Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: DFH i Reason

  1. #1
    dj_zeppe

    DFH i Reason

    hejsan jag undrar bara om nån har korrekta NNXT filer med DFHsom de kan tänkas ge med sig? nu menar jag inte själva ljudfilerna utan bara reason-filerna?..

  2. #2
    PF
    PF är inte uppkopplad
    PFs avatar
    Vintage
    Med DFH avses Drumkit From Hell? I så fall: Keine ahnung. Vad säger tillverkarna uppe i norr?

  3. #3
    dj_zeppe
    de säger att de ska "titta på det" eller nått.. pallar själv inte vänta så jag sitter här och mappar för mig själv.. ska försöka få ner standard-kitet iaf.. orkar inte bry mig om alla 3838 extravirvlar.. men det låter gudomligt

  4. #4
    PF
    PF är inte uppkopplad
    PFs avatar
    Vintage
    Mappar å mappar, du kan ju bara markera hundratjugotalet ljud å importera alla på en gång å låta NNXT eller t om NN19 mappa självt. Också.

  5. #5
    dj_zeppe
    ja men hur blir det då med velocity layers och liknande skit??? för då har jag suttit i 3 timmar i onödan.. men de hamna väl inte på rätt plats? har jag nu glömt nått viktigt...

  6. #6
    PF
    PF är inte uppkopplad
    PFs avatar
    Vintage
    Du kan importera layer för layer om du vill. Kolla så du inte missar nå´n smart feature!

  7. #7
    dj_zeppe
    hmm.. får testa lite.. det är juh ca 10-20 olika ljudfiler per trumma... som är uppdelade i höger och vänster hand (och ligger på två olika ställen på klaviaturet)..
    sen ska tex "hh1" ligga mellan 1-16 i velocityn o.s.v.. tror inte den klarar det själv.. *men hoppas*

Liknande ämnen

  1. Reason adapted låtar i Reason
    Av Maxwell i forum Reason Studios
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-04-10, 01:07
  2. reason
    Av imported_Thulesius i forum Reason Studios
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-26, 11:08
  3. Reason 3
    Av lait i forum Reason Studios
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-12-04, 01:16
  4. Reason 2.5
    Av mastgrr i forum Reason Studios
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-03-05, 19:02

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •