Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: när får jag stimpengar?

  1. #1
    herr Vogel
    herr Vogel är inte uppkopplad
    herr Vogels avatar
    Senior

    när får jag stimpengar?

    jag vet att det varit många trådar om stim, men jag orkar inte läsa igenom alltihopa...kanske nån som har erfarenhet kan svara på denna korta och förmodligen enkla fråga:

    Jag har fått några av mina låtar spelade på P3 under sista halvåret och nu har jag äntligen verkanmält, jag behöver inte göra nåt mer för att jag ska få en liten slant eller?

    Och är det nån som har nån aning om hur lång tid det kan dröja på ett ungefär innan jag får kosingen i min hand? Jag ska köpa färg för att måla om min hall för dessa hade jag tänkt, kunde inte hålla mig utan var nyss tvungen att riva ner lite tapeter i förbifarten...det blev inte snyggt

  2. #2

  3. #3
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Om du meddelar ditt kontonr till STIM så får du pengarna insatta där istället för en avi. Om du inte gör det måste beloppet överstiga 500kr för att det ska betalas ut.

    Sen tror jag inte du ser de pengarna förrän i höst. Brukar väl inte vara avräkning från våren på antingen hösten eller våren året efter? Jag vet att andra halvan av 2005 för spelningar på SR betalas ut under Juni.

    Avräkningsdatum finns på deras hemsida.


    *edit: attans, eskimo han före

  4. #4
    herr Vogel
    herr Vogel är inte uppkopplad
    herr Vogels avatar
    Senior
    tackar eskimo, åh fan då far jag dras med tapeterna ett tag till, naiv som jag är trodde jag att jag skulle få dem inom ett par veckor eller nåt

  5. #5
    herr Vogel
    herr Vogel är inte uppkopplad
    herr Vogels avatar
    Senior
    jag får lite i juni och lite i höst, jaja tack för svar

Liknande ämnen

  1. A-kassa och stimpengar
    Av mörn i forum Allmänt om musik
    Svar: 32
    Senaste inlägg: 2010-09-30, 22:54

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •