Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: EZBus

  1. #1
    PF
    PF är inte uppkopplad
    PFs avatar
    Vintage

    EZBus

    Någon som testat detta interface, denna mixer, detta MIDI-interface? Priset är rätt hyfsat via Thomann; åtta å fem ungefär. Precis en så´n här burk skulle jag behöva just i detta ögonblick.



    Kan tyckas vara en begränsning att den har USB och inte FireWire men jag skulle vara mer betjänt av USB nu; FireWirekort kan man iofs skaffa som PCMCIA-kort. Men jag tror att Event har lyckats bra med EZBus, har läst flera positiva recensioner. Den verkar inte sålt så mycket i Sverige? Åsikter, kommentarer, finns det något bra alternativ till denna, som kan lika mycket - eller t om mer? Pris under 10K?

  2. #2
    enapa
    enapa är inte uppkopplad
    enapas avatar
    Vintage
    Pf jag saxar in en annons åt dig.
    -----------SAX------------
    2003-6-12
    Event EZbus, Digitalmixer/controller för softvara.USB. Låter kanon!
    Körd i hemmet.Nypris ca 12500:-,jagvill ha 5000:-
    pope@mpdqx.com
    ---------end of SAX----------

    Tycker det verkar vara en kompetent burk, har inte testat den iofs.

  3. #3
    amino
    amino är inte uppkopplad
    aminos avatar
    Veteran
    Vilka priser vi har i det här landet. 5.000:- begagnat är i och för sig inte så farligt, men den ligger på mellan 3.000 och 3.500 begagnad i USA.

  4. #4
    PF
    PF är inte uppkopplad
    PFs avatar
    Vintage
    Där ser man. Vad är nypriset i USA ungefär? Nästan alla recensioner säger att den är billig nämligen, här i Sverige är den ju faktiskt mer åt det medeldyra hållet. Skickar ett mail till säljarn så får vi se. Får väl svar på onsdag, det är ju tyvärr så ofta gemene man använder e-mail. För det fanns inget tfnnummer va, apan?

  5. #5
    amino
    amino är inte uppkopplad
    aminos avatar
    Veteran
    600 USD är nog det nypris som gäller på de flesta ställen i USA. Kanske någon pressat det ända ner till 550 USD.

  6. #6
    PF
    PF är inte uppkopplad
    PFs avatar
    Vintage
    Jäklarns. Det är en brutal skillnad. Fitzpatrick har väl försökt sälja dem för 11-12000 här... [img]mad.gif[/img]

  7. #7
    PF
    PF är inte uppkopplad
    PFs avatar
    Vintage
    $599.95 på Zzounds.com.

    Det blir cirkusåsådär typ 4 å 7 det.

    Kan man fortfarande få en jordplätt i Amerkat om man emigrerar? [img]biggrin.gif[/img]

Liknande ämnen

  1. Event EZBus på mac (OS X)??
    Av Mårre i forum Datorer & kringutrustning
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2002-10-14, 22:36

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •