Sidan 40 av 42 FörstaFörsta ... 30 36 37 38 39 40 41 42 SistaSista
Resultat 2 341 till 2 400 av 2494

Ämne: G.A.S.M.A.S.K.-tråden

  1. #2341
    jgb
    jgb är uppkopplad nu
    jgbs avatar
    Fjomp
    Torra, plastiga och syntetiska ljud. MD går inte att få in i en mix, sticker igenom allt. MNM låter bara plastig VA.

  2. #2342
    Nfuture
    Nfuture är inte uppkopplad
    Nfutures avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av windwind04 Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Så. Jag har fått Elektron-GAS igen, denna gång för någon av silverlådorna. Hjälp.
    Från en som köpt och sålt silverlådor minst fyra gånger: köp en Model:Cycles i stället. Jag har visserligen kvar min SFX-6 (murbräckan, för jag tycker den är den en av de snyggaste ever) men jag har aldrig gjort så mycket musik på en Elektron-burk som på min M:C. Känslan att ha den grymma sequencern men nästan knob per function är underbar, och Cycles låter så in i helsike bra. Som de bästa ljuden jag klarade skruva ur min Machinedrum blandat med dub-ackorden och de djupa basarna jag gjorde/gör på min MnM.

    Nu väntar vi bara på nästa Model: som jag hoppas blir en Modelrums!

  3. #2343
    Ashaz
    Ashaz är inte uppkopplad
    Ashazs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av jgb Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Torra, plastiga och syntetiska ljud. MD går inte att få in i en mix, sticker igenom allt. MNM låter bara plastig VA.
    Kunde du säga detdär utan att flina ironiskt så skulle det vara mer övertygande.

  4. #2344
    windwind04
    windwind04 är inte uppkopplad
    windwind04s avatar
    Senior
    Tack! Tror jag köper nåt annat istället (kanske)

  5. #2345
    jgb
    jgb är uppkopplad nu
    jgbs avatar
    Fjomp
    Citat Ursprungligen postat av Ashaz Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Kunde du säga detdär utan att flina ironiskt så skulle det vara mer övertygande.
    Ja, men. Det är ju det andra har sagt om dem?

  6. #2346
    fortyfiveknots
    fortyfiveknots är inte uppkopplad

    Avstängd
    hur ska jag motså att lägga (typ alla) pengar från försäkringen efter inbrottet på instruo?

  7. #2347
    NON
    NON är inte uppkopplad
    NONs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av fortyfiveknots Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    hur ska jag motså att lägga (typ alla) pengar från försäkringen efter inbrottet på instruo?
    inbrott?
    Fy var trist.

  8. #2348
    oljud
    oljud är inte uppkopplad
    oljuds avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av fortyfiveknots Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    hur ska jag motså att lägga (typ alla) pengar från försäkringen efter inbrottet på instruo?
    Köp serge istället

  9. #2349
    oljud
    oljud är inte uppkopplad
    oljuds avatar
    Vintage
    Elektron model cycles?

  10. #2350
    Nfuture
    Nfuture är inte uppkopplad
    Nfutures avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av oljud Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Elektron model cycles?
    Saknar lite fler maskiner att göra ljud med, för de som är bra är för få. Snaremaskinen är hemsk. Chordmaskinen blir fort gammal, även om den låter svinbra. Var nyförälskad i enkelheten och hur gött den lät i en månad, så lessnar man. Den är sjukt rolig, snabb och enkel att jobba med - men känns inte färdig. Ess har ju slutat, så jag är rädd att det inte kommer några roliga uppdateringar heller. Synd, för denna kunde blivit så ofattbart grym. Hade gärna betalt en hel del för några nya maskiner!

    Men kicken är FENOMENAL (sorry o-gasmaskig avslutning)

  11. #2351
    domiag
    domiag är uppkopplad nu

    Senior
    Citat Ursprungligen postat av oljud Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Elektron model cycles?
    Ägt den två gånger, sålt den båda gångerna inom typ en vecka.

  12. #2352
    oljud
    oljud är inte uppkopplad
    oljuds avatar
    Vintage
    Hm. Tack.

  13. #2353
    oljud
    oljud är inte uppkopplad
    oljuds avatar
    Vintage
    gasmask på https://www.99musik.se/showthread.ph...st#post3536108 - typ att jag redan har distar? och att jag egentligen i så fall vill ha en elektron analog drive?

    gasmask på analog drive?

    (båda verkar nice på olika fast samma sätt. bossen har boost vilket är nice men elektronen har knappar för att faktiskt byta poggram).

  14. #2354
    Varkyar
    Varkyar är uppkopplad nu
    Varkyars avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av oljud Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    gasmask på https://www.99musik.se/showthread.ph...st#post3536108 - typ att jag redan har distar? och att jag egentligen i så fall vill ha en elektron analog drive?

    gasmask på analog drive?

    (båda verkar nice på olika fast samma sätt. bossen har boost vilket är nice men elektronen har knappar för att faktiskt byta poggram).
    Jag tänker inte hjälpa dig, försöker hålla emot själv!

  15. #2355
    jgb
    jgb är uppkopplad nu
    jgbs avatar
    Fjomp
    Dist är överskattat, oavsett hur det låter. Det är bara personer som måste kompensera för något som behöver dist för att vara "tuffa".

    (ja, det är gasmask-tråden, kom ihåg det!)

  16. #2356
    oljud
    oljud är inte uppkopplad
    oljuds avatar
    Vintage
    Inte ljug-tråden!

  17. #2357

    Redaktör
    Citat Ursprungligen postat av oljud Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    gasmask på https://www.99musik.se/showthread.ph...st#post3536108 - typ att jag redan har distar? och att jag egentligen i så fall vill ha en elektron analog drive?

    gasmask på analog drive?
    • Vill man verkligen hålla på och klydda med massa distalgoritmer, eller kommer man inte bara landa i 1-2 favoriter och i princip bara använda dem?
    • Dito med alla EQ-rattar; en riktig dist har en enda ratt för tone och det räcker
    • Presets är inte särskilt rock n'roll
    • MIDI på en pedal är ännu mindre rock n'roll
    • Både OD-200 och Analog Drive är för stora för att passa in bra bland andra pedaler, men fotswitchar är fel formfaktor för något man vill ha i bordshöjd
    • Vill man ha något att smutsa ner valfri ljudkälla med och inte bara för att dista gitarrer så är det smartare att snegla på typ OTO Boum, Analog Heat, Fatso eller något liknande som är mer än en samling distar i en låda


    Nu utgår jag från mig själv, och att jag hellre har 3-4 separata distar (eller motsvarande) istället för något som är en schweizisk armékniv och försöker vara allt i en låda. (Å andra sidan sneglar jag just nu på Hoof Reaper som är en två-i-ett-pedal, så gärna gasmask på den…)

  18. #2358
    Gammal Kuf
    Gammal Kuf är inte uppkopplad

    avstängd på egen begäran
    Citat Ursprungligen postat av fortyfiveknots Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    hur ska jag motså att lägga (typ alla) pengar från försäkringen efter inbrottet på instruo?

    Börja med Heroin...


    https://youtu.be/H6ZFzEW7_Q4

  19. #2359
    oljud
    oljud är inte uppkopplad
    oljuds avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av false messiah Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    • Vill man verkligen hålla på och klydda med massa distalgoritmer, eller kommer man inte bara landa i 1-2 favoriter och i princip bara använda dem?
    • Dito med alla EQ-rattar; en riktig dist har en enda ratt för tone och det räcker
    • Presets är inte särskilt rock n'roll
    • MIDI på en pedal är ännu mindre rock n'roll
    • Både OD-200 och Analog Drive är för stora för att passa in bra bland andra pedaler, men fotswitchar är fel formfaktor för något man vill ha i bordshöjd
    • Vill man ha något att smutsa ner valfri ljudkälla med och inte bara för att dista gitarrer så är det smartare att snegla på typ OTO Boum, Analog Heat, Fatso eller något liknande som är mer än en samling distar i en låda


    Nu utgår jag från mig själv, och att jag hellre har 3-4 separata distar (eller motsvarande) istället för något som är en schweizisk armékniv och försöker vara allt i en låda. (Å andra sidan sneglar jag just nu på Hoof Reaper som är en två-i-ett-pedal, så gärna gasmask på den…)
    Bra mask. Förutom att det faktiskt är gitarr jag tänker på. Men du har rätt. Enda presetet jagvill ha är rent ochdist typ, men det gårju redan att ordna. Dessutom kör jag ärligt dist jämt

  20. #2360
    altemark
    altemark är inte uppkopplad
    altemarks avatar
    Veteran
    4ms vca matrix. Hjälp!

  21. #2361
    Hjorten
    Hjorten är uppkopplad nu
    Hjortens avatar
    Administrator
    En Bx8 är väl bara bra för dist och inte mix?

  22. #2362
    ricard
    ricard är inte uppkopplad
    ricards avatar
    Veteran
    Hade en Virus kb en gång för några år sedan som jag gjorde mig av med mestadels för att jag inte stod ut med de digitala artefakterna (aliasing troligen) som jag upplevde med den. Men samtidigt lät den ju rent allmänt väldigt bra, och hade ett bra tangentbord, och wavetablevågformerna har inte det problemet så jag har börjat kolla begagnatannonserna efter en annan ... hjälp!

  23. #2363
    valsolo
    valsolo är inte uppkopplad
    valsolos avatar
    Syntpoppare
    Citat Ursprungligen postat av ricard Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Hade en Virus kb en gång för några år sedan som jag gjorde mig av med mestadels för att jag inte stod ut med de digitala artefakterna (aliasing troligen) som jag upplevde med den. Men samtidigt lät den ju rent allmänt väldigt bra, och hade ett bra tangentbord, och wavetablevågformerna har inte det problemet så jag har börjat kolla begagnatannonserna efter en annan ... hjälp!
    aliasen finns kvar
    AT-strul har du haft tillräckligt
    Stå emot GASen, lägg undan cashen, stå EMOT några GASer till & köp en Quantum. Eller vafrör inte koppla en Iridium till din Juno2'a

  24. #2364
    ricard
    ricard är inte uppkopplad
    ricards avatar
    Veteran
    Känns som man inte kommer undan att pengarna slipper i väg på nåt med andra ord. :-)

    kb:n jag hade hade för övrigt helt fungerande AT. Det kanske är ovanligt?

  25. #2365
    oljud
    oljud är inte uppkopplad
    oljuds avatar
    Vintage
    behövs inte.
    Senast redigerat av oljud den 2021-01-30 klockan 12:48.

  26. #2366
    rydan
    rydan är inte uppkopplad
    rydans avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av false messiah Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    OTO Boum
    Passa på att i gasmasktråden tipsa om prylar jag dessförinnan var lyckligt ovetande om? TACK FÖR DEN!

  27. #2367
    Peeter
    Peeter är inte uppkopplad
    Peeters avatar
    Senior
    Kan någon hjälpa mig med att bra argument för att jag inte ska köpa en ny M1-mac, när min gamla Macbook Pro från 2015 fungerar och gör det jag behöver? Jag är bara så sugen…

  28. #2368
    oljud
    oljud är inte uppkopplad
    oljuds avatar
    Vintage
    Din gamla Macbook Pro från 2015 fungerar och gör det du behöver.

    Köp pga sug ger sällan långvarig lycka.

  29. #2369
    Peeter
    Peeter är inte uppkopplad
    Peeters avatar
    Senior
    Tack.

  30. #2370
    oljud
    oljud är inte uppkopplad
    oljuds avatar
    Vintage
    Plus, tänk på all hård- och mjukvara du måste ersätta. Gåggla runt i trådar med vilken version som funkar av drivrutinerna, eller ladda ner hemmamoddade sådana, osv... det är nog fett med M-chippen, men de kommer så småningon.

    (också mkt sugen på en tyst dator som gör allt, istället för två torn (mac+pc) och en elva år gammal macbook)

  31. #2371

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Peeter Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Kan någon hjälpa mig med att bra argument för att jag inte ska köpa en ny M1-mac, när min gamla Macbook Pro från 2015 fungerar och gör det jag behöver? Jag är bara så sugen…
    Mycket mer processorkraft och avsevärt bättre grafik samt ett vansinningt raskt system nära nog utan badbollar med möjlighet att köra IOS appar, allt detta utan utan FLÄKTLJUD.

    Nej behåll din gamla Mac. Den funkar ju...

  32. #2372
    oljud
    oljud är inte uppkopplad
    oljuds avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av drloop Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Mycket mer processorkraft och avsevärt bättre grafik samt ett vansinningt raskt system nära nog utan badbollar med möjlighet att köra IOS appar, allt detta utan utan FLÄKTLJUD.

    Nej behåll din gamla Mac. Den funkar ju...
    det är inte det tråden går ut på sörru.

  33. #2373
    jgb
    jgb är uppkopplad nu
    jgbs avatar
    Fjomp
    Citat Ursprungligen postat av Peeter Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Kan någon hjälpa mig med att bra argument för att jag inte ska köpa en ny M1-mac, när min gamla Macbook Pro från 2015 fungerar och gör det jag behöver? Jag är bara så sugen…
    Inget fungerar på M1, bakåtkompatibiliteten är ett skämt, för få mjukvarutillverkare har portat sina saker till M1.

    /Skrivet från Macbook Pro från 2012

  34. #2374
    rydan
    rydan är inte uppkopplad
    rydans avatar
    Veteran
    En matta av vintage-fläktljud ger en helt annan närvaro liv och värme till akustiska inspelningar än den besvärande tystnad som lätt uppstår med fläktlösa studiodatorer.

  35. #2375
    mush
    mush är uppkopplad nu
    mushs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av rydan Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    En matta av vintage-fläktljud ger en helt annan närvaro liv och värme till akustiska inspelningar än den besvärande tystnad som lätt uppstår med fläktlösa studiodatorer.
    Dessutom så påverkar det ju A/D omvandlingen positivt på samma sätt som magnetisk drive gör i jämförelse med SSD. Sjukt att folk strävar efter fläktlösa datorer, när just fläkten gör att diskanten får den där frasighet som annars tappas vid digitalisering.

  36. #2376
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Citat Ursprungligen postat av rydan Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    En matta av vintage-fläktljud ger en helt annan närvaro liv och värme till akustiska inspelningar än den besvärande tystnad som lätt uppstår med fläktlösa studiodatorer.
    Va'? Jag hör inte över bruset från monitorerna!

  37. #2377
    valsolo
    valsolo är inte uppkopplad
    valsolos avatar
    Syntpoppare
    Citat Ursprungligen postat av Peeter Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Kan någon hjälpa mig med att bra argument för att jag inte ska köpa en ny M1-mac, när min gamla Macbook Pro från 2015 fungerar och gör det jag behöver? Jag är bara så sugen…
    Du skriver det själv. Du har en fungerande bra dator redan som redan gör det du behöver. Youtuba på syntpoplåtar istället

  38. #2378
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Citat Ursprungligen postat av Peeter Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Kan någon hjälpa mig med att bra argument för att jag inte ska köpa en ny M1-mac, när min gamla Macbook Pro från 2015 fungerar och gör det jag behöver? Jag är bara så sugen…
    Bättre att lugna sig och vänta tills det dyker upp nyare modeller M1 är ju 2020..vad kommer 21? sen är det bättre att vänta tills allt är fix med alla musikprogram osv...och allt rullar ordentligt...barnsjukdomar osv löst....och 16 tummaren med ännu mer kräm kommer

    (Skrivet på en Macbook pro 2009.)

  39. #2379
    DanielW
    DanielW är uppkopplad nu
    DanielWs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Ƶl8R Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Bättre att lugna sig och vänta tills det dyker upp nyare modeller M1 är ju 2020..vad kommer 21? sen är det bättre att vänta tills allt är fix med alla musikprogram osv...och allt rullar ordentligt...barnsjukdomar osv löst....och 16 tummaren med ännu mer kräm kommer

    (Skrivet på en Macbook pro 2009.)
    Håller helt med. Har själv en väldigt bra Macbook Pro från 2015, som jag bytte batteri på i våras. Jag tänker mig att den håller ett par år till innan det är dags att byta till vilken version som kan gälla då.

  40. #2380
    johey
    johey är inte uppkopplad
    joheys avatar
    Veteran
    Vill inte smutsa ner dess tråd mer, då det uppenbarligen finns folk som är lyriska, men här får man väl ändå vara öppen och säga det... Strega av Makenoise... Vad är det om? Har mer gas på en helårsprenumeration av Situation Stockholm.

  41. #2381
    gelnef
    gelnef är inte uppkopplad
    gelnefs avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    Ett litet €-racksystem. Vet att det avhandlats några inlägg upp, MEN nu finns ju Mutable Beads. Alltså ett litet system bara för att granulärjobba samples och ljud: Beads + Stages i en 4ms pod.

    Bara en drink till, sen ska jag sluta.

    Argumentet? De där mutablegrejorna ÄR inte analog/eurorack, de är ju EGENTLIGEN ett slags digitala produkter. Alltså utgör de inget euroåterfall. Eller?

  42. #2382
    Hjorten
    Hjorten är uppkopplad nu
    Hjortens avatar
    Administrator
    Akta dig! Det börjar med en modul och sen blir det värre, låt bli!

  43. #2383
    gelnef
    gelnef är inte uppkopplad
    gelnefs avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    Citat Ursprungligen postat av Hjorten Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Akta dig! Det börjar med en modul och sen blir det värre, låt bli!
    Jag hör vad du säger.

  44. #2384

    Redaktör
    Citat Ursprungligen postat av gelnef Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Argumentet? De där mutablegrejorna ÄR inte analog/eurorack, de är ju EGENTLIGEN ett slags digitala produkter. Alltså utgör de inget euroåterfall. Eller?
    Om det ser ut som eurorack, låter som eurorack (och Clouds/Beads är väl närapå obligatoriskt i de flestas eurosystem), och fungerar som eurorack så är det eurorack. Du kan lika lite ha ett litet system med Beads och Stages och förvänta dig att inte vilja expandera som du kan vara före detta heroinist och tänka att du bara tar en halv spruta.

    Enda möjliga lösningen är om du specialbygger en låda för de två modulerna så att det rent fysiskt inte går att få fler, och sedan svetsar fast dem så att det inte går att bygga. Möjligtvis också måla om rubbet och byta panel så att det inte känns som Eurorack… men även då misstänker jag att suget efter ett större rack kommer komma… ("bara en CV-källa till…")

  45. #2385
    oljud
    oljud är inte uppkopplad
    oljuds avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av gelnef Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Ett litet €-racksystem. Vet att det avhandlats några inlägg upp, MEN nu finns ju Mutable Beads. Alltså ett litet system bara för att granulärjobba samples och ljud: Beads + Stages i en 4ms pod.

    Bara en drink till, sen ska jag sluta.

    Argumentet? De där mutablegrejorna ÄR inte analog/eurorack, de är ju EGENTLIGEN ett slags digitala produkter. Alltså utgör de inget euroåterfall. Eller?


    Finns inte den i vcvrack? Öppen sås väl. Digital = kör i datorn

  46. #2386
    oberdada
    oberdada är inte uppkopplad
    oberdadas avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av gelnef Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Argumentet? De där mutablegrejorna ÄR inte analog/eurorack, de är ju EGENTLIGEN ett slags digitala produkter. Alltså utgör de inget euroåterfall. Eller?
    Just så. Jag har aldrig haft lust att skaffa något av mutable just för att jag vet att samma saker finns tillgängliga i datorn, och mycket mer flexibelt.

  47. #2387
    bakelit
    bakelit är inte uppkopplad
    bakelits avatar
    Veteran
    TYPHOOOOOOOOOON! Fueled on ärtsoppa.

  48. #2388
    odlarn
    odlarn är inte uppkopplad
    odlarns avatar
    Veteran
    MPC Live 2.

    Obs! gillar picknickhögtalare, så det argumentet biter inte.
    Senast redigerat av odlarn den 2021-04-01 klockan 21:01.

  49. #2389
    Light Head
    Light Head är inte uppkopplad

    Veteran
    Byta Berra K-2 mot Pro-1

  50. #2390
    gelnef
    gelnef är inte uppkopplad
    gelnefs avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    Citat Ursprungligen postat av false messiah Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Om det ser ut som eurorack, låter som eurorack (och Clouds/Beads är väl närapå obligatoriskt i de flestas eurosystem), och fungerar som eurorack så är det eurorack. Du kan lika lite ha ett litet system med Beads och Stages och förvänta dig att inte vilja expandera som du kan vara före detta heroinist och tänka att du bara tar en halv spruta.

    Enda möjliga lösningen är om du specialbygger en låda för de två modulerna så att det rent fysiskt inte går att få fler, och sedan svetsar fast dem så att det inte går att bygga. Möjligtvis också måla om rubbet och byta panel så att det inte känns som Eurorack… men även då misstänker jag att suget efter ett större rack kommer komma… ("bara en CV-källa till…")
    Ja det var det som var tanken med poden, att liksom fylla den. Risken att vilja expandera känns reell.

    - - - Uppdaterad - - -

    Citat Ursprungligen postat av oberdada Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Just så. Jag har aldrig haft lust att skaffa något av mutable just för att jag vet att samma saker finns tillgängliga i datorn, och mycket mer flexibelt.
    Ja. Själv har jag använt en app som heter iDensity.

  51. #2391
    zordid
    zordid är inte uppkopplad
    zordids avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    behöver gasmask innan jag råkar köpa Polyend Tracker....
    har redan dator med renoise, och modularsynth med nerdseq...

  52. #2392
    oljud
    oljud är inte uppkopplad
    oljuds avatar
    Vintage
    DOD Metal Maniac. Typ en HM-2 med mindre kontroller, enligt en snabb kik på schemat. Kör en del HM-2 nu (långlån).

  53. #2393
    Volantiz
    Volantiz är inte uppkopplad
    Volantizs avatar
    Vintage
    Suget efter en Lavry Savitr har på kort tid gått från "milt intressant att testa någon gång" till "villhöver!". Men tror jag ändå har mer användning för en till Mytek Manhattan mk2. Kommer ta rätt lång tid att skrapa ihop till båda utan att behöva ta ett extraknäck

  54. #2394
    Nihad
    Nihad är inte uppkopplad
    Nihads avatar
    Veteran
    Korv Opsix
    Soma Pulsar 23

    Hjälp …

  55. #2395
    synthjohan
    synthjohan är inte uppkopplad
    synthjohans avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Nihad Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Korv Opsix
    Korv som är så gott... ingen mening att försöka kämpa mot, fall för frestelsen bara!

  56. #2396
    Bobisch
    Bobisch är uppkopplad nu
    Bobischs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av synthjohan Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Korv som är så gott... ingen mening att försöka kämpa mot, fall för frestelsen bara!
    Där måste jag hålla med!
    Ingen mening med att motstå korv. Tysk Bratwurst med stark senap och en kall god tysk Bier till rekommenderas! : D

  57. #2397
    brynolf
    brynolf är inte uppkopplad
    brynolfs avatar
    Senior
    En full polis snubblade över min Korg Trinity (edit: Plus) och chassit har spruckit utav fanken och några tangenter är paj. Inte är det värt att leta upp en ny va?

  58. #2398
    Gammal Kuf
    Gammal Kuf är inte uppkopplad

    avstängd på egen begäran
    Citat Ursprungligen postat av Bobisch Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Där måste jag hålla med!
    Ingen mening med att motstå korv. Tysk Bratwurst med stark senap och en kall god tysk Bier till rekommenderas! : D
    Korv FM!

    https://en.wikipedia.org/wiki/KORV

  59. #2399
    oljud
    oljud är inte uppkopplad
    oljuds avatar
    Vintage
    Boss DR-770? Gentemot att köra dator bara (eller spara till en gammal elektron AR)

  60. #2400
    DanielW
    DanielW är uppkopplad nu
    DanielWs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av oljud Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Boss DR-770? Gentemot att köra dator bara (eller spara till en gammal elektron AR)
    Du sade det! Spara till en Rytm.

Liknande ämnen

  1. jagletarefternoter-tråden
    Av lohmann i forum Komposition & textförfattande
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-02-14, 21:21
  2. Visage tråden
    Av Kloon i forum Skivor & artister
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-25, 19:28

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •