Resultat 1 till 56 av 56

Ämne: Pseudonymtråden

  1. #1
    fredrik_e
    fredrik_e är inte uppkopplad

    Senior

    Pseudonymtråden

    De flesta här gör musik under ngn pseudonym antar jag.... var kommer er pseudonym ifrån?

  2. #2
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Take a wild guess

  3. #3
    Odd Bobs avatar
    Veteran
    sverige och ljudporr

  4. #4
    deadbeats avatar
    Veteran
    jag brukar se till vad jag är för en jeppe och har använt namnen deadbeat, Recluse och Low Life ... till exempel...

  5. #5
    nordbeck
    nordbeck är inte uppkopplad
    nordbecks avatar
    Veteran
    jag använder ibland (har använt?) leopold starch när jag gör klubborienterad musik. det namnet kommer från butters i south park, som heter leopold stotch. sen tyckte jag att stärkelse passade bra.

    när jag dj'ar heter jag skyscraper. det namnet har min dj-kollega kommit på då jag är ca 204cm lång.

  6. #6
    Pehr
    Pehr är inte uppkopplad
    Pehrs avatar
    Veteran
    oftast använder jag mitt eget namn, och ibland loxodrom. Kommer från jobbet, pysslar med väderrelaterad fartygsvägledning.

    Senast redigerat av Pehr den 2009-11-01 klockan 08:25.

  7. #7
    Jätten
    Jätten är inte uppkopplad
    Jättens avatar
    Veteran
    Vänliga jättar
    http://www.barnboken.nu/cgi/kort/9789188876515.shtml
    I början var det tänkt att vi skulle vara två.

    Subcomandante är ju dels ett sätt att skapa mer intresse och ge mer fokus till zapatisterna, såklart. Men också en ordlek. rebelisk konst i junglen. samt sub - subfrekvenser. I ragga finns det ju dessutom en tradition av olika militära titlar med.

  8. #8
    outshape
    outshape är inte uppkopplad
    outshapes avatar
    Vintage
    Dessa namn har jag släppt under:

    Mokira Kom på det på nittiotalet. Kollade Altavista och det fanns inga träffar. Bra att vet att allt om Mokira handlar om mitt Mokira.

    Rechord Återackord och inspelning helt enkelt. Beskrivning av hur musiken låter.

    Lowfour Djup techno. Low från låg/dov och four från 4/4. Beskrivning av hur musiken låter.

    Komp Komp helt enkelt. Som akompanjera

    Sheet Fig omkastning av The Fegis, vilket jag kallade mig i tonåren när jag gjorde noise.

    Acid Lindgren
    efter Astrid Lindgren

    Sen har jag Lili Och Susie And The Banshees men med det aliaset har jag inte släppt något än.

  9. #9
    zthee
    zthee är inte uppkopplad
    zthees avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av outshape Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Dessa namn har jag släppt under:

    Mokira Kom på det på nittiotalet. Kollade Altavista och det fanns inga träffar. Bra att vet att allt om Mokira handlar om mitt Mokira.
    Jag tänker alltid på Mothra när jag läser Mokira.

  10. #10
    Lotte P
    Lotte P är inte uppkopplad
    Lotte Ps avatar
    Senior
    Ha ha Zthee.....

  11. #11
    Real Parakeet
    Real Parakeet är inte uppkopplad
    Real Parakeets avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av imported_fredrik_e Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    De flesta här gör musik under ngn pseudonym antar jag.... var kommer er pseudonym ifrån?
    När jag skaffade mitt första alias på nätet ville jag inte kalla mig något fränt, tufft och häftigt som min personlighet inte lever upp till. Jag såg namn som "centurion", "Wishmaster" och "Bad_Ass_666" och såg framför mig hur de förmodligen såg ut i verkligheten vid sina nedslabbade tangentbord, lortiga mysbyxor och föräldrar som tjadade på dem att de skulle städa sina rum. Då valde jag det ganska anspråkslösa "Parakeet". Det är en liten burfågel som är fullständigt ofarlig men som kan vara lite småkaxig ibland men det är ingen som blir rädd för den. Det passar mig rätt bra.

    "Real Parakeet" tog jag när bara "Parakeet" var upptaget någonstans. Sedan har det fått bli det. Det låter lite som ett italo disco-band under 80-talet

  12. #12
    salrip
    salrip är inte uppkopplad
    salrips avatar
    Veteran
    jag ville ha nåt unikt så jag använde några av bokstäverna i mitt namn + några till med en speciell betydelse jag inte vill avslöja här

  13. #13
    lasselus avatar
    Redaktör
    Citat Ursprungligen postat av outshape Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Sen har jag Lili Och Susie And The Banshees men med det aliaset har jag inte släppt något än.
    Klockren!

  14. #14
    olivettis avatar
    Veteran
    1979 när jag på allvar började med musik så var filmen mitt huvudintresse.
    Vi insåg då att det blev lite roligare med eftertexterna om vi hade fler namn i eftertextena, så därför skapades Conny Olivetti som fRa-films huvudkompositör.
    Sen har det hängt med.
    Conny är mitt andra namn, så det är bara Olivetti som är fejk.
    Kommer från skrivmaskinen som våra filmanus skrevs på.

    Sent åttiotal så hade namnet Conny Olivetti förekommit i lokalblaskan VLT med bild på mig. Blev lite förvirrat då jag gick för o hämta pizza vid en paus i redigeringen av filmarbete, och pizzakillen ville veta vilken gren av släkten Olivetti jag hörde till. Mumla ngt att han tagit fel på person, betalade o bytte sedan pizzeria :-)

  15. #15
    sm0hm
    sm0hm är inte uppkopplad

    Veteran
    Jag har släppt en del nätgrejer under namnet sm0hm (och småm)
    Sen har jag roat mig med att ha olika alias för varje låt.
    Impakt, Ohm, Claudia Müller, Apparatur, Mattisson, Mr. M, Dakta etc etc... Sir Moustache! Haha

    När jag gör något ordentligt så får det bli ett ordentligt pseudonym... Har klurat på en del men inte bestämt mig än.

    Det lutar lite åt Circular Motion som är en anspelning på loop-baserad musik och hur den hela tidne snurrar runt så att säga

  16. #16
    jgb
    jgb är uppkopplad nu
    jgbs avatar
    Fjomp
    Citat Ursprungligen postat av outshape Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Sen har jag Lili Och Susie And The Banshees men med det aliaset har jag inte släppt något än.
    Förutom ett par mp3:or som du lade upp här för några år sedan, de har jag kvar på någon hårddisk.

  17. #17
    toymolesterer
    toymolesterer är inte uppkopplad

    Senior
    mitt "main alias" är toymoelstrr, som är en tillkrångling av mitt förra alias toymolesterer, som i sin tur är en tillkrångling av toymolester.
    Toymolester (direktöversatt: leksaksantastare) kommer från att det är precis vad jag är. Eller var. Sysslade massa med circuit bending förut, och många har beskrivit det som att jag "våldtar" elektroniska apparater med mina frankensteintekniker.

    När jag gör techno kallar jag mig "sloppy science", och det var min bäste vän som kom på det för ungefär sex år sedan. Vet inte var han fick det ifrån riktigt, men tyckte att det passade bra.

    "brilliant beast" kallar jag mig när jag gör noise, och det kommer från ett simpson-avsnitt när Homer blir misstagen för att vara någon form av bigfoot-varelse, när Marge i slutet kallar honom för "my brilliant beast".
    Tror dock att det finns något indieband som kallar sig "the brilliant beast", tyvärr.

    Använder massa andra pseudonymer också, men det är oftast jobbiga/interna/långsökta ordlekar, så dem håller jag för mig själv.

  18. #18
    PF
    PF är inte uppkopplad
    PFs avatar
    Vintage
    Lowrange, Beatley, EH!, The Kfk, Voltage, Volt-Age, T-Rick, Bitley,...

    Fick en teckning av äldsta sonen med en gubbe som lirar synt och det grymma nicknamnet Akabitliy, funderar på något åt det hållet. Akabitley blir ju sökbart men Akability känns lite kul annars.

    Kommer snart släppa deephouse med Richie Kay som Groovekissing Inc.

  19. #19

    Veteran
    drloop, Bericadori, Thinkingmachine

    Bericadori för det finns ingen annan och idén det kommer ifrån Hugo Ball. Dada och sånt ni vet...
    http://sv.wikipedia.org/wiki/Hugo_Ball
    Bara det att han öppnade cafét Cabaret Voltaire ger väl en hint om vart vi ville åka med projektet.

    drloop för att jag loopade grejer och folk började kalla mig loopen, doktorn och till slut Doktor Loop... jaja.

    Thinkingmachine för att det är ett coolt namn, har länge önskat använda detta namn för att göra musik.

  20. #20

  21. #21
    Jätten
    Jätten är inte uppkopplad
    Jättens avatar
    Veteran
    Zthee>> Jag hade kommit ihåg den här karaktärens namn fel och trodde att ditt 99-alias var taget därifrån.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Squee

  22. #22
    lisau
    lisau är uppkopplad nu
    lisaus avatar
    Veteran
    lisa och kroffe är kanske det sämsta namnet, men jag tror att det får stanna. Lite som Ralf und Florian.

    Alias och bandnamn är svårt! Cred till alla som kommit på kluriga och fina sådana.

  23. #23
    MrLonghair
    MrLonghair är inte uppkopplad
    MrLonghairs avatar
    Veteran
    Jag kallade mig under många års tid en bitter realist, har inget emot self-deprecating (Svensk motsvarighet?) humor, således blev jag:

    Vedervärdige von Västerås

    VVV eller VvV förkortning, tillåter även hand-gestures för att visa namnet.

  24. #24
    deleted user
    Fredrik Jonasson.

    Det har jag snott från min födelseattest. Fiffigt va?

  25. #25
    Lindeberg
    Lindeberg är inte uppkopplad
    Lindebergs avatar
    Veteran
    Mina bästa är Johnny Kex och Bjorn Barf, Dumb Dan för att det är sant.

  26. #26
    Clase
    Clase är inte uppkopplad
    Clases avatar
    Veteran
    Brukar sprida de grejer jag gjort och gillar under namnet Audionary People, fast om verket drar åt det mer klassiska hållet så blir det under mitt vanliga namn Oskar Clase. Det sistnämnda är nog mer välanvänt än det första.

  27. #27
    deleted user
    Oskar Clase är ett grymt artistnamn!

  28. #28
    Nihad
    Nihad är inte uppkopplad
    Nihads avatar
    Veteran
    nihad tule, heter så, jag lovar ...
    gjorde en remix åt dan som kontraform

    outshape har väl varit Skitus med, eller?

  29. #29
    Real Parakeet
    Real Parakeet är inte uppkopplad
    Real Parakeets avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av Nihad Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    nihad tule, heter så, jag lovar ...
    gjorde en remix åt dan som kontraform

    outshape har väl varit Skitus med, eller?
    Är du släkt med Ultima Thule?

  30. #30
    Oberfunker
    Oberfunker är inte uppkopplad
    Oberfunkers avatar
    Veteran
    Har arbetat och arbetar under otaliga pseudonymer. De som är officiellt relaterade till mig är:

    Oberfunker - när det är dags för klassisk hårdsynth på tyska
    Futureprobe - när det är mer dansrelaterat. Jättelänge sedan det var aktuellt att använda
    Trångsynth - när det mest bara är trams

    Sedan har jag gjort en del släpp under mitt eget namn. Men funderar på att sluta med det. Bättre med pseudonymer. Ibland är man för ärlig

    Resten kan jag inte gå in på med anledning av diverse säkerhetsrisker

  31. #31
    Nihad
    Nihad är inte uppkopplad
    Nihads avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Real Parakeet Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Är du släkt med Ultima Thule?
    Aaaa, Ultima är min lillebror, han gör läxorna nu, fått dåliga betyg i historia och svenska. Han hälsar tillbaka!
    Senast redigerat av Nihad den 2009-11-05 klockan 01:08.

  32. #32
    bakKbone
    bakKbone är inte uppkopplad

    Senior
    mitt bästa är "Drake Vasquez" (efter några space-marines i "Aliens")!

    När jag gjorde Hardcore i början på 90-talet med roland JV-30 och Tamaha TX-16W (?!) klurade jag ut
    ett genre-typiskt-fyndigt namn = "Lvis D".. =)
    Det behöver kanske inte sägas att detta är outgivet material, men Jag rippade iaf mina gamla kasetter för nåra år sedan:

    www.myspace.com/LvisD

    Det är inte bra men det är.. dåligt!

  33. #33
    Jätten
    Jätten är inte uppkopplad
    Jättens avatar
    Veteran
    jag tar gärna en mp3 av Now listen att jocka.

  34. #34
    outshape
    outshape är inte uppkopplad
    outshapes avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av Nihad Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    nihad tule, heter så, jag lovar ...
    gjorde en remix åt dan som kontraform

    outshape har väl varit Skitus med, eller?
    Skitus Joel Brindefalk och jag.
    Bulgur Brothers Mikael Stavöstrand, Johan Skugge och jag.
    Minimalistic Sweden Fyra killar från Hässleholm, jag en av dem.

  35. #35

    Veteran
    Jag glömde ett nick...
    Manchesterorkestern, gitarrpop som kanske påminner om Madchestervågen... :-)

  36. #36
    jgb
    jgb är uppkopplad nu
    jgbs avatar
    Fjomp
    Citat Ursprungligen postat av Nihad Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Aaaa, Ultima är min lillebror, han gör läxorna nu, fått dåliga betyg i historia och svenska. Han hälsar tillbaka!
    Hahahaha! Tack för dagens asgarv Nihad!

  37. #37
    bakKbone
    bakKbone är inte uppkopplad

    Senior
    Vänliga Jättar:

    Ge mig en mailadress så skickar jag filen..

    (du kan få en wav. om du vill så att inga nyanser av detta mästerverk går förlorat!)
    =)

    / e

  38. #38
    android
    android är inte uppkopplad
    androids avatar
    Veteran
    Bandet heter New Modern Angels - lite tillfnulad fras från en låtserie med Front 242.

    Har även gjort nån smågrej solo som Lovedroid - hade gärna kallat mig nåt med android, men det är för vanligt, så det blev kärlek istället...


    Andra konstellationer har hetat: Chameleon Temper, drone, LillaMy och Kiril Threndor... De sista var lääänge sedan.

  39. #39
    From
    From är inte uppkopplad
    Froms avatar
    Senior
    Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om min, hade väl lite för dålig fantasi antar jag. Tycker dock själv att det är ett roligt namn som just säger att jag hade lite dålig fantasi,
    men också lite nonchalant charm på nåt sätt. Det är väl en drift med tyskar lite också, lite bitte jaaaa. på en hörna. Vidare så gillar jag namn som är lite institution och monumentala.

    Ja mitt forumnamn är mitt eget efternamn och är väl ytterliggare ett tecken på min fantasinivå
    Senast redigerat av From den 2009-11-07 klockan 12:19.

  40. #40
    RZ-1
    RZ-1 är inte uppkopplad
    RZ-1s avatar
    Veteran
    DJ SoundCanvas
    Johny Big Mac
    Pac Man Maegabass

    Namn som imponerar dvs

  41. #41
    Mario
    Mario är inte uppkopplad
    Marios avatar
    Veteran
    Numera brukar jag använda aliaset Exterm. Jag kom på det när jag fick ett kompileringsfel på grund av att jag hade stavat fel till extern. Jag tycker det låter lite tvetydigt. Nästan som extrem, eller extern, men med en liten twist.

    Edit:
    Mario som jag använder här på 99musik hittade jag på när jag spelade våldsamma datorspel för rätt många år sedan. Alla andra brukade kalla sig tuffa saker som PsychoKillah och liknande så det kändes som en kul kontrast att dela namn med en betydligt snällare dataspelskaraktär. (Även om jag inte tycker det är så snällt att hoppa på sköldpaddor...)
    Senast redigerat av Mario den 2009-11-12 klockan 17:23.

  42. #42
    theVOID
    theVOID är inte uppkopplad
    theVOIDs avatar
    Vintage
    theVOID från massa saker, VOID är ju "ingenting" på C kodspråk, returnerar inget, ingenting värt, skapar inget. generell "avsaknad" och tomhet, på ngt sätt.
    Samt från: http://www.amazon.com/Children-Void-.../dp/B000GU8DXK
    the VOID musiken e ju rätt mörk och deppig och lite arg på en gång.

    Moshi Moshi när jag gör knäpp och galen glad elektronika
    Senast redigerat av theVOID den 2009-11-12 klockan 17:32.

  43. #43

    Veteran
    Mario som jag använder här på 99musik hittade jag på när jag spelade våldsamma datorspel för rätt många år sedan. Alla andra brukade kalla sig tuffa saker som PsychoKillah och liknande så det kändes som en kul kontrast att dela namn med en betydligt snällare dataspelskaraktär.
    Jag kallar mig Hoffa när jag spelar L4D eller TF2....

    Offtopic, sorry.

  44. #44
    Audible Beauty
    Audible Beauty är inte uppkopplad
    Audible Beautys avatar
    Veteran
    Tintin
    För några år sedan läste jag ett gäng Tintin-album som jag fick ärva av min far. Fick massa inspiration och började göra musik utifrån det. Låttitlarna var i början också tagna direkt ifrån Tintin-albumen. Ugglan (som från början hette Papegojan) var inspirerad av en Papegoja som visste hemligheter och var eftertraktad (därav viskningar och ett ljud som låter som en fågel, namnbytet blev av på grund av att det lät som en uggla mer än en papegoja). Svampen fick sitt namn från ett av albumen där Tintin och vänner kommer till någon plats med jättesvampar. Så fortsatte det ett tag med läsande och inspiration som resulterade i låtar.

    Lurifix
    Detta alias använde jag när jag gjorde psytrance. Namnet är taget rakt av från Anita Hegerlands låt vilken jag älskade och lyssnade jättemycket på i samma veva. Använde även namnet Lurifix när jag gjorde hiphop-beats till diverse okända rapartister. Har dammat av namnet Lurifix då jag nyligen börjat göra hiphop-beats åt en polare som ska knåpa ihop ett album.

    Half Past Midnight
    För ett tag sedan jobbade jag natt i äldrevården (det innebär mycket slötid). Som vanligt hade jag laptopen med mig och en natt gjorde jag en låt som inte lät riktigt som det vanliga jag brukar göra. Låtskissen blev klar en halvtimme efter midnatt.

    Resterande gamla pseudonymer känns onödiga att ta upp då jag inte använder dom längre. Half Past Midnight-låtarna har jag nog bytt namn på så att dom står under Martin Ternander som allt annat housetuggande.

  45. #45
    outshape
    outshape är inte uppkopplad
    outshapes avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av outshape Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Dessa namn har jag släppt under:

    Mokira Kom på det på nittiotalet. Kollade Altavista och det fanns inga träffar. Bra att vet att allt om Mokira handlar om mitt Mokira.

    Rechord Återackord och inspelning helt enkelt. Beskrivning av hur musiken låter.

    Lowfour Djup techno. Low från låg/dov och four från 4/4. Beskrivning av hur musiken låter.

    Komp Komp helt enkelt. Som akompanjera

    Sheet Fig omkastning av The Fegis, vilket jag kallade mig i tonåren när jag gjorde noise.

    Acid Lindgren
    efter Astrid Lindgren

    Sen har jag Lili Och Susie And The Banshees men med det aliaset har jag inte släppt något än.
    De senaste tio åren har jag också hetat:

    TM404 Acidub / Ambient acid

    Svaag Hårdare techno

  46. #46
    valsolo
    valsolo är uppkopplad nu
    valsolos avatar
    Syntpoppare
    Val Solo är rätt likt mitt IRLnamn. Sen visade sig att det oxå faktiskt gick att få in i S.P.O.C.K-världen (typ Han Solos musikaliske lillebror) , så jag behöll det där oxå

  47. #47
    Ambulansen
    Ambulansen är inte uppkopplad
    Ambulansens avatar
    Moderator
    Jag gjorde två fullängdsplattor (om de hade pressats alltså ) med politisk puristsynt på bara sixtrak under namnet Farmor Smed.

    Reggae som By Backbit.

    I vissa sammanhang kallar jag mig Ambulansen (en nostalgisk hyllning till en folkabuss jag hade som hette proggambulansen...)

  48. #48
    Oortone
    Oortone är inte uppkopplad
    Oortones avatar
    Veteran
    Skall inte en pseudonym vara ett personnamn egentligen?
    Att använda "gruppnamn" på ett soloprojekt är väl inte egentligen en pseudonym?

    Såhär säger fader allsmäktig Wikipedia:

    Pseudonym, grekiska för "falskt namn", från ψεῦδος (pseûdos), "lögn, oriktighet", och (ónoma), "namn", är ett annat namn än bärarens registrerade borgerliga namn, i syfte att skapa anonymitet.[1] En pseudonym skiljer sig från ett artistnamn på så sätt att artistnamnet inte har som syfte att dölja identiteten. Ett fingerat namn är ett alternativt namn, ett alias, som används öppet till exempel för att skydda en intervjuad person.
    "I syfte att skapa anonymitet" är den avgörande sentensen.

    Ett klassiskt exempel är den kvinnliga författaren Aurore Dupin som använde den manliga pseudonymen George Sand för att kunna bli publicerad.

  49. #49
    kirre777
    kirre777 är inte uppkopplad
    kirre777s avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av valsolo Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Val Solo är rätt likt mitt IRLnamn. Sen visade sig att det oxå faktiskt gick att få in i S.P.O.C.K-världen (typ Han Solos musikaliske lillebror) , så jag behöll det där oxå
    Mind:blown. .

  50. #50
    PF
    PF är inte uppkopplad
    PFs avatar
    Vintage
    Imponerande trådgräv, utform

  51. #51
    outshape
    outshape är inte uppkopplad
    outshapes avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av outshape Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Dessa namn har jag släppt under:

    Mokira Kom på det på nittiotalet. Kollade Altavista och det fanns inga träffar. Bra att vet att allt om Mokira handlar om mitt Mokira.

    Rechord Återackord och inspelning helt enkelt. Beskrivning av hur musiken låter.

    Lowfour Djup techno. Low från låg/dov och four från 4/4. Beskrivning av hur musiken låter.

    Komp Komp helt enkelt. Som akompanjera

    Sheet Fig omkastning av The Fegis, vilket jag kallade mig i tonåren när jag gjorde noise.

    Acid Lindgren
    efter Astrid Lindgren

    Sen har jag Lili Och Susie And The Banshees men med det aliaset har jag inte släppt något än.
    TM404 har tillkommit under de senaste tio åren.

  52. #52
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Citat Ursprungligen postat av outshape Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    TM404 har tillkommit under de senaste tio åren.
    Igen?

    (se #45)

  53. #53
    outshape
    outshape är inte uppkopplad
    outshapes avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av machinepop Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Igen?

    (se #45)
    Kodden!

  54. #54
    jgb
    jgb är uppkopplad nu
    jgbs avatar
    Fjomp
    Citat Ursprungligen postat av outshape Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Kodden!
    Ja! När får vi höra låtar från den pseudonymen?

  55. #55
    Oortone
    Oortone är inte uppkopplad
    Oortones avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av jgb Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Ja! När får vi höra låtar från den pseudonymen?
    Det blir i vart fall mycket bas och strilande duschljud gissar jag.

  56. #56
    valsolo
    valsolo är uppkopplad nu
    valsolos avatar
    Syntpoppare
    Citat Ursprungligen postat av jgb Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Ja! När får vi höra låtar från den pseudonymen?
    lol

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •