handdator

Visa fullständig version : Hej alla demonproducenter!



theVOID
2007-04-02, 09:02
Jag är färdig med en 6 spårs EP och nu är det dags för mastring! Även om jag har hyfsad koll på hur man går tillväga så vill jag gärna låta någon annan med mer erfarenhet ta hand om denna process!
Tänkte testa några olika förmågor och se vilket resultat jag gillar bäst =)

Musiken är både lugn och snabb, både gitarrer, akustiska trummor och synthar och sång! =)
Kan nog vara ett ganska utmanande projekt att ge sig på!!

Skulle någon av er vara intresserade att ge sig på detta tro? =)
Jag har 24bit 44.1Khz Wav filer färdiga.

Så här låter musiken btw:
www.myspace.com/childrenofthevoid

Om det blir riktigt riktigt bra och någon kan göra samtliga 6 låtar så kan han få en 500ing för besväret, samt omnämnas på skivan förstås!

Bo-Kaj
2007-04-02, 09:27
gött jobbat !!

Nya inspelningar ? har för mig att jag hörde andra versioner på dessa låtar när du spelade
upp dom för mig tidigare .

theVOID
2007-04-02, 09:52
Tjena! =)
Jepp,ändrat om litegrann.Nummer ett på EP'n är under mixning och kommer upp snart!

Dee
2007-04-02, 17:01
Gillar klart det som ligger på MySpace. Dra gärna ett pm när du är klar om du vill ha hjälp. Testar gärna en låt ifall du vill.

Kör hårt!
D.

deleted user
2007-04-03, 07:38
Lyssnade på MySpace och det kändes gött, så jag drar ner och kikar på det ikväll (förhoppningsvis).

deleted user
2007-04-03, 07:41
Eh? Vaddå dra ner? Nu vet jag inte hur jag tänkte? :)

I alla fall, jag ger mig inte på alla sex utan att veta att man har uppdraget, men gör gärna en testmastring på en av låtarna.

theVOID
2007-04-03, 11:18
Hej igen alla demonproducenter!

Verkligen tack för allt intresse!
Vi har dock beslutat att mastra professionellt hos en mastrings studio då vi fick en riktigrt bra deal! Fick reda på det just nu!
Men som sagt, verkligen track för intresset!!

Med vänliga hälsningar

Henrik