Sidan 9 av 22 FörstaFörsta ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 19 ... SistaSista
Resultat 481 till 540 av 1277

Ämne: Minimoog Model D reissue

  1. #481
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Känns som man försökt pressa upp MiniMoog priset senaste åren ganska markant.. men går de verkligen för eBay priser..nja... känns som begg priset kommer ligga ungefär på vad en ny kostar.. det finns ju redan rätt många Minisar ingen raritet direkt.. Dom gör ju som Korg fast värre/bättre.. dom ger folket vad dom vill ha.. den riktiga MiniMoogen.. Korgs MS-20 i tusen format samt i originalutförande har ju sänkt priset... medan Roland som aldrig ger någon det de vill ha utan släpper bara saker som bidrar till större affekt och kult av deras äldre grejer samtidigt som de kan lansera nya grejer genom det.. höjer de gamla maskinerna till idiotpriser.

  2. #482

  3. #483
    luegoods
    luegoods är inte uppkopplad
    luegoodss avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    ljudmässigt låter det bra tycker jag! Han verkade inte ha nån speciell koll på vad han gjorde dock. Riktigt tråkigt programmerat

  4. #484
    theVOID
    theVOID är inte uppkopplad
    theVOIDs avatar
    Vintage
    Give it to ME!!

  5. #485
    MK Ultra
    MK Ultra är inte uppkopplad
    MK Ultras avatar
    Veteran
    Usch ja, synd att så bra ljud inte går att finna till ett mer hyggligt pris

  6. #486
    Antimon
    Antimon är inte uppkopplad
    Antimons avatar
    Avliden
    Citat Ursprungligen postat av SteelberryWorker Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Så kan det va.... kanske dax för KRAV-märkta instrument?!
    Lite svårt med träslagen där bara. Vad jag fattat finns det ingen gitarr värd namnet som inte måste göras av nåt regnskogsträ. Undras om Moog använder ett hållbart alternativ till sina trägavlar.

  7. #487
    Framerate
    Framerate är inte uppkopplad
    Framerates avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av lesterbanjo Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    exakt, för två månader sedan skulle jag sagt att 40'-50' vore ett sannolikt och rimligt pris - lite mer än voyager....så 35' är ju rena kapet
    35 är med hyfsat hög dollarkurs. Den skulle teoretiskt kunna gå ner 20%. Minst. Åså begpris på det, jisses, vi kommer snart att ha en minimoog i var mans (och kvinnas) hus.

  8. #488
    oljud
    oljud är inte uppkopplad
    oljuds avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av Antimon Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Lite svårt med träslagen där bara. Vad jag fattat finns det ingen gitarr värd namnet som inte måste göras av nåt regnskogsträ. Undras om Moog använder ett hållbart alternativ till sina trägavlar.
    Min gitarr är gjord av poppel och lind.

  9. #489
    android
    android är inte uppkopplad
    androids avatar
    Veteran
    Det finns ju väldigt vackra träslag även här i Sverige. Jag älskar t ex ask.

  10. #490
    Amonhoteph
    Amonhoteph är inte uppkopplad
    Amonhotephs avatar
    Moderator
    Jag tycker naturligtvis också det här är häftigt.

    MEN

    Är inte det här en väldigt rudimentär monosynt i en väldigt ful låda till ett "ganska högt" pris ändå (om man ser till andra maskiner och inte priset på andra Moogar)

    Det känns som om Sub 37 kan i alla fall dubbelt så mycket. Förutom kanske då det är riktigt feta ljudet.

  11. #491
    nixpix
    nixpix är inte uppkopplad

    Senior
    Citat Ursprungligen postat av Amonhoteph Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag tycker naturligtvis också det här är häftigt.

    MEN

    Är inte det här en väldigt rudimentär monosynt i en väldigt ful låda till ett "ganska högt" pris ändå (om man ser till andra maskiner och inte priset på andra Moogar)

    Det känns som om Sub 37 kan i alla fall dubbelt så mycket. Förutom kanske då det är riktigt feta ljudet.
    Visst men jämför med en elgitarr, alla vill inte köra med Line6 variax-gitarrer, trots att de är billiga och "kan låta" som alla elgitarrer + banjo, sitar och akustisk. En telecaster är ju väldigt rudimentär i jämförelse. Trots det väljer jag nästan alltid den framför min variax, för den känns som ett riktigt instrument. Variaxen upplever jag ingen "kontakt" med på det sättet. För mig tappar en synt sin instrumentkänsla om den sitter i rack t ex. Så jag sålde alla mina racksyntar.

    När det gäller minin skulle jag kunna tänka mig en nytillverkad. Det är bra med begränsningar i funktion och jag är ute efter instrumentet, inte features i sig. Däremot är jag inte så intresserad av samlarvärde och då är det bra att det kommer ut ett alternativ till originalet, förutsatt att ljudet, känslan och materialvalet ungefär motsvarar det.
    Senast redigerat av nixpix den 2016-06-03 klockan 00:32.

  12. #492
    ryssen
    ryssen är inte uppkopplad

    Senior
    Moogmaskinen, du gnisslar så man vissnar!

    http://akultur.org/moogmaskinen/Moogmaskinen.mp3

  13. #493
    Antimon
    Antimon är inte uppkopplad
    Antimons avatar
    Avliden
    Citat Ursprungligen postat av nixpix Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Visst men jämför med en elgitarr, alla vill inte köra med Line6 variax-gitarrer, trots att de är billiga och "kan låta" som alla elgitarrer + banjo, sitar och akustisk. En telecaster är ju väldigt rudimentär i jämförelse. Trots det väljer jag nästan alltid den framför min variax, för den känns som ett riktigt instrument. Variaxen upplever jag ingen "kontakt" med på det sättet. För mig tappar en synt sin instrumentkänsla om den sitter i rack t ex. Så jag sålde alla mina racksyntar.

    När det gäller minin skulle jag kunna tänka mig en nytillverkad. Det är bra med begränsningar i funktion och jag är ute efter instrumentet, inte features i sig. Däremot är jag inte så intresserad av samlarvärde och då är det bra att det kommer ut ett alternativ till originalet, förutsatt att ljudet, känslan och materialvalet ungefär motsvarar det.
    Bra poäng!

    Jag har ju sett Amons Sub37:a in action, och det är verkligen en grym pryl, men: LCD-skärm. Och trots ett hav av rattar och knappar:

    Trycka trycka under lcd-skärmen trycka trycka trycka trycka trycka trycka vafan? trycka trycka trycka AMEN VAFAN!? trycka trycka trycka *boota om* trycka trycka trycka.

    What-you-see-is-what-you-tweak i ett old school gränssnitt har definitivt sina fördelar, på sina egna premisser, jämfört med den där bottenlösa brunnen man kan ramla ner i på en synt som har någon form av menysystem, även om den kan mer.
    Senast redigerat av Antimon den 2016-06-03 klockan 07:59. Anledning: öh syftningsfel

  14. #494
    834
    834 är inte uppkopplad
    834s avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Antimon Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Bra poäng!

    Jag har ju sett Amons Sub37:a in action, och det är verkligen en grym pryl, men: LCD-skärm. Och trots ett hav av rattar och knappar:

    Trycka trycka under lcd-skärmen trycka trycka trycka trycka trycka trycka vafan? trycka trycka trycka AMEN VAFAN!? trycka trycka trycka *boota om* trycka trycka trycka.

    What-you-see-is-what-you-tweak i ett old school gränssnitt har definitivt sina fördelar, på sina egna premisser, jämfört med den där bottenlösa brunnen man kan ramla ner i på en synt som har någon form av menysystem, även om den kan mer.
    Men Sub37:ans lcd är ju mest till för att veta vad presets heter och för att ändra vissa lite mer avancerade parametrar. Jag är i stort sett bara inne och pillar i menyn när jag vill ändra midi-kanal. Och midi är ju astöntigt.

  15. #495
    kroffe
    kroffe är inte uppkopplad
    kroffes avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av luegoods Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    ljudmässigt låter det bra tycker jag! Han verkade inte ha nån speciell koll på vad han gjorde dock. Riktigt tråkigt programmerat
    Håller med, lät som förväntat. Men å andra sidan gjordes ju inga intressanta FM-modulationer eller liknande som visar att oscillatorerna beter sig likadant. Men grundtonen verkade ju finnas där.

  16. #496
    deleted user
    Finns ju iofs syntar med meny och fönster som jag väljer före Minimoog alla dagar i veckan, men då rör det sig om en annan typ av synt. I vissa lägen är Minimoog oslagbar, i andra är den medioker. Ungefär som att en superfin elbas är kass som fiol.

    Subben är väl en jättefin synt [rubank ignore mode], men den är ingen Minimoog. Minimoog är å andra sidan ingen Sub-37.

    Skillnaden i kostnaden tycker jag Emu redogör för på ett bra och tydligt sätt.

  17. #497
    Amonhoteph
    Amonhoteph är inte uppkopplad
    Amonhotephs avatar
    Moderator
    Citat Ursprungligen postat av Antimon Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Bra poäng!

    Jag har ju sett Amons Sub37:a in action, och det är verkligen en grym pryl, men: LCD-skärm. Och trots ett hav av rattar och knappar:

    Trycka trycka under lcd-skärmen trycka trycka trycka trycka trycka trycka vafan? trycka trycka trycka AMEN VAFAN!? trycka trycka trycka *boota om* trycka trycka trycka.

    What-you-see-is-what-you-tweak i ett old school gränssnitt har definitivt sina fördelar, på sina egna premisser, jämfört med den där bottenlösa brunnen man kan ramla ner i på en synt som har någon form av menysystem, även om den kan mer.

    Vilken 37:a har du gjort praktik vid? Visst det har varit problem några gånger när vi repat men jag tror i ärlighetens namn inte det varit 37:ans fel utan snarare Cubasekommunikationen - eller att användaren (jag i det här fallet) inte haft koll alternativt varit stressad. Jag har typ aldrig problem när jag jobbar med 37:an "själv"

    Med detta sagt hatar jag också menydykning, verkligen, det är därför jag inte har racksyntar - men även på panelen så kan ju 37:a två tre fyra gånger som Minin, vart jag kan se

  18. #498
    99JJQ
    99JJQ är inte uppkopplad
    99JJQs avatar
    Veteran
    När jag testade en Sub 37 i affären tyckte jag det var en kanonsynt. Och även om det är dumt att jämföra olika syntar så gav jag den en rejäl omgång för att se om den skulle greja en del av det jag gillar med min minimoog. Jag älskar min minimoog, men om jag hittade ett billigare alternativ så skulle jag kunna börja köpa lite annat jag är sugen på. Men det blev som med Voaygern, miniljuden som känns i hela kroppen och sinnet fanns inte där.

  19. #499
    Amonhoteph
    Amonhoteph är inte uppkopplad
    Amonhotephs avatar
    Moderator
    Citat Ursprungligen postat av 99JJQ Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    När jag testade en Sub 37 i affären tyckte jag det var en kanonsynt. Och även om det är dumt att jämföra olika syntar så gav jag den en rejäl omgång för att se om den skulle greja en del av det jag gillar med min minimoog. Jag älskar min minimoog, men om jag hittade ett billigare alternativ så skulle jag kunna börja köpa lite annat jag är sugen på. Men det blev som med Voaygern, miniljuden som känns i hela kroppen och sinnet fanns inte där.
    Ja nej det lär väl vara det som gör det hela värt köpet. Det genuina ljudet från diskreta analoga kretsar! Jag är som sagt inte avigt inställd till nya minin på något sätt. Men att säga något rakt positivt om en sak ligger inte för mig riktigt De kunde väl i alla fall gjort den snyggare?

  20. #500
    machinepop
    machinepop är uppkopplad nu
    machinepops avatar
    Administrator
    Citat Ursprungligen postat av Amonhoteph Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Ja nej det lär väl vara det som gör det hela värt köpet. Det genuina ljudet från diskreta analoga kretsar! Jag är som sagt inte avigt inställd till nya minin på något sätt. Men att säga något rakt positivt om en sak ligger inte för mig riktigt De kunde väl i alla fall gjort den snyggare?
    *haha* SKa folk betala de pengarna vill de ha den looken. Den är månne boxig och klumpig, men också odödlig och tidlös. Som kontrast kan väl sägas att jag tror att rubankdesignen kommer att få ännu mer diss i framtiden. "Het" design från 80-talet har sällan överlevt med hedern i behåll.

  21. #501
    Amonhoteph
    Amonhoteph är inte uppkopplad
    Amonhotephs avatar
    Moderator
    Citat Ursprungligen postat av machinepop Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    *haha* SKa folk betala de pengarna vill de ha den looken. Den är månne boxig och klumpig, men också odödlig och tidlös. Som kontrast kan väl sägas att jag tror att rubankdesignen kommer att få ännu mer diss i framtiden. "Het" design från 80-talet har sällan överlevt med hedern i behåll.
    Jag - tycker den är jäkligt smart och snygg Men jag gillar midjekorta uppvikta kavajer också.

  22. #502
    99JJQ
    99JJQ är inte uppkopplad
    99JJQs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Amonhoteph Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag - tycker den är jäkligt smart och snygg Men jag gillar midjekorta uppvikta kavajer också.
    Anade det

    Man jag har ärligt talat inget emot designen på Sub37...

  23. #503
    machinepop
    machinepop är uppkopplad nu
    machinepops avatar
    Administrator
    Panelen är snygg - profilen är rumpa. Tur att man slipper se den när man rattar.

  24. #504
    swede99
    swede99 är inte uppkopplad
    swede99s avatar
    Senior
    Kan man på minin fälla locket i den vinkel man vill eller är det bara upp eller ned?

  25. #505
    Steelberry
    Steelberry är uppkopplad nu
    Steelberrys avatar
    Veteran
    Det finns två lägen upp har jag för mig - och ner.

  26. #506
    Framerate
    Framerate är inte uppkopplad
    Framerates avatar
    Veteran
    Lite off topic kanske, men här finns en liten ljudquiz mellan Minimoog, Voyager, Slim Phatty och Andromeda...

    http://greatsynthesizers.com/en/test/comparison-moog/

  27. #507
    synthjohan
    synthjohan är inte uppkopplad
    synthjohans avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Amonhoteph Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Men jag gillar midjekorta uppvikta kavajer också.
    Med axelvaddar...

  28. #508
    swede99
    swede99 är inte uppkopplad
    swede99s avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av synthjohan Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Med axelvaddar...
    ...och ny pentat hår faller på axelvaddarna

  29. #509
    machinepop
    machinepop är uppkopplad nu
    machinepops avatar
    Administrator
    Ja, flera lägen... 3-4 om minnet inte sviker (min står instaplad i vardagsrummet nu när studiobygge pågår).

    Edit: Kolla bilden, tre "hållare" plus helt nedfälld.

  30. #510
    Firechild
    Firechild är uppkopplad nu
    Firechilds avatar
    Veteran
    Baserat på youtube klippen som finns...tycker den låter lite mer hårdfräsig än originalets mjukfräsig. Skillnaden är ju väldigt marginell men övertonsregistret är lite mer aggressivt. Den gamla har lite mer runt och något varmare ljud medans denna låter argare...jag blir nästan sugen på att komplettera med en ny också...helt klart en genuin och top notch ljudande burk.

  31. #511
    machinepop
    machinepop är uppkopplad nu
    machinepops avatar
    Administrator
    Citat Ursprungligen postat av Firechild Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Baserat på youtube klippen som finns...tycker den låter lite mer hårdfräsig än originalets mjukfräsig. Skillnaden är ju väldigt marginell men övertonsregistret är lite mer aggressivt. Den gamla har lite mer runt och något varmare ljud medans denna låter argare...jag blir nästan sugen på att komplettera med en ny också...helt klart en genuin och top notch ljudande burk.
    Finns det wav-filer online också? För jag skulle inte basera så'n jämförelse på tubdito... Men köp gärna en och gör en fet Firehild-tittar-i-fjärran-film med båda.

  32. #512
    luegoods
    luegoods är inte uppkopplad
    luegoodss avatar
    Börjar bli varm i kläderna

  33. #513
    Firechild
    Firechild är uppkopplad nu
    Firechilds avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av machinepop Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Finns det wav-filer online också? För jag skulle inte basera så'n jämförelse på tubdito... Men köp gärna en och gör en fet Firehild-tittar-i-fjärran-film med båda.
    Näe, jag kommer dessvärre ligga lite lägre med synthinköp kommande år. Har två tunga pjäser på väg in men sedan är det stopp och fullt i studion så ingen Reissue för mig även om den känns helt rätt om jag inte hade haft en den gamla mosshögs versionen. Snr 4xxx

  34. #514
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Oh spånande... vilka tunga pjäser?

  35. #515
    Steelberry
    Steelberry är uppkopplad nu
    Steelberrys avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Ƶl8R Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Oh spånande... vilka tunga pjäser?
    Det borde väl gå att få fram med uteslutningmetoden - det finns inte många poly classics som inte finns hemma hos Eldbarnet. En GX1 torde äta varenda kubikcentimeter kvar

  36. #516
    Framerate
    Framerate är inte uppkopplad
    Framerates avatar
    Veteran
    Ja, det kan ju inte vara en Synthex för den har ju DCOer.

  37. #517
    segerfalk
    segerfalk är inte uppkopplad
    segerfalks avatar
    Veteran
    En four voice saknas definitivt!

  38. #518
    nidas
    nidas är inte uppkopplad
    nidass avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av segerfalk Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    En four voice saknas definitivt!
    Är det inte mer en Eight voice.. det är Firechild vi snackar om.. Han kan ju inte vara sämre än dig

  39. #519
    Steelberry
    Steelberry är uppkopplad nu
    Steelberrys avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av nidas Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Är det inte mer en Eight voice..
    Tja med en 8 voice Obie i studio får man hålla in magen....

    Men med lite kreativitet och en bra såg kan man spara på utrymmet lite:

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	8voice.jpg 
Visningar:	51 
Storlek:	101,3 KB 
Id:	67814

    Kanske finns det plats för en re-issue i alla fall....
    Senast redigerat av Steelberry den 2016-06-07 klockan 10:36.

  40. #520
    NON
    NON är inte uppkopplad
    NONs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av nidas Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Är det inte mer en Eight voice.. det är Firechild vi snackar om.. Han kan ju inte vara sämre än dig
    Men var det inte Firechild som hade kopplat ihop 4st slim phattys?
    BTW så har han ju redan en Memorymoog

  41. #521
    gumse
    gumse är inte uppkopplad

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av SteelberryWorker Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Tja med en 8 voice Obie i studio får man hålla in magen....

    Men med lite kreativitet och en bra såg kan man spara på utrymmet lite:

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	8voice.jpg 
Visningar:	51 
Storlek:	101,3 KB 
Id:	67814

    Kanske finns det plats för en re-issue i alla fall....
    Näsan antyder att det är Geddy Lee på bilden.

  42. #522
    Firechild
    Firechild är uppkopplad nu
    Firechilds avatar
    Veteran
    Tycker tråden har spårat ut lite
    Jag har 4 nya SEM Pros i ett custom 4Voice system men original mosshögarna är ju ändå mer magi
    Det är inte en 4 voice eller 8 voice som är på väg in men visst, det är intressant
    Synthex, nej DCO:er som sagt, GX-1, nej inga till salu för och om det är så är det garanterat out of range prismässigt för en Svenne banan.

  43. #523
    nixpix
    nixpix är inte uppkopplad

    Senior
    Citat Ursprungligen postat av luegoods Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Aftertouch alltså. Hoppas bara keyboarden är skön att spela på. Man blir ju sugen.

  44. #524
    NON
    NON är inte uppkopplad
    NONs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av nixpix Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Aftertouch alltså. Hoppas bara keyboarden är skön att spela på. Man blir ju sugen.
    Aftertouch!? har dom tappat konceptet


    https://youtu.be/watch?v=WefitLW06EM

  45. #525
    Naomi
    Naomi är inte uppkopplad
    Naomis avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av NON Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Aftertouch!? har dom tappat konceptet
    Ingen fara, aftertouchen är bara 86%

  46. #526
    Framerate
    Framerate är inte uppkopplad
    Framerates avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Firechild Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Tycker tråden har spårat ut lite
    Jag har 4 nya SEM Pros i ett custom 4Voice system men original mosshögarna är ju ändå mer magi
    Det är inte en 4 voice eller 8 voice som är på väg in men visst, det är intressant
    Synthex, nej DCO:er som sagt, GX-1, nej inga till salu för och om det är så är det garanterat out of range prismässigt för en Svenne banan.
    Schmidt...?

  47. #527
    tonefloat
    tonefloat är uppkopplad nu
    tonefloats avatar
    Moderator
    Citat Ursprungligen postat av lesterbanjo Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    någon som hört om moogen är på väg ännu?
    Nä 4Sound har beställt en handfull per butik men inte fått det konfirmerat än.

  48. #528
    834
    834 är inte uppkopplad
    834s avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av tonefloat Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Nä 4Sound har beställt en handfull per butik men inte fått det konfirmerat än.
    Jag vill ha en synt farsan jag vill ha en synt när jag konfirmerar mig

  49. #529
    hasse_fx
    hasse_fx är inte uppkopplad
    hasse_fxs avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av 834 Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag vill ha en moog farsan jag vill ha en moog när de konfirmerat den
    OnTopicFixd

  50. #530
    outshape
    outshape är inte uppkopplad
    outshapes avatar
    Vintage
    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	image.jpg 
Visningar:	263 
Storlek:	100,2 KB 
Id:	68751

    Jag som älskar originalkartongen blir glad av detta.

  51. #531
    tonefloat
    tonefloat är uppkopplad nu
    tonefloats avatar
    Moderator
    Citat Ursprungligen postat av outshape Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	image.jpg 
Visningar:	263 
Storlek:	100,2 KB 
Id:	68751

    Jag som älskar originalkartongen blir glad av detta.
    Najs! Snart är den här! Kanske

  52. #532
    luegoods
    luegoods är inte uppkopplad
    luegoodss avatar
    Börjar bli varm i kläderna

  53. #533
    Light Head
    Light Head är inte uppkopplad

    Veteran
    Den är här till 86%

  54. #534
    kroffe
    kroffe är inte uppkopplad
    kroffes avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av outshape Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag som älskar originalkartongen blir glad av detta.
    Men så där såg väl inte Model-D orginalets case ut? Ser ut som en väska (jag och Lisa har ju Lackans gamla).

  55. #535
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Nej så såg den inte ut... men förmodligen betydligt fräshare än kartong som är 34+ år gammal

  56. #536
    outshape
    outshape är inte uppkopplad
    outshapes avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av kroffe Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Men så där såg väl inte Model-D orginalets case ut? Ser ut som en väska (jag och Lisa har ju Lackans gamla).
    Moog hade väl inte ens den loggan på den tiden?

    Nej, det var inte det jag menade. Menade att jag gillar originalkartonger.

  57. #537
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Jag tycker om designen och se dom på bild men det är ju ett jävla bök i verkligheten

  58. #538
    Framerate
    Framerate är inte uppkopplad
    Framerates avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Ƶl8R Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag tycker om designen och se dom på bild men det är ju ett jävla bök i verkligheten
    Kartongen?

  59. #539
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Citat Ursprungligen postat av Framerate Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Kartongen?
    ? ...ja?

  60. #540
    Framerate
    Framerate är inte uppkopplad
    Framerates avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Ƶl8R Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    ? ...ja?
    Okej, ja, jo, det är det ju.

Liknande ämnen

  1. Moog börjar med modulärt igen
    Av Wiktorion i forum Nyheter
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2012-03-10, 03:36
  2. Moog börjar med modular igen?
    Av SnareTheMind i forum Syntar, samplers & sånt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-10-23, 15:14
  3. Moog model 15 för endast 6.843€
    Av geeklund i forum Syntar, samplers & sånt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-08-13, 21:57

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •