Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Göteborg 11/10, Café Publik

  1. #1
    jgb
    jgb är inte uppkopplad
    jgbs avatar
    Fjomp

    Göteborg 11/10, Café Publik

    Hej!

    Känner du dig obeslutsam för vad du skall hitta på nu på fredag? Jobbigt att hitta på något själv när du egentligen bara känner för att sitta och mysa lite? Lösningen heter SYNC24!

    För den som har ekonomiska bekymmer finns det ingen att tveka, det är fullständigt gratis!

    Nu på fredagen den 11:e oktober spelar jag + några vänner på Café Publik som en del av Kulturnatta. Vi tyckte det saknades elektronisk musik av det slaget som inte fokuserar sig på dans, och ordnade detta.

    SYNC24 kallas arrangemanget och består i att vi har ett samarbete med café Publik på andra långgatan som går ut på att skapa en lounge med trevlig atmosfär och live electronica.

    Det går att äta mat och ta en 3.5% öl och tanken är att det ska vara så pass låg volym att man kan sitta och mysa och prata. En annan sak är att vi tänker vara ganska exakta med tiderna, står det 20.00 så är det prick 20.00, det samt att det är gratis kan vara bra att veta.

    Läs om allt på adress

    http://www.average.dk/kulturnatta/

    Programmet:

    20.00 Pogo Pedagog
    21.00 Amber8
    22.00 Erase vs Tass
    23.00 Dwayne Sodahberk (inte missa....han är ute och turnerar med Kid 606 just nu)

    Mycket välkommna att mysa med människorna, varmt kaffe och elektronik!

    För den om undrar så spelar jag under namnet Tass.

    /Janne

  2. #2
    PF
    PF är inte uppkopplad
    PFs avatar
    Vintage
    Grymt jäla koolt! Jag borde ta racern ner till Göteborg för att beskåda tillställningen! Kanske kunde man ha varit med på ett hörn med sin SH-101´a! :-) Nå´n gång måste jag ta del av elektroprojektets alla utsvävningar.

    GAH! FATTA! Ultra... det här råkade vara mitt 202´a inlägg! Plötsligt synkar man!

    [ 09 Oktober 2002, 14:14: Meddelandet ändrat av: PF ]

  3. #3
    TiLion
    TiLion är inte uppkopplad

    Inte så pratsam än
    Hade ni tänkt att spela in framträdandet? Jag som bor på andra sidan landet är intresserad av att höra, men har inte möjlighet att åka ner. [img]frown.gif[/img]

  4. #4
    jgb
    jgb är inte uppkopplad
    jgbs avatar
    Fjomp
    quote:Skapades ursprungligen av: TiLion:
    Hade ni tänkt att spela in framträdandet? Jag som bor på andra sidan landet är intresserad av att höra, men har inte möjlighet att åka ner.
    Jodå, det hade vi tänkt. Det lär bli inspelning på minidisc, ety vi lider akut brist på DAT och liknande. Hade det inte varit för att Pogo Pedagog skall lira med rullbandare så hade vi nog spelat in på sådana.

  5. #5
    TiLion
    TiLion är inte uppkopplad

    Inte så pratsam än
    Trevligt!

    Ni får meddela adress där man kan ladda ner det sen.
    Så får man öppna en öl och laga till något gott och njuta musiken här hemma.

Liknande ämnen

  1. Re:publik 23-24 Maj 2008
    Av Katzenjammer i forum Evenemang
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2008-05-26, 01:50
  2. Re:publik, Stockholms universitet 1-2 juni
    Av false messiah i forum Evenemang
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-03, 20:13
  3. Ryssnoise på cafe 44
    Av leere i forum Evenemang
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2006-09-19, 13:25
  4. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-04, 15:10
  5. SONIKAfestivalen 27-28 feb, cafe 44, sthlm
    Av barsnpipes i forum Evenemang
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-03-02, 20:57

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •