Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 1 2
Resultat 61 till 72 av 72

Ämne: Korg nanoKEY, nanoKONTROL och nanoPAD

  1. #61
    PF
    PF är inte uppkopplad
    PFs avatar
    Vintage
    Inte mycket jag förstod där, men det är mini-usb på själva klaviaturet, den verkar dra väldigt lite ström. Snygg som tusan också, liten och behändig och faktiskt spelvänlig

  2. #62
    odlarn
    odlarn är uppkopplad nu
    odlarns avatar
    Veteran
    Jekligt snajdigt program.
    ,, nästan så att man ångrar att man sålde nanon

    http://www.youtube.com/watch?v=D0l4A...DFC2F9&index=0

  3. #63
    Odd Bobs avatar
    Veteran
    Köpte en nanoKontrol i helgen men lyckas inte mjukisvaran att funkar. får bara upp ett vitt fönster utan innehåll.... Någon som vet hur man löser detta ?

  4. #64
    Pehr
    Pehr är inte uppkopplad
    Pehrs avatar
    Veteran
    nån som vet hur långa faders det är på nanokontrol? ser inte ut att vara särskilt många cm...

  5. #65
    Ashaz
    Ashaz är inte uppkopplad
    Ashazs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Pehr Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    nån som vet hur långa faders det är på nanokontrol? ser inte ut att vara särskilt många cm...
    De är typ 3 cm. små och pluttiga.
    knapparna bredvid ska tydligen tendera fastna under skalet enligt vissa recensenter. Inget jag lyckades återskapa när jag pillade på en dock.

    Defenitivt en enhet man bör känna på innan man köper en.

  6. #66
    saddox
    saddox är inte uppkopplad
    saddoxs avatar
    Veteran
    Jag kör med en Nanokey till min Asus EEE. Inga krångel att installera eller använda.
    Perfekt för lite minilek med softisar när jag inte orkar pilla på de riktiga, eller testa lite mjukisar som ser kul ut.
    Allt går ner i samma väska(allt får faktiskt plats i jobbdatorns väska inkl jobbdatorn nertryckt.. ). Kul när man sitter på trist-hotell.

  7. #67
    babyarrogant
    babyarrogant är inte uppkopplad
    babyarrogants avatar
    Senior
    Jag tycker verkligen att nanokeyn är topp. Visst är det inte hundra känsla, men fullt spelbart.
    Har den alltid med mig på alla resor och använder den hemma för jämnan. Tar noll plats, väger inget.

    Kan på fullaste allvar säga att denna löjliga lilla plastpjäs har kickstartat mitt musikskapande igen just för att det blivit så fantastiskt enkelt att pluppa in den i laptopen och blippa lite. Spottar ur mig låtidéer på löpande band.

    Är padsen verkligen så hårda som jonluh beskrev? Jag behöver egentligen inget mer än keys så jag borde inte fråga. Onödigt med en pinal till...

  8. #68
    HEK
    HEK är inte uppkopplad
    HEKs avatar
    Veteran
    Min nanokey är verkligen helt förstörd nu .. tagenterna lossnar lite hur som hälst, och då tycker jag inte att jag varit hård i användandet. Men gillar produkten, men verkar inte hålla allt för länge .. lite slit å släng känsla över dom

  9. #69
    babyarrogant
    babyarrogant är inte uppkopplad
    babyarrogants avatar
    Senior
    Min har pajjat. Mitt egna jäkla fel dock. Orkar aldrig dra ur mini-usb-sladden, och det funkar nog fint när den åker med i manbagen men inte när den ligger och skvalpar i incheckat bagage på flyget.

    Jag köper en ny.

  10. #70
    babyarrogant
    babyarrogant är inte uppkopplad
    babyarrogants avatar
    Senior
    Bytte upp mig till en svart.

  11. #71
    834
    834 är inte uppkopplad
    834s avatar
    Veteran
    Jag har en vit nanokontrol som jag inte använder. om nån är intresserad.. :P

  12. #72

    Veteran
    Har kört med nanokey och är nöjd. Det är ju en liten lekask. Har till och med lyckats göra färdig en låt på tåget... ser hyggligt tokigt ut när man sitter och lirar keyaboard på tåget.
    Hoppas att Akai LKP25 har bättre känsla i klaviaturet, då uppgraderar jag.

Liknande ämnen

  1. NanoKey vill vara en Nanopad.
    Av Lazovsky i forum Syntar, samplers & sånt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-05-22, 15:44

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •