handdator

Visa fullständig version : Dagens lyssningstips: Martin Gore



amino
2003-03-25, 17:00
Nja, fast inte riktigt. Men originalen av de låtar som finns med på Counterfeit E.P. och på kommande Counterfeit² finns här (http://www.martingore.net/welcome/audio/audio.htm). Hur de nu har fått tillåtelse att lägga ut dem... confused.gif

Volantiz
2003-03-25, 17:47
inte illa.. det är väl bara till att börja ladda hem allt där då smile.gif

jgb
2003-03-25, 18:52
Ladda hem Counterfeit 2 också, den har funnits ute på nätet en månad nu (minst). Riktigt bra är den! Hade bara Depeche Mode varit lika bra nuförtiden så...

Finns säkert på en P2P-tjänst nära ditt bredband.

/Bredbandit

Oberfunker
2003-03-25, 23:19
Ja, man kan ju undra hur det ser ut med rättigheterna, men linan (eller länken i mitt fall, faktiskt) går varm (i den mån den nu kan göra det) för tillfället, kan jag säga.

Tänk nu på att radera dem efter ett dygn bara biggrin.gif

imported_Niklas Hellgren
2003-03-26, 15:35
Mest intressant på denna sida tyckte jag var demosarna av gamla DMlåtar. Jag har alltid trott att Martins demosar mest bestod av lite gitarr och sång, ganska ostrukturerat. Om det är dessa han presenterade för "gänget" inför ett album så tycket jag det är väldigt intressant hur mycket av varje låt som redan fanns där, även om själva ljuden låter kass.

Intressant är också att Martin sjunger lite lågt i varenda låt, ganska irriterande....

PeterH
2003-03-26, 15:43
Jo, arren var väldigt kompletta, hade också intrycket att han gjorde "lägereldsversioner".

Skulle vara intressant att höra Faith&Devotion-demona, den måste väl ändå Alan Wilder gjort en del arr på?

kockpit
2006-08-23, 10:03
Någon som varit rar nog att spara alla demosar!?!?!?!!? Please...

kockpit
2006-09-12, 10:55
Snälla, nu är jag hemma och har möjlighet att ladda ner, någon som har kvar?