Sidan 54 av 90 FörstaFörsta ... 4 44 50 51 52 53 54 55 56 57 58 64 ... SistaSista
Resultat 3 181 till 3 240 av 5397

Ämne: Elektron Octatrack

  1. #3181
    Keiowas
    Keiowas är inte uppkopplad
    Keiowass avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av reSet Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    hehe... "sunkiga grunka" den ska jag komma ihåg
    Tycker jag du ska!

  2. #3182
    m
    m är inte uppkopplad
    ms avatar
    Senior
    I princip så saknar jag egentligen bara en grej på octatracken; en gate-effekt, som en traditionell studiogate.
    Sen finns det ju saker man kan önska till en uppgradering.

  3. #3183
    Keiowas
    Keiowas är inte uppkopplad
    Keiowass avatar
    Veteran
    Någon som kommer ihåg var man ändrar "pattern start". Direct start, jump och sequential.. Kommer inte ihåg var det är orkar inte RTFM..

  4. #3184
    sm0hm
    sm0hm är inte uppkopplad

    Veteran
    Det gör du i Pattern Settings-menyn, tryck på Function + Bank när du inte är i Grid Rec-läget.
    EDIT: För enstaka patterns då. Vill du ha det som en regel för hela projeket ändrar du det i Project-menyn, Sequencer Control.
    Senast redigerat av sm0hm den 2015-04-04 klockan 16:08.

  5. #3185
    Keiowas
    Keiowas är inte uppkopplad
    Keiowass avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av sm0hm Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Det gör du i Pattern Settings-menyn, tryck på Function + Bank när du inte är i Grid Rec-läget.
    EDIT: För enstaka patterns då. Vill du ha det som en regel för hela projeket ändrar du det i Project-menyn, Sequencer Control.
    Gött.. Orkade inte kolla manual.

    Edit: eller nja.. Det jag är ute efter är att manuellt hoppa till nytt pattern. Men det kanske bara går på dom nya? Kunde svära på att det funkade på octa med.
    Senast redigerat av Keiowas den 2015-04-04 klockan 16:18.

  6. #3186
    reSet
    reSet är inte uppkopplad
    reSets avatar
    Avstängt konto på användarens begäran
    Citat Ursprungligen postat av m Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    I princip så saknar jag egentligen bara en grej på octatracken; en gate-effekt, som en traditionell studiogate.
    Sen finns det ju saker man kan önska till en uppgradering.
    Parameterlåsa volymen med trigless trigg?

  7. #3187
    sm0hm
    sm0hm är inte uppkopplad

    Veteran
    Keiowas, just det – det går bara på Analog-serien.

  8. #3188
    Keiowas
    Keiowas är inte uppkopplad
    Keiowass avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av sm0hm Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Keiowas, just det – det går bara på Analog-serien.
    Säg till gubbarna å fixa.. Program change per steg och lite annat också.

  9. #3189
    sm0hm
    sm0hm är inte uppkopplad

    Veteran
    Program Change per steg hade varit grymt! Går att lösa med en arduino iof. Men så ska det ju inte behöva vara.

  10. #3190
    Keiowas
    Keiowas är inte uppkopplad
    Keiowass avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av sm0hm Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Program Change per steg hade varit grymt! Går att lösa med en arduino iof. Men så ska det ju inte behöva vara.
    Går väl att lösa det mesta.
    Skulle vara fint om midisidan i octatracken expanderade till ett monster. Polymidi, slides, pc per steg, olika skalor, chords, random, baklänges osv.. Men kanske till mk2 versionen.

  11. #3191
    JOMACO
    JOMACO är inte uppkopplad
    JOMACOs avatar
    Senior
    Många av sakerna på önskelistan borde väl kunna lösas med ny firmware? Nu när jag köpt en vill jag inte lobba för en fysisk mk2

  12. #3192
    DanielW
    DanielW är uppkopplad nu
    DanielWs avatar
    Veteran
    En Mk II som har samma standardfunktioner (och utseende) som analogerna vore väl rimligt? Overbridge och sånt.

  13. #3193
    Keiowas
    Keiowas är inte uppkopplad
    Keiowass avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av JOMACO Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Många av sakerna på önskelistan borde väl kunna lösas med ny firmware? Nu när jag köpt en vill jag inte lobba för en fysisk mk2
    Heja heja! Kommer ny nu till musikmesse om två veckor.
    Hur det ser ut med plats i den är väl frågan?

    - - - Uppdaterad - - -

    Citat Ursprungligen postat av DanielW Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    En Mk II som har samma standardfunktioner (och utseende) som analogerna vore väl rimligt? Overbridge och sånt.
    Oh ja.. Myys..

  14. #3194
    Krukan
    Krukan är uppkopplad nu
    Krukans avatar
    Senior
    Midi-knappen bråkar och svarar inte alltid som den ska. Ibland lyser den fast maskinen i övrigt gått över i audio-läge och vice versa. Antagligen nåt lättare kontakt-fel men vart vänder man sig?
    Blir det till att skicka den till gbg eller finns den någon som har servat sin maskin i stockholm med gott resultat?

  15. #3195
    geminister
    geminister är inte uppkopplad
    geministers avatar
    Veteran
    Du får nog skicka den till gbg.

  16. #3196
    Krukan
    Krukan är uppkopplad nu
    Krukans avatar
    Senior
    Ok, tack! Så får det väl bli... Brukar de vara snabba?

    Citat Ursprungligen postat av geminister Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Du får nog skicka den till gbg.

  17. #3197
    sm0hm
    sm0hm är inte uppkopplad

    Veteran
    Jag tycker att du ska kontakta Elektrons support om du inte redan gjort det.
    Senast redigerat av sm0hm den 2015-04-08 klockan 09:39.

  18. #3198
    EzRollers
    EzRollers är inte uppkopplad
    EzRollerss avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    hjälp...Hur får jag patternchange o fungera?Mina octas svarar fint med varandra och jag har ställt in både A4 och Ar i recive mode...men när jag byter spår på octan så följer inte dom med,har det med autochannel o göra?

  19. #3199
    reSet
    reSet är inte uppkopplad
    reSets avatar
    Avstängt konto på användarens begäran
    Citat Ursprungligen postat av EzRollers Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    hjälp...Hur får jag patternchange o fungera?Mina octas svarar fint med varandra och jag har ställt in både A4 och Ar i recive mode...men när jag byter spår på octan så följer inte dom med,har det med autochannel o göra?
    Jag har inte heller fattat det där, så jag hoppas du får svar av keiowas eller vem du nu var som sa att det var möjligt... Hittils byter jag med programchange från octan, vilketn funkar fint, men den byteer liksom ett varv senare på det viset...

  20. #3200
    EzRollers
    EzRollers är inte uppkopplad
    EzRollerss avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    hur har du då ställt in maskinerna reset?
    Jag använder octa1 som master o styr octa 2 plus analogerna i allt utom crossfadern och mute...men hur jag än ställer in mina analoga så finner dom tji nån info...
    hur menar du med byte ett varv senare?

  21. #3201
    reSet
    reSet är inte uppkopplad
    reSets avatar
    Avstängt konto på användarens begäran
    Jag har ett midi spår på octan som är master som skickar programchange till machinedrum och monomachine, på deras respektive kanaler. Detta gör att om jag byter pattern på octan, när det nya patternet kickar in skickar det program change tiill mono och md som väntar till nästa varv för att byta. Jag kan byta pattern direkt på mono och md med note mapping i stället för PC, men det är så rörigt att hålla koll på vilken not är vilket pattern. Skulle ju vilja att alla byter direkt... Har testa med samma autochannel för alla tre utan att lyckas...

  22. #3202
    EzRollers
    EzRollers är inte uppkopplad
    EzRollerss avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    sitter oxå just nu o testar olika "channels" utan ngn lycka

  23. #3203
    EzRollers
    EzRollers är inte uppkopplad
    EzRollerss avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    voila,sätt autochannel på låt säg 10 och sen i ots midisynk set prg change send o kanalen under på 10 o saken e biff

  24. #3204
    reSet
    reSet är inte uppkopplad
    reSets avatar
    Avstängt konto på användarens begäran
    Tack! Det ska jag testa så fort jag kan!

    fattar säkert tydligare framför burken, men 'kanalen under' är det någon ruta i samma fönster som ots midisync set prg change send?

  25. #3205
    EzRollers
    EzRollers är inte uppkopplad
    EzRollerss avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    precis,den står på auto ,du bytar med yesknappen
    jag har satt alla maskiner på spår 16,så det inte interferar med ADns alla andra kanaler

  26. #3206
    reSet
    reSet är inte uppkopplad
    reSets avatar
    Avstängt konto på användarens begäran
    Citat Ursprungligen postat av EzRollers Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    precis,den står på auto ,du bytar med yesknappen
    hallelöksta!!! Jag är inte framför burken, men jag har rykt av så mycket hår framför den rutan att jag tror jag fattar direkt!

  27. #3207
    EzRollers
    EzRollers är inte uppkopplad
    EzRollerss avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    haha....var inne på Loppen igår o såg Dope DoD....satan i gatan va tungt det var....spara lite kalufs,så det går o klonas sen

  28. #3208
    reSet
    reSet är inte uppkopplad
    reSets avatar
    Avstängt konto på användarens begäran
    Haha bra tänkt... Hmmm nu vill jag inte vara här längre... vill bara hem och testa hahaha...

  29. #3209
    EzRollers
    EzRollers är inte uppkopplad
    EzRollerss avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    kan säga att det funkar ypperligt nu,lättare o styra upp istället för manuellt behöva trixa,då armarna två endast räcker till så lite

  30. #3210
    reSet
    reSet är inte uppkopplad
    reSets avatar
    Avstängt konto på användarens begäran
    Exakt: elektron, ge oss exhoskellet nu!

  31. #3211
    59min
    59min är inte uppkopplad

    Senior
    några uppdateringsrykten från Gbg? 2.0 med Overbridge? Möjligt eller omöjligt...

  32. #3212
    Keiowas
    Keiowas är inte uppkopplad
    Keiowass avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av 59min Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    några uppdateringsrykten från Gbg? 2.0 med Overbridge? Möjligt eller omöjligt...
    Inte med nuvarande hårdvara.

  33. #3213
    dokido
    dokido är inte uppkopplad

    Veteran
    squash pyramid GAAAAAAAAAAS
    elektron kom igen nu

  34. #3214
    reSet
    reSet är inte uppkopplad
    reSets avatar
    Avstängt konto på användarens begäran
    Citat Ursprungligen postat av reSet Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Haha bra tänkt... Hmmm nu vill jag inte vara här längre... vill bara hem och testa hahaha...
    äntligen!! hurra Monomacine byter HURRA!!!... men?! what?!?! machinedrum ahr inge atuochannel? varöfr har monomachine om inte machinedrum har buhuuuuu huhuuuhuhuuuuu wouiiiiinnnnnnnnnnn <<<< crocodiltårar


    edit: YUHU!!!!!!!!! den har ingen autochannel men lyssnar visst på auto programchange!!!! eller vad det heter... fast... nu har jag kanalkonflikt mellan mono och md .... damn it

    HALLELÖKSTA!!!! I LUV U ELEKTRON!!! 3 minuter senare var alla konflikter lösta och mitt pattern byte har blivit helt automagiskt!! tack keiowas och EzRollers för att ni gjort mitt liv som musiker dubbelt så bekvämt!
    Senast redigerat av reSet den 2015-04-16 klockan 12:38.

  35. #3215
    EzRollers
    EzRollers är inte uppkopplad
    EzRollerss avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    Tack själv reset...då ska jag försöka lära mig kompressorn i både octan o Ar för att fetta ti det...några nybörjartips?

  36. #3216
    reSet
    reSet är inte uppkopplad
    reSets avatar
    Avstängt konto på användarens begäran
    Akta öronen om du pillar med den i hörlurar ratio upp threshold ner ( om det inte är motsatsen...? ) gain upp och booom!

  37. #3217
    EzRollers
    EzRollers är inte uppkopplad
    EzRollerss avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    Så superbt svar...Precis sånt tekniksnack som funkar för mig...☺

    Tack...owe u a beer m8
    Senast redigerat av EzRollers den 2015-04-17 klockan 11:17.

  38. #3218
    JOMACO
    JOMACO är inte uppkopplad
    JOMACOs avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av reSet Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Akta öronen om du pillar med den i hörlurar ratio upp threshold ner ( om det inte är motsatsen...? ) gain upp och booom!
    Wax on - wax off

  39. #3219
    sleepydog
    sleepydog är inte uppkopplad
    sleepydogs avatar
    Veteran
    När jag hade min a4:a och MD så blev det alltid ett litet gap i början när jag spelade in i octatracken. Antagligen så läggs det på någon form av latency i midin som orsakar det? Om jag skulle ha en splitter t ex 1->4 som går till alla burkar och någon annan form av midiklockgenerator än octan (som var master då), skulle detta försvinna så att looparna skulle bli 100% fina?
    Om jag hade A4:an som master så tappades lite av början bort i samplingarna.

  40. #3220
    Keiowas
    Keiowas är inte uppkopplad
    Keiowass avatar
    Veteran
    Imon är det fredag och update på octan med plocks på program change och bankselect, namning av cc så man får koll på sina assigningar och tadaaa.. MidiSlide!
    Eller?

  41. #3221
    HZA
    HZA är inte uppkopplad

    Veteran
    Tjena.

    När jag vill spela mina slices ([Function] + pil ned - till slices menyn och sedan hamra loss på knapparna) och har sequencern rullandes quantizas triggarna så att ljudet bara triggas på steg1...

    Finns det någon trigg quantize man kan joxa med här eller?
    På min MPC1k med JJOS finns ju feting funktionen procentuell quantize, rätt ballt, men nu vill jag mest stänga av den .
    Eventuellt ha den för inspelning.

  42. #3222
    HZA
    HZA är inte uppkopplad

    Veteran
    Nu blir jag helt tokig på det här igen...

    Jag collector samples och savear project till nytt set.

    Jag går in på kortet och tar bort det som inte är i det settet.

    Laddar maskinen. Hittar inget set.

    Försöker med change set: The set is not within a project.
    Change project: No set is mounted please mount a set...

    wtf?

  43. #3223
    HZA
    HZA är inte uppkopplad

    Veteran
    Ok lyckades få tillbaks grejerna genom att i dator kopiera projektet in i en gammal set folder jag backuppat... Nojan + hjärtinfarkterna...

  44. #3224
    HZA
    HZA är inte uppkopplad

    Veteran
    Som tur var gick jag in av ren slump och tänkte det är nog dags att backa upp, kollade på kortet 1 GB free. Man vill inte hamna i sitsen när man vill spara och inte har minne kvar :S...

  45. #3225
    sleepydog
    sleepydog är inte uppkopplad
    sleepydogs avatar
    Veteran
    Jag tog o backade upp min nu bara för att du sa det ^_^

  46. #3226
    HZA
    HZA är inte uppkopplad

    Veteran
    SMARRT!

    Det är sjukt trist när man ska save:a och så ser man lockelsen "Export as Set" och bara ah jo men det är ju nice... Save:ar och så får man felmeddelandet "couldn't save all the samples memory full" ... Hänt 2ggr... Men nu har jag nästan 30GB fria .

    Citat Ursprungligen postat av sleepydog Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag tog o backade upp min nu bara för att du sa det ^_^

  47. #3227
    sleepydog
    sleepydog är inte uppkopplad
    sleepydogs avatar
    Veteran
    Jag minns inte vad jag ska göra eller vad jag gjort... två tracks blinkar grönt i takt med beatet och inget ljud kommer ut. Om jag väljer dem så blir det gult blink istället för röd lampa som på de andra tracksen.

  48. #3228
    reSet
    reSet är inte uppkopplad
    reSets avatar
    Avstängt konto på användarens begäran
    Citat Ursprungligen postat av sleepydog Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag minns inte vad jag ska göra eller vad jag gjort... två tracks blinkar grönt i takt med beatet och inget ljud kommer ut. Om jag väljer dem så blir det gult blink istället för röd lampa som på de andra tracksen.
    du har satt dom på cue blev också helt förvirrad första gången...
    cue+trackX där x är spåren som blinkar

    Citat Ursprungligen postat av HZA Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Men nu har jag nästan 30GB fria .
    30gb :O?!!!! du måste ha värsta värsting library!!! jag har inte lyckats fylla mina 4gb ännu... ett knep för att spara plats är att ha låta alla projekt dela set:ets audio mapp

    backup is the shit! som elektorn säger i uppgraderings manualen: better safe than sorry
    Senast redigerat av reSet den 2015-04-23 klockan 22:16.

  49. #3229
    sleepydog
    sleepydog är inte uppkopplad
    sleepydogs avatar
    Veteran
    tack reSet! Visade sig dock att det lät bättre utan de tracksen haha

  50. #3230
    HZA
    HZA är inte uppkopplad

    Veteran
    Börjar bli en klassiker den cue förvirringen... lika förvirrad varje gång.

    Jo jag använder typ 4 gigg totalt nu för ett liveset och några spår i låtar jag jobbar på. Anledningen till att det vart fullt förut just att jag sparade set-backupper med collectade samplingar på kortet av oro för att sabba grejer. Men nu är det rensat och snyggt . Jo precis egentligen räcker det med en audiomapp, bara gammal datorvana att collecta samples för backup av enskilda projekt.



    Citat Ursprungligen postat av reSet Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    du har satt dom på cue blev också helt förvirrad första gången...
    cue+trackX där x är spåren som blinkar



    30gb :O?!!!! du måste ha värsta värsting library!!! jag har inte lyckats fylla mina 4gb ännu... ett knep för att spara plats är att ha låta alla projekt dela set:ets audio mapp

    backup is the shit! som elektorn säger i uppgraderings manualen: better safe than sorry

  51. #3231
    reSet
    reSet är inte uppkopplad
    reSets avatar
    Avstängt konto på användarens begäran
    hade faktiskt missat att det gick att exportera ett helt set så där, skulle nog blivit tempterad jag med om jag hade ett så stort CF.... smaskens med ett feting CF... dom e så attans dyra dom sabla korten, det är väl lite därför som set mappen inte bara är rooten på kortet antar jag: så att det ska gå att använda kortet på flera burkar, för maximal kompatibilitet med ghetto miljö?

  52. #3232
    Pelleri
    Pelleri är inte uppkopplad
    Pelleris avatar
    Senior
    upptäckte det här av en slump. om man ska byta tempo (är inne i tempo-rutan), håller nere function och ändrar tempot, så kommer inte tempot att ändras förens man släpper function.

    Är fortfarande rätt så newbie på OTn, men googlade och hittade ingen info om detta

  53. #3233
    reSet
    reSet är inte uppkopplad
    reSets avatar
    Avstängt konto på användarens begäran
    Citat Ursprungligen postat av Pelleri Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    upptäckte det här av en slump. om man ska byta tempo (är inne i tempo-rutan), håller nere function och ändrar tempot, så kommer inte tempot att ändras förens man släpper function.

    Är fortfarande rätt så newbie på OTn, men googlade och hittade ingen info om detta
    TIP OF THE MONTH!!!! :O tack! (det funkar med mute:s också på dom flesta burkarna [?alla] alltså function mute, sen när du släpper function så mute:as/unmute:as alla spår du valt.... utifall någon skulle bli glad att veta...)

  54. #3234
    sleepydog
    sleepydog är inte uppkopplad
    sleepydogs avatar
    Veteran
    Går det att via datorn skapa projekt där jag kan välja vilka samplingar som ska vara med? Det kan vara lättare än att ladda in en o en från OTn. Om de hamnar i AUDIO eller i projektets katalog spelar ingen större roll. Jag tänkte det skulle vara kul att ösa ner en mängd samplingar och sedan leka loss Om de hamnar i static, flex eller både och spelar inte så stor roll!

  55. #3235
    reSet
    reSet är inte uppkopplad
    reSets avatar
    Avstängt konto på användarens begäran
    Skapa en ny mapp i audio katalogen där samlplingarn ligger en o en, som heter en-o-en-projekttjofräs? Tror det skulle ge samma effekt även om jag fattar hur du menar

    edit: hmmmm nja.. Jag förstår nog inte riktigt hur du menar... Det kanske fins en editor nu? Men vad jag vet kan du inte associera en sampling med flex eller static maskiner med daotrn...

  56. #3236
    sleepydog
    sleepydog är inte uppkopplad
    sleepydogs avatar
    Veteran
    Jag kollade i project.strd och det går att lägga till dem där .. kanske med lite excelpulande skulle det gå.
    Måste leta efter en editor .. logiskt sett borde nån ha gjort en

  57. #3237
    reSet
    reSet är inte uppkopplad
    reSets avatar
    Avstängt konto på användarens begäran
    Vad kul! Hade ingen susning om den filen. Måste gräva

  58. #3238
    Limestream
    Limestream är inte uppkopplad
    Limestreams avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av reSet Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    funkar med mute:s också på dom flesta burkarna [?alla] alltså function mute, sen när du släpper function så mute:as/unmute:as alla spår du valt.... utifall någon skulle bli glad att veta...)
    Det där verkar superbra men jag fick inte det att funka på Octatrack. Borde funka med cue också men jag går bet där med. Vad är är det jag missar?

  59. #3239
    sleepydog
    sleepydog är inte uppkopplad
    sleepydogs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av reSet Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Vad kul! Hade ingen susning om den filen. Måste gräva
    Det finns en editor tydligen men den är varken gratis eller klar Den verkar göra i stort sett allt man kan göra med octatrackarn så det känns lite overkill att lägga ner pengar på en sån (inte för att jag vet vad den kommer att kosta).

    Om man lägger alla samplingar man vill ha i en katalog kan man via CMD (alltså dos-promten) använda ett kommande "dir > filename.txt
    I excel kan man sedan rensa upp genom att göra en liten formel så man får de rena filnamnen i en lista. Därefter så går det genom att köra lite =LETARAD o sånt för att få ihop det så som det ska se ut. Det sistnämnda har jag inte gjort pga att det är kväll snart

    Men då är ju frågan ... kanske är det lättast att bara lägga samplingarna i en katalog på minneskortet och sedan ladda alla samplingarna en och en. Det är ju bara att repetera samma knapptryckningar hundra gånger eller så

    Så typiskt mig.. jag kan lägga ner en massa arbete på nåt bara för att jag är lat

  60. #3240
    reSet
    reSet är inte uppkopplad
    reSets avatar
    Avstängt konto på användarens begäran
    Citat Ursprungligen postat av Limestream Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Det där verkar superbra men jag fick inte det att funka på Octatrack. Borde funka med cue också men jag går bet där med. Vad är är det jag missar?
    Du måste vara i quickmutes mode:
    function+pilner/upp
    nu är dom röda stepknapparna audio tracksen och dom gula miditracksen

    det är med function+pilner/upp som du når chromatic mode och alla andra roliga modes

Liknande ämnen

  1. Elektron mk3 - När? - Vad?
    Av sm0hm i forum Syntar, samplers & sånt
    Svar: 36
    Senaste inlägg: 2017-06-19, 20:34
  2. Elektron Update
    Av spanky i forum Syntar, samplers & sånt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-31, 15:33
  3. Elektron
    Av 18db i forum Evenemang
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-14, 01:46
  4. ELEKTRON
    Av lait i forum Syntar, samplers & sånt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-12-29, 20:42

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •