handdator

Visa fullständig version : Nån som har lust att fulmastra en indie-EP? :-)



Arete
2007-02-15, 17:57
Tjo gott folk. Funderade om någon hade lust att mastra en 9-spårs EP jag tänkte fulsläppa på några forum. Inga pengar eller nåt sånt involverat, bara för skojs skull. Om ingen har lust så fixar jag det själv, men vore ju alltid roligt om någon annan skulle ge sig an den :-)
Är lågmäld inyi-"pop", ljudmässigt smått spretigt. Någon som är sugen? Skulle helst vilja ha den klar tills lördag, alltså ingen überseriös mastring jag är ute efter ute bara en snapp touchup och se till så spåren ligger lite jämnare i volym :-)

enapa
2007-02-15, 19:02
Ho!!

Hade varit kul, men hinner inte...

false messiah
2007-02-15, 21:34
9 spår på två dagar? Okej, det är kanske längre tid än det tog att skriva låtarna, men det är lite kort om tid. ;)

Har just nu ingen vettig eq jag vill utsätta andras mixar för, annars hade det varit kul att ge sig på åtminstone ett par låtar (9 är lite i överkant för att bara göra för skojs skull dock...)

Bobbski
2007-02-15, 21:52
Hade varit kul, men hinns icke (trooor jag), om du kan flytta fram lördag som deadline så är jag på!
Kul att ha lite material att öva på om inte annat.
... och nu snackar vi FUL fulmastring :B

Skicka PM med länkar eller så om det låter intressant.

Arete
2007-02-15, 23:06
PM på väg Bobbski. Har en till intresserad som inte är helt säker än, så kör hårt :-) Om inte annat så kan det ju vara en bra övning :-)

Rizzo
2007-02-22, 11:02
Fulmastra låtar går tokfort. Jag mastrade en fullängdsplatta på ett par timmar.

Arete; när ska det vara klart? Jag kan mastra ett par spår åt dig om du vill det.

Arete
2007-02-22, 11:06
Mastringen är redan klar rizzo: http://www.99.se/egen-musik/211989-inyi-clearer-ep-fourmslaepp.html

Men tack för intresset :-)