Sidan 4 av 7 FörstaFörsta 1 2 3 4 5 6 7 SistaSista
Resultat 181 till 240 av 390

Ämne: Norbergfestival 2014!

  1. #181
    Ewigland
    Ewigland är inte uppkopplad

    Senior
    ROS öppet varje dag i stort sett hela dagarna fr. omkring 12.00-00.00, mer info kommer! Jam varje dag inkl. våra egna maskiner vi fått från Elektron, Roland, Teenage Engineering etc.!

  2. #182
    Max
    Max är inte uppkopplad
    Maxs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Max Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag köpte! Kan någon som har lite koll bekräfta att det räcker för mig att ha bokningsnummer och namn på köparen? Eller får man någon ticketfast-biljett?
    Ewigland kanske kan svara?

  3. #183
    Ewigland
    Ewigland är inte uppkopplad

    Senior
    Max, tar din fråga vidare till ansvarig i morgon förmiddag, men spontant ska det inte vara några problem alls, det ordnar sig. Vi ses!

  4. #184
    Max
    Max är inte uppkopplad
    Maxs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Ewigland Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Max, tar din fråga vidare till ansvarig i morgon förmiddag, men spontant ska det inte vara några problem alls, det ordnar sig. Vi ses!
    Super, tack!

  5. #185
    Katsuragi
    Katsuragi är inte uppkopplad
    Katsuragis avatar
    Veteran
    Gasolkök med kaffepanna införskaffat, jag är redo för gubbcamping och techno!

  6. #186
    Ambulansen
    Ambulansen är inte uppkopplad
    Ambulansens avatar
    Moderator
    Och det kommer bli VARMT! Klass 1-varning, people!

  7. #187
    Ashaz
    Ashaz är inte uppkopplad
    Ashazs avatar
    Veteran
    Yes. Ta med dricka och hatt

  8. #188
    Max
    Max är inte uppkopplad
    Maxs avatar
    Veteran
    Finns det duschar på området? Jag är lite sugen på att klämma morgonjogg någon morgon, och även om ett bad då är svalkande kan det vara skönt att tvätta sig ordentligt!

  9. #189
    deleted user
    Fan, nåt år i en nära framtid ska jag boka in det där....kanske inte morgonjogg men typ dricka och hatt osv.

  10. #190
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Citat Ursprungligen postat av Ewigland Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    ROS öppet varje dag i stort sett hela dagarna fr. omkring 12.00-00.00, mer info kommer! Jam varje dag inkl. våra egna maskiner vi fått från Elektron, Roland, Teenage Engineering etc.!
    Så ROS är inte ROS längre utan ett sponsrat reklamjippo ...Välkommen till den komersiella verkligheten

  11. #191
    Keiowas
    Keiowas är inte uppkopplad
    Keiowass avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Ƶl8R Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Så ROS är inte ROS längre utan ett sponsrat reklamjippo ...Välkommen till den komersiella verkligheten
    Hela livet är ett jippo.

  12. #192
    Ashaz
    Ashaz är inte uppkopplad
    Ashazs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Ƶl8R Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Så ROS är inte ROS längre utan ett sponsrat reklamjippo ...Välkommen till den komersiella verkligheten
    Tja, att dömma saker på förväg innan man vet, är ju också modernt så varför inte.

  13. #193
    lisau
    lisau är inte uppkopplad
    lisaus avatar
    Veteran
    Mellanlandar efter en vecka i norr. Tvättar och packar. Blir bil-logi i år igen. Efter ett års norbergpaus är peppen på topp.

    Emulator: om du inte gillar upplägget föreslår jag att du styr upp något själv som faller dig i smaken. Det har vi andra gjort.

  14. #194
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Citat Ursprungligen postat av lisau Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Emulator: om du inte gillar upplägget föreslår jag att du styr upp något själv som faller dig i smaken. Det har vi andra gjort.
    ...?

  15. #195
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Citat Ursprungligen postat av Keiowas Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Hela livet är ett jippo.
    Nej.

  16. #196
    rwq
    rwq är inte uppkopplad
    rwqs avatar
    Veteran
    Peppen!

    Fråga om programmet, tidigare har det sagts att nattmimer var varje natt. I programmet står det endast fredag--> lördag. Svar till sig "drone4lyfe"

  17. #197
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Citat Ursprungligen postat av Ashaz Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Tja, att dömma saker på förväg innan man vet, är ju också modernt så varför inte.
    Innan man vet?.... men vi vet ju... han sa ju, att det kommer stå maskiner där från Elektron, Roland och Teenage enginering....

    Då är det väl inte really open om det är färdigpacketerat...eller? Hela grejjen med Ros var väl just ge oss ström tack.. så festivalen tar över det som var en besökar grej... precis som med 303...eller.....

    "really open" blir "open" och sen..... får du börja skriva upp dig på schema.. ..osv..osv.... köp vattenpass...köp våran förpackning.... Fast Kallback kommer väl i år så då blir det kanske en del frisk kaos

  18. #198
    lisau
    lisau är inte uppkopplad
    lisaus avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Ƶl8R Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    ...?
    Typ arrangera en scen eller en open stage. Dra ihop prylar, komma tidigt, hjälpa till att bygga, jobba ideelt och så. Tänker att om man inte gillar läget får man engagera sig och göra något själv. Men jag kanske missförstod din kommentar?

  19. #199
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Citat Ursprungligen postat av lisau Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Typ arrangera en scen eller en open stage. Dra ihop prylar, komma tidigt, hjälpa till att bygga, jobba ideelt och så. Tänker att om man inte gillar läget får man engagera sig och göra något själv. Men jag kanske missförstod din kommentar?
    Det jag menar är att ROS behöver typ några bord och ström... en besökargrejj.... men allt ska alltid paketeras och kontrolleras av "festivalen"....i stället för att bara leverera säker ström. Det ska ju vara en besökar grej, inte en arrangör grej....

    Och nu blir det ett "testa våra nya produkter" forum i stället för "really open stage" ..... och vill man göra en ny ROS och ber om ström så säger de.... det finns redan...köp vattenpass

  20. #200
    Wiktorion
    Wiktorion är inte uppkopplad
    Wiktorions avatar
    Veteran
    Efter att ha kånkat ljud och donat med tält tillsammans med ashaz och el_bruto i tre år för ROS så känns det rätt bra att slippa göra det själv, få garanterad el, bord och lite maskiner att jamma med. Att det är en arrangör-grej är väl ointressant, syftet är det samma oavsett.

  21. #201
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Citat Ursprungligen postat av Wiktorion Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Efter att ha kånkat ljud och donat med tält tillsammans med ashaz och el_bruto i tre år för ROS så känns det rätt bra att slippa göra det själv, få garanterad el, bord och lite maskiner att jamma med. Att det är en arrangör-grej är väl ointressant, syftet är det samma oavsett.
    Är det? ....klart ni gjorde det bättre <3

    Nä ett bord och garanterad ström och pa... nu blir det mer som ett testbord i butik

    Men om ingen annan bryr sig så ska inte jag heller göra det... inser ju att dagens generation har helt andra värden... fine
    Senast redigerat av Ƶl8R den 2014-07-23 klockan 12:11.

  22. #202
    Ewigland
    Ewigland är inte uppkopplad

    Senior
    Max: maila info@norbergfestival.com , uppge ditt namn och köparens namn så hjälper de dig.

  23. #203
    Ashaz
    Ashaz är inte uppkopplad
    Ashazs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Ƶl8R Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Innan man vet?.... men vi vet ju... han sa ju, att det kommer stå maskiner där från Elektron, Roland och Teenage enginering....

    Då är det väl inte really open om det är färdigpacketerat...eller? Hela grejjen med Ros var väl just ge oss ström tack.. så festivalen tar över det som var en besökar grej... precis som med 303...eller.....

    "really open" blir "open" och sen..... får du börja skriva upp dig på schema.. ..osv..osv.... köp vattenpass...köp våran förpackning.... Fast Kallback kommer väl i år så då blir det kanske en del frisk kaos
    Visst. Det KAN bli så som du beskriver. Men det vet vi inte än. Det behöver ju itne betyda mer än att där finns maskiner att tillgå och arangörerna håller i PA så vi slipper sitta och vakta hela dagen och missa spelningar.

  24. #204
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Citat Ursprungligen postat av Ashaz Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Visst. Det KAN bli så som du beskriver. Men det vet vi inte än. Det behöver ju itne betyda mer än att där finns maskiner att tillgå och arangörerna håller i PA så vi slipper sitta och vakta hela dagen och missa spelningar.
    Kan man lika gärna åka in till estrad/4sound och dema maskinerna ...billigare ... .....men ta med egna burkar och koppla bort alla de "sponsrade" burkarna och se om det är ok..... eller om det är färdigt med Roland/ elektron loggat partytält..sticker skit mm... Men jag antar att det är billigare att "donera" maskiner än att betala för reklambord... man kan ju kalla det vad man vill.... som jag sa.. det är nog en generationsgrej

    Nä det blir säker superbra

  25. #205
    Max
    Max är inte uppkopplad
    Maxs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Ewigland Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Max: maila info@norbergfestival.com , uppge ditt namn och köparens namn så hjälper de dig.
    Tack, fixar det efter jobbet!

  26. #206
    Modellear
    Modellear är inte uppkopplad
    Modellears avatar
    Vintage
    äh emu fuck itt - Tänkte pma dig men skiver skiten här i stället.

    Jo jag är ochså förvånad över det där med Ros och vad som händer? Trodde att det var Wiktorians grej och nån av hans polare från norr?

    Men skit i det...

    Jag anade detta.

    Jag drar med ett batteridrivet mixerbord på runt 8 kanaler och nån Volkas eller nått. Har dock inget vettigi pa väg i dagens datum. Men funderar att rota fram en gammal casettradiobergsprängare...

    Ballar Ros ut i det komersiella så för man väll göra sin egen grej: Ps jag har även ett partytällt. Eller så fixar man en filt.

    man borde packa och grejja men har vart helt slagen av värmen och är helt konstig bara man rör sig liksom... Borde normalt rusa runt och packa saker och bara slänga sig i väg.

    Fins det kvar biljetter? Haha... Har inte ens vart på systemet... men det lär inte behövs.

    jag har i dag:

    fillt.
    Mixerbord.
    Volcas
    Re20
    25 meters elkabel om den möljigheten finns annas lämnar jag kabeln hemma.

    Ta med vad ni vill typ och har nån stärkning(PA på batteriere elelr vad som) så vore set ju fan hela räddningen från festivalens eget påhitt.

    men säg något: Blir det bara jag så fixar jag en filt och sätter mig där själv på ängen i hästbanan.

    Modell 2 så har jag
    en stol
    slagbord
    partytält
    25 meter elkabel
    Monitorer.
    10 kanalers mixerbord... men då vill jag att det är några till som engagerar sig.

    Vill bara säga att möjligheer det finns det.

    Här även haft planer på att införskaffa sig ett eget elagregat(För jag anade att det kanske skulle spåra ur) så att man blir helt fri...

    men är Ros OK så får grejerna häcka i bilen.
    Senast redigerat av Modellear den 2014-07-23 klockan 17:30.

  27. #207
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Koolt.... Modellear ..men som Ashaz sa, det KAN vara så... jag är väl lite väl dyster... men man vet ju hur det brukar gå.. se på 303

  28. #208
    Modellear
    Modellear är inte uppkopplad
    Modellears avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av Ƶl8R Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Koolt.... Modellear ..men som Ashaz sa, det KAN vara så... jag är väl lite väl dyster... men man vet ju hur det brukar gå.. se på 303
    Ja men vad fan... De är ju en trevlig fetival det är ju massa glatt folk att tjöta med, och saker att göra så det räcker till ändå. och mat !

    Jag tar med ett batterimixerbord att ha i reserv bara. Helt sprillans minsta skitbordet! och inköpt enbart för detta tillfälle. 100% garnati för att det som finns finns och finns det inte så fixa det själv. Det är inget mer med det.


    Har doch inget vettigt PA ;( Har googlat massor och hadde jag vetat att behovet funnits så hadde jag införskaffat detta. Föröker hitta på en nödlösning här... Kassettradio är tyvär det bästa jag själv har just nu och det är ju lite torfligt. men duger på dan på en fillt..

  29. #209
    Max
    Max är inte uppkopplad
    Maxs avatar
    Veteran
    Trist att döma i förväg. I bästa fall så kommer ju detta bli hur bra som helst, där man antingen kan koppla in sin egen pryl och om man inte har får man låna och dessutom få den demad så man snabbt kommer igång. Potentialen är riktigt stor, bara hoppas att den utnyttjas!

  30. #210
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Citat Ursprungligen postat av Max Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Trist att döma i förväg. I bästa fall så kommer ju detta bli hur bra som helst, där man antingen kan koppla in sin egen pryl och om man inte har får man låna och dessutom få den demad så man snabbt kommer igång. Potentialen är riktigt stor, bara hoppas att den utnyttjas!
    Jo precis.. det var ju det jag menade med generationsgrejjen..... iphone is the shit!!.. tänkte på det i går när jag badade ute i skärgården... unga morsor badar me baby i strandkanten tittandes på... iphone... samma för yp alla som låg och solade....

    Det är så fint att Roland, Elektron och TE har "givit" synthar som kan användas på plats mellan kl XX.00 - 00.00... att man dessutom får rabatterat pris på Elektron burkar under festivalen bådar gott...undrar om det har något samband med donationerna till ROS...hmmm...

    ROS 2014
    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	1863.jpg 
Visningar:	56 
Storlek:	95,5 KB 
Id:	53034


    Vore så grymt om "festivalen" målade om maskinerna och målade över loggorna och satte dit lite blommor i stället....

  31. #211
    Modellear
    Modellear är inte uppkopplad
    Modellears avatar
    Vintage
    Modellören välkomnar alltså till filten. Öppet så där på förmiddagar och frammåt...Kommer inte häcka där jämt.

    Musik och kaffe lär finnas för den som vill.
    Doch resevation om det finns nån förstärkare.

    Är den nån som har någon så ta med detta.

  32. #212
    evirob
    evirob är inte uppkopplad
    evirobs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Modellear Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Modellören välkomnar alltså till filten. Öppet så där på förmiddagar och frammåt...Kommer inte häcka där jämt.

    Musik och kaffe lär finnas för den som vill.
    Doch resevation om det finns nån förstärkare.

    Är den nån som har någon så ta med detta.
    Har en stereo med FM-sändare på plats!

  33. #213
    evirob
    evirob är inte uppkopplad
    evirobs avatar
    Veteran
    Får man tälta nu? Någon som är här?

  34. #214
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Är du där redan

  35. #215
    Max
    Max är inte uppkopplad
    Maxs avatar
    Veteran
    Jag tyckte jag läste något tidigare i tråden om grill eller drömde jag det? Kunde ju vara trevligt att grilla lite

    Och brukar det finnas dusch?

  36. #216
    Mr Fox
    Mr Fox är uppkopplad nu
    Mr Foxs avatar
    Veteran
    Någon som har koll på huruvida det är genomförbart att bo på en annan camping än den vid festivalen...där man typ kanske kan sova lite lättare

    Har för mig att det går att knata en bit genom skogen och komma till nån sorts "vanlig" camping.....är ju sent ute som 17 vet jag men är lite sugen på att ordna så att man kan sova om man vill...tyckte det var lite svårt förra året

    Nån som vet jag är ute efter.....alla tips mottages tacksamt ...

    /Fredrik

  37. #217
    evirob
    evirob är inte uppkopplad
    evirobs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Ƶl8R Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Är du där redan
    Klart jag är, någon gång måste en ju vara ute i god tid!

    När kommer du gamle synthgobbe?

  38. #218
    Modellear
    Modellear är inte uppkopplad
    Modellears avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av evirob Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Har en stereo med FM-sändare på plats!
    kanoners, nu är man sugen

  39. #219
    Modellear
    Modellear är inte uppkopplad
    Modellears avatar
    Vintage
    Det ligger det ju skogligt till så det är bara att använda sig av den rätt som alla har att vistas i skog och mark så det går nog att få det så lungt man vill. Tält det slår man upp när man vill och det finns väll sjukt mycket mark att gör de3t på...



    kallvattendusch fans väll förra året?

  40. #220
    Mr Fox
    Mr Fox är uppkopplad nu
    Mr Foxs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Modellear Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Det ligger det ju skogligt till så det är bara att använda sig av den rätt som alla har att vistas i skog och mark så det går nog att få det så lungt man vill. Tält det slår man upp när man vill och det finns väll sjukt mycket mark att gör de3t på...



    kallvattendusch fans väll förra året?
    Det är sant.....man skulle kunna slå upp tält i skogen ...mörkt å lugnt men ändå nära festivalen....ska jag fan i mig nog ta å pröva

  41. #221
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Citat Ursprungligen postat av evirob Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Klart jag är, någon gång måste en ju vara ute i god tid!

    När kommer du gamle synthgobbe?
    Vi får se vad som händer.. men fredag i så fall.... vi gamlingar orkar ju inte så mkt

    Är det lika äckligt varmt där som i huvudstaden?

  42. #222
    evirob
    evirob är inte uppkopplad
    evirobs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Mr Fox Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Det är sant.....man skulle kunna slå upp tält i skogen ...mörkt å lugnt men ändå nära festivalen....ska jag fan i mig nog ta å pröva
    Finns en prima dunge 3 minuter bort bara!

    - - - Uppdaterad - - -

    Citat Ursprungligen postat av Ƶl8R Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Vi får se vad som händer.. men fredag i så fall.... vi gamlingar orkar ju inte så mkt

    Är det lika äckligt varmt där som i huvudstaden?
    Nu är det svalt, men tidigare var det bastu....

  43. #223
    Mr Fox
    Mr Fox är uppkopplad nu
    Mr Foxs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av evirob Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Finns en prima dunge 3 minuter bort bara!
    Låter utmärkt.......har varit fyra år i rad nu men inte hälsat på många 99:or i verkligheten......ska jag försöka göra

  44. #224
    evirob
    evirob är inte uppkopplad
    evirobs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Modellear Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    kanoners, nu är man sugen
    Hojta till om du ser mig! Är ganska lång och har glasögon i fejkad pärlemor.

    Annars ringer ni på 076-1114881

  45. #225
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Samma här, men nu är solen nedanför horisonten här..skugga mums..bara 27 grader

  46. #226
    Modellear
    Modellear är inte uppkopplad
    Modellears avatar
    Vintage
    Packar inatt när det är lite svalare. Ville dra i dag men orkar int med värmen riktigt.

  47. #227
    Wiktorion
    Wiktorion är inte uppkopplad
    Wiktorions avatar
    Veteran
    Fredag kan inte komma snart nog!

  48. #228
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Önskar jag kunde vara där. Har familjen på besök så kan inte dra från stan. Tårar, tårar av blod.

  49. #229
    jonachi
    jonachi är inte uppkopplad
    jonachis avatar
    Veteran
    Missa inte Råd Kjetil Senza Testa! Jag missar allt eftersom jag fick en dotter i söndags!

  50. #230
    enhalvkokt
    enhalvkokt är inte uppkopplad
    enhalvkokts avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av jonachi Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Missa inte Råd Kjetil Senza Testa! Jag missar allt eftersom jag fick en dotter i söndags!
    Fan vad kul! Grattis!

  51. #231
    sunflower
    sunflower är inte uppkopplad
    sunflowers avatar
    Veteran
    buuu.. vill också til norberg men blir inget i år. :/
    får trösta mig med att ligga här i soffan med två katter i stället.

  52. #232
    ollepetersson
    ollepetersson är inte uppkopplad
    ollepeterssons avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    Någon som har en iCal länk till spelschemat? Det har ju funnits tidigare år och varit jäkligt smidigt.

  53. #233
    Ashaz
    Ashaz är inte uppkopplad
    Ashazs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Max Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag tyckte jag läste något tidigare i tråden om grill eller drömde jag det? Kunde ju vara trevligt att grilla lite

    Och brukar det finnas dusch?
    Det brukar finnas någon slags dusch-anläggning men jag har aldrig provat den. Inhägnat med presenningar.

    - - - Uppdaterad - - -

    Citat Ursprungligen postat av Modellear Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Packar inatt när det är lite svalare. Ville dra i dag men orkar int med värmen riktigt.
    Packar i vårt anletes svett här. :P
    Siktar på att köra 6 tiden...

  54. #234

    Redaktör
    Citat Ursprungligen postat av Ashaz Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Det brukar finnas någon slags dusch-anläggning men jag har aldrig provat den. Inhägnat med presenningar.
    Jepp, de brukar stå uppställda bredvid Mimer. Såvitt jag vet är det dock bara kallvatten. Grillområdet är vid en av betongstolparna.

  55. #235
    Max
    Max är inte uppkopplad
    Maxs avatar
    Veteran
    Aah det finns grill alltså, trevligt! Och kalldusch gör inget, det lär snarare vara skönt i rådande väder...

    Kallback: du får gärna svara på mitt PM gällande om du ska med i bilen imorrn! Om någon annan saknar transport från sthlm så går det en bil med lediga platser från lappis runt 11 imorrn.

  56. #236
    Max
    Max är inte uppkopplad
    Maxs avatar
    Veteran
    Två frågor:
    1. Får man ha med glasflaskor på campingen?
    2. Får man ja med systemkamera på campingen/festivalområdet?

  57. #237
    Wiktorion
    Wiktorion är inte uppkopplad
    Wiktorions avatar
    Veteran
    Jag åker Sundsvall-Hudik-Söderhamn-Gävle-Sandviken på Fredag om det finns några eftersläntrare som vill med. Åker hem på lördag kväll.

  58. #238

    Redaktör
    Citat Ursprungligen postat av Max Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Aah det finns grill alltså, trevligt! Och kalldusch gör inget, det lär snarare vara skönt i rådande väder...
    Det finns ett område där man får grilla, men det finns ingen grill på plats. De flesta verkar köra engångsgrillar (även om tex Rotwang föredrar starkström för att tillaga korv…).

  59. #239
    Ashaz
    Ashaz är inte uppkopplad
    Ashazs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Max Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Två frågor:
    1. Får man ha med glasflaskor på campingen?
    2. Får man ja med systemkamera på campingen/festivalområdet?
    Ja. ja/nej
    PÅ campingen är det ok. men på det inre omrpdet har de ju alkoholtillstånd så där får man inte ha med egen sprit.

  60. #240
    Ashaz
    Ashaz är inte uppkopplad
    Ashazs avatar
    Veteran
    Men nu, muminmugg med kaffe och väcka grannarna med denhär:
    https://soundcloud.com/martynhare/ultimate-techno-080214

    Sen bär det av!
    Weeeeeeeeeeeeee

Liknande ämnen

  1. Norbergfestival 2013
    Av Noisebud i forum Evenemang
    Svar: 301
    Senaste inlägg: 2013-10-05, 13:41
  2. Norbergfestival 08
    Av Zoria i forum Evenemang
    Svar: 756
    Senaste inlägg: 2013-06-30, 00:21
  3. norbergfestival 07
    Av enapa i forum Evenemang
    Svar: 392
    Senaste inlägg: 2007-09-27, 08:41
  4. norbergfestival vers.7.06
    Av enapa i forum Evenemang
    Svar: 242
    Senaste inlägg: 2007-07-02, 08:31

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •