Sidan 14 av 22 FörstaFörsta ... 4 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... SistaSista
Resultat 781 till 840 av 1277

Ämne: Minimoog Model D reissue

  1. #781
    mgronroos
    mgronroos är inte uppkopplad
    mgronrooss avatar
    Veteran
    Jag tror nog ljuset spelar in en del. De flesta bilder jag sett har den där halvljusa träfärgen. Lite som en standard Voyager. Jag hade också föredragit det klassiska valnötsträet.
    Senast redigerat av mgronroos den 2016-09-17 klockan 11:35.

  2. #782
    tonefloat
    tonefloat är inte uppkopplad
    tonefloats avatar
    Moderator
    Citat Ursprungligen postat av mgronroos Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag tror nog ljuset spelar in en del. De flesta bilder jag har den där halvljusa träfärgen. Lite som en standard Voyager. Jag hade också föredragit det klassiska valnötsträet.
    +1, dock är det svårt att bedöma från en bild, snart kommer de första ex till Sverige!

  3. #783
    tonefloat
    tonefloat är inte uppkopplad
    tonefloats avatar
    Moderator
    Japp så här blir det, första gången är första gången

    Han är skitglad och verkar kunna lira också.


    https://youtu.be/qa4wo2Yv1DQ

  4. #784
    kroffe
    kroffe är inte uppkopplad
    kroffes avatar
    Vintage
    Mad bending-skills där på slutet!

  5. #785
    tonefloat
    tonefloat är inte uppkopplad
    tonefloats avatar
    Moderator
    Citat Ursprungligen postat av kroffe Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Mad bending-skills där på slutet!
    Han är riktigt vass! och uppriktigt lycklig, kul att se!

  6. #786
    Framerate
    Framerate är inte uppkopplad
    Framerates avatar
    Veteran
    Det ser nästan konstigt ut med en ny Minimoog, den ser för perfekt ut.

  7. #787
    valsolo
    valsolo är inte uppkopplad
    valsolos avatar
    Syntpoppare
    För en som inte fallit för Moog överlag. Om vi håller oss till det rent ljudmässiga. Finns det ngt som gör denna ljudmässigt bättre än Voyager?

  8. #788
    kroffe
    kroffe är inte uppkopplad
    kroffes avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av valsolo Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    För en som inte fallit för Moog överlag. Om vi håller oss till det rent ljudmässiga. Finns det ngt som gör denna ljudmässigt bättre än Voyager?
    Ja, Voyager har har inte lika ballsy oscillatorer och filtret är delat i två som av nån anledning inte låter klassiskt Minimoog VCF längre.

    Plus att den har en annan keyboard än Minimoogens pratt-reed. Men det har ju å andra sidan nya Minimoogen också...

  9. #789
    valsolo
    valsolo är inte uppkopplad
    valsolos avatar
    Syntpoppare
    Citat Ursprungligen postat av kroffe Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Ja, Voyager har har inte lika ballsy oscillatorer och filtret är delat i två som av nån anledning inte låter klassiskt Minimoog VCF längre.

    Plus att den har en annan keyboard än Minimoogens pratt-reed. Men det har ju å andra sidan nya Minimoogen också...
    Ok. Så oscillatorerna på re-issue är typ "fränare" / "starkare" / "vassare" än på Voyager?

  10. #790
    luegoods
    luegoods är inte uppkopplad
    luegoodss avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    Citat Ursprungligen postat av valsolo Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    För en som inte fallit för Moog överlag. Om vi håller oss till det rent ljudmässiga. Finns det ngt som gör denna ljudmässigt bättre än Voyager?
    Bättre och bättre. Det är väl en fråga om smak. Tycker voyager låter mer klinisk, mjukare och stabilare. Det jag själv gillar med minimoog är dess lite råare sound, mer driftande oscillatorer som går in och ut i fas b.la

  11. #791
    luegoods
    luegoods är inte uppkopplad
    luegoodss avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    Någon som vet något mer ang leverans?

  12. #792
    slirak
    slirak är uppkopplad nu

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av luegoods Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Bättre och bättre. Det är väl en fråga om smak. Tycker voyager låter mer klinisk, mjukare och stabilare. Det jag själv gillar med minimoog är dess lite råare sound, mer driftande oscillatorer som går in och ut i fas b.la
    Ja, de har sina respektive för- och nackdelar. Voyager är mycket flexiblare och har dubbla filter med ställbart antal poler, som verkligen kan få liv i ljuden. Minimoogen är råare och fetare. Man måste givetvis ha båda.

  13. #793
    tonefloat
    tonefloat är inte uppkopplad
    tonefloats avatar
    Moderator

  14. #794
    tonefloat
    tonefloat är inte uppkopplad
    tonefloats avatar
    Moderator
    Citat Ursprungligen postat av luegoods Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Någon som vet något mer ang leverans?
    Det verkade inte ha kommit några i september, en del webbutiker pratar om januari och Thomann säger ingenting alls. Alltid optimistiska Music Store vidhåller 16 oktober...

  15. #795
    drifter7508
    drifter7508 är inte uppkopplad
    drifter7508s avatar
    Veteran
    Fint. Några till månader att skramla till denna overpricade.... mono synth. "Träd är dyrt".
    =)

    Känns lite sjukt att jag sålde min topprenoverade Mini för några år sedan.
    Men den gick fan inte att spela på. Dom där tangentborden suger! Ett nytt med optiska sensorer skulle kostat mig över 5000:- då... därav sålde jag den. =P

  16. #796
    Oortone
    Oortone är inte uppkopplad
    Oortones avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av tonefloat Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Även Sound on Sound har ett test, nere på millimeternivå.
    Extremt utförligt skulle jag vilja påstå.
    Jag har papperstidningen så jag antar att det är bakom betalvägg.

  17. #797
    tonefloat
    tonefloat är inte uppkopplad
    tonefloats avatar
    Moderator
    Citat Ursprungligen postat av Oortone Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Även Sound on Sound har ett test, nere på millimeternivå.
    Extremt utförligt skulle jag vilja påstå.
    Jag har papperstidningen så jag antar att det är bakom betalvägg.
    Var de glada?

  18. #798
    slirak
    slirak är uppkopplad nu

    Veteran
    De var jätteglada:

    Summary
    It’s a Minimoog... a Minimoog with extras. Don’t be a numpty and claim that you tried one and it sounds nothing like the real thing. You might think you’ll sound knowledgeable, but you won’t, and you’ll be wrong. It’s a Minimoog with extras. What’s not to love?"

  19. #799
    tonefloat
    tonefloat är inte uppkopplad
    tonefloats avatar
    Moderator
    Citat Ursprungligen postat av drifter7508 Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Fint. Några till månader att skramla till denna overpricade.... mono synth. "Träd är dyrt".
    =)
    Jag säljer av i princip allt jag har, utom elbasarna, till och med mjukisar jag glömt bort har fått gå. Otroligt vad man samlar på sig! Nu är jag i hamn och tänker nog se vad som händer när de första dyker upp, kanske det blir rush, kanske någon förköpt sig.

  20. #800
    Oortone
    Oortone är inte uppkopplad
    Oortones avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av tonefloat Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Var de glada?
    Japp, mycket.
    Testaren blev lite lurad av att rattpositionerna i några fall inte blev identiska på grund av avvikelser i standardpotvärden från 70-talet och lite sådant. Även en skillnad på ren square upptäcktes. Den berodde på att testarens original-Mini var en senare variant med något annorlunda kretskortsbanor än den Minimoog som den nya är modellerad efter. Moog blev tillfrågade om detta. Seriös musikteknologijournalistik utan tvekan.

  21. #801
    tonefloat
    tonefloat är inte uppkopplad
    tonefloats avatar
    Moderator
    Citat Ursprungligen postat av Oortone Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Japp, mycket.
    Testaren blev lite lurad av att rattpositionerna i några fall inte blev identiska på grund av avvikelser i standardpotvärden från 70-talet och lite sådant. Även en skillnad på ren square upptäcktes. Den berodde på att testarens original-Mini var en senare variant med något annorlunda kretskortsbanor än den Minimoog som den nya är modellerad efter. Moog blev tillfrågade om detta. Seriös musikteknologijournalistik utan tvekan.
    Kul! Det känns onekligen som en väldigt seriös reissue.

  22. #802
    Oortone
    Oortone är inte uppkopplad
    Oortones avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av tonefloat Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Kul! Det känns onekligen som en väldigt seriös reissue.
    Ja, var jag beredd att lägga pengarna tror jag att jag hade satsat på en ny faktiskt. Men 40-papp är inte aktuellt för mig i nuläget. Undrar vad priset på Voyager kommer att bli nu?

  23. #803
    slirak
    slirak är uppkopplad nu

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Oortone Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Ja, var jag beredd att lägga pengarna tror jag att jag hade satsat på en ny faktiskt. Men 40-papp är inte aktuellt för mig i nuläget. Undrar vad priset på Voyager kommer att bli nu?
    Jag skulle ju inte klaga om Voyagern gick ner i pris. Men de är inte samma synt och Voyagern kan ju faktiskt mycket mer än Model D.

  24. #804
    Oortone
    Oortone är inte uppkopplad
    Oortones avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av slirak Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag skulle ju inte klaga om Voyagern gick ner i pris. Men de är inte samma synt och Voyagern kan ju faktiskt mycket mer än Model D.
    Nej, det är ju en Minimoog-inspirerad synt men såvitt jag minns låter den bra också. Skulle nog helst ha den utan touchpad i så fall, Old School eller vad den heter.

  25. #805
    slirak
    slirak är uppkopplad nu

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Oortone Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Nej, det är ju en Minimoog-inspirerad synt men såvitt jag minns låter den bra också. Skulle nog helst ha den utan touchpad i så fall, Old School eller vad den heter.
    Voyagern låter grymt, men inte likadant som Model D. Jag trodde jag skulle sälja min Voyager när jag köpte en Model D, men jag kunde inte förmå mig. Två uppenbart besläktade syntar (Moog klassar ju faktiskt båda som Minimoogar), men med olika för- och nackdelar.

    Med OS missar man f.ö. en massa saker. Visserligen är menysystemet ganska trist implementerat, men man kan göra en massa kul med det. Skruva på modmatrisen, mappa pottar på spännande sätt och kanske allra viktigast, ändra antalet poler på de bägge filtren. Att köra två poler på det ena och fyra på det andra är t.ex. grymt i stereo. (Och touchpaden är faktiskt ganska användbar.)

  26. #806
    Fungitec
    Fungitec är uppkopplad nu
    Fungitecs avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    Någon i Sverige som fått sin ännu?

  27. #807
    ulf.soderlund
    ulf.soderlund är inte uppkopplad
    ulf.soderlunds avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av Fungitec Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Någon i Sverige som fått sin ännu?
    Finns nu att testa: https://www.facebook.com/dlxmusicsto...5606619473748/

  28. #808
    tonefloat
    tonefloat är inte uppkopplad
    tonefloats avatar
    Moderator
    Citat Ursprungligen postat av ulf.soderlund Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Oj! Synd att de bara beställt en!

  29. #809
    mgronroos
    mgronroos är inte uppkopplad
    mgronrooss avatar
    Veteran
    Boysen på 4Sound på Folkungagatan lade också upp en unboxing teaser på FB igår, så den finns där med.

  30. #810
    kroffe
    kroffe är inte uppkopplad
    kroffes avatar
    Vintage
    Åh, det skulle vart fint att ha ett ex med på Moog-träffen imorrn.

  31. #811
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Testade den i dag.. inte så mkt att snacka om faktiskt.. det är en Model D ny fräsch... GAH!!! Sen kan ju talibanerna bråka om att gammalt är bäst men jag ser ingen anledning till varför man skulle köpa en gammal i stället för denna. Så jävla gedigen.. ny..ny..ny love it!

    Tyckte dock LFO:n inte gick lika långt upp i audio som i demon från Moogfest, men det kanske går att kalibrera?

  32. #812
    drifter7508
    drifter7508 är inte uppkopplad
    drifter7508s avatar
    Veteran
    Blir ett köp!

  33. #813
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Det gör du rätt... alltså... nykänslan Rolls Royce...känns så bättre än någon mini jag någonsin skruvat på och det är allt från refurbish till skogsmullerutten.... det är perverst nice... och alla rattar knappar nytt får Voyagern att kännas lite billig och plastig


    Var lite skumt när aftertouch och pressure var på filter och amp...tog nån sekund innan hjärnan hajjade Ah just det.. men det var kul. Köra Robots med Pressure på filtret och lite LFO funkar najs....

  34. #814
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Citat Ursprungligen postat av Ƶl8R Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Testade den i dag.. inte så mkt att snacka om faktiskt.. det är en Model D ny fräsch... GAH!!! Sen kan ju talibanerna bråka om att gammalt är bäst men jag ser ingen anledning till varför man skulle köpa en gammal i stället för denna. Så jävla gedigen.. ny..ny..ny love it!

    Tyckte dock LFO:n inte gick lika långt upp i audio som i demon från Moogfest, men det kanske går att kalibrera?
    *kollar på klockan*

    Var det du som dragit på i högtalarna? Jag tog lurar och sänkte tills jag insåg att det var butiksljudet jag hörde och att jag spelade för hela källaren.

    Snygg, väldigt ljus i träet, lite skum klaviaturkänsla med aftertouch och att pitchhjulet "fastnar" halvvägs kändes konstigt. Jag är så van vid att centerpositionen knappt känns. Då har reissuen ändå kullriga hjul och inte släta. I övrigt grymt gedigen, rattarna känns som de ska, lagom motstånd i klaviaturen. Men jag orkade inte be om en patchkabel för att testa "minimoogtricket". Eller fanns det "inbyggt" på nå't vis?

    Hursomhelst, det lät och kändes minimoog. Tur man slipper hosta upp pengarna.

  35. #815
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Citat Ursprungligen postat av machinepop Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    *kollar på klockan*
    Nej jag var där vid tolvsnåret typ... synd att jag inte visste du var på byn då hade vi kunnat ta en fika och snackat Moog

    Var det du som dragit på i högtalarna? Jag tog lurar och sänkte tills jag insåg att det var butiksljudet jag hörde och att jag spelade för hela källaren.
    Källaren.....ah du var på estrad.. jag var på DLX. Men volymen var rätt hög och när jag drog ur aftertouch och pressure så blev det ju såklart ashögt Å andra sidan så fick jag tävla lite med en jävla strängbendare så det var bra med lite tryck

    Snygg, väldigt ljus i träet, lite skum klaviaturkänsla med aftertouch och att pitchhjulet "fastnar" halvvägs kändes konstigt. Jag är så van vid att centerpositionen knappt känns. Då har reissuen ändå kullriga hjul och inte släta. I övrigt grymt gedigen, rattarna känns som de ska, lagom motstånd i klaviaturen. Men jag orkade inte be om en patchkabel för att testa "minimoogtricket". Eller fanns det "inbyggt" på nå't vis?
    Ja pitchhjulet var klart mer motstånd i än de gamla slapptaskar man böjt tidigare. Just det glömde jag prova också.. men har för mig att est in är internpatchad så har du ingen sladd i så overdrivar den. Få prova på måndag igen

    Hursomhelst, det lät och kändes minimoog. Tur man slipper hosta upp pengarna.
    Äh sälj din gamla till nån gammal träbock för 50k och tjacka en sån här i stället.... skulle gjort det direkt om jag ägt en gammal stubbe. Och lägga mer pengar på en vintage när denna finns är ju vansinne.

  36. #816
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Ah, ja... jag var på Folkis i deras j-la bastu. Testade även OB-6, tyvärr. Men fel tråd för det.

    Overdriven... testa gärna, jag ville ju få lampan att lysa, men det gjorde den inte. Eller så gjorde jag fel. Hemma är den prepatchad för det.

    Jag lär behålla min. Mer karaktär och jag får inte 50 för det slitna virket. Jag gillar gamla giggade grejer. De har mer karaktär (pratar inte om ljudet nu) och patina.

    (Kanske blir det nog med Moogprat imorgon...)

  37. #817
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Jag gillar bara patina som skapats av mitt egna klanteri och ollande

    Lampan kanske bara är kopplad till externa signalen då internkopplingen ju då blir normal liksom vi får se.

    Får se om det blir tid... vore ju trevligt

  38. #818
    Jimpan
    Jimpan är inte uppkopplad

    Senior
    Ext-in tricket är färdigpatchat och så högt tyckte jag inte att det var, Machinepop

  39. #819
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Var det du med flickvännen som petade på Pro-2?

    Alla 99or borde ha pin på kragen.

  40. #820
    Jimpan
    Jimpan är inte uppkopplad

    Senior
    Nix jag står oftast bakom disken och hade dagen till ära på mig MOOG-tröja. Jobbar på 4sound Söder

  41. #821
    deleted user
    Jag pendlar mellan att tycka att det är vansinne och att det är det enda rimliga. Att köpa en alltså.

  42. #822
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Citat Ursprungligen postat av Skilling Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag pendlar mellan att tycka att det är vansinne och att det är det enda rimliga. Att köpa en alltså.
    Varför är det vansinne?

  43. #823
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Citat Ursprungligen postat av Jimpan Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Nix jag står oftast bakom disken och hade dagen till ära på mig MOOG-tröja. Jobbar på 4sound Söder
    Då lovar jag att heja nästa gång!

  44. #824
    deleted user
    Citat Ursprungligen postat av Ƶl8R Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Varför är det vansinne?
    Ja för mig personligen alltså. Mycket pengar för en subtraktiv monofon. Skulle antagligen mest använda den till bas. Ska jag köpa en synt för de pengarna kanske jag borde satsa på Easel, mycket mer spännande och inspirerande.

    Å andra sidan behöver inte allt vara spännande och bas är gött.

    Nä, men Minimoog är Minimoog. One monofonjäkel to rule them all.

    Tål att funderas på.

  45. #825
    valsolo
    valsolo är inte uppkopplad
    valsolos avatar
    Syntpoppare
    Citat Ursprungligen postat av Skilling Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Ja för mig personligen alltså. Mycket pengar för en subtraktiv monofon. Skulle antagligen mest använda den till bas
    Instämmer helt. Men som Skilling säger. Det är en minimoog, en riktig sådan.. O det har dragningskraft tom på mig

  46. #826
    tonefloat
    tonefloat är inte uppkopplad
    tonefloats avatar
    Moderator
    Jag testade DLX moogen idag vid 13 tiden.

    Jag är inte jättevan vid minimoogen, var säkert 2 år sedan jag testade en, i morgon ska jag dock jämföra med en gammal! Keyboardet känns som sagt helt annorlunda av förklarliga skäl. Knappar och rattar har de fått till bra och den låter som en minimoog. Dock finns det något distinktare med ljudet som säkert kan förklaras av att detta är en välkalibrerad uppvärmd osvajig mini med modern keybed. Har nog mest prövat minisar tidigare som haft lite hyss för sig. Dock skulle jag nog inte kunna skilja en gammal mot en reissue i en a/b test.

    Jag är pepp!

    Bifogad fil 70701Bifogad fil 70702
    Bifogad fil 70703Bifogad fil 70704
    Bifogad fil 70705Bifogad fil 70706

  47. #827
    Varkyar
    Varkyar är uppkopplad nu
    Varkyars avatar
    Veteran
    MUG har MOOG!

    https://vend.se/366807-moog-minimoog-model-d-nu-i-lager


    (Det här lägger jag mest in för att det lät roligt. )

  48. #828
    theVOID
    theVOID är inte uppkopplad
    theVOIDs avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av Skilling Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Ja för mig personligen alltså. Mycket pengar för en subtraktiv monofon. Skulle antagligen mest använda den till bas. Ska jag köpa en synt för de pengarna kanske jag borde satsa på Easel, mycket mer spännande och inspirerande.

    Å andra sidan behöver inte allt vara spännande och bas är gött.

    Nä, men Minimoog är Minimoog. One monofonjäkel to rule them all.

    Tål att funderas på.
    Kom hem till mig någon gång så skall jag visa vad de fixar avseende FM och brusmodulation etc.
    Man kan göra väldigt speciella saker, men man får vrida och "modulera" manuellt med rattarna.
    Lång ifrån en modular förstås. Men tre oscillatorer och osc FM och filter FM samtidigt + modmix mellan noise och osc3.

  49. #829
    deleted user
    Citat Ursprungligen postat av theVOID Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Kom hem till mig någon gång så skall jag visa vad de fixar avseende FM och brusmodulation etc.
    Man kan göra väldigt speciella saker, men man får vrida och "modulera" manuellt med rattarna.
    Lång ifrån en modular förstås. Men tre oscillatorer och osc FM och filter FM samtidigt + modmix mellan noise och osc3.
    Alltså jag vet ju vad den kan och så, men den kan inte jämföra sig med en västkustsynt när det gäller de bitarna. Den är inte gjord för det. Jag menar såklart inte att Minimoog är tråkig, det vore fel uttryckt, men den är ju vad den är.

    På det den är är den ju bäst liksom. Jag tycker den är värd sina pengar utan tvekan, men frågan är om det är där jag borde placera mina.

    Gör jag det kommer jag med all säkerhet att bli nöjd och jag hyser inget tvivel om att jag skulle älska den. Jag har ju haft en Mini, även om det var länge sen och jag ligger väl på en annan nivå nu när det gäller att krana.

    Jag kommer dock gärna hem till dig och kranar Minimoog någon gång.

  50. #830
    kroffe
    kroffe är inte uppkopplad
    kroffes avatar
    Vintage
    Jam har fått in en idag också såg jag...

  51. #831
    luegoods
    luegoods är inte uppkopplad
    luegoodss avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    Citat Ursprungligen postat av kroffe Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jam har fått in en idag också såg jag...
    Demo ex eller till salu?

  52. #832
    kroffe
    kroffe är inte uppkopplad
    kroffes avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av luegoods Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Demo ex eller till salu?
    Gå dit och fråga, såg bara bild i sociala media.

  53. #833
    claesbjo
    claesbjo är inte uppkopplad

    Senior
    Provade, beställde. Fy fan vad najs

  54. #834
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Citat Ursprungligen postat av machinepop Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Overdriven... testa gärna, jag ville ju få lampan att lysa, men det gjorde den inte. Eller så gjorde jag fel. Hemma är den prepatchad för det.
    Testat och den lyser

  55. #835
    Lackan
    Lackan är inte uppkopplad
    Lackans avatar
    Vintage
    MUG i Göteborg annonserar att de nu har i lager för 37.495:-

  56. #836
    drifter7508
    drifter7508 är inte uppkopplad
    drifter7508s avatar
    Veteran
    Dom har också bara "1" i lager. Antar att det är demoexet precis som övriga återförsäljare har.

  57. #837
    Lackan
    Lackan är inte uppkopplad
    Lackans avatar
    Vintage
    Haha underbart. Men den kanske står ute på lagret..?

  58. #838
    tonefloat
    tonefloat är inte uppkopplad
    tonefloats avatar
    Moderator
    Citat Ursprungligen postat av drifter7508 Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Dom har också bara "1" i lager. Antar att det är demoexet precis som övriga återförsäljare har.
    Första leveransen enligt Fitzpatrick var bara en "handfull", nästa större leverans om en månad.

  59. #839
    Framerate
    Framerate är inte uppkopplad
    Framerates avatar
    Veteran
    Hur många ska tillverkas, är det någon gräns på det eller får efterfrågan styra (eller tillgången på komponenter)?

  60. #840
    luegoods
    luegoods är inte uppkopplad
    luegoodss avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    Hämtade upp ett av två ex idag på jam. Har fingrat lite ett tag och den är grym! Pitch hjulet är dock lite segt/trögt. Mjukar säkert upp sig med tiden antar jag

Liknande ämnen

  1. Moog börjar med modulärt igen
    Av Wiktorion i forum Nyheter
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2012-03-10, 03:36
  2. Moog börjar med modular igen?
    Av SnareTheMind i forum Syntar, samplers & sånt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-10-23, 15:14
  3. Moog model 15 för endast 6.843€
    Av geeklund i forum Syntar, samplers & sånt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-08-13, 21:57

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •