Resultat 1 till 20 av 20

Ämne: smalt intresse?

  1. #1
    sannah
    sannah är inte uppkopplad

    Inte så pratsam än

    smalt intresse?

    Hej!

    Mitt namn är Sannah Kvist och jag arbetar som bildredaktör och fotograf på ett svenskt musikmagasin. Vi arbetar i reportageform, och tidningen handlar om människorna bakom musiken och deras berättelser. Vi har funnits i 2 år och jobbar nu med innehållet till nästa nummer som ges ut i maj/juni, i cirka 5000 ex.

    Ett av reportagen i nästkommande tidning kommer att vara fotografibaserat och syftar på ett gestalta människor med smala och insnöade intressen som är musikrelaterade.
    Exempel: Någon som bygger blåsorglar, en annan som samlar på vinylnålar i elfenben, någon med norra europas största fyrhalade gitarr, någon som är besatt av slovenska kastratsångare etcetera. Det kan egentligen vara vad som helst.

    Porträtten på de enskilda människorna kommer att fotograferas i modellens hem eller på annan plats som har relevans för personens intresse. Porträtten kommer att vara stillsamma och finstämda och kommer att tryckas på helsida i färg tillsammans med någon liten fråga&svar-text.

    Vad jag helt enkelt är ute efter är modeller till detta lilla projekt. Känner du dig träffad eller kanske vet någon som skulle kunna vara intresserad av att ställa upp? Ålder, kön eller geografi är ovidkommande.

    Hör gärna av er! Porträtten kommer att fotograferas under april månad.

    Sannah Kvist
    http://sannahkvist.se
    i@sannahkvist.se

  2. #2
    SyZ-X
    SyZ-X är inte uppkopplad
    SyZ-Xs avatar
    Veteran
    Nu har du kommit helt fel; här finns inte en enda insnöad person alls

    Skämt å sido, hoppas du hittar dina modeller.

  3. #3
    farbror synt
    farbror synt är inte uppkopplad

    Obekräftat konto
    Nu har ni med källarn full av vintagesyntar chansen ju !

  4. #4
    zthee
    zthee är inte uppkopplad
    zthees avatar
    Vintage