Sidan 4 av 10 FörstaFörsta 1 2 3 4 5 6 7 8 ... SistaSista
Resultat 181 till 240 av 575

Ämne: Bitwig Studio

  1. #181
    Ego Trip
    Ego Trip är inte uppkopplad

    Börjar bli varm i kläderna
    Citat Ursprungligen postat av dickydiggler Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Samplern är lite mer basic om jag minns Ableton Sampler korrekt, men det mesta finns där. Vågformsfönstret är inte lika fancy och flexibelt, det är den stora nackdelen.

    I övrigt tycker jag Bitwig funkar fint för det mesta. Har till och med hunnit med att spela live med det nu. Jag gillar verkligen ljudet i dom inbyggda effekterna. Använder kompressorn, EQ-5, Ladder-filtret och delayen främst.

    Vissa smågrejer som att kunna normalisera ljudklipp, göra fade in/ut i arranger (går på klippnivå) saknar jag.
    Tack! Någon som vet om ny version är på g kanske, var ett par år sedan det lanserades om jag inte minns fel? Sen är man lite nyfiken på hur det går för bolaget rent finansiellt, vill inte köpa något och sedan lägger de ned inom kort. Konkurrensen känns minst sagt mördande så är nog rätt tufft känns det som rent spontant..

  2. #182
    tinybox
    tinybox är inte uppkopplad
    tinyboxs avatar
    Veteran
    Avmattningen av uppdateringar betyder nog att arbetet med v2.0 är i full gång nu. Jag har sökt men inte hittat något som tyder på att de har det svårt finansiellt, snarare tvärtom verkar det finnas mycket pengar bakom företaget. Men investerare kan ju dra undan mattan för företag när som helst så man vet aldrig.

  3. #183
    Nogroove
    Nogroove är inte uppkopplad

    Senior
    Har kört bitwig i 1.5 år nu och dessvärre ökar min irritation, i perioder, över att det inte går att köra bitwig som midiklock-slav till min mx-1. Är väl inte hela världen iof men känns som en feature som inte borde vara så svår att lägga till....
    Hoppas dom klämmer fram deras utlovade modulära version snart. Lyckas dom med det tror jag det kommer bli en riktig hit.
    Är faktiskt lite förvånad att inte fler använder bitwig ännu.

  4. #184
    whisper
    whisper är inte uppkopplad

    Senior
    Citat Ursprungligen postat av Nogroove Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Har kört bitwig i 1.5 år nu och dessvärre ökar min irritation, i perioder, över att det inte går att köra bitwig som midiklock-slav till min mx-1. Är väl inte hela världen iof men känns som en feature som inte borde vara så svår att lägga till....
    Hoppas dom klämmer fram deras utlovade modulära version snart. Lyckas dom med det tror jag det kommer bli en riktig hit.
    Är faktiskt lite förvånad att inte fler använder bitwig ännu.
    Verkar som du slipper vänta så länge till
    https://www.bitwig.com/en/bitwig-stu...-studio-2.html

  5. #185
    hypercykel
    hypercykel är inte uppkopplad
    hypercykels avatar
    Veteran
    Wow!!! Tack för tipset, har anmält mig som betatestare nu :')

  6. #186
    biomoib
    biomoib är inte uppkopplad
    biomoibs avatar
    Veteran
    Fortfarande ingen comping.... suck! Då hade jag nog bytt från Ableton.

  7. #187
    David
    David är inte uppkopplad

    Börjar bli varm i kläderna
    laddade ner en demo igår, första intryck...tveksam,

    hade fått för mig att det skulle va mer lättjobbat än Ableton, men skam den som ger sig. Satt iofs bara en halvtimme,
    Ska försöka komma underfund med hur jag ska spela in TR-09 ikväll.

  8. #188
    tinybox
    tinybox är inte uppkopplad
    tinyboxs avatar
    Veteran
    2.0 nu Ser väldigt bra ut.

    --edit--
    Hmm.. ok nej den är inte ute ännu. Får vänta någon månad.

  9. #189
    hypercykel
    hypercykel är inte uppkopplad
    hypercykels avatar
    Veteran
    Köpte du 1an med dealen om att få 2an när det kommer?

  10. #190
    stenerlov
    stenerlov är inte uppkopplad

    Börjar bli varm i kläderna
    Dags för 2:an på tisdag!

  11. #191
    hypercykel
    hypercykel är inte uppkopplad
    hypercykels avatar
    Veteran
    Kör betan nu och tycker det är asfett

  12. #192
    bmeeks
    bmeeks är inte uppkopplad
    bmeekss avatar
    Veteran
    hur är bw med externa grejer eg?

  13. #193
    dokido
    dokido är inte uppkopplad

    Veteran
    kanske blir nån bw ialla fall, skulle vara snyggt i en linux laptop med puredata, blender och bitwig

  14. #194
    hypercykel
    hypercykel är inte uppkopplad
    hypercykels avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av beemeeks Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    hur är bw med externa grejer eg?
    Tycker det funkar bra. Har synkat externa klockor samt sequencat/spelat in en hel del.

    Tanka ner demo och prova om det håller måttet för det du tänkt göra?

  15. #195
    hypercykel
    hypercykel är inte uppkopplad
    hypercykels avatar
    Veteran
    Verkar inte som att det blir release idag ändå?

  16. #196
    Spacedude
    Spacedude är inte uppkopplad
    Spacedudes avatar
    Senior
    Kan ngn sammanfatta kort varför bitwig är bra?

  17. #197
    hypercykel
    hypercykel är inte uppkopplad
    hypercykels avatar
    Veteran
    När jag skaffade 1an så lockades jag av dom inbyggda effekterna/syntharna, modulationsmöjligheterna och prislappen.

    Kanske inte svarar på frågan i en generell mening, men det är varför jag använder det

  18. #198
    krixa
    krixa är inte uppkopplad

    Börjar bli varm i kläderna
    Nuuu är version 2 ute i alla fall!

  19. #199
    tinybox
    tinybox är inte uppkopplad
    tinyboxs avatar
    Veteran
    Riktigt sniket att de tidsbegränsar rabatten på uppgraderingen för ägare av 1:an. Jag har bara till mitten av April på mig sen är det fullt pris som gäller.

  20. #200
    hypercykel
    hypercykel är inte uppkopplad
    hypercykels avatar
    Veteran
    Ja, det är ju en väldigt kort period, speciellt med tanke på hur kort inpå dom annonserade tvåan.

    Det är bra mjukvara dock! Tycker första releasen är relativt buggfri. Om du har möjlighet skulle jag rekommendera dig att dra ner demo för att se om det känns värt att uppgradera.

  21. #201
    Antimon
    Antimon är inte uppkopplad
    Antimons avatar
    Avliden
    Uppgraderade till 2:an igår. Lite spänd på CV-devicerna, Verkar vara lite allmänt roligt. Dock hade jag önskat mig ett smidigare sätt eller shortcut för att skapa ett midi-track som ska skicka till externa MIDI-synt. Det enda som hänt där var att de hade flyttat den devicen från Routers till en ny kategori.

  22. #202
    stenerlov
    stenerlov är inte uppkopplad

    Börjar bli varm i kläderna
    Har en Bitwig 2 licens om någon är sugen

  23. #203
    barockugglan
    barockugglan är inte uppkopplad
    barockugglans avatar
    Veteran
    U-He och Bitwig har någon slags combo-rea nu. Hur roligt är Bitwig idag? Jag är nyfiken men har aldrig testat.

  24. #204
    hypercykel
    hypercykel är inte uppkopplad
    hypercykels avatar
    Veteran
    Jaså? Vad ingår?

    Jag kör fortfarande och tycker fortfarande att det är grymt. Har skaffat en push nu också som jag kör ihop med det, funkar riktigt bra

  25. #205
    barockugglan
    barockugglan är inte uppkopplad
    barockugglans avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av dickydiggler Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jaså? Vad ingår?
    https://www.u-he.com/cms/211-bitwig-u-he-promotion-2017

    From September 1st through 12th, u-he customers will receive 100€ off Bitwig Studio Standard or the Bitwig 8-track upgrade.

    When you purchase Bitwig Studio from September 1st through 12th, you get either Presswerk or Bazille for free. Will it be modular madness or a powerful compressor to add to your music? Your choice.

    Bitwig Studio owners are not left out—until September 30th, existing Bitwig customers get 25% off any purchase at u-he.com.

  26. #206
    hypercykel
    hypercykel är inte uppkopplad
    hypercykels avatar
    Veteran
    Nice, tack för tipset!

  27. #207
    Antimon
    Antimon är inte uppkopplad
    Antimons avatar
    Avliden
    Jag har gått över från Live Suite till Bitwig nästan helt nu. Tänker nog behålla Live för några av instrumenten, men huvuddelen av allt jobb gör jag i Bitwig.

    Bitwig har några irriterande quirks (jag vill nästan aldrig ha monitor på, och det innebär ett gäng klick varje gång man skapar ett nytt spår, även: audio engine kraschar varje gång jag öppnar ett projekt som jag använder en hardware-modul i, det där att man måste använda en hardwaremodul för att köra midi, som sen inte kan mutas lika enkelt som i Live - borde nog kontakta Bitwig med mina åsikter...), men i det stora hela tycker jag den funkar bra. Framförallt gillar jag piano rollen som funkar bättre än Live (säger inte jättemycket iofs), CV-modulerna funkar bra, och jag gillar de inbyggda syntarna och presetsen (fina trumljud).

  28. #208
    barockugglan
    barockugglan är inte uppkopplad
    barockugglans avatar
    Veteran
    ANNOUNCING BITWIG STUDIO 2.2
    Beta testing starts now. We aim to release Bitwig Studio 2.2 in October, 2017.
    https://www.bitwig.com/en/17/bitwig-studio-2_2.html


    https://youtu.be/MQfSwv_bcSE

  29. #209
    hypercykel
    hypercykel är inte uppkopplad
    hypercykels avatar
    Veteran
    https://www.bitwig.com/en/18/bitwig-studio-2_3.html

    - - - Uppdaterad - - -

    Sink your teeth into Phase-4, our massive new phase manipulation synthesizer, time signature changes, voice stacking capabilities, and gloriously expanded views for seven devices. Additionally, with Bitwig Studio 2.3, we introduce major improvements in time-stretching, including industry-leading Elastique algorithms from zplane. We top things off with two new selector devices, a new modulator, a multitude of improvements, and a sound content update involving renowned sound designers. Scroll down for further details.

    Release is planned for the end of February.

    The beta testing phase of Bitwig Studio 2.3 starts very soon. All Bitwig Studio 2 license holders will be able to test the new version, and we will send out a newsletter as soon as the beta is available. Stay tuned!


    PHASE-4
    Phase Manipulation Synthesizer
    Meet Phase-4, a four-oscillator synthesizer powered by phase modulation and phase distortion. Drawing inspiration from legendary digital synths like Yamaha's DX7 and Casio’s CZ series, Phase-4 is capable of vintage sounds that we know and love, but it goes further, greatly expanding these phase manipulation concepts.

    At the heart of each of the four stereo oscillators in Phase-4 is a sine wave that can be shaped by five different phase distortion algorithms. Each oscillator can also be phase-modulated, by itself and by the other three oscillators, producing a vast range of possible sounds and timbres. This combination of phase distortion and phase modulation — which we lovingly call phase manipulation — brings Phase-4 to life with all of its awesome sonic power. The oscillators can also manipulate the built-in filter section for incredibly crisp and edgy textures.

    The extensive controls for frequency, phase distortion, and phase modulation allow for easy and fast access to truly complex phase manipulation technology. Fire up Phase-4 in its expanded view (more on that below) to see it in all its glory.

    This beast of a synthesizer makes no compromises so beware: Phase-4 can have an appetite for CPU resources.

    Be sure to check out the sound examples below.



    EXPANDED DEVICE VIEW
    Some devices simply deserve more space.
    It's time to break some (literal) boundaries and let our devices spread out further into space. Panoramic view and controls are now available for seven of our devices: EQ-5, FM-4, Phase-4, Polysynth, Resonator Bank, Sampler, and Spectrum Analyzer. Simply click any Device Interface Button to fire up the large view and enjoy.

    This expanded view can also be opened as a detached floating window by clicking the detach button in the top right corner. Pin the detached window to keep it in view at all times.

    This grand new view does not only look fabulous; it enhances connection, understanding, and control. Get greater detail, explore waveforms, and control several parameters at once.

    TIME SIGNATURE CHANGES
    It's about time...
    With Bitwig Studio 2.3, we introduce time signature changes. You can now add time signature markers in your arranger timeline, and the timeline grid will be updated accordingly. Time signature changes will be included when exporting or importing MIDI files.

    You can now also set time signature properties for clips, offering a flexible note grid to satisfy your musical needs. As a bonus, you can even set a time signature for a master clip in the clip launcher, using it to change or record time signature changes on the fly.


    NEW AND IMPROVED TIME-STRETCHING
    New & Improved Algorithms to Cover Your Needs
    We give Bitwig Studio a generous boost in the time-stretching department by improving our existing algorithms and adding a number of new ones in the granular and spectral domains, including industry-leading third-party technology.

    We're excited to welcome Zplane Elastique algorithms in four flavors to the party, with full formant control. We extended the functionality and quality of our own Stretch and Stretch HD algorithms, and add two new ones: Slice — slices audio at onsets — and Cyclic — retro stretching inspired by classic cream colored samplers.

    With Bitwig Studio 2.3, you'll always find the right stretch mode and settings for your audio material, whether you are looking for a natural sound or aspiring to make an artistic point. Try them out for yourself and find your favorite.


    INSTRUMENT & EFFECT SELECTOR
    Simple Yet Effective New Devices
    The Instrument Selector and Effect Selector are layering devices for transitioning into exclusive sounds. Only one layer can be played at a time, and the other layers are inactive to both your ears and your processor’s load.

    These devices are excellent for live use, particularly for swapping between patches and sounds — and not overloading your system in the act. They can also be used as multi-effects, permitting modulation and automated switching between layers.

    Here's the good part: you will freely switch between layers without hard breaks or clicks, and your sustained notes and reverb tails will fade away naturally. Furthermore, the Remote Controls follow your selection in a dynamic and predictable way.


    VOICE STACKING
    Your Gateway to Incredible Sound Design Possibilities
    We're introducing voice stacking for a selection of our internal instruments, opening up incredible sound design possibilities. With voice stacking, you can create thick, lush sounds that were previously out of reach so say hello to next-level unison.

    Start out by increasing the voice stack count, how many voices each note should play, and assign parameters to spread for each voice.

    But do approach this new feature with some discretion as increased voice count means your CPU has to work harder. As always, with great power comes great responsibility.


    NEW MODULATOR: VOICE STACK
    Detailed Voice Stack Control
    The Voice Stack modulator can be used in conjunction with voice stacking for detailed mapping control of each voice in the stack.


    SOUND CONTENT UPDATE
    New Factory Presets Galore
    We are further expanding our sound content library with a striking selection of new factory presets. We have worked with a wonderful team of renowned sound designers to give you top notch sounds. This preset collection covers our new, extraordinary synthesizer, Phase-4, and the new Voice Stack technology, but also includes great sounds for our existing family of instruments and effects.

    JOIN THE BETA
    Beta testing of Bitwig Studio 2.3 starts in the coming days. Anyone with a Bitwig Studio 2 license can join in and test the new version. We will send out a newsletter when the beta is available so subscribe to our newsletter (link below) to be sure not to miss anything.

  30. #210
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Kan inte någon mod ändra rubriken till Bitwig Studio på denna tråden? Jag kan inte själv ändra originalinlägget längre.

  31. #211
    hypercykel
    hypercykel är inte uppkopplad
    hypercykels avatar
    Veteran
    Ska bli askul att prova phase4! Cyclic-timestretchen känns som man kan ha skoj med. (Använder det ibland i tal-sampler).

  32. #212
    särkvark
    särkvark är uppkopplad nu
    särkvarks avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Katzenjammer Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Kan inte någon mod ändra rubriken till Bitwig Studio på denna tråden? Jag kan inte själv ändra originalinlägget längre.
    Haha ja snälla!
    Extra kul att tänka sig att du skrivit den där rubriken av någon anledning.

    - - - Uppdaterad - - -

    Ja jag blir allt mer sugen på bitwig!!
    Hur var det, finns det någon bra cliplauncher så att säga?

  33. #213
    hypercykel
    hypercykel är inte uppkopplad
    hypercykels avatar
    Veteran
    Cliplauncher finns

  34. #214
    tonefloat
    tonefloat är inte uppkopplad
    tonefloats avatar
    Moderator
    Citat Ursprungligen postat av Katzenjammer Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Kan inte någon mod ändra rubriken till Bitwig Studio på denna tråden? Jag kan inte själv ändra originalinlägget längre.
    Fixd!

  35. #215
    krixa
    krixa är inte uppkopplad

    Börjar bli varm i kläderna
    Med denna uppdateringen så tror jag nog att det kan bli värt att uppgradera licensen från v1 till v2 för min del!


    https://youtu.be/5z9zDzz8QZY

  36. #216
    tinybox
    tinybox är inte uppkopplad
    tinyboxs avatar
    Veteran
    Jag har v1 så 2.3 jaja...

    Är inte säker med tanke på deras dåliga uppgraderingserbjudanden men Ableton har ju också sänkt nivån. Gjort det dyrare att uppdatera.

    För Bitwig känns det lite tidigt att höja priset från under 2k till över 3k och så kommer de med en så dan update på NAMM 2018.

  37. #217

    Veteran
    Jahupp, jag kör blandad miljö idag. Mest Reason och lite Tracktion.
    Har kört Live men aldrig riktigt gått igång på Live.
    Nu har jag blivit sugen på Bitwig, ni Bitwigers, är det hyggligt stabilt?

  38. #218
    hypercykel
    hypercykel är inte uppkopplad
    hypercykels avatar
    Veteran
    Ge det ett försök! Jag tycker definitivt att det är stabilt nog

  39. #219

    Veteran
    Hardvaruintegration a la Live funkar det också?

  40. #220
    hypercykel
    hypercykel är inte uppkopplad
    hypercykels avatar
    Veteran
    Jag kör en del hårdvara och brukar dra in hardware-instrument och sequenca via inbyggda sequencern eller reaktor osv. Funkar även asbra att skicka analog klocka för att synka t.ex SQ1. Har fått pilla lite med kompensationen för att få grejer med extern klocka att synka bra dock, men så är det väl i dom flesta daws?

  41. #221

    Veteran
    Tänker närmast på cliplaunchers etc.

  42. #222
    hypercykel
    hypercykel är inte uppkopplad
    hypercykels avatar
    Veteran
    Yes, alltså hardware-instrument jag nämnde är en "device" i bitwig där man anger vilken midi-ut synthen ligger på, sen kan man köra audio-in direkt på spåret om man vill också.

    Går att använda som alla andra spår, med cliplauncher, arranger eller båda samtidigt om man vill.

    Namn:  hw.png
Visningar: 457
Storlek:  14,2 KB

  43. #223

    Veteran
    Har kollat lite på bitwig.com verkar som det finns en hygglig community runt controllers.

  44. #224
    hypercykel
    hypercykel är inte uppkopplad
    hypercykels avatar
    Veteran
    Yes, finns script för många controllers!

  45. #225
    johey
    johey är uppkopplad nu
    joheys avatar
    Veteran
    Jag kör Bitwig och Live. Det sistnämnda främst för Push2-integrationen. Bitwigs största styrka mot Live tycker jag är just hårdvaruintegrationen. Då i synnerhet CV+gate. MIDI har ju båda bra koll på.

    Bitwigs andra stora fördelar som jag ser det är GNU/Linuxstöd samt VST3.

  46. #226
    tjakobsson
    tjakobsson är inte uppkopplad

    Inte så pratsam än
    Citat Ursprungligen postat av johey Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag kör Bitwig och Live. Det sistnämnda främst för Push2-integrationen. Bitwigs största styrka mot Live tycker jag är just hårdvaruintegrationen. Då i synnerhet CV+gate. MIDI har ju båda bra koll på.

    Bitwigs andra stora fördelar som jag ser det är GNU/Linuxstöd samt VST3.
    Har du testat Push 2 i Bitwig och har en åsikt om det? Att det "går" är ju en sak. Men om det kommer i närheten av Ableton Live? Jag kommer att testa inom kort, men prioriterar lite annat just nu som att exempelvis ha en fungerande studio igen! Semester, tänka om, sladdar överallt

  47. #227
    johey
    johey är uppkopplad nu
    joheys avatar
    Veteran
    Push 2 upplever jag funkar dåligt i Bitwig. Integrationen är ett tredjepartshack som bygger på ett knackigt API som ändrar sig mellan versioner av programvaran så det som funkar idag kanske inte funkar imorgon. Bitwig som sådant har ett upplägg som är tillräckligt likt Live för att det skulle vara möjligt att integrera fint med Push 2, men det skulle antingen behövas att Bitwig själva gjorde det eller att de tillhandahöll ett mer fulländat API utan breaking changes.

  48. #228
    hypercykel
    hypercykel är inte uppkopplad
    hypercykels avatar
    Veteran
    Ny uppdatering på G:
    https://www.bitwig.com/en/18/bitwig-studio-2_4

    Bland annat en uppdatering till samplern! Äntligen!! :-D

    Dom nya modulatorerna verkar asfeta också.


    https://youtu.be/dL55OdasWxg

  49. #229
    SPX
    SPX är inte uppkopplad
    SPXs avatar
    Börjar bli varm i kläderna

  50. #230
    Tror fan jag ska stödköpa bitwig, så djäffla fint med Ubuntu stöd. <3

  51. #231
    hypercykel
    hypercykel är inte uppkopplad
    hypercykels avatar
    Veteran
    Do it reset!

  52. #232
    SPX
    SPX är inte uppkopplad
    SPXs avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    Tycker den är värd ett köp på egna meriter. Den nya samplern är fantastisk.

  53. #233
    jo, det var ju redan fett i början. Fick vara beta testare för linux versionen... har varit lite sugen på att datamusicera på senaste faktiskt. Lite skönt att kunna komma tillbaka 3 veckor senare utan att undra "var fanken det där ljudet har tagit vägen"

  54. #234
    jocks1
    jocks1 är inte uppkopplad

    Veteran
    Sitter med Ableton Live v.9 suite. Är nyfiken på hur lätt man skapar midi remote control till externa syntar. V3 kom ju nyligen också.

  55. #235
    hypercykel
    hypercykel är inte uppkopplad
    hypercykels avatar
    Veteran

  56. #236
    klonqs avatar
    Veteran
    Nån som har personlig erfarenhet av att använda en controller till bitwig?

    Jag hittade denna sidan:
    https://www.bitwig.com/en/community/...l_scripts.html

  57. #237
    hypercykel
    hypercykel är inte uppkopplad
    hypercykels avatar
    Veteran
    Ja, jag har kört push1 bland annat. Tyckte det funkade bra.

  58. #238
    pawal
    pawal är uppkopplad nu
    pawals avatar
    Senior
    Jag var på Bitwig/Eurorack-workhop på Schneidersladen idag. Snygg integration med CV tycker jag. Även in i grids-delen. Jag blev lite sugen på Bitwig, men då behöver man ju ett ES-8/ES-9 också (typ), och jag som ville bort från dator-delen av musiken...

  59. #239
    robopants
    robopants är inte uppkopplad
    robopantss avatar
    Veteran
    Jag tycker att halva poängen med Bitwig är att det är byggt från grunden för multitouch. Ska man jobba med det regelbundet skulle jag föredra en 32" touchskärm som kan ligga på skrivbordet med svag lutning, typ som ett ritbord för arkitekter.

    Citat Ursprungligen postat av Problemer Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Nån som har personlig erfarenhet av att använda en controller till bitwig?

    Jag hittade denna sidan:
    https://www.bitwig.com/en/community/...l_scripts.html

  60. #240
    abod
    abod är inte uppkopplad
    abods avatar
    Senior
    Kom över en Bitwig 2.5 licens som jag testkör nu, det verkar jättebra förutom 1 sak, nämligen att min macbook pro blir jättevarm och fläkten rusar bara efter ca 5 min.
    Detta händer inte när jag kör Reason 10, eller nåt annat program på macen.
    Jättetråkigt eftersom jag vill ge Bitwig en chans, och det verkar vara en Daw som jag skulle trivas med.

    Googlade och hittade på kvr att detta var vanligt förekommande, något som hade med Bitwigs Gui att göra.
    någon som upplevt samma sak ?, eller är detta löst i.o.m Bitwig 3 ?

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •