handdator

Visa fullständig version : Ministry till Arvika



enapa
2003-04-13, 19:00
http://www.galaxen.se/main.php

Bra att ett av mina favvo band kommer i sommar, Front 242 med!

Volantiz
2003-04-13, 19:15
mycket coolt.. ministry vore ju synd att missa faktiskt!

Vilken festival i sommar var det som björk skulle hälsa på hos?

encore
2003-04-13, 20:23
Volle : Det är samma! wink.gif

"De artister vi presenterar denna gång är : Ministry (us), DAF (d), Mesh (uk), System 7 (uk), Hedningarna, Astrix (isr), dj Oliver Klein (d), Electric Tease (uk), Tyskarna från Lund, The Radio dept., Mono (jpn), Colony 5, Kamera, Interlace, Stairland, Magenta (n), Necton och the Celophane Flower

Artister presenterade sedan tidigare är : Björk(isl), Front 242(b), Håkan Hellström, Chicks on Speed(d), HIM(sf), Moonspell(p), The Sounds, Mando Diao, Melody Club, Looptroop, Meshuggah, The Embassy, Gothminster(n), Gogol Bordello(us), The Crüxshadows(us), Jeansteam(d), E-craft(d), David Lindh & Hail Marys samt Quit your Dayjob."

Volantiz
2003-04-14, 00:50
ja se där ja smile.gif

..en festival inbokad iaf wink.gif

Rillo
2003-04-14, 09:00
Jag har sett Ministry live två gånger, båda gångerna på Roskilde. Båda platsar på min tio i topp lista över bästa spelningar. Känns som om man blir våldtagen av Karelin när de kör "Just one fix", härlig känsla! biggrin.gif

PeterH
2003-04-14, 09:13
Dom var hyggliga i Roskilde när jag såg dom, men satan vad kassa dom var i Hultsfred (samma år?).

Al Juergensson var packad och sprang bara och larvade sej med en handduk på huvudet...