Sidan 10 av 10 FörstaFörsta ... 6 7 8 9 10
Resultat 541 till 546 av 546

Ämne: Bandekoglorifiering

outshape
    outshape är uppkopplad nu
    outshapes avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av Jugendtanz Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Tack för svar, nej, det är versionen med XLR ingång. Jag får hitta någon som kan löda ihop något.

Skulle också behöva serva den. Vet någon om P.O. Alm fortfarande är aktiv?
    Ja, det är han! Senast i slutet på förra sommaren både hämtade och lämnade han två ekon i min studio. Riktigt bra service. Kan inte rekommendera honom tillräckligt. Han fixade bla ett Binson-eko som han sade var bland der värsta han sett. Nu funkar det som det ska. Dvs. Grusigt, svajigt, opålitligt och alldeles jävla fantastiskt.

Jugendtanz
    Jugendtanz är inte uppkopplad

Börjar bli varm i kläderna
    Ah, vad bra, finns han här? Eller kan du pm-a epostadress så man kan kontakta honom?

Aerobics
    Aerobics är inte uppkopplad

Senior
    Kanske är fel tråd men, har någon erfarenhet utav Gurus Echosex T7E? vad tycker ni, Prisvärd? Vad finns det för andra mer portabla alternativ, tänkte skaffa mig något liknande för liveriggen.

outshape
    outshape är uppkopplad nu
    outshapes avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av Aerobics Visa inlägg
    Kanske är fel tråd men, har någon erfarenhet utav Gurus Echosex T7E? vad tycker ni, Prisvärd? Vad finns det för andra mer portabla alternativ, tänkte skaffa mig något liknande för liveriggen.
    Strymon Volante som släpptes precis kanske är det du söker?

https://youtu.be/kpE0TreydZs

Aerobics
    Aerobics är inte uppkopplad

Senior
    Citat Ursprungligen postat av outshape Visa inlägg
    Strymon Volante som släpptes precis kanske är det du söker?

https://youtu.be/kpE0TreydZs
    hm ja den verkar inte så dum! det kom dock upp en beggad echosex just i min hemstad så tänkte om någon hade något att säga om just den.

Ulven
    Ulven är inte uppkopplad
    Ulvens avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Aerobics Visa inlägg
    Har en Echosex 2°. Den låter fantastiskt. Har inte lyssnat på någon av de senare modellerna.

Prisvärd? Jag köpte den ny när TGT11 hade rea, tror jag gav runt 2 lakan vilket kändes lite som ett kap. Huruvida den låter "exakt" som någon vintage unit har jag ingen aning om och är helt ointressant för min del. Riktigt najs låter den i alla fall.

Edit: Dawner Prince Boonar är ett alternativ som också fått bra omdömen.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •