Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Ikväll 28/9 spelar jag house

  1. #1
    DJ Håkan Eriksson

    Ikväll 28/9 spelar jag house

    (typ filter, disco, vocal och kanske lite progressivt, dock ganska kommersiellt lättlyssnat) ...så länge det går. Folk brukar bli så trötta i benen och orkar inte så länge, hehe...

    Jag spelar på HiLite i DC (Default City), Fleminggatan 79 (korsningen St.Eriksgatan typ på Kungsholmen T-bana Fridhemsplan) och börjar nog (om inget oförutsett händer) vid 21-tiden. Välkomna.

    [ 28 September 2002, 17:28: Meddelandet ändrat av: DJ Håkan Eriksson ]

  2. #2
    badmojo
    quote:Skapades ursprungligen av: DJ Håkan Eriksson:
    (typ filter, disco, vocal och kanske lite progressivt, dock ganska kommersiellt lättlyssnat) ...så länge det går. Folk brukar bli så trötta i benen och orkar inte så länge, hehe...

    Jag spelar på HiLite i DC (Default City), Fleminggatan 79 (korsningen St.Eriksgatan typ på Kungsholmen T-bana Fridhemsplan) och börjar nog (om inget oförutsett händer) vid 21-tiden. Välkomna.
    Kommer nog förbi och lyssnar efter jag jobbat klart. Vad är det för åldersgräns (är "bara" 20)

    Förresten, kör du vinyl eller CD?
    //Morgan

    [ 28 September 2002, 17:53: Meddelandet ändrat av: Morgan J ]

  3. #3
    DJ Håkan Eriksson
    De har bytt till lite högre ålder, ligger nog runt 27/25 (skilda åldrar är en annan het diskussion) så om du försökte kom du kanske inte in.

    Däremot har jag försökt i ett par års tid att få till en klubbkväll på HiLite så att t.ex. torsdagar så spelas bara House för yngre (typ 20) människor. Jag har erbjudit mig att ta hand om marknadsföring och allt... vi får se.

    Ingen vinylspelare där, men jag har bränt över vinylen på cd.

    [ 30 September 2002, 10:05: Meddelandet ändrat av: DJ Håkan Eriksson ]

  4. #4
    badmojo
    quote:Skapades ursprungligen av: DJ Håkan Eriksson:
    De har bytt till lite högre ålder, ligger nog runt 27/25 (skilda åldrar är en annan het diskussion) så om du försökte kom du kanske inte in.

    Däremot har jag försökt i ett par års tid att få till en klubbkväll på HiLite så att t.ex. torsdagar så spelas bara House för yngre (typ 20) människor. Jag har erbjudit mig att ta hand om marknadsföring och allt... vi får se.

    Ingen vinylspelare där, men jag har bränt över vinylen på cd.
    Det låter ju som en kanon ideé, hoppas dom nappar på det.

    Kanske det finns möjlighet för Starbrick att spela där någon kväll? Vi har mycket house som vill höras av folk

    Skicka ett mail till mig om det blir något. b-mojo@europe.com

  5. #5
    DJ Håkan Eriksson
    Allting (eller det mesta och så även HiLite) går via min manager, så jag har tyvärr inte mycket att säga till om, vad gäller deras ställen... Men jag skall ha er i tankarna.

Liknande ämnen

  1. Massa folk som spelar skivor på Strand ikväll
    Av outshape i forum Evenemang
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-30, 12:27
  2. DJ Lady of Ize spelar lite italo disco ikväll i Gbg
    Av johanagebjorn i forum Evenemang
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-22, 17:39
  3. Svar: 42
    Senaste inlägg: 2006-02-16, 00:46
  4. House Music 101 - historisk överblick över house
    Av jgb i forum Allmänt om musik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-20, 14:20

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •