Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Frostwave Fat Controller

  1. #1
    altemark
    altemark är inte uppkopplad
    altemarks avatar
    Veteran

    Frostwave Fat Controller

    Halli hallå. Jag funderar lite på att börja rikta in ekonomin på en Frostwave Fat Controller (vilken slump att fat controller är en av mina favoritlåtar med squarepusher!), en analog sekvensiator. Nu är jag en novis på sådan apparatur, och är väl inte helt säker på att den verkligen är så fresh som jag får intrycket av - hjälpande kommentarer uppskattas. Snygg är den i vart fall!

    Men så var det med priset, jag funderar lite på hur det är - om man skulle beställa från australien direkt frn tillverkaren skulle det hamna på $468, alltså drygt 3,1k kr. En affär i USA kränger dem dock för $380, det vill säga 2,5k kr. Sen så måste man naturligtvis lägga på frakt och så, efter det, är det fortfarande så att den fördelaktiga dollarkursen gör det lämpligt att köpa därifrån?

  2. #2
    lasselus avatar
    Redaktör
    Glöm inte momsen...men visst verkar det fördelaktigare att beställa från USA...

  3. #3
    krank
    krank är inte uppkopplad

    Veteran
    Vet inte exakt vad frostwaves sequencer har för "features", men själv funderar jag lite på Mobius från Future retro... Med gårdagens dollarkurs gick den på typ 2500:- inkl. frakt... Men momsen tillkommer väl, antar jag..

Liknande ämnen

  1. Hur ser en controller ut inuti?
    Av deadbeat i forum DIY - bygg & reparation
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-02-03, 10:56
  2. 5.1 studio controller
    Av verone i forum Studioutrustning, lo/mid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-07-28, 11:00
  3. Performance controller
    Av credo i forum Syntar, samplers & sånt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-02-04, 20:43
  4. Förslag på controller?
    Av moenia i forum Datorer & kringutrustning
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-10-11, 23:48

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •