Metal Amp Room
    Av false messiah i forum Nyheter
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-06-23, 19:10

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •