Sidan 13 av 90 FörstaFörsta ... 3 9 10 11 12 13 14 15 16 17 23 63 ... SistaSista
Resultat 721 till 780 av 5397

Ämne: Elektron Octatrack

  1. #721
    Sillen
    Sillen är inte uppkopplad
    Sillens avatar
    Veteran
    Alltså den är polyfon på det viset att varje trig på ett track kan ha en ny sample... eller en annan plats i samplen?? som jag fattat det??

  2. #722
    Modellear
    Modellear är inte uppkopplad
    Modellears avatar
    Vintage
    I alla fall Monomachine har ett poly-mode, http://www.elektron.se/products/monomachine?section=faq <Yes. There is a Poly mode of the Monomachine. In this mode you have one track with six voices, as opposed to the default set up of six tracks with one voice each.

  3. #723
    avart
    avart är inte uppkopplad

    Veteran
    mm, det är ju intressant hur de överöst oss med info och fortfarande verkar det vara få som fattar hur den verkligen funkar, om den är polyfon (per spår) eller hur många röster den har....? :-)

  4. #724
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Citat Ursprungligen postat av jgb Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Hemma hos Outshape

  5. #725
    jgb
    jgb är inte uppkopplad
    jgbs avatar
    Fjomp
    Det är svårt att svara på någon av frågorna kring polyfoni. Först pga att jag inte får svara på direkta frågor typ "kan den det, eller det?".

    Oavsett vad den kan när den släpps så är jag övertygad om att det kommer komma OS-uppgraderingar, och som vanligt med Elektron så lär det komma förbättringar och utökningar i dem. Det är det som är fördelen med mjukisbaserade mojänger.

  6. #726
    ZX81
    ZX81 är inte uppkopplad
    ZX81s avatar
    Senior
    På elektron-users verkar många ha fått för sig att den ska vara polyfonisk per spår av någon anledning.

  7. #727
    jgb
    jgb är inte uppkopplad
    jgbs avatar
    Fjomp
    http://c64.org/~jgb/offset.mp3

    Lekte lite med sample offset på ett spår. Det roliga börjar efter ca två minuter. Hittade många spännande grooves och smådetaljer på det sättet!

  8. #728
    ZX81
    ZX81 är inte uppkopplad
    ZX81s avatar
    Senior
    Förmodar att det är Octatracks filter vi hör? Låter ju riktigt bra!

  9. #729
    jgb
    jgb är inte uppkopplad
    jgbs avatar
    Fjomp
    Enbart octatrack förutom originalsamplingarna då.

  10. #730
    KALLBACK~
    KALLBACK~ är inte uppkopplad

    Avliden
    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	tarsier-nn.jpg 
Visningar:	38 
Storlek:	202,4 KB 
Id:	27116Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	tarsier-nn.jpg 
Visningar:	43 
Storlek:	203,1 KB 
Id:	27117Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	tarsier-nn.jpg 
Visningar:	38 
Storlek:	202,4 KB 
Id:	27116Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	tarsier-nn.jpg 
Visningar:	44 
Storlek:	206,0 KB 
Id:	27118Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	tarsier-nn.jpg 
Visningar:	38 
Storlek:	202,4 KB 
Id:	27116Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	tarsier-nn.jpg 
Visningar:	43 
Storlek:	203,1 KB 
Id:	27117

  11. #731
    Sillen
    Sillen är inte uppkopplad
    Sillens avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av ZX81 Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Förmodar att det är Octatracks filter vi hör? Låter ju riktigt bra!
    filter låter mer än OK!

  12. #732
    jgb
    jgb är inte uppkopplad
    jgbs avatar
    Fjomp
    Kanske dags att slänga in lite mer egna samplingar i bläckisen snart, har gnidit outshapes wavvvvar tillräckligt tror jag.

  13. #733
    Sillen
    Sillen är inte uppkopplad
    Sillens avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av jgb Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    http://c64.org/~jgb/offset.mp3

    Lekte lite med sample offset på ett spår. Det roliga börjar efter ca två minuter. Hittade många spännande grooves och smådetaljer på det sättet!

    Spännande helt otroligt lurigt!!<3

  14. #734
    Sillen
    Sillen är inte uppkopplad
    Sillens avatar
    Veteran
    Man räknar upp eller ner... man räknar dagar man räknar år... nästa år då jävlar!!

  15. #735
    segerfalk
    segerfalk är inte uppkopplad
    segerfalks avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Sillen Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Alltså den är polyfon på det viset att varje trig på ett track kan ha en ny sample... eller en annan plats i samplen?? som jag fattat det??
    Jag menar polyfon som i att trigga fler toner samtidigt i ett och samma track fast med samma sample. Tänk piano -> pianoackord. Som en vanlig sampler liksom

  16. #736
    Sillen
    Sillen är inte uppkopplad
    Sillens avatar
    Veteran
    Jag är med.... du menar att ett track skulle ha olika lager på gates? Det tror jag inte.. vet heller inte om seq har ackord.... men kanske om man triggar den externt.... får en känsla bara av att de åtta externa seq spåren går att köra internt parallellt för att nå en liknande funktion? Men det finns en del oklara bitar. Man får sampla eller resampla ackord eller "poly" material annars....

    På ett sätt gillar jag begränsningar av en sån typ... monofoni... men kan se att det du söker har sina fördelar...

    Jag vet inte något om detta och de som vet har ju en hand för munnen tills den 3:e, gissar jag?

  17. #737
    Sillen
    Sillen är inte uppkopplad
    Sillens avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Sillen Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Fan jag lockas mer och mer in hetsen! Det är lite lustigt för man fattar inte vad den gör!?!?

    * 12/24db Multi Mode Filter
    * 2-band Parametric EQ
    * DJ-style Kill EQ
    * 2-10 Stage Phaser
    * Flanger
    * 2-5 tap Chorus
    * Delay with Repeat functionality
    * Gatebox Plate Reverb
    * More effects in future OS upgrades

    Angående FX blocken ingen får tala om????
    * More effects in future OS upgrades<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

    Man ser gärna en freqshifter och ringmod och wavefolders.... kanske ett fm filter (VCO-VCF) med tri sine sav pulse och noise... S/H filter är trevligt oxå... tror det passar en sampler med dessa???

    Gärna alla funktiner där med egen Oscilator ^^ Så man kan skapa lite samplingar i burken??

    Sillen tänker högt....

  18. #738
    segerfalk
    segerfalk är inte uppkopplad
    segerfalks avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Sillen Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag är med.... du menar att ett track skulle ha olika lager på gates? Det tror jag inte.. vet heller inte om seq har ackord.... men kanske om man triggar den externt.... får en känsla bara av att de åtta externa seq spåren går att köra internt parallellt för att nå en liknande funktion? Men det finns en del oklara bitar. Man får sampla eller resampla ackord eller "poly" material annars....

    På ett sätt gillar jag begränsningar av en sån typ... monofoni... men kan se att det du söker har sina fördelar...

    Jag vet inte något om detta och de som vet har ju en hand för munnen tills den 3:e, gissar jag?
    Hade man kunnat chaina valfritt antal spår till ett polyfoniskt, så hade jag varit hemma direkt. På MM så är det ju alla eller ingen... jaja jag väntar till den 3e, no doubt.

  19. #739
    zthee
    zthee är inte uppkopplad
    zthees avatar
    Vintage
    Jag tror jag behöver en demo av burken helt enkelt.

  20. #740
    Sillen
    Sillen är inte uppkopplad
    Sillens avatar
    Veteran
    8. Frölunda - Angered

    Frölunda - Marklandsgatan - Sahlgrenska - Chalmers - Korsvägen - Scandinavium - Redbergsplatsen - Gamlestadstorget - Hjällbo - Angered

    "åttansspår"

    the Octatrack!!!

  21. #741
    tei
    tei är inte uppkopplad
    teis avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Sillen Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    8. Frölunda - Angered

    Frölunda - Marklandsgatan - Sahlgrenska - Chalmers - Korsvägen - Scandinavium - Redbergsplatsen - Gamlestadstorget - Hjällbo - Angered

    "åttansspår"

    the Octatrack!!!
    Haha!

    Elektron föddes ju på Chalmers, så varför inte?

  22. #742
    Sillen
    Sillen är inte uppkopplad
    Sillens avatar
    Veteran

    https://youtu.be/JVL3DdU1y0g

    Troublemakers!?!?!<3<3<3

  23. #743
    jgb
    jgb är inte uppkopplad
    jgbs avatar
    Fjomp
    "Due to the component delay we wrote about 2010-12-10 the Octatrack development is taking a bit longer than expected. The hardware is up and running and looking very fine indeed, but the OS needs some extra attention. Shipping is now planned to start January the 17th, 2011. Sorry about any inconveniences this delay might cause but these two extra weeks will give us time to ship a product we, and hopefully you as well, will be satisfied with." - http://www.elektron.se/news/octatrack-shipping-date

  24. #744
    Sillen
    Sillen är inte uppkopplad
    Sillens avatar
    Veteran
    Ok... bara att börja sortera samples då!!!

  25. #745
    Sillen
    Sillen är inte uppkopplad
    Sillens avatar
    Veteran

    https://youtu.be/yz8Fwj9i29Y


    https://youtu.be/k8qqPjpOlZI

    Två olika filmer som börjar lika!?<3<3

  26. #746
    Sillen
    Sillen är inte uppkopplad
    Sillens avatar
    Veteran
    När man tänker på det så är det ganska otroligt att vi i Sverige har kanske det mest nytänkande och intressanta DSP-musikmaskinsmakeriet. Jag är ganska tagen av tanken... att det kan sitta någon i Tokyo och sukta efter maskinen som jag gör. Och att den är svensk!

    Till en början tyckte jag det kändes dyrt.. men det är mest för att man är bortskämd med billig elektronik... Ta en TV och ett par glasögonbågar... Jag fattar inte varför glasögon är dyrare än en TV... hur svårt är det lixom att göra glasögonbågar??? En TV eller Octatracken är ju för det första mer tidskrävande och betydligt mer komplicerad än glasögonbågar... eller ett par märkesjeans... Sen ska den ha mjukvara på det...

    Det finns ingen relevans i priset på mycket man köper... Men Octan känner jag har ett skäligt pris... Jo så är det

    Jag känner nu att man får en jättebra grej kring den 17:e... Jag väntar gärna!!
    Senast redigerat av Sillen den 2010-12-30 klockan 17:52.

  27. #747
    Sillen
    Sillen är inte uppkopplad
    Sillens avatar
    Veteran
    Jag ska försöka göra joink på aset sen... lugna dig... de ha lagt ett delay med 2 veckors svarstid precis!!

  28. #748
    tei
    tei är inte uppkopplad
    teis avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Sillen Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    När man tänker på det så är det ganska otroligt att vi i Sverige har kanske det mest nytänkande och intressanta DSP-musikmaskinsmakeriet. Jag är ganska tagen av tanken... att det kan sitta någon i Tokyo och sukta efter maskinen som jag gör. Och att den är svensk!
    Jomenprecis! Det är lite därför som jag tycker att man ska handla prylarna direkt från Elektron så att de får en så stor del av kakan som möjligt.

  29. #749
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Citat Ursprungligen postat av jgb Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    "Due to the component delay we wrote about 2010-12-10 the Octatrack development is taking a bit longer than expected. The hardware is up and running and looking very fine indeed, but the OS needs some extra attention. Shipping is now planned to start January the 17th, 2011. Sorry about any inconveniences this delay might cause but these two extra weeks will give us time to ship a product we, and hopefully you as well, will be satisfied with." - http://www.elektron.se/news/octatrack-shipping-date
    Fattar inte ens varför man går ut med release datum innan man är nöjd med produkten???? faan man betatestar den väl innan och fixar mm....... tycker det är jävla hor, och handlar som vanligt bara om att pressa myten hårdare.....

    Om det vore problem med OS:et så är det väl bara att lägga upp det på hemsidan i vanlig ordning...... Verkar ju funka ok för er som har fått den redan....

    Så pungspark till elektron...

  30. #750
    Sillen
    Sillen är inte uppkopplad
    Sillens avatar
    Veteran
    ???

  31. #751
    jgb
    jgb är inte uppkopplad
    jgbs avatar
    Fjomp
    Ƶl8®: Hur van är du vid produktutveckling? Man gör en tidsskattning på hur lång tid det tar att göra det man vill, sedan uppdaterar man sin tidsplan när man märker att den inte håller. I det här fallet så skulle jag kunna tänka mig att ursprungliga tidsplanen sattes i somras, och sedan dess har det hänt en del saker som gör att man inser att det inte håller.

    Givetvis vill man hålla de datum man har satt, det handlar ju om rykte där också.

    Då kommunicerar man det till kunderna, så att de är med i matchen. Helt rätt enligt mig.

    Som betatestare kan jag bara säga att allt i OS:et är inte klart, men det går att använda vissa delar. Givetvis vill man från Elektrons sida ha ett OS som är tillräckligt bra innan man släpper det, vissa funktioner är helt enkelt måsten att ha med. Det går inte att släppa produkten utan dem. Då får man vänta.

  32. #752
    Sillen
    Sillen är inte uppkopplad
    Sillens avatar
    Veteran
    Jag har slagits av ytterligare en sak angående lådan... det är den första HW grej jag stött på som blir intressant att byta projekt mellan två eller flera innehavare med?

    Inget annat jag har kan man samspela med på det viset med... (klart det går att skicka song filer mellan UW:ar och mono::lådor oxå.) Men med octan kan det visa sig bli riktigt intressant.

  33. #753
    Regressionsanalys
    Regressionsanalys är inte uppkopplad
    Regressionsanalyss avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    Jag inbillar mig lite att man kan köra den som Ableton Live? Lägga in loopar och mangla loss sen mixa in en mp3:a eller dylikt medans man byter set. Är den att rekommendera för en sovrums-DJ som vill leka med sina färdiga loopar/kompositioner? Jag har haft både trumman och lådan innan och även om trumman var hiskeligt skoj var det lite svårt för mig som vill ha lite översikt att skriva låtar på dem.

    Det hade varit skoj med en maskin man kan plocka med sig för att gerilla-spela på och laptop är ju så osexigt!

  34. #754
    Sillen
    Sillen är inte uppkopplad
    Sillens avatar
    Veteran
    En laptop är egentligen inget instrument heller... Man har ju som publik inte en aning om mannen/kvinnan som står med datorn behövs för att det ska låta? Fast vad det spelar för roll vet jag inte!

  35. #755
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Citat Ursprungligen postat av jgb Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Ƶl8®: Hur van är du vid produktutveckling? Man gör en tidsskattning på hur lång tid det tar att göra det man vill, sedan uppdaterar man sin tidsplan när man märker att den inte håller. I det här fallet så skulle jag kunna tänka mig att ursprungliga tidsplanen sattes i somras, och sedan dess har det hänt en del saker som gör att man inser att det inte håller.

    Givetvis vill man hålla de datum man har satt, det handlar ju om rykte där också.

    Då kommunicerar man det till kunderna, så att de är med i matchen. Helt rätt enligt mig.

    Som betatestare kan jag bara säga att allt i OS:et är inte klart, men det går att använda vissa delar. Givetvis vill man från Elektrons sida ha ett OS som är tillräckligt bra innan man släpper det, vissa funktioner är helt enkelt måsten att ha med. Det går inte att släppa produkten utan dem. Då får man vänta.
    Klart man gör en tidsskattning som måste uppdateras vartefter...inget konstigt. Konstigt tycker jag ändå att det är att man i två omgångar kör om release, då har man inte gjort en bra tidskattning...., utan varit för optimistisk....... kanske har man varit för sent ute med betatestare mm... Jag tycker det är krasst, man går ut med releasedatum när man inte har en "tillräckligt" bra produkt för släpp....

    Så pungsparken får kvarstå...... men jag tar av mig stålhättorna

  36. #756
    Sillen
    Sillen är inte uppkopplad
    Sillens avatar
    Veteran
    Emu.. har du köpt en oxå?

  37. #757
    segerfalk
    segerfalk är inte uppkopplad
    segerfalks avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av jgb Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    "Due to the component delay we wrote about 2010-12-10 the Octatrack development is taking a bit longer than expected. The hardware is up and running and looking very fine indeed, but the OS needs some extra attention. Shipping is now planned to start January the 17th, 2011. Sorry about any inconveniences this delay might cause but these two extra weeks will give us time to ship a product we, and hopefully you as well, will be satisfied with." - http://www.elektron.se/news/octatrack-shipping-date
    Ja, då får vi väl se om full spec kommer upp den 3e som plåster på såren åtminstone...

  38. #758
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Citat Ursprungligen postat av Sillen Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Emu.. har du köpt en oxå?
    Ja vafan..... du vet det kliar ju i GAS-genen.... hade lite inbyte på Jam så jag skrev upp mig på en.

    Lurad som vanligt

  39. #759
    dokido
    dokido är inte uppkopplad

    Veteran
    risken är väl att det blir som ipad, man tröttnar innan den släpps, de kanske skulle satsat på nästa års namm istället

  40. #760
    ZX81
    ZX81 är inte uppkopplad
    ZX81s avatar
    Senior
    Hoppas också på full spec + manual den 3:e! Surt att datumet flyttats fram, men shit happens...

  41. #761
    Sillen
    Sillen är inte uppkopplad
    Sillens avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Ƶl8® Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Ja vafan..... du vet det kliar ju i GAS-genen.... hade lite inbyte på Jam så jag skrev upp mig på en.

    Lurad som vanligt
    Lurad var ordet.. sa bull??

  42. #762
    Sillen
    Sillen är inte uppkopplad
    Sillens avatar
    Veteran

  43. #763

  44. #764
    Sillen
    Sillen är inte uppkopplad
    Sillens avatar
    Veteran
    Gillar det jag hör...... spännande!! Dynamik och klarhet! Fisken lär trivas i vattnet!!

  45. #765
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Citat Ursprungligen postat av Sillen Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Lurad var ordet.. sa bull??
    He-he.. Pelle chanslös

  46. #766
    KALLBACK~
    KALLBACK~ är inte uppkopplad

    Avliden
    filterma låter ju bajs ¿
    -- hundskit ¿

  47. #767
    Sillen
    Sillen är inte uppkopplad
    Sillens avatar
    Veteran
    De distar inte... kör dem på rött??

    Hehe...

    eller?

  48. #768
    KALLBACK~
    KALLBACK~ är inte uppkopplad

    Avliden
    man får nog filtrera den här lådan externt tror jag !!
    -- om det låter så där jävla kallt lixom


    upp med burkarna på borden och dra skiten ur dem .. så man kan få en anblick i hur det går att jobba med dem .. tafatt insnöat skit har man ju redan i benfickan .. men OT e ju 100 ggr bättre än det jag har troligen ...
    Senast redigerat av KALLBACK~ den 2010-12-30 klockan 21:26. Anledning: fattigmans sampler med bra sexscener\oktascener\sequencer

  49. #769
    Sillen
    Sillen är inte uppkopplad
    Sillens avatar
    Veteran
    Tur att man har moogna filter då.. la dem under plommonträdet hela regnperioden i höstas... oxider och joink... svag nötdoft när man kör dem.. typ rostad hassel!!

  50. #770
    KALLBACK~
    KALLBACK~ är inte uppkopplad

    Avliden
    jag har även ett moogladder
    - filtrex

    - sen har man ju 15 valbara på enigisern i o f s
    - mam VF-11
    - eller alesis philtre mod efx
    - pölyvoxFilter
    - om man skiter i att räkna in z-plane filterna på emu ultran
    - så man klarar ju sig med grovade EQ's även .. haha <3

  51. #771
    Sillen
    Sillen är inte uppkopplad
    Sillens avatar
    Veteran
    Fast lite mer specar som kött på benen och plåster på såren hade inte skadat!!

  52. #772
    Sillen
    Sillen är inte uppkopplad
    Sillens avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av segerfalk Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag menar polyfon som i att trigga fler toner samtidigt i ett och samma track fast med samma sample. Tänk piano -> pianoackord. Som en vanlig sampler liksom
    http://soundcloud.com/elektron/flex-example-2

    Det ger en känsla av polyfont ibland? Eller??

  53. #773
    Tobias
    Tobias är inte uppkopplad
    Tobiass avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    Ny leveransstart: 17e januari
    Senast redigerat av Tobias den 2010-12-31 klockan 09:35.

  54. #774
    Sillen
    Sillen är inte uppkopplad
    Sillens avatar
    Veteran
    http://soundcloud.com/elektron/ramrec-example-2

    Den är snudd på bäst... riktigt spännande!

  55. #775
    Regressionsanalys
    Regressionsanalys är inte uppkopplad
    Regressionsanalyss avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    Fast samplingen triggas på olika steps så inte ackord-polyfont? Är väl startpunkten på ljudet som ändrats för att få det gå i kaaanon =)

  56. #776
    KALLBACK~
    KALLBACK~ är inte uppkopplad

    Avliden
    snygga bitar du har hittat sillen !

  57. #777

    Redaktör
    Citat Ursprungligen postat av segerfalk Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Hade man kunnat chaina valfritt antal spår till ett polyfoniskt, så hade jag varit hemma direkt. På MM så är det ju alla eller ingen... jaja jag väntar till den 3e, no doubt.
    Jag tycker det verkar som den är monofonisk per kanal, dvs 8 röster totalt. Men jag har inte sett något specifikt om det, utan det är en gissning utifrån ljudexemplen jag hört, att det inte stått något om polyfoni och att det passar in i Elektrons tänk med övriga apparater. (Inom parantes är det lite märkligt att en såpass basal grej som polyfoni inte 1) står på Elektrons hemsida, 2) får berättas av de som är betatestare.)

    Det enda jag hört som tyder på motsatsen är flex-exempel nummer 2 som Sillen länkade till, men det kan ju lika gärna vara samma sampling på två spår?

  58. #778
    Sillen
    Sillen är inte uppkopplad
    Sillens avatar
    Veteran
    Absolut... jag menar bara på att det ger en "känsla" av polyfoni. Men man vet aldrig... det kan vara nån effekt oxå. Lite lustigt är det att det inte går att få svar på? Det kan oxå vara fx chaining till ett annat trax. Med nån detune grejs?? Jag har faktiskt ingen aning? Men man kan ju sampla ackord? Eller.....

    Jag tycker å andra sidan att för min egen del så räcker det men monofon uppspelning. Tycker helt ärligt att hela stepseq grejen går förlorad i känsla av att trigga ackord. Ja jag har en stepseq som fixar både ackord och flera lager triggs per spår. Men det är bara rörigt.

  59. #779
    robopants
    robopants är inte uppkopplad
    robopantss avatar
    Veteran
    Om du vill ha ackord så gör ett med hjälp av 3 kanaler och resampla till ett fjärde. 8 kanaler är 4 mer än man behöver om man är van vid trackers.

  60. #780
    Sillen
    Sillen är inte uppkopplad
    Sillens avatar
    Veteran
    Sweet... vill ha! Jag vill, jag vill, jag vill

Liknande ämnen

  1. Elektron mk3 - När? - Vad?
    Av sm0hm i forum Syntar, samplers & sånt
    Svar: 36
    Senaste inlägg: 2017-06-19, 20:34
  2. Elektron Update
    Av spanky i forum Syntar, samplers & sånt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-31, 15:33
  3. Elektron
    Av 18db i forum Evenemang
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-14, 01:46
  4. ELEKTRON
    Av lait i forum Syntar, samplers & sånt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-12-29, 20:42

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •