handdator

Visa fullständig version : Har Musikaffären Tip Top i STHLM räntefri avbetalning?



governor
2008-02-01, 21:38
Hej..

Är ingen som brukar handla saker jag egentligen inte för tillfället har råd med, men nu har jag hittat en gura som bag bara SKALL ha..

Den finns på Tip Top vid slussen i sthlm.. Har de någon typ av räntefri avbetalningsplan eller dyl? Vore ju grymt nice isf.. Någon med erfarenhet?

MVH

Real Parakeet
2008-02-02, 16:03
Maila dem och fråga vettja...

PF
2008-02-02, 16:30
Är det nån från Snipp Snopp i Tokholm som försöker göra smygreklam?

eskimo
2008-02-02, 16:48
PF: Tip top har jag för mig är en enmansoperation av den gamla skolan. Kunnig och lagom grinig gubbe med dyra guror för gubbar. Knappast någon som skulle ödsla tid på att spamma forum. Hemsidan har inte bytt utseende de senaste 10 åren t.ex.

Sen vet jag inte om governor har rejäla uppgifter, men enligt dem är han 15 bast. Spammande pryo? ;)

Real Parakeet
2008-02-03, 00:54
Måste man inte vara 18 år för att handla räntefritt..? :D Idag har väl i princip alla utom CSN och Systembolaget räntefritt eller "ta hem prylen nu och se betalningen som ett senare problem"-alternativ? Om de inte erbjuder räntefri avbetalning så finns det väl alltid mer eller mindre suspekta banker som erbjuder mer eller mindre, oftast mindre, förmånliga lån. Ikano har väl ganska låg ränta?

governor
2008-02-03, 14:30
Måste man inte vara 18 år för att handla räntefritt..? :D Idag har väl i princip alla utom CSN och Systembolaget räntefritt eller "ta hem prylen nu och se betalningen som ett senare problem"-alternativ? Om de inte erbjuder räntefri avbetalning så finns det väl alltid mer eller mindre suspekta banker som erbjuder mer eller mindre, oftast mindre, förmånliga lån. Ikano har väl ganska låg ränta?

Jaså?

Kan säga direkt att den guran jag vill ha går för ett riktigt fint pris han kunde ta betydligt mer för.. tillgång / efterfrågan du vet ;)

Fö är jag varken spammare från tip top, eller 15 år (måste blivit fel.. sorry) Jag är 31år

tack för tipsen iaf..

Real Parakeet
2008-02-03, 14:54
Då får vi väl hoppas att du kan göra affär på den där guran. Jag fatter inte heller varför du anklagas för att vara spammare. Det där med åldern och 18 år var ett, om än svårtolkat, skämt. :D