Hejsan allesammans!

Ville bara göra en kort r"ecension" av mina D-jays som jag köpte för ett tag sedan.




Jag var en av dom som fick köpa hörlurarna till ett reducerat pris via cdon.com.
Att jag är ganska osparsam är väl allmänt känt inom min umgångeskrets, så 500kr
för mig, var riktigt billigt för ett par bra in-ear lurar(500kr är ganska mycket pengar). Och jag blev nöjd, det kan jag lova!

Ljudet i lurarna är perfekt, i början tyckte jag basen var lite för svag, inte tillräckligt maffig. Men att ha haft ett par Koss The Plug innan gör ju att man gått runt med två 15' tums baslådor i öronen och ganska fort fått en feeling för mycket bas.

Disktanten är perfekt, ibland blir det kanske förmycket, men inte det där dåliga förmycket utan det bra, som när man fick förmycket godis som liten. Så frekvensomfånget är inget att klaga på, ergonomin? Designen? Nä, inget av dom, ergonomin är perfekt! Du får med 4 st. olika munstycken som är av olika storlekar, så att de passar just dina öronhålor. Det är bra, riktigt bra. Designen gillar jag också, varken för skrickiga eller diskreta. De är lagom, jepp. Lagom.

Så hur funkar dom nu då? Dom funkar inte. Jag köpte en iPhone, ogillade ljudet i de medföljande lurarna så jag lödde dit D-jaysen på iPhonelurarna. Det funkade i 2 dagar. Sen glappade hörlurarna sönder. Så nu sitter jag utan mina favoriter.


Jaja, letar ni efter ett par bra in-ear lurar, så tipsar jag er starkt om D-Jays. Otroligt bra lurar.