Sidan 3 av 19 FörstaFörsta 1 2 3 4 5 6 7 13 ... SistaSista
Resultat 121 till 180 av 1083

Ämne: Access Virus A, B, C, TI, TI2, SNOW, Polar, KB/KC , Rack /XL, Indigo 1/2, Classic (B)

  1. #121
    tommyc
    tommyc är inte uppkopplad
    tommycs avatar
    Veteran
    Det är alltså inte ett problem med Virusen utan med ASIO. Det skulle bli samma problem om du köpte ett annat ASIO-ljudkort och försökte köra det tillsammans med ditt andra. Som jag förstått det kan man däremot köra flera kort av samma sort, om det finns en ASIO-drivrutin avsedd just för det.

  2. #122
    imported_bewing77
    Citat Ursprungligen postat av PF
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Svaret är ju här!

    "it's true that you couldn't use the TI as an audio interface while using the
    01x. at least not as long as ASIO does not support multiple soundcards. but
    you can use your yamaha mixer and stream subgroups into the TI Remote
    plug-in because it doesn't rely on ASIO"

    Alltså: Du använder ditt firewirekort, och till TI-syntens plug-in kan du fortfarande
    strömma subgrupper, eftersom det inte görs under ASIO. Synten själv får alltså kopplas
    till audioingångarna på ditt ljudkort. Hoppas jag översätter korrekt! ;-)
    Men man är ju inte tvungen att plugga in synten till ljudkortet. Om man däremot vill använda synten som ljudkort kan man inte använda ett annat ljudkort samtidigt. Men syntens egna ljud kan du få in i datorn via den VSTi-prylen som finns utan att behöva använda den som ASIO-ljudkort. Det är alltså absolut inget problem: har du redan ett bättre ljudkort så använder du det som vanligt och behöver inte ens använda ingångar på det för att få in ljudet från virusen i datorn. Har du inget ljudkort eller ett sämre än det som finns i virusen kan du köra med virusens, men då kan du inte använda ett annat (ASIO)ljudkort samtidigt.

    Här

    http://www.access-music.de/events/11...irustikeyboard

    så blir det tydligt om man tittar på den nedersta bilden och följer färgerna på signalvägarna

  3. #123
    PF
    PF är inte uppkopplad
    PFs avatar
    Vintage
    Det är alltså en plugg med väldigt dyr dongle?

  4. #124
    Unitarys avatar
    Senior
    De här med Virus TI gillar Hansson, äntligen kan man få till lite tuffa body basar

  5. #125
    Dee
    Dee är inte uppkopplad
    Dees avatar
    Senior
    Fler som tänker som mig alltså :-) Vengeance får konkurrens då!

  6. #126
    Utsidare
    Jag har en fråga. Blir jag bättre musikskapare om det finns en blinkande företagslogo på baksidan?

    Issåfal köper jag på direkten!

  7. #127

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Utsidare
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag har en fråga. Blir jag bättre musikskapare om det finns en blinkande företagslogo på baksidan?
    Nej, men publiken blir hypnotiserad när du spelar live,
    ett djälvuskt budskap om VA-syntharnas herravälde sprids.
    Sakta men säker tar små DSP-er över världen e t c.

  8. #128
    Utsidare
    Herre jistanes. Jag visste att det var något sinistert på gång med Access!

  9. #129
    tommyc
    tommyc är inte uppkopplad
    tommycs avatar
    Veteran
    Lite inspirerat av Alesis blå lysdiod på baksidan av deras Andromeda? Fast den har väl några DSP:er i sig också...

  10. #130

    Veteran
    Eller Hartmann-loggan på baksidan av Neuronen som även är on/off knappen....

  11. #131
    Naomi
    Naomi är inte uppkopplad
    Naomis avatar
    Veteran
    Ja eller varför inte macen med sitt lysande äpple kanske

  12. #132
    synthetic
    synthetic är inte uppkopplad
    synthetics avatar
    Veteran
    tom Nordlead-syntharna använder Motorola 56000-serien tror jag tom det var.
    Har för mig att NL2 har 4st...

  13. #133
    Dee
    Dee är inte uppkopplad
    Dees avatar
    Senior
    Jodå, Virus finns som VSTi för Powercore plattformen. Det är ett rätt prisvärt alternativ om man kör en VST host som Cubase. Ca fyra papp för Powercore samt sedan nästan lika mycket för pluggen. Så mindre än åtta för en Virus i VST form dessutom får man då med massor av roliga effekter i Powercore kortet. Nice.

    Access Music Virus Powercore

  14. #134
    motif
    Den finnns för VST japp!
    Har själv precis sålt den för 2.000 Kr och Powercore firewire gick för 8 lök
    Tot 10.000 för att kunna köra Virus på en mac som annars är så virus skyddad
    Ännu billigare skaffa ett PCI kort och köp Virus.
    Har haft hårdvaruversionen också.. Skillnaden som jag tycker är till fördel åt mjukvaran är att man kommer åt alla ljud som man laddat ner i en lista. Hade tot 5.000 ljud att bläddra genom.

  15. #135
    synthetic
    synthetic är inte uppkopplad
    synthetics avatar
    Veteran

    Kommentarer ang VIRUS

    Hej alla, är det någon som kan prata på lite om Access Virus syntharna?
    Jag har istortsett ägt alla roliga synthar (med midi då menar jag) och är
    lite sugen på att köpa mig en Virus. Vad tycker Ni folk här om den synthen egentligen, för/nackdelar mm mm...

    I första hand har jag tänkt mig Virus kB, tycker C är lite för dyr.

    Kommer ett byte av Indigo mot min Nordlead2 vara ett misstag (hmm saknar några oktaver då...)?

  16. #136
    tommyc
    tommyc är inte uppkopplad
    tommycs avatar
    Veteran
    Jag har en Indigo I. Innan jag köpte den så testade jag bl a Nordlead 2 och Nord Modular. Jag blev aldrig speciellt imponerad av Nord-syntharna rent ljumässigt, jag föredrog filtrena på Virusen som känns smaskigare. Nord-syntharna kändes lite hårda och torra i jämförelse, även på ljud där Virusen inte använde en massa effekter.

    Virusens akilleshäl är väl att den är lite dov i ljudet, den saknar lite topp. Om man är ute efter lead-ljud med riktigt gnistrande diskant så är nog en Nord (eller nån Waldorf) en bättre på det.

    Det där med att det skulle vara en fördel med en synth som saknar interna effekter har jag aldrig riktigt förstått. Det är ju bara att låta bli att använda dom om man inte gillar dom. För mig är effekterna ofta en del av ljudet, många ljud skulle aldrig ha blivit till om jag inte direkt kunnat lägga på det där delayet, flangern, bit-reduceringen etc. Det är inte samma sak att ha en extern effektburk, då kan man inte spara effekten med varje ljud lika enkelt.

    Jag skulle inte vilja byta bort min Virus mot en NL 2 iaf. Den nya Modular 2 däremot... Hmm... :-)

  17. #137
    synthetic
    synthetic är inte uppkopplad
    synthetics avatar
    Veteran
    Var inne i en musikaffär igår och lekte med Virus rack.
    Blev inte alls imponerad, var mycket effekter på som man fick plocka bort hela tiden.
    Men det är ju klart, hur bra brukar fabriksljuden vara, kassa oftast. Editerar man lite friskt så låter den säkert bra. Var bra bottendrag i den och snabba ENV, filterna var ju inte så värst imponerande, fast börjar man leka med båda samtidigt så kan man nog göra sköna grejjor. Var ju ganska pilligt med rack-versionen.

  18. #138
    imported_Patbos
    rack, du menar den allra minsta med 4 rattar eller så?

    eller menar du "vanliga" fast utan klav?

  19. #139
    synthetic
    synthetic är inte uppkopplad
    synthetics avatar
    Veteran
    den med 4 rattar heter rack....den andra heter desktop...
    Och det var ett jävla fjuttlande med de 4 rattarna

  20. #140
    imported_Patbos
    haha, testa en fullstor... lite lättare att jobba med =)

    sitter på en virus B desktop i gbg ifall du är där ifrån och vill testa!

  21. #141
    synthetic
    synthetic är inte uppkopplad
    synthetics avatar
    Veteran
    hade varit kul att testa, är sugen på Virus kB nämligen men har inte testat Virus på länge så jag minns inte vad jag tyckte och de hade bara den sura racken hemma på Andreasson musik här i Gbg. Sen så lär ju du ha programmerat lite roliga ljud också, vart bor du i Gbg (du kan "maila" privat)

  22. #142
    PF
    PF är inte uppkopplad
    PFs avatar
    Vintage
    Tycker fortfarande det är stort att 99musik & JAM lyckades påverka Fitz priser!

    Nåväl, om ni är mer intresserade av nya Virus T|I så finns nu manualerna att tanka hem som PDF-filer på deras sajt, www.access-music.de

  23. #143
    sawtooth
    sawtooth är inte uppkopplad
    sawtooths avatar
    Veteran
    Är det ingen som köpt en och vill recensera? Jag är jättenyfiken!

  24. #144
    Haplo
    Haplo är inte uppkopplad
    Haplos avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av sawtooth
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Är det ingen som köpt en och vill recensera? Jag är jättenyfiken!
    Är väl inte släppt än ?

  25. #145
    sawtooth
    sawtooth är inte uppkopplad
    sawtooths avatar
    Veteran
    Jaså? Hmm, jag trodde den var ute nu.

  26. #146
    Haplo
    Haplo är inte uppkopplad
    Haplos avatar
    Veteran
    Vad jag förstår så utför dom fortfarande beta-tester.

  27. #147
    imported_keio

    Virus TI

    Ja, jag undrar om nån har sett den för demo här i stan(sthlm)?
    lr om det finns nåt datum för leverans?

  28. #148
    Haplo
    Haplo är inte uppkopplad
    Haplos avatar
    Veteran
    Mig veterligen är inget skickat till någon förutom beta testarna.
    Inget release datum finns än så länge.

  29. #149
    Borg 64
    Någon som hört något nytt om Virus TI-serien?

    Fick ett mejl från Access marknadsavdelning för omkring två månader sedan där man förklarade att mjukvaran ännu inte nått optimal kompabilitet med önskvärt antal plattformer, vilket är orsaken till förseningen...

    "Meanwhile, there's a hidden benefit which accompanies the wait: the time
    taken by some aspects of the synth has meant time *added* for enhancing
    others. For example, we have been able to offer a better selection of
    optimised wavetables, and also fine tune the manual to a degree previously
    unheard of for Access products (insert smiley here)." (Utdrag ur mailinglistan för Virus-serien)

  30. #150
    tolle
    Jag har läst någonstans om sent i Oktober eller November ???

  31. #151
    Borg 64
    Citat Ursprungligen postat av tolle
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag har läst någonstans om sent i Oktober eller November ???
    Usch, alldeles för länge med andra ord. Fördelen är väl att man kanske hinner spara ihop lite pengar.

  32. #152
    Haplo
    Haplo är inte uppkopplad
    Haplos avatar
    Veteran
    Tror inte det är någon idé att spekulera.
    När dom "lanserade" modellen under NAMM så var gissningen 45 dagar

    Men jag tror det är en synth värd att vänta på.
    Säljer nog min B när det är dags.

  33. #153
    Borg 64
    Mm, Access är väl rätt ökända för att skjuta upp releaser som jag förstått det. Men demosnubbens härliga rysningar när han lekte med filtersvepandet vill jag gärna uppleva själv å det snaraste.

  34. #154
    Haplo
    Haplo är inte uppkopplad
    Haplos avatar
    Veteran
    Jo och att äntligen få delay/reverb på patch nivå i multi läget är något jag verkligen saknat.

    Frågan är ju vad man får för en B när den släpps. 5K kanske.
    Kanske ska behålla den och köpa en TI Keyboard istället

  35. #155
    spanky
    spanky är inte uppkopplad
    spankys avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Haplo
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    ...Frågan är ju vad man får för en B när den släpps. 5K kanske....
    Vörd! Man får hoppas på ett prisras på C också... :kaaaka!: Fast man blir gryyyyymt sugen på T1 också som gammal waldorfentusiast. Jag har gett mig f*n på att någon gång äga en Virus, dammit! :hmmm:

    BTW, kan någon förklara varför Keyboard / Polar kostar lika mycket? (enligt Jam)

  36. #156
    amino
    amino är inte uppkopplad
    aminos avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av spanky
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    BTW, kan någon förklara varför Keyboard / Polar kostar lika mycket? (enligt Jam)
    Polar är vit! :hmmm:

  37. #157
    TMB
    TMB är inte uppkopplad
    TMBs avatar
    Veteran
    Jag lade handpenningen på min TI i januari. Helvetiskt glad att jag inte krängde iväg KC:n i mars (hade ju annons ute å allt) När den inte kom i mars så tänkte jag iaf sälja KC:n så fort TI:n stod uppställd i stället men nu vettephaen om man inte behåller den och dubblar upp Virusinnehavet istället. KC:n är ju fortfarande mycket synt för pengarna.

    Hoppas bara de får ut den det här århundradet bara

  38. #158
    PF
    PF är inte uppkopplad
    PFs avatar
    Vintage
    Jag tror och hoppas den blir väldigt spännande, men kan faktiskt inte säga att jag var speciellt imponerad av KC. Tycker den har en kyla över sig och en degradering i kvalitet jämfört exempelvis med Clavias syntar. Den har många fina läten men när man skruvar runt bland parametrarna hittar man inställningar där den ger missljud, t ex klick i enveloper osv. Rätt så oacceptabelt för såpass mycket finsynt.

  39. #159
    lasselus avatar
    Redaktör
    Jag skulle vilja ha en Polar bara för att den är så j-vla snygg...

  40. #160
    Haplo
    Haplo är inte uppkopplad
    Haplos avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av spanky
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    BTW, kan någon förklara varför Keyboard / Polar kostar lika mycket? (enligt Jam)
    Kanske inte kostar så mycket att göra en större låda + extra tangenter ?

  41. #161
    PF
    PF är inte uppkopplad
    PFs avatar
    Vintage
    Segmentering. Polar = företagets "Porsche", "Audi TT".

  42. #162
    TMB
    TMB är inte uppkopplad
    TMBs avatar
    Veteran
    PF: Mm, de där klicken har jag hört på en del ljud men det är oftast när man har låga värden på attack och punch intensity satt högt. De går att få bort. Däremot de som uppstår mitt i tex arps med mycket effekter och monofonläge är däremot svårare att avgöra var de kommer ifrån. Kan ju vara en bug i någon algoritm eller nåt. Händer oftast när den gått ett tag på en slinga från en sequencer med ett par start och stop. Verkar som om det är en överstyrning. Kanske går att fixa genom att dra ner lite på oscillatornivåerna.

    Däremot att den är kall kan jag inte hålla med om iaf är det ingen egenskap jag tycker KC:n i sig har. Den kan låta allt från digitalt kylig till analogt varm. Det är en frågan om att skruva till det som man vill ha. Däremot så är många av fabriksljuden hårda och vassa i sin karaktär. Jag tror inte det finns mer än ett eller två riktiga mjuka padljud i den från början

    Hur den jämför sig kvalitetsmässigt med Nord kan jag inte avgöra eftersom jag aldrig fått tillfälle att pillra på en sådan IRL tyvärr Fast en Nord skulle ju komplettera min VA-syntsamling fint. Men de är ju så jämrans dyra om man vill ha lite röstantal på dem. Nåja, den är ju bara ett lån ifrån

  43. #163
    PF
    PF är inte uppkopplad
    PFs avatar
    Vintage
    Nord Lead-stuket med fyra aktiva syntar / parter (if u like) på en gång älskar jag, det är en helt vansinnigt briljant lösning. Effekter... jao. Det kan man faktiskt lägga på i efterhand. Grundljudet... jag tror Clavia ligger långt före Access där faktiskt. Inga missljud i de röda kreationerna. Missljud är ju helt värdelöst tråkigt. Men visst är Virus roliga och trevliga syntar de med. TI blir säkert något i hästväg.

  44. #164
    Helix
    Helix är inte uppkopplad
    Helixs avatar
    Veteran
    PF: Vill du ha fyra aktiva synthar i en borde du titta in JD-800:an.. Fast du har säkert redan haft en sådan..

  45. #165
    PF
    PF är inte uppkopplad
    PFs avatar
    Vintage
    Jadå. Den spelar inte alls i samma liga som VA-syntarna tycker jag. Fantastisk look, rätt trist synt. Jämfört med föregångaren D-50 är den också nästan löjligt förenklad.

  46. #166
    Clase
    Clase är inte uppkopplad
    Clases avatar
    Veteran
    Den är inte i samma liga överhuvudtaget som VA-syntarna faktiskt. Möjligtvis ms-2k kanske, eftersom den har en rätt hårt digitalt ljud. Det enda som jd-800'an vinner på enligt mig är att den är just enkel och jag tror det är rätt många som gillar den just därför. Jag funderar för övrigt på att försöka sälja den igen, även ifall att jag ångrade mig sist. Stundtals hatar hatar jag synten och ibland älskar jag den verkligen. Jag är rätt kluven faktiskt...

    Appråpå access så ligger ju clavia högre i kurs där med sin nordlead serie enligt mig också. Clavia känns mer som den nya standarden för mig, även ifall att de är ett litet bolag. De gör liksom saker som låter rätt och som man vill ha...*flummig nu...ska sova snart*

  47. #167
    Helix
    Helix är inte uppkopplad
    Helixs avatar
    Veteran
    Äääh, JD-800an kan ju låta hur varm och exotisk som helst.. Lyssna bara på ljuden på www.bluesynths.net
    http://www.bluesynths.com/Sounds/jd800_padnew4.mp3
    http://www.bluesynths.com/Sounds/jd_pad_4.mp3

    Själv tycker jag att den är mycket bättre än min Virus på att göra pads, men det är ju jag.

  48. #168
    Haplo
    Haplo är inte uppkopplad
    Haplos avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av TMB
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag tror inte det finns mer än ett eller två riktiga mjuka padljud i den från början
    Det är nog riktigt men bland dom tusental gratispatcharna som man kan ladda ner finns det ganska många.
    Orkar man inte skruva ett själv så är DreamsSV i Cosmic Dreamer's första library, en riktigt härlig pad.

  49. #169
    TMB
    TMB är inte uppkopplad
    TMBs avatar
    Veteran
    Haplo: Låter som något man borde kolla upp. Fast iofs så är det ju inte alldeles besvärligt att skruva till själv. Många pads har det blivit på Polysixen genom tiderna. Ensembleeffekten är Guds gåva till padsskruvargänget

    PF: Avsaknaden av effekter var en stor anledning till att det inte blev en Nord faktiskt. Orkade inte pillra med externa effekter (vilka man ju dessutom måste köpa först vilket ytterligare fördyrar Norden) och bara en sådan sak som automatisk temposynk är ju guld värd för min del.

    OT:
    Förresten, med flera Nordägare här i forumet: Vilket är bästa valet av Nord beg eller ny, dvs most bang for the buck, om man prioriterar röstantal?

  50. #170
    Nexus_Matteus
    Eftersom vi snackar lite Virus vs. NordLead kan jag tillägga ett jag har/haft både NordLead 2 & 3. Tröttnade på 3:an, sålde den och köpte en Virus KC för pengarna. Nu till saken; jag tycker att Virusen är oslagbar... Jämnfört med 2:an är den så mycket mer, inte minst pga effekterna. Skulle aldrig göra mig av med min nyfunna kärlek; den svarta och syntiga KC:n. Och förresten så var den inte så dyr heller. Köpte den på jam.se för 11.995:- "ny" (demoex).

  51. #171
    pepelogu
    pepelogu är inte uppkopplad
    pepelogus avatar
    Veteran
    Jag har en Virus Classic Desktop.

    Kan bara säga att jag är helnöjd med den. Den kan såååå mycket mer än tranceleads om man bara skruvar lite. Allt från Kraftwerk-blipp-blopp till italo-polysynt till distade DnB-basar.... No problemo.

    Jag har haft den i 3-4 månader nu och den får mig fortfarande att tappa hakan med jämna mellanrum.

    Största plussen: Filterna och arpeggiatorn. Jag kan fortfarande sitta i timmar och leka med dessa... Den är så otroligt genomtänkt, varenda detalj i denna synt är lysnade genomförd. Lätt att pilla med för nybörjaren och har ett otroligt djup för den som vill och vågar utforska... Läste i SOS-testet att det inte är möjligt att få denna synt att låta illa. Det stämmer tycker jag, den mysiga klangen finns där hela tiden.

    Största minusen: Det något dova soundet, kan dock justeras med EQ i de flesta fall. Oscillatorerna låter klent utan lull-lull, särskilt i de lägre frekvenserna. Vocodern är shite också, liksom choruset. Dessutom är ju TI på gång, kanske bäst att vänta in den? Om inte annat kommer ju priserna på beggade Virusar att förmodligen skunka betydligt.

    Mina 2 ören...

  52. #172
    Real Parakeet
    Real Parakeet är inte uppkopplad
    Real Parakeets avatar
    Vintage
    "Oscillatorerna låter klent utan lull-lull"
    Vill ni ha stake i oscillatorerna så kan nog en Waldorf Q fixa det. Men den är inte lika väluppfostrad.

  53. #173
    Borg 64
    Vill man ha ouppfostrat kan man ju alltid köra Darkstar:en.

  54. #174
    Real Parakeet
    Real Parakeet är inte uppkopplad
    Real Parakeets avatar
    Vintage
    Ja, hur är den egentligen? Men det kan vi ju ta i en annan tråd.

  55. #175
    Borg 64
    Är också väldigt sugen på att köpa Virus, men det verkar som att varenda ny - och därmed dyrare - modell verkligen springer förbi de äldre varianterna rejält. Så man kanske skulle spara ihop en slant till TI:n dyker upp. Ligger inte C-serien rätt högt i pris fortfarande?

    RP: Den är kaos, enkelt uttryck, och ljudet behöver i regel piffas upp en del i efterbehandling. De flesta hatar den, jag tycker att den är rätt skojig. Använde den mycket förut för att skapa intro/outro-prylar, men den kräver sin beskärda del av tålamod och/eller tur.

  56. #176
    fredrik_e
    fredrik_e är inte uppkopplad

    Senior
    ja vill oxå ha en virus... ingen som säljer till 99pris?

  57. #177
    pepelogu
    pepelogu är inte uppkopplad
    pepelogus avatar
    Veteran
    Är också väldigt sugen på att köpa Virus, men det verkar som att varenda ny - och därmed dyrare - modell verkligen springer förbi de äldre varianterna rejält. Så man kanske skulle spara ihop en slant till TI:n dyker upp. Ligger inte C-serien rätt högt i pris fortfarande?
    Håller inte riktigt med där. Det är förhållandevis lite som har uppdaterats i och med nya modeller tycker jag, främst fler röster. En Virus A har ju samma filter, effekter (minus reverb) och funktionalitet som de senare modellerna. Den saknar en oscillator, men det gör väldigt liten skillnad, de tre som den har räcker långt. Det är först nu, i och med Ti:n som den verkar tagit ett språng framåt, mest tack vare VST-integrationen.

  58. #178
    tublenco
    tublenco är inte uppkopplad
    tublencos avatar
    Veteran
    Min enda synth är en Virus kb och jag älskar den.
    Dels är den snygg att ha framför sig och dels låter den kalas (iallafall i mina öron)
    Typ 80% av allt jag gör startar på den. Den triggar verkligen igång min inspiration.

  59. #179
    Borg 64
    Citat Ursprungligen postat av pepelogu
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Håller inte riktigt med där. Det är förhållandevis lite som har uppdaterats i och med nya modeller tycker jag, främst fler röster. En Virus A har ju samma filter, effekter (minus reverb) och funktionalitet som de senare modellerna. Den saknar en oscillator, men det gör väldigt liten skillnad, de tre som den har räcker långt. Det är först nu, i och med Ti:n som den verkar tagit ett språng framåt, mest tack vare VST-integrationen.
    Ok, tack! Hörde att B-serien och C-serien var ljusår ifrån varandra, men då var det alltså bara säljsnack? :rolleyes:

  60. #180
    pepelogu
    pepelogu är inte uppkopplad
    pepelogus avatar
    Veteran
    Ja, definitivt säljsnack. Det som skiljer dessa två är 24 röster kontra 32, EQ, ett moogfilter (som inte är i klass med originalfiltrena) plus lite andra mindre detaljer. Jämförelse finns här:

    http://www.access-music.de/comparisonchart.php4

    Virus Classic Desktop är i stort sett identisk med B-modellen. (Fast snyggare )

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •