Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 1 2 3 SistaSista
Resultat 61 till 120 av 180

Ämne: Musicoin, blockchainbaserad streamingplattform för musiker

  1. #61
    Modellear
    Modellear är inte uppkopplad
    Modellears avatar
    Vintage
    Hm blev lite småless på Pokemon så pausade... men körde för någon vecka sedan. Får massor med nya efter pausen hittade Magnemite men min ryggsäck är full och hade inga bollar kvar. Måste till gym nu tror jag.

  2. #62
    beem
    beem är inte uppkopplad
    beems avatar
    Administrator
    Fortfarande måste ju nån föra in pengar i lyssningen här, för att musikerna ska kunna få betalt. Om man inte betalar för att lyssna kanske man betalar genom att använda valutan av nån idealistisk anledning, eller genom att support-mina, el dyl. Nån måste betala nånstans iaf.

  3. #63
    synthjohan
    synthjohan är inte uppkopplad
    synthjohans avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Modellear Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Alla pengar som lånas ut fanns inte innan dom lånades ut. Det är så man tillför pengar till systemet. är inte det jäkligt konstigt ? banken gör alltså pengar och det bara genom att någon trycker in några siffror på ditt bankkonto. ???
    Nä, så funkar det inte. Pengarna du lånar tas från bankens ”lånekonto”, och pengarna där har banken i sin tur lånat från Riksbanken, andra banker och räntan från kundernas sparkonton. En enskild bank kan inte tillföra pengar till systemet.
    Senast redigerat av synthjohan den 2017-12-07 klockan 17:46. Anledning: Förtydligande

  4. #64
    oberdada
    oberdada är inte uppkopplad
    oberdadas avatar
    Veteran
    Försökte registrera mig men vägrar ha konto på facebook eller twitter. Är det omöjligt eller bara långsamt?

  5. #65
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av oberdada Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Försökte registrera mig men vägrar ha konto på facebook eller twitter. Är det omöjligt eller bara långsamt?
    Tar nog bara längre tid. Tog lite tid för mig med. Lägger du bara in lånkar till dina artistsidor på din profil så att de kan se att det inte är fake så att säga så kommer du bli godkänd.

    Gällande pengarna gör jag detta mest på skoj. Blir det något så blir det. Är helt novis på coins och liknande. Kommer säkert röra till det för mig när jag ska ta ut pengarna. Haha.

  6. #66
    oberdada
    oberdada är inte uppkopplad
    oberdadas avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Katzenjammer Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Tar nog bara längre tid. Tog lite tid för mig med. Lägger du bara in lånkar till dina artistsidor på din profil så att de kan se att det inte är fake så att säga så kommer du bli godkänd.

    Gällande pengarna gör jag detta mest på skoj. Blir det något så blir det. Är helt novis på coins och liknande. Kommer säkert röra till det för mig när jag ska ta ut pengarna. Haha.
    Låter bra. Det var via din länk jag registrerade förresten.

    Jag har samma attityd till den ekonomiska biten här. Man fattar ju att inkomstbiten bara är en distraktion, i alla fall med sån musik som jag gör. Dessutom blir man visst egoistisk av att tänka för mycket på pengar.

  7. #67
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av oberdada Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Låter bra. Det var via din länk jag registrerade förresten.

    Jag har samma attityd till den ekonomiska biten här. Man fattar ju att inkomstbiten bara är en distraktion, i alla fall med sån musik som jag gör. Dessutom blir man visst egoistisk av att tänka för mycket på pengar.
    Ah, såg att någon reggat sig via min länk. Tack! Får se vad det ger i framtiden.

  8. #68
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Hoppas sidan får lite bättre prestanda framöver. Tar fortfarande en liten stund innan en låt kommer igång. Lite klumpigt och daterat interface. Igår hade jag enorma problem med uppladdningen.

  9. #69
    JoE
    JoE är inte uppkopplad
    JoEs avatar
    Senior
    Jag har reggat och lagt upp några låtar:
    https://musicoin.org/nav/artist/0x40...c25985308d98ee

    Musicoin verkar vara ett spännande koncept...får se var det landar efter Beta stadiet.
    Mycket lär väl handla om användarvänlighet för lyssnarna och appar för smartphones är nog ett måste.

  10. #70
    iamrucke
    iamrucke är inte uppkopplad
    iamruckes avatar
    Veteran
    Hur lång tid tog det att bli verifierad?

  11. #71
    Modellear
    Modellear är inte uppkopplad
    Modellears avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av JoE Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag har reggat och lagt upp några låtar:
    https://musicoin.org/nav/artist/0x40...c25985308d98ee

    Musicoin verkar vara ett spännande koncept...får se var det landar efter Beta stadiet.
    Mycket lär väl handla om användarvänlighet för lyssnarna och appar för smartphones är nog ett måste.
    10 dållar redan

  12. #72
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av iamrucke Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Hur lång tid tog det att bli verifierad?
    Verkar ha varit väldigt varierande. Ca 2 dagar för mig. Beror nog på lite hur detaljerat man fyllt i och länkat profiler och artistsidor samt hur många som registrerar sig just då.

  13. #73
    beem
    beem är inte uppkopplad
    beems avatar
    Administrator
    Tror musicoin-poletten trillade ner här i min cryptonoob-hjärna.

    Om jag förstått det rätt: När man gör en fork av en cryptovaluta så kopierar man hela historiken av i det här fallet ethereum, och börjar i ett nytt nätverk bygga en egen ny transaktions-sanning som inte accepteras av det gamla nätverket. Många fork-valutor passar på att fulmina lite själv innan de gör den nya valutan publik, så att de själva får en fet gratishög med nya valutan. Anledningen till att en ny påhittad valuta kan ta fart är att den gamla ethereum-historiken som finns innan fork-tillfället gäller även för den nya valutan. Alla som ägde Ethereum vid forktillfället har alltså ny valuta att claima om de vill, vilket gör att det redan vid launch finns andra som vill att det ska flyga. Sen om man lyckas övertyga utomstående om att valutan är värd nåt så börjar den gå att sälja.

    Sååå, min poäng: Som jag skrev högre upp har inte Musicoin-grundarna fulminat el dyl, så det låter reko. Däremot har de gissningsvis köpt på sig en rejäl mängd Ethereum innan de forkat, och sen sålt efter fork-tillfället. Efter launch kan de även ha minat som vanligt och fått ännu mer Musicoin själva, innan nån annan brytt sig om att mina den.

    "Hippiesarna" är alltså egentligen opportunister som blir svintäta om valutan skulle ta fart. Då kan de också ge bort lite till musikerna på vägen för att få snurr på det hela.

  14. #74
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Ska samla på mig lite coins ett tag och sen ge det ett försök att sälja. Om jag lyckas förstå hur man gör. Det verkar ju onekligen så här i uppstarten ganska lätt att få ihop lite coins. Om det är en hållbar plattform i längden. Det är frågan det.

    Lite intressant läsning från Imogen Heap http://myceliaformusic.org/2017/07/2...ns-make-money/

  15. #75
    Antimon
    Antimon är inte uppkopplad
    Antimons avatar
    Avliden
    Hoppade på. Skrev lite juvenil text typ yiss yiss, och kallade mig för nåt knäppt.

  16. #76
    Modellear
    Modellear är inte uppkopplad
    Modellears avatar
    Vintage
    Hoppade på jag också men glömde fan bort att man kan använda era invites... Så att NI blir belönade

    Aja...

    Som en påminnelse använd era polares invites eller be nån här i tråden dela ut Det kan ju bli abnormt mycket om ett år Eller inget alls...

    Senast redigerat av Modellear den 2017-12-10 klockan 00:06.

  17. #77
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    dar303 kanske kan uppdatera första inlägget med allas referal länkar? Så är det lätt att hitta ut ifall någon skulle vilja använda en. Jag har bara 2 invites kvar på min referal. Vet inte vad som händer efter det. Men det visar sig.

    Här är de som finns i tråden. Fyll gärna på med era egna.
    dar303 https://musicoin.org/accept/MUSIC242...e22cc23f3904eb
    Katzenjammer https://musicoin.org/accept/MUSICf9e...23a9f0543358ef


    Förresten, ibland tar det väldigt lång tid i sista steget när ni trycker på release. Tror filerna hamnar i ett kösystem. Så var tålmodiga och lämna fliken öppen. Efter ett tag hoppar den vidare till nästa steg och drar igång processen med att registrera den i nätverket och publicera den på sidan.

  18. #78
    oberdada
    oberdada är inte uppkopplad
    oberdadas avatar
    Veteran
    Fortfarande inte verifierad trots att jag registrerade mig i torsdags. De verkar väldigt angelägna om att man ska ha en massa sociala medier på sitt samvete.

  19. #79
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av oberdada Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Fortfarande inte verifierad trots att jag registrerade mig i torsdags. De verkar väldigt angelägna om att man ska ha en massa sociala medier på sitt samvete.
    Vad jag förstår handlar det om att de behöver se någon form av bekräftelse på att man är den man är osv.

  20. #80
    Modellear
    Modellear är inte uppkopplad
    Modellears avatar
    Vintage
    Är det någon som lusläst villkoren och sånt.

    Det kanske är bra att göra innan man gör för mycket... Snabbskummar igenom lite men inte sett något konstigt. En kompis vill veta lite mer...

  21. #81
    iamrucke
    iamrucke är inte uppkopplad
    iamruckes avatar
    Veteran
    Fortfarande inte verifierad efter lite mer än en vecka

  22. #82
    ngaes
    ngaes är inte uppkopplad
    ngaess avatar
    Börjar bli varm i kläderna

  23. #83
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Antalet registrering verkar ha ökat markant senaste dagarna. Det märks på frekvensen av postade låtar.

    iamrucke, har du lagt upp en första låt? Man kan ladda upp en låt som nyregistrerad artist. Se även till att ha samma låt på någon av dina profiler på t ex Soundcloud eller liknande.

  24. #84
    rickardg84
    rickardg84 är inte uppkopplad
    rickardg84s avatar
    Senior
    Verkar spännande detta men har ett problem bara. Jag har inte lyckats lyssna på något som ligger där än vad kan det bero på? Har bara testat på mobilen än så länge. Kommer upp en skiva som snurrar (ibland) men intet ljud. Sidan verkar rätt seg.

  25. #85
    Modellear
    Modellear är inte uppkopplad
    Modellears avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av rickardg84 Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Verkar spännande detta men har ett problem bara. Jag har inte lyckats lyssna på något som ligger där än vad kan det bero på? Har bara testat på mobilen än så länge. Kommer upp en skiva som snurrar (ibland) men intet ljud. Sidan verkar rätt seg.
    Vänta så kommer det... Ja det är segt.

  26. #86
    Ambulansen
    Ambulansen är inte uppkopplad
    Ambulansens avatar
    Moderator
    Reggat, laddat upp, godkänt. Men först när "kontraktet" ska verifieras kräver de FB eller Twitterkonto. Fuck that... Sa nån att det gick utan, och i så fall hur?

    Dessutom ockuperade de HELA bandbredden, så att andra flikar gick till "ingen internetanslutning".

    (Vad är det förresten som gör FB eller Twitter så jävla trovärdiga? Det går väl lika bra att ha fejkkonton där som överallt annars eller? Får väl larva ihåp ett tvittkonto i värsta fall...)

  27. #87
    Barthaarschneider
    Barthaarschneider är inte uppkopplad

    Senior
    Hurra, jag är rik!

    $0.07 på bara ett par dagar.
    Om 15 år har jag tusen spänn!


    https://musicoin.org/nav/nav/track/0...655?=undefined

  28. #88
    hypercykel
    hypercykel är inte uppkopplad
    hypercykels avatar
    Veteran
    Måste man logga in för att spela låtarna? Funkar inte i firefox QUANTUM för mig

  29. #89
    Barthaarschneider
    Barthaarschneider är inte uppkopplad

    Senior
    Citat Ursprungligen postat av dickydiggler Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Måste man logga in för att spela låtarna? Funkar inte i firefox QUANTUM för mig
    Äsch, verkar så.
    Vad B.

  30. #90
    henke_j
    henke_j är inte uppkopplad

    Börjar bli varm i kläderna
    Nej man behöver inte logga in för att lyssna.

  31. #91
    Barthaarschneider
    Barthaarschneider är inte uppkopplad

    Senior
    Hur?
    Jag kommer inte in utan att logga in via FB eller mail.
    (Med reservation för att jag är lite trög inland)
    ��

  32. #92
    oberdada
    oberdada är inte uppkopplad
    oberdadas avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Ambulansen Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Reggat, laddat upp, godkänt. Men först när "kontraktet" ska verifieras kräver de FB eller Twitterkonto. Fuck that... Sa nån att det gick utan, och i så fall hur?

    Dessutom ockuperade de HELA bandbredden, så att andra flikar gick till "ingen internetanslutning".

    (Vad är det förresten som gör FB eller Twitter så jävla trovärdiga? Det går väl lika bra att ha fejkkonton där som överallt annars eller? Får väl larva ihåp ett tvittkonto i värsta fall...)
    Samma situation här. När jag kommer till fliken "licence" står det please wait, och en orange pop-up kommer snabbt upp och säger att man måste lägga till facetwitterkontakter.

  33. #93
    hypercykel
    hypercykel är inte uppkopplad
    hypercykels avatar
    Veteran
    Låter märkligt :S

  34. #94
    Modellear
    Modellear är inte uppkopplad
    Modellears avatar
    Vintage
    Jag lyssnar på min Androidtelefon oinloggad- Men det tar över en minut och mer att starta låtarna. Bara en gång gick det snabbare. Lite buggigt fick börja om i bland... Håll inte på och tryck mycket då buggar den ur. Tryck bara en gång och vänta.

  35. #95
    iamrucke
    iamrucke är inte uppkopplad
    iamruckes avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Katzenjammer Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Antalet registrering verkar ha ökat markant senaste dagarna. Det märks på frekvensen av postade låtar.

    iamrucke, har du lagt upp en första låt? Man kan ladda upp en låt som nyregistrerad artist. Se även till att ha samma låt på någon av dina profiler på t ex Soundcloud eller liknande.
    Yes. Har lagt upp låt och verifierat med fejjan, lagt till soundcloud länk också. Kanske bara högt tryck nu!

  36. #96
    ngaes
    ngaes är inte uppkopplad
    ngaess avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    Vad skulle FB/Twitter var för säkerhet? Skitlöjligt.

  37. #97
    Modellear
    Modellear är inte uppkopplad
    Modellears avatar
    Vintage
    Lite märkligt men jag fick just fem coin ?

    Det enda jag gjort var att länga till mitt konto på Soundloud där jag lagt ut några låtar som inte är särskilt seriösa och som det inte är lagt så där jättemycket tid på.

    Hela fem pengar alltså... är det 100.000 SEK per peng om fem år

  38. #98
    symptm
    symptm är inte uppkopplad
    symptms avatar
    Senior
    Såhär blir det ju när det "vanliga" pengasystemet inte är rättvist mot gemene man. Alternativa valutor skapas i och med att folk känner sig lurade utav det vanliga systemet. Intressant.

  39. #99
    ngaes
    ngaes är inte uppkopplad
    ngaess avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    "Ok, we have two options:

    1.Proper Facebook or Twitter account needs to be linked to your profile on our platform. That account must provide valid proof that you are a real person with a real identity.

    2. The second option is to show us a good resolution picture of your passport.

    Otherwise, we can't verify you as a musician on our platform.

    Thank you for your understanding"

    WAT.

  40. #100
    El Toro
    El Toro är inte uppkopplad

    Obekräftat konto
    Citat Ursprungligen postat av symptm Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Såhär blir det ju när det "vanliga" pengasystemet inte är rättvist mot gemene man. Alternativa valutor skapas i och med att folk känner sig lurade utav det vanliga systemet. Intressant.
    Ja fast det handlar nog mer om att många dras till ett system som inte är tillräckligt reglerat
    Och därför kan de lättare lura de som känt sig lurade av det tidigare systemet.

  41. #101
    Spacedude
    Spacedude är inte uppkopplad
    Spacedudes avatar
    Senior
    Väldigt intresserad av denna tjänst, där kommer all min musik dyka upp! Tror verkligen på denna tjänst, såklart fortfarande i ett fosterstadie men mycket spännande

  42. #102
    Modellear
    Modellear är inte uppkopplad
    Modellears avatar
    Vintage
    Är kvaliteten bra så att den tar mycket banbredd och deras server inte riktigt orkar tro ? Dom borde göra så att man buffrar låten innan man lyssnar.

    Vad tycker ni om kvaliteten om man jämför ?

  43. #103
    oberdada
    oberdada är inte uppkopplad
    oberdadas avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av ngaes Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    "Ok, we have two options:

    1.Proper Facebook or Twitter account needs to be linked to your profile on our platform. That account must provide valid proof that you are a real person with a real identity.

    2. The second option is to show us a good resolution picture of your passport.

    Otherwise, we can't verify you as a musician on our platform.

    Thank you for your understanding"

    WAT.
    OK. Jag ger upp.

    Men det torde väl dyka upp alternativ.

  44. #104
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Helvete vad deras sida verkar ha segat ihop. Tror den är något underdimensionerad för trafiken de får. Jag kommer inte ens in just nu. Någon mer som har problem?

  45. #105
    dar303
    dar303 är inte uppkopplad
    dar303s avatar
    Veteran
    Jag har varit bortrest i två veckor och kollade in nu, har 1441 coins, 48 USD! För fem låtar från 90-talet! Så jag skulle säga kämpa på och hoppas att de fixar skalproblemen nu när fler verkar hoppa på.

    Angående det som några klagar på ovan med passet, det beror på att du får betalt i en valuta, de är nordamerikabaserade och de har irs/skatteverk så de behöver ha ryggen fri. Sysslar man med krypto så är det ett krav från de flesta väst-baserade exchanges eller andra tjänster, helt normalt pga lagar om terrorfinansiering och pengatvätt.

  46. #106
    oberdada
    oberdada är inte uppkopplad
    oberdadas avatar
    Veteran
    Fan, ska man verkligen behöva skaffa pass? Jag gillar ju inte ens att resa.

  47. #107
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av dar303 Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag har varit bortrest i två veckor och kollade in nu, har 1441 coins, 48 USD! För fem låtar från 90-talet! Så jag skulle säga kämpa på och hoppas att de fixar skalproblemen nu när fler verkar hoppa på.

    Angående det som några klagar på ovan med passet, det beror på att du får betalt i en valuta, de är nordamerikabaserade och de har irs/skatteverk så de behöver ha ryggen fri. Sysslar man med krypto så är det ett krav från de flesta väst-baserade exchanges eller andra tjänster, helt normalt pga lagar om terrorfinansiering och pengatvätt.
    Kul att det går bra för dig. Jag ligger lite efter med mina 837 coins.

    Ser att de lagt till en tumme upp och tumme ner funktion för låtar. Antar de håller på att bygga ihop någon form av rekommendationssystem.

  48. #108
    Modellear
    Modellear är inte uppkopplad
    Modellears avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av oberdada Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Fan, ska man verkligen behöva skaffa pass? Jag gillar ju inte ens att resa.
    Jag funderar på om du inte helt enkelt inte kan maila dem... och förklara problemet- Att du inte använder dom tjänsterna.

    Men ge dom länkar till material och kanske Youtubeklipp samt något annat att gå på i mailet.

    Förövrigt så om du har mycket musik att dela med dig av så lär det ju löna sig många gånger om. Har du något bra leg så bör det ju räcka... Som ID.

  49. #109
    oberdada
    oberdada är inte uppkopplad
    oberdadas avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Modellear Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag funderar på om du inte helt enkelt inte kan maila dem... och förklara problemet- Att du inte använder dom tjänsterna.

    Men ge dom länkar till material och kanske Youtubeklipp samt något annat att gå på i mailet.

    Förövrigt så om du har mycket musik att dela med dig av så lär det ju löna sig många gånger om. Har du något bra leg så bör det ju räcka... Som ID.
    Kanske det, tål att tänka på. Förresten blir tillvaron så mycket mer spännande när man inte har något bra leg!

  50. #110
    Modellear
    Modellear är inte uppkopplad
    Modellears avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av oberdada Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Kanske det, tål att tänka på. Förresten blir tillvaron så mycket mer spännande när man inte har något bra leg!
    Bra att du nämnde detta Skall ju fixa ett nytt legg för vill inte ha med körkortet när jag är ute, det är så krångligt att tappa bort. Det är vist ett nationellt id som gäller inte ett vanligt från banken om man skall utomlands...

  51. #111
    dar303
    dar303 är inte uppkopplad
    dar303s avatar
    Veteran
    Jag köpte lite MUSIC på Bitterex för ett par dagar sen för att stödja projektet och kollade kurvan, de har gått upp konstant sen den 12:e december ungefär så värdet stiger på de coins vi har också, mina jag hade spelat in hade dubblats i värde! Nu verkar det ha planat ut lite men det kan ju dra iväg igen.

  52. #112
    dar303
    dar303 är inte uppkopplad
    dar303s avatar
    Veteran
    Nu har värdet på Musicoin nästan dubblats så se till att posta och spela varandras låtar nu, man får ju betalt på riktigt snart!

  53. #113
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av dar303 Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Nu har värdet på Musicoin nästan dubblats så se till att posta och spela varandras låtar nu, man får ju betalt på riktigt snart!
    Såg det idag. Värdet har ökat rejält. Jag laddar fortfarande upp min smutsiga acid med jämna mellanrum.

    För de som inte känner till sedan tidigare så finns mitt projekt Slusk här https://musicoin.org/artist/0xa7b674...85d60e3ad119c2

  54. #114
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Såg på Twitter nu att 103 nya artister hoppade med förra veckan. Så det växer stadigt och snabbt. Så om ni vill vara med på tåget. Hoppa med nu.

  55. #115
    jgb
    jgb är inte uppkopplad
    jgbs avatar
    Fjomp

  56. #116
    dar303
    dar303 är inte uppkopplad
    dar303s avatar
    Veteran
    Spelar och har dricksat, feeet bas!! När du är verifierad så betalar Musicoin, nu betalar jag!

  57. #117
    dar303
    dar303 är inte uppkopplad
    dar303s avatar
    Veteran
    Vi får se till att följa varandra så det tar fart! Här kommer en gammal IDM-dub-låt jag gjort!
    https://musicoin.org/nav/track/0x150...5050fca0e5071d

  58. #118
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av dar303 Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Spelar och har dricksat, feeet bas!! När du är verifierad så betalar Musicoin, nu betalar jag!
    Samma här!

    Riktigt djup bas! Fett som fan. Gillade det lågmälda introt med. Blir en intressant övergång från det lite molokna introt till det mer glada upptaktspartiet som kommer igång efter ett tag.

  59. #119
    dar303
    dar303 är inte uppkopplad
    dar303s avatar
    Veteran
    Basen satt som en smäck i mina Ino PiP, de går så långt ner så oväntade subar på låg volym är najjjs!

  60. #120
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Jävlar vad det tagit fart med registreringar nu efter nyår. Ramlar in minst en registering per timme och uppladdningarna har verkligen ökat. Man ligger inte kvar länge på framsidan.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •