Sidan 1 av 3 1 2 3 SistaSista
Resultat 1 till 60 av 147

Ämne: Klark Teknik 3rd Dimension BBD-320

  1. #1
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage

    Klark Teknik 3rd Dimension BBD-320

    Klark Teknik släpper en Dimension D-klon med namnet 3rd Dimension BBD-320.

    Mer info här https://www.klarkteknik.com/Categori...ogtrans(en|en)

    Bifogad fil 91181
    Senast redigerat av Katzenjammer den 2020-01-04 klockan 10:57.

  2. #2
    El Toro
    El Toro är inte uppkopplad

    Obekräftat konto
    "Designed and engineered in the U.K."
    HoHo HUM!

  3. #3
    Steve
    Steve är inte uppkopplad

    Veteran
    Har de tagit tc pedalens innehåll och paketerat i ett proffsigare rack ...
    Trevligt med stereo in, kan man sakna hos vissa konkurrenter.

  4. #4
    Göran
    Göran är inte uppkopplad
    Görans avatar
    Moderator
    Hm.
    Vad tror vi om priset?

  5. #5
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Här borde väl funnits möjlighet att skala ner till 1HE när nu Uli ändå ska klämma ihop allt...?

  6. #6
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av machinepop Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Här borde väl funnits möjlighet att skala ner till 1HE när nu Uli ändå ska klämma ihop allt...?
    De hade med stor sannolikhet kunnat skala ner den till en väldigt liten burk. Men utseendet säljer. Folk vill ha en Dimension D som ser ut som en Dimension D och om de kan få en för en femtedel av priset så.. ja.

  7. #7
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Jo, jag fattar. Men tydligen gäller det inte syntar.

  8. #8
    Göran
    Göran är inte uppkopplad
    Görans avatar
    Moderator
    Ja det där är lite konstigt.
    Syntarna så små att man knappt hittar dem, och sen en effekt på 2U.
    Men det är väl nåt med att optimera produktionskostnaderna...

  9. #9
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    ...och att Klark på lådan och inte Behringer.

  10. #10
    Frengus
    Frengus är inte uppkopplad
    Frenguss avatar
    Veteran
    Denna vill man ju höra en A/B på Intressant av Uli att han bygger sådant här. Tänk en Klark 224

  11. #11
    Steve
    Steve är inte uppkopplad

    Veteran
    Kan Behringer vara så luriga att de utgår från den här pedalen från TC ( har för mig att den fanns i behringerutförande från början)
    http://www.tcelectronic.com/Categori...ogtrans(en|en)
    Har haft den pedalen i något år och den låter iofs fint, funktionen verkar samma som Bosspedalen den plagierar.

  12. #12
    altemark
    altemark är inte uppkopplad
    altemarks avatar
    Veteran
    Eller så utgår de från behringers dimension d-pedal?

  13. #13
    Volantiz
    Volantiz är inte uppkopplad
    Volantizs avatar
    Vintage
    Jag tvivlar lite på att de måste köra på 2he pga rejäla transformatorer som originalet har.. eller? Intressant att se hur den ser ut inuti.

  14. #14
    hasse_fx
    hasse_fx är inte uppkopplad
    hasse_fxs avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av Volantiz Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag tvivlar lite på att de måste köra på 2he pga rejäla transformatorer som originalet har.. eller? Intressant att se hur den ser ut inuti.
    ...man får ju inte förvilla köparna i vad de tror sig få! Det är ju en av de mer mytomspunna burkarna!

  15. #15
    El Toro
    El Toro är inte uppkopplad

    Obekräftat konto
    Citat Ursprungligen postat av Volantiz Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag tvivlar lite på att de måste köra på 2he pga rejäla transformatorer som originalet har.. eller? Intressant att se hur den ser ut inuti.
    Är nog väldigt mycket luft i den lådan men något har de väl lagt ned tid på förutom att stjäla allt annat från Roland? Magstarkt av B att skriva "Designed and engineered in the U.K."

  16. #16
    Light Head
    Light Head är inte uppkopplad

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Frengus Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Denna vill man ju höra en A/B på Intressant av Uli att han bygger sådant här. Tänk en Klark 224

    Den längtar man efter!

  17. #17
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Citat Ursprungligen postat av Volantiz Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag tvivlar lite på att de måste köra på 2he pga rejäla transformatorer som originalet har.. eller? Intressant att se hur den ser ut inuti.
    Precis vad jag tänkte också. VU-mätaren kunde de f ö slängt in horisontellt.

  18. #18
    Light Head
    Light Head är inte uppkopplad

    Veteran
    Jag har aldrig provat originalet,, är det lika bra i var mans hand som i de smått legendariska miljöer som gjort burken känd?

  19. #19
    hasse_fx
    hasse_fx är inte uppkopplad
    hasse_fxs avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av Light Head Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag har aldrig provat originalet,, är det lika bra i var mans hand som i de smått legendariska miljöer som gjort burken känd?
    Den är i vart fall lika bra i var mans rack!

  20. #20
    GMKA
    GMKA är inte uppkopplad

    Senior
    Jag gillar att den ser ut som originalet, även om den tar upp mer plats

  21. #21
    waveterm
    waveterm är inte uppkopplad
    waveterms avatar
    Veteran
    Den tar inte upp mera plats än originalet

  22. #22
    Light Head
    Light Head är inte uppkopplad

    Veteran
    Om man gör en klon så tycker jag att det borde vara en 100% ambition att allt skall vara klonat. Därför blir frågan, för mig, komplicerad när något ser ut som originalet, låter som ett original,, men har en annan logga och ett annat namn.

    Historiskt så har vi ju sett att saker tillverkats ”på licens” och fått ett annat namn, men skall vara helt identiskt med originalet. Samma leverantörer av komponenter o.s.v.

    Om det sitter original logga på en klon,, då blir det utan medgivande en piratkopia?

    Blir i alla fall spännande att se vad priset hamnar.

  23. #23
    valsolo
    valsolo är uppkopplad nu
    valsolos avatar
    Syntpoppare
    Citat Ursprungligen postat av altemark Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Eller så utgår de från behringers dimension d-pedal?
    Som är bra (Har den)

  24. #24
    valsolo
    valsolo är uppkopplad nu
    valsolos avatar
    Syntpoppare

  25. #25
    GMKA
    GMKA är inte uppkopplad

    Senior
    Citat Ursprungligen postat av waveterm Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Den tar inte upp mera plats än originalet
    Haha

  26. #26
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Citat Ursprungligen postat av altemark Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Eller så utgår de från behringers dimension d-pedal?
    Original DD är väl bbd? Är pedalen det också? Jag trodde de mest höll på med digitalemuleringar i sina pedaler.

  27. #27
    moderskeppet
    moderskeppet är inte uppkopplad

    Börjar bli varm i kläderna
    Den här frågan hade jag kunnat ställa i vilken Behringertråd som helst. Men, jag funderade nu:

    Är det en skillnad på att klona hårdvara eller simulera samma hårdvara som en plugin/soft synth? Alltså inte i hur det låter, utan vilka känslor det skapar hos oss användare?

    Man får ju gissa att Behringer har en lista över allt som sålt bra som plugins, och använder den som mall för vad de väljer att klona.

  28. #28
    hasse_fx
    hasse_fx är inte uppkopplad
    hasse_fxs avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av machinepop Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Original DD är väl bbd? Är pedalen det också? Jag trodde de mest höll på med digitalemuleringar i sina pedaler.
    Nej de emulerar analogt med analogt, det är vad de kan! Mooer är de som är duktigast på att sno digitala lösningar!

  29. #29
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Citat Ursprungligen postat av moderskeppet Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Är det en skillnad på att klona hårdvara eller simulera samma hårdvara som en plugin/soft synth? Alltså inte i hur det låter, utan vilka känslor det skapar hos oss användare?
    Hänger nog inte riktigt med. Menar du moraliskt? Klart att det är skillnad. En fysisk klon försöker ju duplicera och gör det i Berras fall oftast med "hjälp" av tappra bakåtingenjörer därute. En mjuk klon försöker återskapa resultatet och ibland utseendet, men det är fortfarande en "klon" som inte är ett dugg lik på "cellnivå". Skulle vi prata klon av en biologisk varelse så skulle genmassan och även genuppsättningen kunna skilja massor, så länge resultatet i form av utseende och beteende är detsamma.

    edit: I mitt fall så tycker jag daHornet var lite kul, men fortfarande en platt och trist grej på en skärm som påminde om ett original jag gillar. När det gäller Basp Beluxe så tycker jag att Berra snyltar på Jasper (vad det tyder på iaf) och indirekt också på Chris Huggetts ursprungsjobb (om de nu inte gjort en deal vi inte vet om). Hur den ser ut under huven ska bli lite kul att se. Är det en Jasper eller en redesign?

  30. #30
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Citat Ursprungligen postat av hasse_fx Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Nej de emulerar analogt med analogt, det är vad de kan! Mooer är de som är duktigast på att sno digitala lösningar!
    Aha, då blir det spännande med jämförelserna som diskuterades.

  31. #31
    hasse_fx
    hasse_fx är inte uppkopplad
    hasse_fxs avatar
    Vintage

  32. #32
    tonefloat
    tonefloat är inte uppkopplad
    tonefloats avatar
    Moderator
    Citat Ursprungligen postat av hasse_fx Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Nej de emulerar analogt med analogt, det är vad de kan! Mooer är de som är duktigast på att sno digitala lösningar!
    +1, jag köpte Mooer GE300 på 4Sounds tokrea, den låter grymt bra, har jämfört med Line6 och diverse pedaler. Jäklar att de kan ha utvecklats så snabbt om man ser på var de var för några år sedan. Lär ha kopierats fett mycket algoritmer i den burken...

  33. #33
    Ulven
    Ulven är inte uppkopplad
    Ulvens avatar
    Veteran
    Dimension B

  34. #34
    moderskeppet
    moderskeppet är inte uppkopplad

    Börjar bli varm i kläderna
    Citat Ursprungligen postat av machinepop Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Hänger nog inte riktigt med. Menar du moraliskt? Klart att det är skillnad. En fysisk klon försöker ju duplicera och gör det i Berras fall oftast med "hjälp" av tappra bakåtingenjörer därute. En mjuk klon försöker återskapa resultatet och ibland utseendet, men det är fortfarande en "klon" som inte är ett dugg lik på "cellnivå". Skulle vi prata klon av en biologisk varelse så skulle genmassan och även genuppsättningen kunna skilja massor, så länge resultatet i form av utseende och beteende är detsamma.
    Ja, jag tänkte moraliskt. Eftersom jag inte själv funderat tillräckligt om vad jag tycker, var jag nyfiken på hur andra tänker. Om en hårdvarukopia är mer moraliskt tveksamt än en mjukvarukopia. Åtminstone om båda försöker snylta på originalet utan att betala royalties (vilket jag inte vet om någon mjukvarukopia alls gör, det är jag för okunnig om).

    Edit: Alltså är detta inte samma sak, undrar jag? Eller hur ska jag tänka?
    https://www.uaudio.com/uad-plugins/d...-d-chorus.html

  35. #35
    hasse_fx
    hasse_fx är inte uppkopplad
    hasse_fxs avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av tonefloat Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    +1, jag köpte Mooer GE300 på 4Sounds tokrea, den låter grymt bra, har jämfört med Line6 och diverse pedaler. Jäklar att de kan ha utvecklats så snabbt om man ser på var de var för några år sedan. Lär ha kopierats fett mycket algoritmer i den burken...
    I en annan dimension av universum (där det finns gitarrer och liknande) så är Mooer nästan lika ifrågasatta som the B-word är här och på andra sågtandshyllande forum. Men samtidigt medger de flesta att de fått till något riktigt konkurrenskraftigt! Har ingen aning om de har någon Uli att ställa till det eftersom de är så öppet kineisiska

  36. #36

    Redaktör
    Citat Ursprungligen postat av Frengus Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Denna vill man ju höra en A/B på Intressant av Uli att han bygger sådant här. Tänk en Klark 224
    Nu har väl Behringer en del digital kompetens i och med sina mixerbord och annat, men det är kräver ju lite mer jobb att baklängesingenjöra digitala algoritmer jämfört med att rita av kretskorten på befintliga produkter, så även om det är ett ganska logiskt nästa steg så lär det dröja.

  37. #37
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Citat Ursprungligen postat av moderskeppet Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Edit: Alltså är detta inte samma sak, undrar jag? Eller hur ska jag tänka?
    https://www.uaudio.com/uad-plugins/d...-d-chorus.html
    Nej, jag tycker det är annorlunda. De härmar/emulerar ett original, de klonar inte. Dessutom ger de kredd till Roland.

  38. #38

    Redaktör
    Citat Ursprungligen postat av moderskeppet Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Ja, jag tänkte moraliskt. Eftersom jag inte själv funderat tillräckligt om vad jag tycker, var jag nyfiken på hur andra tänker. Om en hårdvarukopia är mer moraliskt tveksamt än en mjukvarukopia. Åtminstone om båda försöker snylta på originalet utan att betala royalties (vilket jag inte vet om någon mjukvarukopia alls gör, det är jag för okunnig om).
    Min gissning är att Universal Audio, Softube och andra ibland betalar licenspengar för att få använda varumärket och modellnamn, som till exempel Softubes Weiss-kloner (åtminstone tolkar jag "code-ported algorithms" så) och Buchla-modulerna. UA:s Dimension D verkar dock inte vara det:

    Citat Ursprungligen postat av Universal Audio
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    The Studio D product is not affiliated with, sponsored, nor endorsed by Roland. The Roland name, as well as the Dimension D model name is used solely to identify the classic effects emulated by Universal Audio's product.
    Personligen tycker jag det är skillnad på hårdvara och mjukvara eftersom de inte är direkta ersättare för varandra.

  39. #39
    hasse_fx
    hasse_fx är inte uppkopplad
    hasse_fxs avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av false messiah Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Nu har väl Behringer en del digital kompetens i och med sina mixerbord och annat, men det är kräver ju lite mer jobb att baklängesingenjöra digitala algoritmer jämfört med att rita av kretskorten på befintliga produkter, så även om det är ett ganska logiskt nästa steg så lär det dröja.
    De har ju köpt in till koncernen! Midas och TC har tillfört väldigt mycket killgissar jag, men de verkar mest vara de färdiga konstruktionerna (preamps etc) som de än så länge försöker slå mynt av. De kanske också försöker nischa in deras inköpta varumärkena att representera mot olika kategorier av produkter (som att denna lanseras som "Klark Teknik").

  40. #40

    Redaktör
    Citat Ursprungligen postat av hasse_fx Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    De har ju köpt in till koncernen! Midas och TC har tillfört väldigt mycket killgissar jag, men de verkar mest vara de färdiga konstruktionerna (preamps etc) som de än så länge försöker slå mynt av.
    Ja, det var inte meningen att förringa TC, men å andra sidan känns det som TC inte släppt någon större nyhet i digitalväg sedan sisådär år 2000, så frågan är hur mycket av den ursprungliga DSP-kompetensen som är kvar hos dem.

    Å andra sidan känns det som var och varannan kotte snickrar ihop state-of-the-art-reverb-algoritmer (eller iallafall vad som var i teknikens framkant runt 1970/80), så vill de kan de säkert anställa ett knippe digitalingenjörer och klona loss.

  41. #41
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Citat Ursprungligen postat av hasse_fx Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    De har ju köpt in till koncernen! Midas och TC har tillfört väldigt mycket killgissar jag, men de verkar mest vara de färdiga konstruktionerna (preamps etc) som de än så länge försöker slå mynt av. De kanske också försöker nischa in deras inköpta varumärkena att representera mot olika kategorier av produkter (som att denna lanseras som "Klark Teknik").
    +1

    19" blir KT, euro blir Behringer osv. Det känns som en planerad väg då de kanske inser att studiorävar med 19" i överflöd inte vill ha Behringer bland grejerna?

  42. #42
    altemark
    altemark är inte uppkopplad
    altemarks avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av machinepop Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Original DD är väl bbd? Är pedalen det också? Jag trodde de mest höll på med digitalemuleringar i sina pedaler.
    Pedalen också. Låter grymt bra, särskilt efter jag gjort modden

  43. #43
    Oortone
    Oortone är inte uppkopplad
    Oortones avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av machinepop Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Original DD är väl bbd? Är pedalen det också? Jag trodde de mest höll på med digitalemuleringar i sina pedaler.
    Vet inget om Behringers men Bosspedalen heter Dimension C (DC2). Den har kommit i ny analog reissue DC-2W och den kan ställas i DD320-läge till skillnad från originalpedalen som iofs också låter mumma (har en).
    https://www.boss.info/us/products/dc-2w/

    The DC-2W’s SDD-320 mode fully captures the original Dimension D vibe in every way. Many engineers like to press multiple buttons on the Dimension D rack for new and different sounds. But in truth, only two actual sound variations are technically possible with this undocumented feature. With its modern switching, the DC-2W’s SDD-320 mode enables six sound variations when two buttons are pressed, including four “in-between” sounds and two all-new voices.
    Uli har säkert klonat denna och skruvat in i en stor fet låda.
    Jag skulle definitivt köpa Bosspedalen.
    Senast redigerat av Oortone den 2020-01-05 klockan 19:01.

  44. #44
    freddp
    freddp är inte uppkopplad
    freddps avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av altemark Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Pedalen också. Låter grymt bra, särskilt efter jag gjort modden
    vilken modd? jag har fyra-fem st.. så jag skulle gärna vilja prova modd!!

  45. #45
    rydan
    rydan är uppkopplad nu
    rydans avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av false messiah Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Min gissning är att Universal Audio, Softube och andra ibland betalar licenspengar för att få använda varumärket och modellnamn, som till exempel Softubes Weiss-kloner (åtminstone tolkar jag "code-ported algorithms" så) och Buchla-modulerna. UA:s Dimension D verkar dock inte vara det
    Stämmer. Däremot, UA:s DimD (Och CE-1 + 201) var officiellt licensiedade från Roland ursprungligen, men sen var det något som skar sig i avtalet, så UA byggde om gränssnitten lite och bytte namn...

  46. #46
    valsolo
    valsolo är uppkopplad nu
    valsolos avatar
    Syntpoppare
    Citat Ursprungligen postat av rydan Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Stämmer. Däremot, UA:s DimD (Och CE-1 + 201) var officiellt licensiedade från Roland ursprungligen, men sen var det något som skar sig i avtalet, så UA byggde om gränssnitten lite och bytte namn...
    Fast har man väl köpt dem (rolandvarianterna) så får man behålla dem o köra på

  47. #47
    altemark
    altemark är inte uppkopplad
    altemarks avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av freddp Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    vilken modd? jag har fyra-fem st.. så jag skulle gärna vilja prova modd!!
    https://www.gearslutz.com/board/electronic-music-instruments-and-electronic-music-production/974011-behringer-cc300-dimension-c-clone-modifications.html

  48. #48
    Firechild
    Firechild är inte uppkopplad
    Firechilds avatar
    Veteran
    Angående UAD Dimension...jao...originalet är ju analogt så där spricker ju all 1:1 kloning oavsett om det står Roland eller UAD på pluggen
    Angående BOSS DC-2W så är den äkta analog och låter klart bättre än UAD-pluggen, däremot har jag inget original att jämföra med.
    Det som är trist med pedalen är ju att det är en pedal...sedan är den både för gitarr och synth men visst det är en sanning med modifikation för man kan inte köra tex OB-6 med maxvolym in i pedalen men det det räcker att köra på typ hälften så blir det skön odistad signal med pedalen.
    Berras klon blir väl enbart Line Nivå antar jag.
    HAr vi sett pris?
    Blir det hyfsat runt 2500.- blir det till att hänga på burken på Moog One på en utgångspar

  49. #49
    Oortone
    Oortone är inte uppkopplad
    Oortones avatar
    Veteran
    Var/är Dimension tänkt att använda via auxar/stereoretur eller som insert?
    Jag tänkte på det att kör man digitalt kan det bli fel i och med digitalfördröjning om man kör en sådan här via aux. I vart fall i ett mixerbord. I en DAW-mixer kompenseras det om man har ordning på setupen, fast då är livespelande å andra sidan inte aktuellt såvida man inte har mycket låg latency i systemet.

  50. #50
    waveterm
    waveterm är inte uppkopplad
    waveterms avatar
    Veteran
    Insert.

  51. #51
    hasse_fx
    hasse_fx är inte uppkopplad
    hasse_fxs avatar
    Vintage
    Dim D är en "passthrough"-effekt (dvs insert), med väl valda fasta mixar dry/wet för respektive preset. Det är heller inte helt rak mixning utan gör diverse tricks med dry och wet för att undvika att ljudet tappar bas i signalsummeringen. Bypass går förbi elektroniken.

  52. #52
    freddp
    freddp är inte uppkopplad
    freddps avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av altemark Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    https://www.gearslutz.com/board/electronic-music-instruments-and-electronic-music-production/974011-behringer-cc300-dimension-c-clone-modifications.html
    Tack som fan altemark! <3

  53. #53
    Linuz
    Linuz är inte uppkopplad
    Linuzs avatar
    Senior
    Har de dykt upp något pris ännu?

  54. #54
    Batteriet
    Batteriet är inte uppkopplad
    Batteriets avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Light Head Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Historiskt så har vi ju sett att saker tillverkats ”på licens” och fått ett annat namn, men skall vara helt identiskt med originalet. Samma leverantörer av komponenter o.s.v.
    Vilka maskiner tänker du på här?

  55. #55
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Citat Ursprungligen postat av Batteriet Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Vilka maskiner tänker du på här?
    Arp/Siel t ex

  56. #56
    hasse_fx
    hasse_fx är inte uppkopplad
    hasse_fxs avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av machinepop Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Arp/Siel t ex
    Ah, just det! Som den rätt okända Arp Soul 6

  57. #57
    Frengus
    Frengus är inte uppkopplad
    Frenguss avatar
    Veteran
    Nån som köpt? Hoovrar över köpknappen just för att jacka basen i den.

  58. #58
    Framerate
    Framerate är uppkopplad nu
    Framerates avatar
    Veteran
    Så billig den blev, 1759 sek på Thomann. Om den är något att ha dvs.

  59. #59

  60. #60
    oljud
    oljud är inte uppkopplad
    oljuds avatar
    Vintage
    Hur kan det vara 2u? Är det inte samma grejer i som i boss-pedalen, minus batteri och footswitch?

Liknande ämnen

  1. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2017-12-22, 11:10
  2. Matt Elliott / 3rd Eye Foundation
    Av salrip i forum Skivor & artister
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2013-11-20, 06:26

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •