Sidan 1 av 8 1 2 3 4 5 ... SistaSista
Resultat 1 till 60 av 423

Ämne: Ström - elektronisk musik i P2

  1. #1
    encore
    encore är inte uppkopplad
    encores avatar
    Veteran

    Ström - elektronisk musik i P2

    Droppade just ner ett nyhetsmail från Musikjournalen där man kunde läsa följande:

    Ström - elektronisk musik i P2

    P3s grannkanal P2 är på gång att göras om i år och då händer en hel del roligt. Redan nu kan vi berätta att ett nytt program som handlar om elektronisk musik har premiär den 18 januari och heter Ström. Bakom denna show ligger den framgångsrike och ofattbart produktive producenten Håkan Lidbo och lika hyllade Andreas Tilliander samt musikjournalisten Mats Almegård. Bland annat kommer man att låta electronikaproducenter remixa det klassiska P2 inslaget Veckans pausfågel och killarna lovar att programmet, som fokuserar på den mer experimentella delen av elektronisk dansmusik, inte kommer låta som något annat på radio. Riktigt fin public service alltså. Mer om detta kan ni höra i musikjournalen i P3 i nästa vecka då vi gör en intevju med Tilliander, Lidbo och Almegård när de är i studion och gör första avsnittet av Ström.
    Det kan ju bli riktigt spännande tycker jag. Och är inte Kjell Alinge tillbaka med sitt Eldorado i P2 i år igen också? Då kanske 2006 blir året då P2 rattas in på radion igen.

  2. #2
    Audible Beauty
    Audible Beauty är inte uppkopplad
    Audible Beautys avatar
    Veteran
    Verkar intressant. Bumpa denna tråden dagen innan eller den dagen då programet är så man inte missar det (glömfaktor = hög).

  3. #3
    PF
    PF är inte uppkopplad
    PFs avatar
    Vintage
    Andreas mailade mig om det hela, jag frågade tillbaka men fick ingen mer info. Han kanske har mkt att göra. Nåväl, jag fixar en nyhet med den info jag fick. Bra att du uppmärksammade detta Encore.

  4. #4
    outshape
    outshape är inte uppkopplad
    outshapes avatar
    Vintage
    hoho, jo det stämmer. jag sitter och gör radio hela dagarna och musik hela nätterna så jag är kass på att svara på mail nu. dessutom hade jag bara sporadisk tillgång till mail under julfirandet.

    nu är det jag som skriver en tråd om att vi vill ha in musik från folk på 99musik.com.

  5. #5
    PF
    PF är inte uppkopplad
    PFs avatar
    Vintage
    Skriv det här så håller vi all ström i samma tråd!

  6. #6
    outshape
    outshape är inte uppkopplad
    outshapes avatar
    Vintage
    Jo, Vi är alltså tre personer som startat ett radioprogram på P2 om lite mer utforskande elektronisk musik. Vi kommer uppmärksamma det som kommit att kallas electronica men även viss techno kommer förekomma.
    En himla massa folk har blivit intervjuade, minst sagt.
    För att nämna några få; Jamie Lidell, Modeselektor, Thomas Brinkmann, Wolfgang Voigt, The Orb, Yello, Richie Hawtin, Akufen, Monolake, Ralf Hütter, Wolfgang Flür och en massa svenska producenter.

    Vi har även pratat med maskinbyggare och mjukvarutillverkare etc.

    Vi vill också uppmärksamma mindre etablerad musik och har därför ett inslag för detta där vi intervjuar och spelar musik av lite mer okända artister.

    Skicka hemskt gärna mp3länkar etc till mig!

    Jag antar att ovanstående artister kan ses som någon form utav referenser. Det är alltså elektronisk musik vi vill ha, gärna lite udda saker.

    Vi börjar sända 18 Januari och kommer sända onsdagar 21.00 - 22.00

  7. #7
    encore
    encore är inte uppkopplad
    encores avatar
    Veteran
    Wow, Ralf Hütter, det ser jag fram emot. Akufen också. Ska se om jag har nått kul att skicka också.

  8. #8
    jagtror99
    jagtror99 är inte uppkopplad
    jagtror99s avatar
    Senior
    Dags att göra färdigt konceptgrejerna jag håller på med då

  9. #9
    MagicC
    MagicC är inte uppkopplad
    MagicCs avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av encore
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Droppade just ner ett nyhetsmail från Musikjournalen där man kunde läsa följande:

    Det kan ju bli riktigt spännande tycker jag. Och är inte Kjell Alinge tillbaka med sitt Eldorado i P2 i år igen också? Då kanske 2006 blir året då P2 rattas in på radion igen.
    Men hallåååååå! Dags att vakna! Har ni missat att P3 lägger ner P3Klubb efter drygt 10 år i radio. Jag vet att jag har tjatat om detta, men det som verkligen förvånar mig är att jag verkar vara ganska ensam om att sakna P3klubb här på 99musik. När jag läser att Andreas Tilliander sak göra radio vet jag inte riktigt vad jag ska tycka. Hans egen musik känns ganska ointressant och Lidbo likaså, frågan är vad dom kommer att spela för slags musik. Ett helt program med blipp, blopp och knaster är inget jag saknar precis.

    Jag vet inte varför, men ibland får jag en känsla av att många här på 99musik verkar snarare prylkåta än intresserad av själv musiken. Att ha rätt grejer verkar viktigare är vad man gör med dom. Nu får jag väl halva forumet på mig, men ärligt talat, hur moget är det att låta några electronicaproducenter ge sig på en stackars utrotningshotad pausfågel. Bara det fantasilösa programnamnet Stöm säger ju allt.

    Nä, man kanske skulle starta ett band med namnet Wattenkraft, remixa kända kyrktornsklockor och blanda dessa med ljudet från uteliggare som man petar på med en pinne. Då är det raka vägen till veckans topplista på P2 Ström. :kaaaka!:

  10. #10
    reSet
    reSet är inte uppkopplad
    reSets avatar
    Avstängt konto på användarens begäran
    yo!!!
    härligt! ser framemot att lyssna på detta!

    tja... man får ju spela min musik i radio... creative common!
    så kika gärna förbi hemma hoss mig...

    /tekno/crashtest.mp3
    /minimal/suekadeputa_128.mp3
    /bmdisco/crack_my_bitch_up128kbps.mp3
    /ambient/l_ete%20du%20quartier.mp3
    /house/TRUNINGTHING03.mp3
    /minimal/sex%20music.mp3
    /pop/kort_och_gott.mp3
    /rap/holachicka_redit.mp3
    /rock/sisnpussy_MAS.mp3

  11. #11
    Arete
    Arete är inte uppkopplad
    Aretes avatar
    Veteran
    Fett med fin radio igen! Var aplänge sen jag hörde något intressant på radio förutom något stycke i P3 lab då och då. Jag hejar på det nya P2!
    Ska se om jag kan samla några länkar till mp3or, skickar några i ett PM kanske :-)

  12. #12
    reSet
    reSet är inte uppkopplad
    reSets avatar
    Avstängt konto på användarens begäran
    oj nu komm det tryck....

    tja... det behövs ju alltid lite neinsagers för att saker ska gå framåt....

    kompis: jag tror 99musik.com är ett forum med nästan 3000 medlemmar, inte en person.

    till er programm ledare: han har rätt i att det är svårt att vara banbrytande. men det är väl just det som är strömen, driv motorn....? god bless ya steps :kaaaka!:

  13. #13
    sybariten
    sybariten är inte uppkopplad

    Citat Ursprungligen postat av MagicC
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Men hallåååååå! Dags att vakna! Har ni missat att P3 lägger ner P3Klubb efter drygt 10 år i radio. Jag vet att jag har tjatat om detta, men det som verkligen förvånar mig är att jag verkar vara ganska ensam om att sakna P3klubb här på 99musik. När jag läser att Andreas Tilliander sak göra radio vet jag inte riktigt vad jag ska tycka. Hans egen musik känns ganska ointressant och Lidbo likaså, frågan är vad dom kommer att spela för slags musik. Ett helt program med blipp, blopp och knaster är inget jag saknar precis.

    Jag vet inte varför, men ibland får jag en känsla av att många här på 99musik verkar snarare prylkåta än intresserad av själv musiken. Att ha rätt grejer verkar viktigare är vad man gör med dom. Nu får jag väl halva forumet på mig, men ärligt talat, hur moget är det att låta några electronicaproducenter ge sig på en stackars utrotningshotad pausfågel. Bara det fantasilösa programnamnet Stöm säger ju allt.

    Nä, man kanske skulle starta ett band med namnet Wattenkraft, remixa kända kyrktornsklockor och blanda dessa med ljudet från uteliggare som man petar på med en pinne. Då är det raka vägen till veckans topplista på P2 Ström. :kaaaka!:
    det här
    det här
    nu jä -
    nu jävlar alltså
    nu JÄVLAR


    you released the fucking fury

    YOU RELEASED THE FUCKING FURY!!



  14. #14
    deleted user

  15. #15
    shylock
    shylock är inte uppkopplad

    Senior
    Låter som ett jättebra projekt!

  16. #16
    GlobalMotion
    Ni kan få spela något ur mysserien om ni vill. Har skickat PM.

  17. #17
    Helix
    Helix är inte uppkopplad
    Helixs avatar
    Veteran
    Sybariten: looool

    Outshape: Riktigt fin idé! Jag skickar ett PM med två låtar om du nu är intresserad.

  18. #18
    FIKSOFOKSI
    Tackar på förhand för en Yello-intervju

  19. #19
    Dalleponken
    Dalleponken är inte uppkopplad
    Dalleponkens avatar
    Veteran
    Hmm.. Blir sugen att göra något roligt elektroniskt alster! Vore kul att få nåt uppspelat i radion.

    PS: Yngwie är kung! Tänk vad otäckt att få hans fucking fury releasad på sig själv!

  20. #20
    mv
    mv är inte uppkopplad
    mvs avatar
    Senior
    Mycket bra! Ström alltså. Yngwie kommer strax efter.

  21. #21
    tangent dream
    tangent dream är inte uppkopplad
    tangent dreams avatar
    Veteran
    yrke och karriärposörer , rör inte mitt p2 era dj-lar

  22. #22
    Real Parakeet
    Real Parakeet är inte uppkopplad
    Real Parakeets avatar
    Vintage
    Hojta till om ni vill spela 80-talsaktig "synthesizer dance"-musik.

  23. #23
    tangent dream
    tangent dream är inte uppkopplad
    tangent dreams avatar
    Veteran
    asch, ok då! bara ni stegar in nån kompressions-enhet i signal-kejdan, mina radiorör är så känsliga..

  24. #24
    Clase
    Clase är inte uppkopplad
    Clases avatar
    Veteran
    Jaha...nu blev jag tvungen att skaffa kalibrera och skaffa antenn till min reciver... *dagens i-landsproblem*

    Tycker det här var ett riktigt kul initiativ faktiskt. Ser fram emot intervjuverna med Ralf Hütter och Wolfgang Flür....såklart.

  25. #25

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av MagicC
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Men hallåååååå! Dags att vakna! Har ni missat att P3 lägger ner P3Klubb efter drygt 10 år i radio.....
    .....Hans egen musik känns ganska ointressant och Lidbo likaså, frågan är vad dom kommer att spela för slags musik. Ett helt program med blipp, blopp och knaster är inget jag saknar precis.
    Shit, lugna ner dig.

    Det är väl rätt meningslöst att flame:a ett program som inte sänts än för att det spelar musik som man själv inte gillar. Hur många program tycker du det sänds på radio som har en bred inriktning av elektronisk musik (och utöver det som dessutom har kunniga programledare som gillar, om man inte ska säga älskar, musiken som de pratar om?).

    Vad man än tycker om musiken så fyller ju programmet ett syfte.

    När det gäller inriktning är det ju rätt uppenbart att den är rätt bred,
    de skriver ju t ex mer eller mindre vad det kommer röra sig om i o m att det talas om vilka artister som intervjuas, och att man i sin tur vet programledarnas bakgrund, som ju också är rätt bred.

    Det är ju rätt svårt att påstå att Jamie Lidell, Orb, Akufen och ex Kraftwerk-killarna låter likadant.

    Sen är ju knappast detta program anledningen till att P3 Klubb läggs ner, det är ju i en annan kanal och har en annan inriktning och går på en annan tid.

    Jag tycker f ö själv att det är synd att Klubb läggs ner, även om jag inte lyssnat på det aktivt på senare tid. Jag har t o m haft en 40 minuters livemix med i P3 Klubb som Bookhouse Boys för något halvår sen, men vad jag förstår har lyssnarsiffrorna gått ner rätt rejält och folks intresse har inte riktigt varit som det var en gång i tiden.

    Sen är det ju det där med att klaga på Lidbo och Tilliander m fl, smaken är som baken, men det är ju rätt bred inriktning på deras egna alster, framförallt Lidbo som ju har gjort bizarrt mycket musik under massor av olika pseudonymer, från deep/techhouse på Poker Flat till ultra-cheesy euroartade grejor till breakbeats till glitch och electronica. Jag tycker om långt ifrån alla hans skapelser men tycker nog att han gjort en del guldkorn, speciellt de liter mer housiga sakerna. Han har ju också florerat en hel del i P3 Klubb under olika namn. Dags att revidera sina åsikter om honom kanske? Kolla in hans diskografi på Discogs så hittar du säkert saker på labels du tycker om.

    http://www.discogs.com/artist/H%E5kan+Lidbo

    Och Andreas gör ju också allt från glitch och skit till mer dansgolvsorienterade produktioner under några olika pseudonymer. Det mesta är ju musik som i vart fall jag inte tycker är "blipp blopp och knaster". Men jag är rätt partisk.

    Sen att du klagar på NAMNET på programmet och drar din studentikosa "Wattenkraft"-anekdot.... Shit. Lägg ner, för fan.

    Jag hade väntat mig något mer av någon som namecheckat LCD Soundsystem, Stina Nordenstam och Rex the Dog.

  26. #26
    PF
    PF är inte uppkopplad
    PFs avatar
    Vintage
    Hehe. Det finns alltid folk som inte tål nymodigheter vettu Johan...

  27. #27
    MagicC
    MagicC är inte uppkopplad
    MagicCs avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av j antoni
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Shit, lugna ner dig.

    Det är väl rätt meningslöst att flame:a ett program som inte sänts än för att det spelar musik som man själv inte gillar. Hur många program tycker du det sänds på radio som har en bred inriktning av elektronisk musik (och utöver det som dessutom har kunniga programledare som gillar, om man inte ska säga älskar, musiken som de pratar om?).

    Vad man än tycker om musiken så fyller ju programmet ett syfte.

    När det gäller inriktning är det ju rätt uppenbart att den är rätt bred,
    de skriver ju t ex mer eller mindre vad det kommer röra sig om i o m att det talas om vilka artister som intervjuas, och att man i sin tur vet programledarnas bakgrund, som ju också är rätt bred.

    Det är ju rätt svårt att påstå att Jamie Lidell, Orb, Akufen och ex Kraftwerk-killarna låter likadant.

    Sen är ju knappast detta program anledningen till att P3 Klubb läggs ner, det är ju i en annan kanal och har en annan inriktning och går på en annan tid.

    Jag tycker f ö själv att det är synd att Klubb läggs ner, även om jag inte lyssnat på det aktivt på senare tid. Jag har t o m haft en 40 minuters livemix med i P3 Klubb som Bookhouse Boys för något halvår sen, men vad jag förstår har lyssnarsiffrorna gått ner rätt rejält och folks intresse har inte riktigt varit som det var en gång i tiden.

    Sen är det ju det där med att klaga på Lidbo och Tilliander m fl, smaken är som baken, men det är ju rätt bred inriktning på deras egna alster, framförallt Lidbo som ju har gjort bizarrt mycket musik under massor av olika pseudonymer, från deep/techhouse på Poker Flat till ultra-cheesy euroartade grejor till breakbeats till glitch och electronica. Jag tycker om långt ifrån alla hans skapelser men tycker nog att han gjort en del guldkorn, speciellt de liter mer housiga sakerna. Han har ju också florerat en hel del i P3 Klubb under olika namn. Dags att revidera sina åsikter om honom kanske? Kolla in hans diskografi på Discogs så hittar du säkert saker på labels du tycker om.

    http://www.discogs.com/artist/H%E5kan+Lidbo

    Och Andreas gör ju också allt från glitch och skit till mer dansgolvsorienterade produktioner under några olika pseudonymer. Det mesta är ju musik som i vart fall jag inte tycker är "blipp blopp och knaster". Men jag är rätt partisk.

    Sen att du klagar på NAMNET på programmet och drar din studentikosa "Wattenkraft"-anekdot.... Shit. Lägg ner, för fan.

    Jag hade väntat mig något mer av någon som namecheckat LCD Soundsystem, Stina Nordenstam och Rex the Dog.
    Jag kanske är lite dålig på att uttrycka mig. På något sätt blir man lite besviken när SR å ena sidan lägger ner ett bra och inarbetat program, samtidigt som man startar ett nytt som är ännu smalare, så smalt att det hamnar i P2. Visst kan det vara kul med smala program, men jag trodde att SR strävade efter att få fler lyssnare. P3 blir bara mer och mer likt dom kommersiella kanalerna, där allt är färdigtuggat och spellistorna körts igenom RixFMs-topplistefiltrer.

    Själv har jag extremt bred musiksmak, men det finns gränser. Nyligen lyssnade jag på P2's program MONITOR. Ett kul program, iallafall på pappret, men efter att ha suttit och lyssnat på störsignaler, pys, blipp och sprak i en halvtimme, då infann sig en viss mättnadskänsla.

    När det gäller Tilliander och Lidbo så får vi väl se hur det blir. Båda är väldigt kompetenta och skulle med lätthet kunna fylla hela programtiden med egna mixar. Sverige är ett ganska litet land, det märks inte mins när det kommer någon ny elektronisk musik. Då kan man ge sig den på att någon av dom ovan nämnda har varit med och kryddat soppan.

  28. #28
    deleted user
    Citat Ursprungligen postat av MagicC
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Men hallåååååå! Dags att vakna! Har ni missat att P3 lägger ner P3Klubb efter drygt 10 år i radio. Jag vet att jag har tjatat om detta, men det som verkligen förvånar mig är att jag verkar vara ganska ensam om att sakna P3klubb här på 99musik
    Kan bara tala för mig själv och säga att jag i stort sett missat varenda avsnitt och kan på så sätt inte sakna det. Å andra sidan kunde p3 valt en annan sändningstid eftersom alla som har ett liv inte lyssnar på radio lördagar 22 - 00.

    Om jag ska lyssna på radio vill jag ha några intressanta ord mellan låtarna, intervjuer m.m. P3 dans gör det bra och jag hoppas Ström blir minst lika bra, tror jag kommer gilla eftersom de verkar fokusera på de bitar jag gillat bäst i P3 dans.

  29. #29
    Mårre
    Mårre är inte uppkopplad
    Mårres avatar
    Veteran
    Intressant som f*n! Jag kommer att lyssna så lycka till Andreas & Co!

  30. #30
    reSet
    reSet är inte uppkopplad
    reSets avatar
    Avstängt konto på användarens begäran
    Jag hoppas ändå som MagicC: att det inte blir ännu ett annat program med blipblop och störningar.... dekonstruction kanske inte måste innebära kaos. fast det finns så mycket man kann göra!
    I och med att ämnet "ljud konst" har kopplats blir jag väldigt nyfiken! Men oxå lite orolig.


  31. #31
    reSet
    reSet är inte uppkopplad
    reSets avatar
    Avstängt konto på användarens begäran

    putting up my demo

    Citat Ursprungligen postat av outshape
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    "Vi upplever att den mer experimentella delen av elektronisk dansmusik börjar, efter alla dessa år, respekteras nästan på samma sätt som konstmusik. eller popmusik för den delen. Det har varit mycket medial uppmärksamhet bara det senaste året och vi tror att det bara är början."
    det är precis vad jag håller på med...
    klubb musik på gallerian,


    och trollkonstshow på klubben

  32. #32
    reSet
    reSet är inte uppkopplad
    reSets avatar
    Avstängt konto på användarens begäran

  33. #33
    Mårre
    Mårre är inte uppkopplad
    Mårres avatar
    Veteran
    Kan man våga hoppas på låtar med Fluxion/Silex?

  34. #34
    tangent dream
    tangent dream är inte uppkopplad
    tangent dreams avatar
    Veteran
    hehe, way to go. here we come p2 trollblopb(sandwichsynthen va fin, grattis set!)

  35. #35
    Dalleponken
    Dalleponken är inte uppkopplad
    Dalleponkens avatar
    Veteran
    Är traditionell melodisk synthpop a la SPOCK för mainstream för programmet? Håller på med ett par synthlåtar som vill spela sig när de blir klara.

  36. #36

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Bionik
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    P3 dans gör det bra och jag hoppas Ström blir minst lika bra, tror jag kommer gilla eftersom de verkar fokusera på de bitar jag gillat bäst i P3 dans.
    Exakt!

    P3 Dans måste vara ett av de viktigaste (eller snarare t o m det viktigaste) programmet för de som började med elektronisk dansrelaterad musik mitten av 90-talet. P3 Dans har ju fan satt standarden.

    Calle Dernulf gör ett riktigt hästjobb och för det får han hyfsat mediokert betalt i jämförelse med vad andra inom P3 får. Dessutom är skivbudgeten för programmet rätt lågt satt och det han spelar är ju knappast något som vanligtvis finns i P3s arkiv, och han får ju inte speciellt många promos från distributörer nuförtiden.

    Och bredden på programmet är ju otrolig också.

    Calle Dernulf är min hjälte.

  37. #37
    raoul flutters avatar
    Veteran

    Uwe Schmidt

    Hoppas att det även finns plats i programmet för det största geniet inom elektronisk musik sedan början av nittiotalet, nämligen Uwe Schmidt.

    Rip Off Artist och Kid 606 vore också fint.

    Raoul.

  38. #38
    Electroboy
    Electroboy är inte uppkopplad
    Electroboys avatar
    Veteran
    ah, så det är dags nu snart. trevligt! har hört lite om detta innan, och sett fram emot det.
    lycka till. och hoppas det går bra.

  39. #39
    zeblar
    zeblar är inte uppkopplad
    zeblars avatar
    Veteran
    Vad gött med äntligen ett riktigt radioprogram för elektronisk musik på bred frekvens! Det behövs verkligen (finns knappt något nu) Hoppas dom kör programmet i repris på dagarna oxå så att man kan lyssna på det på jobbet!

  40. #40
    Per Samuelsson
    ett tag lät det ju som att P2 skulle läggas ner, så det är jäkligt glädjande att det istället utvecklas i en riktning som hänger med i tiden. Stort jäkla grattis och lycka till med premiären!

  41. #41
    det kommer bli grymt det här! hoppas folk spelar in och mp3ar..
    hur länge ska ni hålla på? (hur många avsnitt)

    jag ska ligga naken i sängen i liksidig triangel med mina genelecmonitorer när ni sänder wolfgang voigt grejjerna

  42. #42
    reSet
    reSet är inte uppkopplad
    reSets avatar
    Avstängt konto på användarens begäran
    Mm! man ska vara naken varje gång man lyssnar på musik!
    särskillt själsligt!

  43. #43
    nihad
    nu äre bara att p3dans också börjar sändas i p2 och jag kommer aldrig att lyssna på p3 igen

  44. #44
    Dalleponken
    Dalleponken är inte uppkopplad
    Dalleponkens avatar
    Veteran
    Förresten, hur dansar man till experimentell dansmusik??

  45. #45
    nihad
    Experimentiellt?

  46. #46
    sisältää
    sisältää är inte uppkopplad
    sisältääs avatar
    Veteran
    dalle: I marschtakt.. eller vad menar du?

  47. #47
    Mårre
    Mårre är inte uppkopplad
    Mårres avatar
    Veteran
    DP: precis likadant som man dansar till vanlig dansmusik förutom att man tar vänster fot före höger varannan gång. Dessutom måste man snurra tre gånger per låt om det e torsdag.

  48. #48
    reSet
    reSet är inte uppkopplad
    reSets avatar
    Avstängt konto på användarens begäran
    dalle:
    tyväR måste man fortfarande röra på kroppen för att dansa till expement-musik

  49. #49
    Dalleponken
    Dalleponken är inte uppkopplad
    Dalleponkens avatar
    Veteran
    Antar att jag inte ställde en speciellt tydlig fråga, sorry. Men om vi som exempel tar Sissältää's låtar med de förskjutna takterna i långsamt tempo, funkar vanliga foxtrot steg då?? :kaaaka!:

  50. #50
    enapa
    enapa är inte uppkopplad
    enapas avatar
    Vintage
    Det är nog bara ens fantazsi som sätter gränserna, man behöver nog inte gå en danskurs direkt,... mest fula sig skulle jga nog köra på iaf...


    Kul program!!!

  51. #51
    cpu
    Tjenis Andreas...hörde om ditt nya program i helgen av Jocke...låter fint. Dags att plåga dig ytterligare med min skit då
    Laters.../J

  52. #52
    encore
    encore är inte uppkopplad
    encores avatar
    Veteran
    Bumpar lite. Ikväll sänds det alltså. Mellan 21.00-22.00, med repris imorgon mellan 12.30-13.30.

    Hittade en hemsida också: Monitor: Ström

  53. #53
    zeblar
    zeblar är inte uppkopplad
    zeblars avatar
    Veteran
    Skall bli spännande! Tack för att du bumpade!

  54. #54
    Electroboy
    Electroboy är inte uppkopplad
    Electroboys avatar
    Veteran
    då får vi se vilken EFFEKT programet STRÖM ger, jag ser fram emot det med SPÄNNING.

    mjapmjapjmap :rolleyes:

    jag borde gå hem

  55. #55
    Arete
    Arete är inte uppkopplad
    Aretes avatar
    Veteran
    *ser strängt på electroboy*

  56. #56
    655321
    655321 är inte uppkopplad
    655321s avatar
    Veteran
    alltså jag hatar det här.... VAR ser man frekvenserna på sr's hemsida?

  57. #57

    Redaktör
    Citat Ursprungligen postat av Arete
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    *ser strängt på electroboy*
    Ja, såna kommentarer får inte passera utan motstånd.

  58. #58
    Mårre
    Mårre är inte uppkopplad
    Mårres avatar
    Veteran
    Vive la resistance!

  59. #59
    Arete
    Arete är inte uppkopplad
    Aretes avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av false messiah
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Ja, såna kommentarer får inte passera utan motstånd.
    *gråter lite*

  60. #60
    encore
    encore är inte uppkopplad
    encores avatar
    Veteran
    655321: Här ser man frekvenserna, på Teracoms hemsida:

    http://www.teracom.se/?page=484

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •