Sidan 1 av 2 1 2 SistaSista
Resultat 1 till 60 av 103

Ämne: Waldorf Largo

  1. #1
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage

    Waldorf Largo

    Waldorf Largo har tidigare diskuterats här på 99 i samband med att olika musikmässor gått av stapeln. Nu börjar det närma sig slutdatum och Waldorf själva säger att den kommer släppas i maj.

    Largo bygger på samma teknik som Blofeld och Q, har upp till 256 röster, 4 lager per ljud, 4 stereo utgångar, wavetables med ljud från bland annat Waldorf Wave, en hel rad med effekter och mycket mer där till.

    För mer ingående information besök Waldorf.

    Largo på Youtube del 1: YouTube - Waldorf Largo Part 1
    Largo på Youtube del 2: YouTube - Waldorf Largo Part 2

    Ljudexempel (trummor från Attack, Stylus och Ultrabeat):
    http://www.waldorfmusic.de/assets/me...o/keylargo.mp3
    http://www.waldorfmusic.de/assets/me...argolactic.mp3
    http://www.waldorfmusic.de/assets/me...go/largo4a.mp3
    http://www.waldorfmusic.de/assets/me...nzindenmai.mp3
    http://www.waldorfmusic.de/assets/me...rgo/largo1.mp3
    http://www.waldorfmusic.de/assets/me...o/clocked4.mp3
    http://www.waldorfmusic.de/assets/me...goMaggiore.mp3


  2. #2
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Var inne på Thomann och råkade se att Largo kommer kosta €204 (ca SEK 2150) hos dem.

  3. #3
    sawtooth
    sawtooth är inte uppkopplad
    sawtooths avatar
    Veteran
    Grymt. Om den låter lika bra som Blofeld så ska jag ha en sån. Supersmidigt med en racerwaldorf i laptopen ju!

  4. #4
    deleted user
    Ja, mycket intressant!

  5. #5
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Ja, verkligen intressant. Kommer troligtvis införskaffa den. Gillar upplägget och soundet. Nu vill jag bara lägga fingrarna på en demo så man kan provköra den fullt ut och få ett oåterkalleligt begär.

  6. #6
    odlarn
    odlarn är inte uppkopplad
    odlarns avatar
    Veteran
    Mm, håller med...
    men det finns ingen ext in på den?

  7. #7
    enapa
    enapa är inte uppkopplad
    enapas avatar
    Vintage
    dom är ju bäst så klart den är bäst!

    köpte en mQ till ist för largo, men kommer nog köpa den sen....

  8. #8
    Arete
    Arete är inte uppkopplad
    Aretes avatar
    Veteran
    Jag hoppas för allt heligts skull att den har randomfunktion som mQ.

  9. #9
    PeterH
    PeterH är uppkopplad nu
    PeterHs avatar
    Veteran
    Varför, o, varför finns inte ppg-filter-emuleringen från Q med? Den var så rätt till wavetableljud.Är det här filtren från Blofeld månntro? Har aldrig hört dom, men de anses väl vara bra?

  10. #10
    enapa
    enapa är inte uppkopplad
    enapas avatar
    Vintage
    blofeld har ppg!

    combfiltren är ju den stora grejjen, eller att köra 2 olika bp efter varann... eller comb och lp..

  11. #11
    Odd Bobs avatar
    Veteran
    Slående lik Komplexer. Som för övrigt låter fasansfullt bra. Denna blir given bland SW-prytlarna.

  12. #12
    Sillen
    Sillen är inte uppkopplad
    Sillens avatar
    Veteran
    Komplexer var waldorf kod va.... terratech ägde det ett tag??

  13. #13
    enapa
    enapa är inte uppkopplad
    enapas avatar
    Vintage
    http://www.waldorfmusic.de/en/news

    Släppt årdentligt nu!

  14. #14
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Såg med det där. Fast inga butiker har fått in den än.

  15. #15
    Nihad
    Nihad är inte uppkopplad
    Nihads avatar
    Veteran
    blofelden var bland det grymmaste jag hört för padljud ... denna kan kanske vara ngt

  16. #16
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Nu har Thomann fått in Largo http://www.thomann.de/se/waldorf_largo.htm

  17. #17
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Demo är på gång
    Citat Ursprungligen postat av Waldorf
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    We will release a Largo demo very soon. It is a 30 days fully functional version. Please don't ask me for the exactly release date.

    All the Best from Germany,

    Holger
    -------------------
    Official Waldorf Support
    Lite fler ljudexempel av Largo (från en kommande ljudbank vid namn Minimal Techno & Electro. Trummorna är Waldorf Attack)
    http://www.audio-workshop.de/download/soundset_1.mp3
    http://www.audio-workshop.de/download/soundset_2.mp3
    http://www.audio-workshop.de/downloa..._lead_demo.mp3
    http://www.audio-workshop.de/downloa..._bass_demo.mp3
    http://www.audio-workshop.de/downloa...o_pad_demo.mp3
    http://www.audio-workshop.de/downloa..._atmo_demo.mp3

  18. #18
    android
    android är inte uppkopplad
    androids avatar
    Veteran
    Please don't ask me for the exactly release date.

    Soon...?

  19. #19
    enapa
    enapa är inte uppkopplad
    enapas avatar
    Vintage
    JA demo!!

    hejja!!

  20. #20
    Nihad
    Nihad är inte uppkopplad
    Nihads avatar
    Veteran
    mmm, ska lyssna hemma. fan va svårt, har sug efter denna, men även mbase 11 och kanske nån semimodulär, plus apc40 ... finns mycket fint ute nu ... bice ..

  21. #21
    rydan
    rydan är uppkopplad nu
    rydans avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av android Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Soon...?
    Åh nej! "Soon". Inte igen! =)

  22. #22
    enapa
    enapa är inte uppkopplad
    enapas avatar
    Vintage
    Får jag pengar på skatten å beronde på andra affärer så kommer jag köpa denna snart, pissigt bäst kommer den vara!!

    W : hype!!

  23. #23
    MK Ultra
    MK Ultra är uppkopplad nu
    MK Ultras avatar
    Veteran
    Någon som vet om man kan föra över banker från largo till blofeld?
    Blofeld är lite för mycket menyflipper för mig och gillar softisar men om man någon gång i framtiden skulle köra live (drömmer) så vore det kul att införskaffa en relativt billig blofeld key som livesynt....oavsett så är det här den mest intressant mjukvarusynten just nu.

    Nu har ju ingen här testat den men ni som jobbat med Q, blofeld etc., är vågformerna bra för grundljud i elektronisk musik som kickar och linor eller gör man det bättre med någon annan synt att kompletera med?

    Funderade på predator förut ljust som grundsynt men nu blev det jobbigt när den här sexiga besten dök upp inför köpet av en MBP + Logic
    Senast redigerat av MK Ultra den 2009-06-18 klockan 20:17.

  24. #24
    enapa
    enapa är inte uppkopplad
    enapas avatar
    Vintage
    Jag är iofs rättså fångad av W HYPEn , men jag tycker det är svinigt bra, väldigt brett ljud i både Q,mQ och blofeld som jag har, med många olika filter så kan man göra det mesta...

    glutta i manualen men såg inget om patchkompatiblitet...
    http://www.waldorfmusic.de/assets/fi...rgo_manual.pdf

  25. #25
    MK Ultra
    MK Ultra är uppkopplad nu
    MK Ultras avatar
    Veteran
    Jorå att den kan göra mycket och så är jag med på. Innan mjukvarumarknaden exploderade så var det ju Nord lead och virus som gällde när det kom till att syntisera kickar och baslinor inom elektronisk musik, för att göra frågan lite enklare: Täcker waldorf upp det området eller gör man fel i att inte köpa en Nord rack för sådant syfte (eller motsvarande plugg)?

  26. #26
    enapa
    enapa är inte uppkopplad
    enapas avatar
    Vintage
    Jag kör i princip bara waldorf numera, dom å sidstaion och endel md , W har tex 4env och syncbara LFOs som kan köras med logik mot varanadra eller mot env med modifier samt att man kan skicka i princip modulärt vad man vill modulera...

    iaf är dom min grej, kan låta sjukt digitalaggro eller analogt, gjorde ju en gissa synten med mQ å det kom kul förslag..

  27. #27
    sawtooth
    sawtooth är inte uppkopplad
    sawtooths avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Tridnod Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jorå att den kan göra mycket och så är jag med på. Innan mjukvarumarknaden exploderade så var det ju Nord lead och virus som gällde när det kom till att syntisera kickar och baslinor inom elektronisk musik, för att göra frågan lite enklare: Täcker waldorf upp det området eller gör man fel i att inte köpa en Nord rack för sådant syfte (eller motsvarande plugg)?
    Waldorf är ett hybridmärke. Clavia kör "ren" analogemulering. Access (Virus) "fuskar" med digitalgodis. Waldorf kör sitt eget race. Det låter mycket mer digitalt än vad de flesta anser vara "analogt". Men det lustiga är att de klassiska adelsmärkena för analogsyntes är: "levande", "varmt" och "oförutsägbart".

    Jag är på enapas linje varje dag när det gäller Waldorf. De är übergrymma på att skapa synthar som är levande, varma, iskalla, oförutsägbara, totalt kontrollerbara, stendöda, onda som Gud och skumma som Satan. Inte bäst på något annat än att vara Waldorf, vilket ofta innebär att de funkar varje gång.

    Alla synthar kan skapa kickar och baslinor. De flesta gör det bra. Men det är mer upp till dig som programmerare än synthen i sig, oavsett vilket märke du väljer. Waldorfarna kan lätt göra vad som krävs. Iaf Blofeld, Q och Microwave. Pulse också, fast den är analog på riktigt, med de begränsningar det innebär.

  28. #28
    Sillen
    Sillen är inte uppkopplad
    Sillens avatar
    Veteran
    Waldorf är DSP!! inte analog emulering exakt!! Men de är lätt skönaste DSP synthen i hårdvara.. Vill se en waldorf modul-emu-jox typ som G2 eller arturia joxet!!

  29. #29
    MK Ultra
    MK Ultra är uppkopplad nu
    MK Ultras avatar
    Veteran
    Då kör vi på en Largo då, i värsta fall om det blir svårt att få till de där djupa sinusbasarna eller filter-envelope-flip-blip-kick ála psytrance så får man väl testa någon av Logics interna syntar.

  30. #30
    Nihad
    Nihad är inte uppkopplad
    Nihads avatar
    Veteran
    skitfula demos tycker jag ... låter trist ...

  31. #31
    enapa
    enapa är inte uppkopplad
    enapas avatar
    Vintage
    Nån som köpt å provat?

    jam har ju brädat thomans pris med nån hundring... hoppas dom brädar thoman med sample SL för blofeld...

  32. #32
    MK Ultra
    MK Ultra är uppkopplad nu
    MK Ultras avatar
    Veteran
    Beställd från Jam idag (glömde kolla om de har den lagerförd), hoppas på snabb leverans.
    Har nyss beställt 13" macbook pro med logic express och Novation remote 25 SL + AKG k240 halvöppna från tysken så nu blir det att åka av

  33. #33
    Jätten
    Jätten är inte uppkopplad
    Jättens avatar
    Veteran
    oj! lät ovanligt genomarbetad synth för att vara mjukvara lät det på ljudexemplen IMHO.

  34. #34
    MK Ultra
    MK Ultra är uppkopplad nu
    MK Ultras avatar
    Veteran
    Synd bara att man inte informerade från Jam att den inte fanns hos dem när den låg upplagd i deras shop....skulle inte få in den förns nästa vecka, var rätt säker på att jag skulle fått den idag enligt standard försändelse men men....så nu tar det väl två veckor extra, var iofs. på förfrågan hos tysken också men stod det ganska tydligt där.

    Var bara tvungen att skriva av min bitterhet
    Senast redigerat av MK Ultra den 2009-07-07 klockan 21:30.

  35. #35
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Largo har uppdaterats till v1.1.0 och i PDFn som medföljer står det att en demoversion nu är redo. Exakt var man finner demoversionen vet jag inte. Men antar att Waldorf kommer uppdatera sin hemsida så småningom.

    What's new in V1.1.0?
    • [Windows] Fixed file name hieroglyphes when saving in Live and some other
    hosts
    • [Windows] Fixed file loading in Live and some other hosts
    • [Windows] Fixed non-working plug-in on Pentium III or similar CPUs
    • [Mac] Fixed crash in Logic and other Audio Unit hosts with mono instances
    • Fixed wrong mouse wheel and key up/down value change steps
    • Fixed incorrect focus on static text controls when stepping through controls
    with tab
    • Fixed incorrectly displayed FX parameters for parts 2..4
    • Fixed non-active FM Sources (Osc 1..3) being processed erroneously
    • New Modulation Delay replaces the old Delay effect
    • New Reverb replaces the old Reverb effect
    • Multi Button with states Layer/Part
    • Diction "Part" instead of "Layer"
    • Sound selection moved to header section
    • Glided moved to Common page
    • Unison moved to Common page
    • Allocation moved to Common page
    • Multiple instances share images only once
    • "PWM" replaced with "Wave"
    • "Drive Type" replaced with "Drive Curve"
    • Dark rectangles around some popup menus removed
    • Fixed some redraw errors
    • About Box with credits
    • Demo Version available

  36. #36
    enapa
    enapa är inte uppkopplad
    enapas avatar
    Vintage
    Waldorf Music | Archive

    Hittade å instalerade largo, men inte nån demoknapp eller så.... weird...

  37. #37
    geminister
    geminister är inte uppkopplad
    geministers avatar
    Veteran
    Jag tror man behöver en dongle för att köra demoversionen.

  38. #38
    Firechild
    Firechild är uppkopplad nu
    Firechilds avatar
    Veteran
    Jag tror man inte behöver dongle, de använder Syncrosoft Soft-eLicense ( ej dongle) på Largo som är en cheopo variant av Syncrosoft USB-eLicenser. Denna soft-eLicense är till för enklare och mindre dyra program som man även kan lägga över på en USB dongle om man vill. Konstigt val av crack skydd när man ändå jobbar med Syncrosoft som ägs av Yamaha/Steinberg. USB dongle är ju helt cracksäker. På Windows har det inte crackats på 3 år ( Tascam GVI och Cubase 4 och 5 tex) och på Mac aldrig.

  39. #39
    MagicC
    MagicC är inte uppkopplad
    MagicCs avatar
    Senior
    Har suttit och testat demoversionen av Largo en stund. Tyvärr tycker jag att presetljuden är riktigt dåliga. Jag kunde knappt hitta något ljud som var spelbart eller ens inspirerande att leka med. Allt lät ungefär lika dant, tunt, livlöst och oorganiskt med fräsande diskant.

    Började vrida fram lite egna ljud. Ganska lättrattad plugg, men kanske inte alltid så smidigt upplägg. Dessutom verkar det vara en hel del konstigheter i själva ljudmotorn. Ibland poppar det upp biljud som inte försvinner trots att man vrider tillbaka inställningarna till ursprungsläget och håller man ner en tangent och samtidigt vrider på parametrarna så uppdateras dom inte alltid som dom ska.

    Många parametrar verkar också ha väldigt låg intern upplösning, ofta runt 8 bitar vilket är minst sagt konstigt för en plug som inte behöver ärva samma begränsning som MIDI. I vissa fall är upplösningen ännu sämre -64 till +63 alltså 7-bitar. Detta gjorde det svårt att ställa hur mycket LFO ska påverkar filterfrekvensen i matrixfönstret.

    Första intrycket är en stor besvikelse. Jag gillade deras Attack och D-Pole pluggar som fortfarande låter riktigt bra, men Largo känns inte riktigt färdig. Sedan kan man ju undra om det verkligen är värt 2000kr när man kan få en begagnad Bloefeld för nästan samma pengar, om än inte fullt lika smidig att styra från datorn.

  40. #40
    enapa
    enapa är inte uppkopplad
    enapas avatar
    Vintage
    Hur fan fick du igång demon=?


    edit: hittade den.. finns under news..

  41. #41
    MK Ultra
    MK Ultra är uppkopplad nu
    MK Ultras avatar
    Veteran
    Uppdateringar kommer väl tids nog, finns väl en redan nu?

    Citat Ursprungligen postat av MagicC Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Har suttit och testat demoversionen av Largo en stund. Tyvärr tycker jag att presetljuden är riktigt dåliga. Jag kunde knappt hitta något ljud som var spelbart eller ens inspirerande att leka med. Allt lät ungefär lika dant, tunt, livlöst och oorganiskt med fräsande diskant.

    Började vrida fram lite egna ljud. Ganska lättrattad plugg, men kanske inte alltid så smidigt upplägg. Dessutom verkar det vara en hel del konstigheter i själva ljudmotorn. Ibland poppar det upp biljud som inte försvinner trots att man vrider tillbaka inställningarna till ursprungsläget och håller man ner en tangent och samtidigt vrider på parametrarna så uppdateras dom inte alltid som dom ska.

    Många parametrar verkar också ha väldigt låg intern upplösning, ofta runt 8 bitar vilket är minst sagt konstigt för en plug som inte behöver ärva samma begränsning som MIDI. I vissa fall är upplösningen ännu sämre -64 till +63 alltså 7-bitar. Detta gjorde det svårt att ställa hur mycket LFO ska påverkar filterfrekvensen i matrixfönstret.

    Första intrycket är en stor besvikelse. Jag gillade deras Attack och D-Pole pluggar som fortfarande låter riktigt bra, men Largo känns inte riktigt färdig. Sedan kan man ju undra om det verkligen är värt 2000kr när man kan få en begagnad Bloefeld för nästan samma pengar, om än inte fullt lika smidig att styra från datorn.

  42. #42
    enapa
    enapa är inte uppkopplad
    enapas avatar
    Vintage
    Provat demon lite, ljudmässigt är den mkt bra, filtrena känns lite anorlunda mot Q/blofeld hur dom reagerar... stacka osc så låter det som de ska, choruset är nästan lika bra som på storaQ. Återkommer med stora tstet sen, med schrittseq å ratt-styrd...

    testa inte waev-borden, lyssnade inte på presets heller..

    Dock så buggade det i logic, hängde sej, å var weird å ta emot midi...

  43. #43
    MagicC
    MagicC är inte uppkopplad
    MagicCs avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av enapa Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Provat demon lite, ljudmässigt är den mkt bra, filtrena känns lite anorlunda mot Q/blofeld hur dom reagerar... stacka osc så låter det som de ska, choruset är nästan lika bra som på storaQ. Återkommer med stora tstet sen, med schrittseq å ratt-styrd...

    testa inte waev-borden, lyssnade inte på presets heller..

    Dock så buggade det i logic, hängde sej, å var weird å ta emot midi...
    Håller inte riktigt med dig att det låter bra. Jag tycker att ljudet låter grynigt, ungefär som om man har tummat på ljudkvalitén för att hålla nere belastningen. Nu är jag inte expert på just wavetable syntar, men när man vrider på inställniningarna för oscillatorerna så kan man ibland höra hur dom loop:ar otight, ungefär som en dåligt trimmad loop där man hör övergången. Ska det verkligen vara så.

    En annan sak som jag tyckte var lite märklig är effekterna. Nu har jag inte hunnit läsa igenom manualen, men jag antar att man ska kunna använda flera effekter samtidigt. Trots att både delay och reverb var enablat samtidigt, så var jag tvungen att markera delaytabben för att höra effekten. Bytade jag flik till reverb så försvann delayet igen trots att det fortfarande skulle vara aktivt. Mycket märkligt.

    En annan sak som jag inte heller förstod är hur man ska hålla rätt på alla presets när alla verkar ligga i en enda lång lista. Vore ju bra med någon form av browser så att man lätt kunde filtrera listan efter kategori.

  44. #44
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Finns en extra bank med PPG-patcher att hämta om man vill prova lite klassiska ljud med Largo.

    Waldorf Music | Archive

  45. #45
    geminister
    geminister är inte uppkopplad
    geministers avatar
    Veteran
    Installerat och testat demoversionen nu. Det här låter riktigt trevligt ju!

  46. #46
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Largo har blivit uppdaterad. Version 1.5.0 finns ute nu. http://www.waldorfmusic.de/en/produc...o/largo_v1_5_0

    Lite kul att de släpper en uppdatering på julafton.

  47. #47
    the örjan
    the örjan är inte uppkopplad
    the örjans avatar
    Senior
    Ja, och nu har den ju File Browser som tydligen saknades förut.
    Nu ska jag ladda ner och prova i 30 dagar!
    Gott nytt år!

  48. #48
    PeterH
    PeterH är uppkopplad nu
    PeterHs avatar
    Veteran
    W-hypen gör att jag sitter och fingrar på kreditkortet... Men hur var det egentligen med PPG-filter-emuleringen från Q? Fanns den i Largo? Den var ju sjukt mycket mer nice än originalfiltret...

  49. #49
    Sillen
    Sillen är inte uppkopplad
    Sillens avatar
    Veteran
    den finns som demo? eller?

  50. #50
    Sillen
    Sillen är inte uppkopplad
    Sillens avatar
    Veteran
    Det var oxå rea på den från g agenten i sverige nu va????

  51. #51
    PeterH
    PeterH är uppkopplad nu
    PeterHs avatar
    Veteran
    Hatar att installera demos. Förtar hela nöjet med att köpa prylen sen tycker jag.

    Det som stoppar mej lite från att beställa är att för priset av två Largo's får man en Blofeld... Fast då fastnar jag i hårdvaruträsket igen, och det vill jag inte. Inte så mycket i alla fall.

    Apropå W-hype: Vad hände med Stromberg? Very sexy indeed...

  52. #52
    Sillen
    Sillen är inte uppkopplad
    Sillens avatar
    Veteran

  53. #53
    Sillen
    Sillen är inte uppkopplad
    Sillens avatar
    Veteran
    Ja vart är strömberg??

  54. #54
    PeterH
    PeterH är uppkopplad nu
    PeterHs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av sid.64 Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Det var oxå rea på den från g agenten i sverige nu va????
    Inte på Jam iaf, snabbkollade precis dom (2195:- mot 199x:- hos Thomann). Nån som har den billigare? Får jag den för en tusing slår jag nog till på stört. Har W-abstinens inser jag! (Fast NI Massive håller tillbaka suget rätt bra faktiskt, den är lite åt samma håll)

  55. #55
    PeterH
    PeterH är uppkopplad nu
    PeterHs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av sid.64 Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Grymt, den ska vi ha!

    (härligt förvirrad tråd!)

  56. #56
    Sillen
    Sillen är inte uppkopplad
    Sillens avatar
    Veteran

  57. #57
    Sillen
    Sillen är inte uppkopplad
    Sillens avatar
    Veteran
    Hittar inte men det svenska agenten som säljer ut den... om jag bara kunde hitta länken.... kanske på vend!! äh är ju samma pris på de båda länkarna!!

  58. #58
    PeterH
    PeterH är uppkopplad nu
    PeterHs avatar
    Veteran
    Beställd, och Musikverkstan finns i Stenungsund, så det blir avhämtning också!

  59. #59
    Sillen
    Sillen är inte uppkopplad
    Sillens avatar
    Veteran
    Bra pris me ju.... eller??


    (kan jag få de 1200 du spara precis.... äh..... [JOKE] .:o0-OBS-0o:. [JOKE])

  60. #60
    outshape
    outshape är uppkopplad nu
    outshapes avatar
    Vintage
    Det finns åtminstone en ppgbank i Largo.
    En 99a säljer ju Largo beggad dessutom.

Liknande ämnen

  1. Waldorf Q
    Av Steve i forum Syntar, samplers & sånt
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2019-01-09, 11:47
  2. Waldorf µQ
    Av Rizzo i forum Syntar, samplers & sånt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2010-08-28, 20:23
  3. Largo VST
    Av Haplo i forum Övrig mjukvara
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-09-17, 16:41
  4. Hittar inte Waldorf Largo i Logic
    Av Nicko35 i forum Logic
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-07-19, 08:28
  5. Waldorf XT
    Av Real Parakeet i forum Syntar, samplers & sånt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2003-10-01, 21:27

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •