handdator

Visa fullständig version : Depeche Mode Bar, Nkpg



j--
2009-11-18, 23:42
För elfte året i rad arrangerar Rikard Ståhl - i samarbete med Nemcom - Depeche Mode Bar i Norrköping. I slutet av november, eller början av december, varje år förgyller vi någon av stadens barer med Depeche Mode-musik hela kvällen.

Det är dags igen. Lördag 28 november, kl 19.30, på The Black Lion Inn går musiken igång. Puben har öppet som vanligt för alla - enda skillnaden är att vi tar över musiken!

Plats: The Black Lion Inn, Gamla Rådstugugatan 11, 602 24 Norrköping.
När: Lördag 28 nov.
Tid: Kl 19.30 ->

j--
2009-11-28, 09:48
Har ni vägarna för Norrköping ikväll rekommenderar jag en öl på Black Lion Inn. Vi kör Depeche Mode-musik hela kvällen.

Vi kommer även avslöja planer på en framtida spelning av Depeche-musik som vi räknar med kommer att höras flera kilometer ;)

credo
2009-11-28, 12:47
Har ni vägarna för Norrköping ikväll rekommenderar jag en öl på Black Lion Inn. Vi kör Depeche Mode-musik hela kvällen.

Vi kommer även avslöja planer på en framtida spelning av Depeche-musik som vi räknar med kommer att höras flera kilometer ;)

Fast inte ända till Mjölby va?

j--
2009-11-28, 15:09
Fast inte ända till Mjölby va?

Nemcom kommer – varje dag under en hel månad – att spela en Depeche Mode-låt i de enorma kyrkklockorna i Rådhuset. Vi har valt ut två möjliga kandidater (Enjoy the silence och Behind the wheel), men nu behöver vi din hjälp för att välja den tredje.

http://nemcom.nu/news/depeche-mode-bar-radhusspelning/

credo
2009-11-29, 14:12
Enormt coolt! Jag trodde att det bara gick att spela östgötasången i dem... :)

j--
2009-11-29, 21:46
Enormt coolt! Jag trodde att det bara gick att spela östgötasången i dem... :)

Vi kommer att stämma om samtliga klockor till Bong-/Mute-skalan. Den är något mer i moll, och har betydligt roligare melodier. Säger till när vi går live. Inte helt otänkbart att inledningsdagen kommer att streamas över nätet.