Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 1 2
Resultat 61 till 72 av 72

Ämne: Nån som handlat från gear4music?

altemark
    altemark är inte uppkopplad
    altemarks avatar
    Veteran
    "Roland’s senaste DJ-kontroll DJ-707M är utformad utifrån de utalade behoven hos mobila DJs – och innehåller flera kraftfulla funktioner i sitt förvånansvärt kompakta format. Till skillnad från andra DJ-kontroller, kombinerar DJ-707M funktionerna hos professionella ljudkonsoller med en 4-kanals ‘DVS-redo’ Serato DJ Pro-kontroll som ger alla DJs full kontroll över ljudet hos varje event - in i minsta detalj.
    "

Luktar översättning med rushtillägg av någon som inte jobbar inom området teknik/musik annars

Firechild
    Firechild är inte uppkopplad
    Firechilds avatar
    Veteran
    Jag har gjort någon till beställning och det har fungerat utmärkt. Dock känns Thomann som något seriösare på något sätt, vet ej varför.
    Bäst är ju dock att stödja sin inhemska favoritaffär!

El Toro
    El Toro är inte uppkopplad

Veteran
    Citat Ursprungligen postat av altemark Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    "Roland’s senaste DJ-kontroll DJ-707M är utformad utifrån de utalade behoven hos mobila DJs – och innehåller flera kraftfulla funktioner i sitt förvånansvärt kompakta format. Till skillnad från andra DJ-kontroller, kombinerar DJ-707M funktionerna hos professionella ljudkonsoller med en 4-kanals ‘DVS-redo’ Serato DJ Pro-kontroll som ger alla DJs full kontroll över ljudet hos varje event - in i minsta detalj.
    "

Luktar översättning med rushtillägg av någon som inte jobbar inom området teknik/musik annars
    Inte alls! Det du drar upp är inte i närheten av Gear4musiks och Thomanns etc. katastroföversättningar. Inte perfekt översatt men ganska nära av Rolands översättare.
    DJ707 är inte dum den är nog totalt sett den mest avancerade DJ-controllern hittills. Med tanke på dess avancerade routings och ljudinställningsmöjligheter som inte någon annan DJ-controller har vad jag vet. Dessutom funkar mixern och effekterna i den tydligen helt standalone..

Sventumba
    Sventumba är uppkopplad nu

Senior
    Har köpt massor av dom men nu när brexit står för dörren så verkar det som att den svenska kundtjänsten har lite färre medarbetare eller hur man ska uttrycka sig.

vurt
    vurt är inte uppkopplad
    vurts avatar
    Veteran
    handlat och skickat tillbaka (trasig modul), var rätt smidigt.

Autoöversättningarna är förbannat störande på den sidan, man borde kunna välja engelska men ha kvar priset i SEK. Ren idioti eftersom beskrivningarna är helt oläsliga, så man får googla och läsa den engelska texten istället. Ingen kan ju tycka det är bra, ens de som inte kan engelska (1% av de som handlar där?)

Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad
    Ƶl8Rs avatar
    Vintage
    Köpte lurar i butiken... hade bråttom och kollade inte så noga... men när jag kom hem visade det sig att det var returex el demo ex... så lämnade tillbaka och tjackade på DJ service i stället... då var allt orört inplastat...super... måste säga att jag aldrig haft problem med DJ service.

machinepop
    machinepop är uppkopplad nu
    machinepops avatar
    Administrator
    Överskatta inte språkkunskaperna i öst- och Sydeuropa... eller Frankrike för den delen. De tar nog förvånansvärt ofta en sämre översättning än ingen alls.

vurt
    vurt är inte uppkopplad
    vurts avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av machinepop Visa inlägg
    Överskatta inte språkkunskaperna i öst- och Sydeuropa... eller Frankrike för den delen. De tar nog förvånansvärt ofta en sämre översättning än ingen alls.
    Visst, jag tänkte mer på Sverige.. Hur som helst borde det vara en skitsak att lägga till att man kan få det på originalspråket och med valfri valuta.

machinepop
    machinepop är uppkopplad nu
    machinepops avatar
    Administrator
    Citat Ursprungligen postat av vurt Visa inlägg
    Visst, jag tänkte mer på Sverige.. Hur som helst borde det vara en skitsak att lägga till att man kan få det på originalspråket och med valfri valuta.
    100% medhåll

outshape
    outshape är uppkopplad nu
    outshapes avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av Ƶl8R Visa inlägg
    Köpte lurar i butiken... hade bråttom och kollade inte så noga... men när jag kom hem visade det sig att det var returex el demo ex... så lämnade tillbaka och tjackade på DJ service i stället... då var allt orört inplastat...super... måste säga att jag aldrig haft problem med DJ service.
    Håller med. Köpt på DJ Service flera gånger. Alltid bra.

vildgris
    vildgris är inte uppkopplad
    vildgriss avatar
    Senior
    Jag var på butiken i Rosersberg härom helgen. De var trevliga och så men helt inkompetenta på elektronisk musik. De kunde inte ens koppla in sladdar etc (jag löste det själv). De ursäktade sig ("jag jobbar ju mest med gitarrer") och var som sagt väldigt trevliga men man kan inte åka dit för att få någon som helst rådgivning e dyl, den saken är klar.

Sventumba
    Sventumba är uppkopplad nu

Senior
    Med alla engelskspråkiga kanaler på burken så behöver jag sällan textat nu för tiden så att fatta deras info på svenska eller engelska är en baggis tycker jag. Och att fatta priset nä så krångligt är det inte det finns värre problem med dom bland annat deras fraktare.

Liknande ämnen

1. Någon som har handlat från muziker.se (.com mm.)
    Av _Peter_ i forum Allmänt om musik
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2019-03-20, 19:16
  2. El
    Av Sventumba i forum Stränginstrument
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2018-09-29, 12:15
  3. Nån som handlat från Andertons Music?
    Av whisper i forum Allmänt om musik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2017-01-15, 20:50
  4. Billiga nya synthar/keyboards till salu annonser. Har nån handlat ??
    Av roger_m i forum Syntar, samplers & sånt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-08-02, 19:29

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •