Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: sadakosfury.net

  1. #1
    655321
    655321 är inte uppkopplad
    655321s avatar
    Veteran

    sadakosfury.net

    är det här rätt ställe att promota sin nya jättefina hemsida?

    www.sadakosfury.net

    tog alldeles för lång tid att skaffa en ordentlig domän, och då måste man ju såklart fräscha upp det hela lite.

    förhoppningsvis är det både snyggt, funktionellt och lättsurfat. feedback är såklart välkommet.

  2. #2
    PF
    PF är inte uppkopplad
    PFs avatar
    Vintage
    Jättesnyggt! Kul med "input_" -prylen.

  3. #3
    FIKSOFOKSI
    ser bra ut


  4. #4
    makari
    makari är inte uppkopplad
    makaris avatar
    Veteran
    Snyggt, jag gillar verkligen bilden på förstasidan.

  5. #5
    Arete
    Arete är inte uppkopplad
    Aretes avatar
    Veteran
    Snajdigt :-)
    Skulle dock gärna se ett tydligare typsnitt, det blir lite grötigt mot den bakgrunden, lite svårläst (speciellt i den ljusa delen av bakgrunden).

  6. #6
    Oberfunker
    Oberfunker är inte uppkopplad
    Oberfunkers avatar
    Veteran
    Tjusigt ... kan förvisso hålla med om att det inte alltid är helt lättläst, men gillar absolut stilen - tycker inte det är så farligt, rentav.

    Skön och enkel hemsida. Kör på med detta - hoppas få se er live igen framöver. Schyssta bananer, vettja!

  7. #7
    655321
    655321 är inte uppkopplad
    655321s avatar
    Veteran
    =)
    skönt att det funkar.

    bakgrunden har jag haft lite strul med, har mörkat de ljusaste delarna där texten ska stå. det är en kompromiss mellan att det går att läsa och att det inte ska vara direkt fult.

    ober: bananer deluxe! har ju två gig i malmö framöver, du får se till att närvara. =)

  8. #8
    njäe, jag sågar den här altså.. gillar inte den lila bakgrundsbilden och den passar inte mot det vita runt om
    och då finns det itne så mkt kvar att tycka till om direkt. scrihch-hråsch scrihch-hrsåch låter sågen.

    kan du inte göra handskriven digital text, som på framsidan genomgående på alltihop? det tycker jag om

    eller ge mig 500 000 så gör jag det åt dig (*hoppas*) =D

  9. #9
    655321
    655321 är inte uppkopplad
    655321s avatar
    Veteran
    krossgrus: kolla ditt kontosaldo. ;D

    seriöst dock, den designidén fanns där. att göra allt handskrivet. det blev för klyddigt, dessutom ser min handstil helt förjävlig ut. känner jag mig själv dock så kommer jag ändra design igen om några månader, så då kanske det blir den.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •