handdator

Visa fullständig version : Roland system 1m



JOMACO
2016-02-17, 17:22
Ligger det ngn review-tråd om denna burk på forumet?

Tapestree
2016-02-18, 03:38
Har haft både klaviaturvarianten och rackisen. Kan jag (försöka) svara på nåt? :)

outshape
2016-02-18, 09:34
Har haft både klaviaturvarianten och rackisen. Kan jag (försöka) svara på nåt? :)

Hehe. Låter som en recension redan ju.
"Har haft." Inte "Har".

Tapestree
2016-02-19, 08:43
Hahaja, i någon grad antar jag. :) Jag är student på studentbudget och behöver prioritera relativt hårt efter mina behov. Jag har hamnat lite i technosvängarna och önskade något som drog åt gammal-skitig-poly-hållet till att komplettera min Sub37. Skitiga polyljud gör System-1-grundsynten helt enkelt inte, men den är trevlig att programmera och har ställer en hel arsenal av väldigt fina klara ljud till förfogande. dessutom kan den bära SH-2 plug-outen som gör sig superfint som retro-mono. Det SH-2n föll på för mig var att den alltid hade Low Priority som notprioritet plus att den överlappade för mycket med Sub37an för den budget jag har, men bägge de sakerna är ju också väldigt personliga.

altemark
2016-02-19, 21:40
med nya firmwaren med nya oscillatortyper går det att få fin skit. gillar system 100-plugouten mycket. även om murret, det riktiga murret saknas.