handdator

Visa fullständig version : Bärbart?



Butterfly
2003-06-30, 20:53
Mitt mål efter sommaren är att flytta till london. Då marshallen är för stor och lillstärkaren är låter för jä... ehum, mindre bra tänkte jag införskaffa nån sorts mindre grej som man kan få ljud ur. Idéer? Har funderat på POD med lurar men fler förslag är uppskattade. Roligt vore ju om man kunde få ut ljudet på riktigt men det är väll knappast det lättaste när det ska vara litet?

imported_Jonaz
2003-07-01, 07:38
Min bestämda åsikt är att en POD är det bästa, den kan du dessutom använda sen när det är dags för Marshall igen... Numera är ju v.1 billig som tusan oxå... köpköp

Benny Hell
2003-07-01, 12:49
PODxt låter kanon tycker jag. Dessutom kan den ju även fungera som ett ljudkort. Så ska det verkligen vara litet och bärbart räcker det ju med en laptop och PODxt.

Butterfly
2003-07-01, 20:08
Dessvärre ingen USB på min gamla burk men funderar på ett USB-pccard, vet du om den funkar med ett sånt? Dessutom måste jag säga att XT är i dyraste laget.

Benny Hell
2003-07-04, 01:58
Ingen aning om det funkar. Tyckte också XTn var lite dyr med så hade Feedback i Malmö rea och köpte en för 3700:-
Nu ska jag bara lära mig spela gtr också smile.gif

Butterfly
2003-07-04, 18:22
Flyttrean? Var också där sista veckan men då fanns inget kvar, fick bli lite trummskin istället... dessutom tycker jag att vissa (inga namn nämnda) där är rätt otrevliga.