handdator

Visa fullständig version : Första gigget i frihet - SSoS Big Ben 030323



Jonny B
2003-03-20, 09:38
Jag tog mig friheten att intervjuva mig själv eftersom inga tidningar, radiostationer, MTV eller ZTV tog kontakt... konstigt? wink.gif

F: Vaddå frihet?
S: Sist jag giggade var med Sandelin & Ekman i Kinna, no more! I piss on them!

F: SSoS?
S: Singers & Songwriters of Sweden (namnet skrämmer mer än det lockar), men...

F: Vilka är ni?
S: "c/o Tobias" är vi, nästan samma uppsättning som ett flummigt projekt under namnet "Permanent Waves" var under 1993, mest kända för att en kompis till bandet fick näsan avslagen på en av våra spelningar då publiken i övrigt inte gillade oss.

F: Kommer det att hända igen?
S: Nä vi har inga vänner längre. wink.gif

F: Var kommer denna historsika händelse att ske?
S: På sunkhaket Big Ben på södermalms höjder.

F: Vad är det förslags musik ni spelar?
S: En blandning av Kent, Bo Kaspers och Sofie Zelmani. Men hur många vi blir i bandet på söndag är inte säkert ännu eftersom det är ett SSoS arrangemang. Troligtvis skippar vi trummisen. Eller så får han spela Egg.

F: Hur länge kommer ni spela.
S: 2 låtar brukar SSoS tillåta, men i söndags var en ännu mindre uppsättning av "c/o Tobias" på SSoS´s invigning i Bromma och fick spela fler då resten av deltagarna enligt utsago "sög fett".

F: Kommer det suga fett nu på söndag igen?
S: Troligvis... Men alla är ju välkommna ändå, jag spelar ju så otroligt bra! wink.gif

Tack Jonny för att jag fick intervjuva mig:
Tack för intervjuvn Jonny.

Volantiz
2003-03-20, 11:45
ok! :)
Det är ju inte många meter härifrån.. du glömde fråga dig själv om ungefär vilken tid ni kommer lira.. mellan 20-22? 22-24? 20-07?

Jonny B
2003-03-21, 10:53
Jag lyckades få tag på mig på mobilen för att kompletera med tidsfrågan, och det blir någon gång mellan 19-21. Tur att dagens informationsteknik finns så man kan hålla rätt på sig själv. :D