Sidan 151 av 206 FörstaFörsta ... 51 101 141 147 148 149 150 151 152 153 154 155 161 201 ... SistaSista
Resultat 9 001 till 9 060 av 12314

Ämne: Euroracktråden

  1. #9001
    vurt
    vurt är inte uppkopplad
    vurts avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av wws Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Men priset?! Sinnes..
    Samt 2 månader väntetid, samt tull/moms på pris om han nu inte är snäll och går med på att skriva ner priset (egentligen inte lagligt).
    Nä, bitbox all the way mkt bättre interface också.

  2. #9002
    Odd Bobs avatar
    Veteran
    Vill ha denna:
    http://www.microbemodular.com/produc...poser/overview

    Någon som provat?

  3. #9003
    Nihad
    Nihad är inte uppkopplad
    Nihads avatar
    Veteran
    fråga: vad är det bästa SEM-filtret i Euro?

  4. #9004
    Odd Bobs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Nihad Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    fråga: vad är det bästa SEM-filtret i Euro?
    Jag läste först, vad är det semsta filtret i euro...

  5. #9005
    Esnan
    Esnan är inte uppkopplad
    Esnans avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    Hej, vet inte om det är det som är mest likt, men Doepfers A-106-5 låter finfint.

  6. #9006
    altemark
    altemark är inte uppkopplad
    altemarks avatar
    Veteran
    Bubblesound och moogahs SEM ska vara bra har jag hört

  7. #9007
    vurt
    vurt är inte uppkopplad
    vurts avatar
    Veteran
    Gillar Telemark, ingen aning hur bra det står sig mot de andra.

  8. #9008
    rydan
    rydan är inte uppkopplad
    rydans avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av altemark Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Bubblesound och moogahs SEM ska vara bra har jag hört
    Fast Bubblesound är ingen klon, utan typ baserat på SEM-filtret, men med MS-20:s resonanslösning, om jag mins rätt.

  9. #9009
    rydan
    rydan är inte uppkopplad
    rydans avatar
    Veteran
    Utan att ha hört just det, men baserat på övrigt jag hört från StudioElectronics, skulle jag gissa på att deras SEM-modul är rätt bra...

  10. #9010
    oberdada
    oberdada är inte uppkopplad
    oberdadas avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Odd Bob Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Inte modulen, men själva tekniken (dvs Viznuts enradare) har jag lekt med i C-program. Den verkar skilja sig en smula från ardcore, där man inte kan växla program med cv.

  11. #9011
    vurt
    vurt är inte uppkopplad
    vurts avatar
    Veteran
    Finns andra som gjort den där modulen också, såg den säljas ut för en struntsumma på Muff (under $100, detta eftersom personen valt att lägga ned att tillverka moduler), var lite vagt intresserad eftersom det inte var så mycket pengar, fast blev inte att jag köpte den..

  12. #9012
    Nihad
    Nihad är inte uppkopplad
    Nihads avatar
    Veteran
    ja dendär moogahs SEM har Toms blessings, och är en direkt klon, så får kanske satsa på den, ev som första lödprojekt. Tack för tipset!

  13. #9013
    sisältää
    sisältää är inte uppkopplad
    sisältääs avatar
    Veteran
    Har nu haft min första erfarenhet av skjutbara muttrar och jag får ta tillbaka all skepsis jag riktat mot de som klagat. Väldigt pilligt och utan uppenbar uppsida.

  14. #9014
    jgb
    jgb är inte uppkopplad
    jgbs avatar
    Fjomp
    Fördelen med muttrar är väl att man inte behöver skruva loss alla moduler helt om man skall flytta om lite på en rad, samt att eventuella problem med paneler vars hål inte matchar mutterlisten helt försvinner.

    Men för min personliga del? Mutterlist!

  15. #9015
    rydan
    rydan är inte uppkopplad
    rydans avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av jgb Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    eventuella problem med paneler vars hål inte matchar mutterlisten helt försvinner.
    Precis. Det "löser" problemet med att vissa tillverkare inte kan mäta...

  16. #9016
    vurt
    vurt är inte uppkopplad
    vurts avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av sisältää Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Har nu haft min första erfarenhet av skjutbara muttrar och jag får ta tillbaka all skepsis jag riktat mot de som klagat. Väldigt pilligt och utan uppenbar uppsida.
    Avskyr det när dom har det i pyttesmå cases, faktum är att enda gångerna jag stött på det är i doepfers minsta beauty case samt i ett något större pittsburgh där det tar kanske 2 minuter att skruva ut och sätta tillbaka allt, om man tar det lugnt

    Jag kan förstå om man vill ha det i ett enormt case som är väldigt brett, där man annars kanske får ägna en timme+ åt att skruva ut/in väldigt många moduler för att ändra.. Men annars är det ju ren idioti och tar bara väldig massa tid, förstår inte hur doepfer tänkt alls.

  17. #9017
    wws
    wws är inte uppkopplad
    wwss avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av rydan Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Precis. Det "löser" problemet med att vissa tillverkare inte kan mäta...
    Kan inte annat än att hålla med.
    Jag har alltid ett problem med en enda modul där tillverkaren verkat ha haft väldigt svårt att mäta ut hålen korrekt. Det bidrar alltid till att jag måste lämna tomrum bredvid fanskapet. Jag skulle helt enkelt vilja ha sliding nuts på väl utvalda ställen i caset.

  18. #9018
    jgb
    jgb är inte uppkopplad
    jgbs avatar
    Fjomp
    Rund metallfil i rätt dimension löser problemet. Synd bara att en skall behöva göra det. Lite värre när det är hela paneler som är liiiite för breda för att nästa modul skall passa in bra i mutterlisten.

  19. #9019
    rydan
    rydan är inte uppkopplad
    rydans avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av jgb Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Rund metallfil i rätt dimension löser problemet. Synd bara att en skall behöva göra det. Lite värre när det är hela paneler som är liiiite för breda för att nästa modul skall passa in bra i mutterlisten.
    Eller klassikern, tidiga batcher SEM20, där rådet var att "fila ner nederkanten av kretskortet ca 2 mm med fint sandpapper" för att det skulle gå in i casen...

  20. #9020
    wws
    wws är inte uppkopplad
    wwss avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av rydan Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Eller klassikern, tidiga batcher SEM20, där rådet var att "fila ner nederkanten av kretskortet ca 2 mm med fint sandpapper" för att det skulle gå in i casen...
    Jag sålde en sem20 för bara ett par veckor sedan i samma andetag som jag fick hem den pga detta. Det märkliga var att den passade upp och ner.

  21. #9021
    Ashaz
    Ashaz är inte uppkopplad
    Ashazs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Wiktorion Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    ER-301 GAS. Byta ut clouds. Reverb har jag ju ändå. Jo. Jo!
    Jag övervägde nyligen att sälja min clouds, men nä fan. Man får ju inte så mycket för dem nu för tiden verkar det som så det kändes inte värt.
    Sen är den ju rätt kul att göra ambienta mattor med, även om den känns lite som att man vill ha en printad manual till den.

  22. #9022
    Wiktorion
    Wiktorion är inte uppkopplad
    Wiktorions avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Ashaz Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag övervägde nyligen att sälja min clouds, men nä fan. Man får ju inte så mycket för dem nu för tiden verkar det som så det kändes inte värt.
    Sen är den ju rätt kul att göra ambienta mattor med, även om den känns lite som att man vill ha en printad manual till den.
    Så är det. Men tänk vilka mattor du kan göra med en 301 med en massa godis! Jag tänker 301 med erbe-verb och kanske lite LPG. Allt orkestrerat av maths och teletype. gah!

    Jag gillar Clouds, men ofta tycker jag att den blir lite sladdrig och oöverskådlig. Olivier G skrev ju sina tankar om Clouds och varför han inte vill göra den mer och jag förstår mycket av hans tankar kring den. ER-301 är mer av ett digitalt ljudpowerhouse, inte bara en granulär kompis utan verkligen exakt allt möjligt. Det lockar mig verkligen.

    Hade en ER-101 förut och jag tyckte den var fantastisk att jobba med, även om den var väldigt konstig i sitt upplägg med fyra sequencers som alla måste dela klocka. Teletype slår den med hästlängder.

    Får se var jag landar

  23. #9023
    vurt
    vurt är inte uppkopplad
    vurts avatar
    Veteran
    Ser fram emot att testa synth/Fx/bitbox..... tycker upplägget med touchscreen är perfekt, överskådligt och logiskt uppbyggd, kommer inte behöva öppna manualen.. LiveLoop var ett smärre helvete att komma in i och kunna jobba med kreativt, det blev bättre efter första timmen dock och efter väldig massa läsande, men nej, jag vill ha mer logik mindre växla och hålla inne knappar och byta modes och hålla reda på vart man är.

    Dagens glada överraskning var att se sig själv i manualen till Noise Engineerings Manis Iteritas (kom med ett förslag till hur dom kunde förbättra den).. lite senare fick jag ett mail där dom skrev att modulen var på väg till mig för dom ville tacka. Riktigt schysst får man ju säga

    Därför Eurorackcommunityn på många sätt är så fantastisk av vara en del av, det är så lätt att vara i direktkontakt med utvecklarna och dom både lyssnar och är tacksamma.. Skriver man till Roland eller DSI får man väl ett inte ens en gäspning tillbaka.

  24. #9024
    Odd Bobs avatar
    Veteran
    Jag fick gas häromdagen och beställde en A171-2, A196 och A124... Lite knas.

  25. #9025
    altemark
    altemark är inte uppkopplad
    altemarks avatar
    Veteran
    A-171-2 är ju asbra! Modda den också så får den egen exponentiell flavour som jag nästan gillar mer än maths kurva. Och Wasp är ju fin med, hade velat ha en med ... billiga. Funderat på ADDAC:s dubbla, eller random sources, men den är ju så stoooor..

    A-196 är superrolig och allmänt användbar att ha.

    Bra GAS!

  26. #9026
    Nihad
    Nihad är inte uppkopplad
    Nihads avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Odd Bob Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag läste först, vad är det semsta filtret i euro...
    Får göra en klon och kalla den SEMst då :-D

  27. #9027
    Wiktorion
    Wiktorion är inte uppkopplad
    Wiktorions avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Odd Bob Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag fick gas häromdagen och beställde en A171-2, A196 och A124... Lite knas.
    tre stora doepfer-favoriter för mig. bra val! saknas bara A-101-2 och två TZ-VCO!

  28. #9028
    Odd Bobs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Wiktorion Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    tre stora doepfer-favoriter för mig. bra val! saknas bara A-101-2 och två TZ-VCO!
    Jag har QMMQ och 2x Rubicon istället...

  29. #9029
    Odd Bobs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av altemark Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    A-171-2 är ju asbra! Modda den också så får den egen exponentiell flavour som jag nästan gillar mer än maths kurva. Och Wasp är ju fin med, hade velat ha en med ... billiga. Funderat på ADDAC:s dubbla, eller random sources, men den är ju så stoooor..

    A-196 är superrolig och allmänt användbar att ha.

    Bra GAS!
    A196 har jag funderat på länge! Men har ju samtidigt WMD Synchrodyne med expander... får se om det blir kaka på kaka.
    A124 har jag haft tidigare men då hade jag lite för många filter... nu tror jag A124 kommer komplettera bättre.

    A124
    QMMG
    Synchrodyne+expand
    Belgrad
    E440

  30. #9030
    JNL
    JNL är inte uppkopplad

    Börjar bli varm i kläderna
    Kan någon tipsa mig om var jag kan köpa en €-blindplåt på 14HP?

  31. #9031
    altemark
    altemark är inte uppkopplad
    altemarks avatar
    Veteran
    odd bob: ingen av dem har cv-styrning av tracking och lite andra parametrar väl (om mani nte skaffar bautaexpandern till synkron...) Det är det som irriterar mig mest och som jag hoppas på ngn DIY-kit-lösning snart ..

  32. #9032
    Odd Bobs avatar
    Veteran
    Boutaexpandern? Finns det flera expand?

  33. #9033
    gst
    gst är inte uppkopplad
    gsts avatar
    Senior
    Jag har ju varit inne på att sälja min Atlantis, och hade köpare på gång som drog sig ur idag. Och så har jag börjat tvivla lite. Det jag inte är så sugen på är det semimodulära hos den. Men gillar verkligen soundet, köpte den istället för att lägga pengar på en 101. Vad skulle ni rekommendera för oscillator och filter för att komma nära det?

  34. #9034
    vurt
    vurt är inte uppkopplad
    vurts avatar
    Veteran
    Intellijel Polaris är samma filter (men mer avancerat) som Atlantis..

  35. #9035
    gst
    gst är inte uppkopplad
    gsts avatar
    Senior
    Kan vi sluta skicka skruvar med till varandra när vi säljer moduler? Jag har femtioelva påsar, tejpklumpar och små kuvert med två eller fyra skruvar i. Det första jag gjorde när jag började med eurorack var att köpa 100 st skruvar, 40kr. Så har jag samma typ av skruv med samma fattning till alla moduler för alltid.

    Kan vi också sluta prata om rackrash, om man inte ska ha modulen löst liggande så kan det väl ändå inte spela nån roll för någon. Normen borde vara att köparen frågar om det om det är viktigt för denne, och annars antar man normalt slitage.

    (och tack Vurt, är nu igång o letar efter en polaris!)

  36. #9036
    drglas
    drglas är inte uppkopplad
    drglass avatar
    Veteran
    Hur likt är Ripples Polaris? Tycker det låter rätt mycket Roland om den.

  37. #9037
    sisältää
    sisältää är inte uppkopplad
    sisältääs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av gst Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Kan vi också sluta prata om rackrash, om man inte ska ha modulen löst liggande så kan det väl ändå inte spela nån roll för någon.
    Är det okej om jag ristar "Heil Hitler" på undersidan av ditt rack? Det ser du ju inte ändå så det kvittar väl?

    Skämt åsido så spelar det inte någon stor roll men är ju fullkomligt onödigt. Det är så enkelt att använda brickor, varför ska man skava bort ytbehandlingen?

  38. #9038
    vurt
    vurt är inte uppkopplad
    vurts avatar
    Veteran
    Använder aldrig brickor tar en hel del extra tid när man möblerar om ibland alla moduler, vilket jag personligen gör ganska ofta..

    Rackrash är trams, skruvhuvudet döljer det ju, ett hitte-på-problem.


    Angående skruvar, helt tvärtom för mig, jag har nästan alltid brist, detta trots att jag köpte extra skruvar från Ladik (50 st), just nu tror jag det går ungefär jämnt upp tappar väl ner skiten på golvet när man donar, sen hittar man dom aldrig (åker in i dammsugaren).

  39. #9039
    gst
    gst är inte uppkopplad
    gsts avatar
    Senior
    Tycker också det är pilligt med brickorna, rackrash är modulvärldens motsvarighet till "plasten kvar på displayen". Min Mother-32 var så jäkla rashig när jag skulle skruva in den i racket, så om inte moog bryr sig, tänker inte jag heller bry mig

    Ska komma ihåg det.. om jag nånsin säljer en modul till dig vurt så skickar jag med alla mina udda par

  40. #9040
    sisältää
    sisältää är inte uppkopplad
    sisältääs avatar
    Veteran
    När man stuvar om och alla skruvar redan har brickor så tar det ju precis noll sekunder extra, för mig iallafall.

    Nåväl, ni gör som ni vill förstås men jag personligen betalar inte premium för skavda moduler. Precis som alla andra prylar jag köper så går priset ner om det är skavt och repigt, även om det är skavt och repigt på relativt dolda ställen.

  41. #9041
    Hjorten
    Hjorten är uppkopplad nu
    Hjortens avatar
    Administrator
    Jag ser det mer som god sed att skicka med skruvar och påpeka eventuell rash. Men jag skulle inte direkt påstå att rash sänker priset på modulen.

  42. #9042
    vurt
    vurt är inte uppkopplad
    vurts avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av sisältää Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    När man stuvar om och alla skruvar redan har brickor så tar det ju precis noll sekunder extra
    Nah, väldigt lätt att de släpper från skruven etc när man donar.. men visst är man försiktig så, jag vill arbeta snabbt Sen tappar man nån och ska leta och hålla på.. nä usch.

    Fast jag har några med brickor faktiskt, om det kommer med brickor brukar det bli att jag sätter dit det, annars skiter jag i det..

    Ska komma ihåg det.. om jag nånsin säljer en modul till dig vurt så skickar jag med alla mina udda par
    <3
    Senast redigerat av vurt den 2017-12-02 klockan 22:06.

  43. #9043
    Odd Bobs avatar
    Veteran
    att bry sig om rackrash är verkligen trams.

  44. #9044
    wws
    wws är inte uppkopplad
    wwss avatar
    Senior
    Jag bryr mig personligen inte om rash, men vet att många gör det så jag använder brickor. Försäljaren i mig tänker alltid ”kunden först”. Köper jag en modul, så vet jag att jag till största sannolikhet även kommer att sälja den så småningom..

  45. #9045
    gst
    gst är inte uppkopplad
    gsts avatar
    Senior
    Jag vet också att många bryr sig, men jag önskar att folk slutade

    Annan fråga, varit lite sugen på att hugga en Random*Source Resonant Eq, alla jag hittar kostar runt 3300. Såg att det såldes en tidigare i år här för 1700kr, vilket bara är en galen skillnad. Nått jag missar eller var det bara ett väldigt schysst pris?

  46. #9046
    wws
    wws är inte uppkopplad
    wwss avatar
    Senior
    Säkert någon som inte var så självsäker med sitt bygge. Hade jag sålt en jag själv byggt så hade jag säkert betalat personen istället för att ta betalt.

  47. #9047
    rechord
    rechord är inte uppkopplad

    Börjar bli varm i kläderna
    Innan vi avslutar skruvsnacket..vart köper jag svart M2.5?

  48. #9048
    Diskho
    Diskho är inte uppkopplad

    Börjar bli varm i kläderna
    Hade tänkt köpa och mecka ihop en x0x heart, men märkte nyss att de var slut hos synthcube (bara där jag hittat dom). Hur tycker ni invigda osc303+vcf303 står sig gentemot x0xen? Är lite avtänd då jag skulle behöva betala mer second hand för denna setup, plus att jag tappar ett par hp vilket känns onödigt.. Men det kanske är värt det trots allt?

  49. #9049
    jgb
    jgb är inte uppkopplad
    jgbs avatar
    Fjomp
    Jag hade VCF303 men inte Osc303 utan körde filtret med andra oscillatorer. Klickade inte för min del, så jag sålde filtret och byggde två x0xheart+pacemaker (panelkort med pottar/jack) istället. Mycket nöjd med dem.

  50. #9050
    Diskho
    Diskho är inte uppkopplad

    Börjar bli varm i kläderna
    Citat Ursprungligen postat av jgb Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag hade VCF303 men inte Osc303 utan körde filtret med andra oscillatorer. Klickade inte för min del, så jag sålde filtret och byggde två x0xheart+pacemaker (panelkort med pottar/jack) istället. Mycket nöjd med dem.
    Tack, då får syran vänta tills de blir tillgängliga igen! Blir mitt första diy-meck, men har fått känslan över att den är rätt lättbyggd.

  51. #9051
    Diskho
    Diskho är inte uppkopplad

    Börjar bli varm i kläderna
    Finns det nån anledning att köpa 1/8-1/4-kablar istället för att bara köra en sån här till en eurorackkabel om man vill ha ljudet in i mixern alt. ljudkortet?

    Sen har jag också en rysk trummaskin (Lel`UDS) som jag tänkte bör gå att sequencea från racket, men är lite skraj att det är för stark signal? Läste dock nu att någon skrev att 5v var för lite, vilket är vad euro ger ifrån sig (?). Info som inte är på ryska lyser med sin frånvaro.. Håll min hand, behöver en vuxen!!

  52. #9052
    oberdada
    oberdada är inte uppkopplad
    oberdadas avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Diskho Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Finns det nån anledning att köpa 1/8-1/4-kablar istället för att bara köra en sån här till en eurorackkabel om man vill ha ljudet in i mixern alt. ljudkortet?

    Sen har jag också en rysk trummaskin (Lel`UDS) som jag tänkte bör gå att sequencea från racket, men är lite skraj att det är för stark signal? Läste dock nu att någon skrev att 5v var för lite, vilket är vad euro ger ifrån sig (?). Info som inte är på ryska lyser med sin frånvaro.. Håll min hand, behöver en vuxen!!
    Största fördelen med adapterkablar är väl att man slipper ha en separat adapter. Trummaskinen kanske behöver en gate-signal eller klocka för att synka med det andra? Gate kan vara ca 8 V, ibland mer än så. Det är audiosignalerna och ofta cv som brukar hålla sig inom +/- 5V eller 0-5 V. Annars är det väl bara att prova och se om det händer något.

  53. #9053
    Diskho
    Diskho är inte uppkopplad

    Börjar bli varm i kläderna
    Citat Ursprungligen postat av oberdada Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Största fördelen med adapterkablar är väl att man slipper ha en separat adapter. Trummaskinen kanske behöver en gate-signal eller klocka för att synka med det andra? Gate kan vara ca 8 V, ibland mer än så. Det är audiosignalerna och ofta cv som brukar hålla sig inom +/- 5V eller 0-5 V. Annars är det väl bara att prova och se om det händer något.
    Men då fortsätter jag köra på det. Har nämligen flera adaptrar som bara ligger från diverse hörlursköp och annat.

    Okej, bra att veta! Har en A4 också som kanske går att använda annars. Var mest orolig för att ge trummisen för mycket kräm. Tack!

  54. #9054
    jgb
    jgb är inte uppkopplad
    jgbs avatar
    Fjomp

    https://youtu.be/avjzYJ5sz2o
    https://youtu.be/avjzYJ5sz2o

    Peter Grenader går igenom sin liverigg, Plan B-porr!

  55. #9055
    Wiktorion
    Wiktorion är inte uppkopplad
    Wiktorions avatar
    Veteran
    Plonk-GAS. Jättemycket gas!

  56. #9056
    whisper
    whisper är inte uppkopplad

    Senior
    Var det inte meningen att denna tråden skulle ägnas åt att diskutera enbart Doepfer-relaterat..?

  57. #9057
    slirak
    slirak är uppkopplad nu

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av whisper Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Var det inte meningen att denna tråden skulle ägnas åt att diskutera enbart Doepfer-relaterat..?
    Hehehe. Den ambitionen höll väl till post 10 ungefär. Tråden bytte väl faktiskt namn från typ Doepfertråden till Euroracktråden nån gång i början, pga det.

  58. #9058
    smokemon
    smokemon är inte uppkopplad
    smokemons avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Wiktorion Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Plonk-GAS. Jättemycket gas!
    Haha såg denna:


    https://youtu.be/LN37dK9s2MM

    Och fick det med men har f* inte plats!

  59. #9059
    deleted user
    Citat Ursprungligen postat av jgb Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.

    https://youtu.be/avjzYJ5sz2o
    https://youtu.be/avjzYJ5sz2o

    Peter Grenader går igenom sin liverigg, Plan B-porr!
    Plan B, bäst!

  60. #9060

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •