Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Korg Triton Extreme ny Workstation från KORG!

  1. #1
    Bullen
    Bullen är inte uppkopplad

    Börjar bli varm i kläderna

    Korg Triton Extreme ny Workstation från KORG!

    Har luskat lite på nätet och hittat lite info om Korgs nya värsting workstation "Triton Extreme"

    Om ni vill läsa om den gå in på www.harmony-central.com välj sedan discussion forum och läs under keys,synths & samplers.

    Detta är ju bara förhands info som kanske inte riktigt stämmer med den riktiga enheten, men jag tror att den är SVINFET!!!!!!!!!!!!!

    Nu kommer förmodligen den nuvarande Triton serien rasa i pris! om man inte haft råd tidigare så kanske det finns större möjlighet nu!!!

    SVINFET VAR NAMNET!?

  2. #2
    Mårre
    Mårre är inte uppkopplad
    Mårres avatar
    Veteran
    Karmachassi (=plast)? Hoppas isåfall inte att den får samma kassa tangenter...

  3. #3
    Real Parakeet
    Real Parakeet är inte uppkopplad
    Real Parakeets avatar
    Vintage
    Och varför är ramen runt skärmen silverfärgad? Det ut som en modern bilstereo monterad i en Golf -83. Gäsp. Den är säkert bra. Den kanske är bäst på allt, i alla fall om Korg får tycka. Men vad hjälper det när man vill ha en liten monotimbral, rattbestyckad synt per MIDI-kanal?

  4. #4
    PeterH
    PeterH är inte uppkopplad
    PeterHs avatar
    Veteran
    Jaha.

    Såg lite Roland ut tycker jag, men det är väl bara färgen. Hade jag spekulerat i workstation hade nog ändå Motif ES varit förstahandsval.

Liknande ämnen

  1. Sökes Akut ! Korg Triton Extreme 76 och 01W/FD
    Av waveterm i forum Syntar, samplers & sånt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-07-03, 21:20
  2. Korg Triton
    Av Unitary i forum Övrig mjukvara
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2003-01-03, 15:12

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •