Sidan 6 av 9 FörstaFörsta ... 2 3 4 5 6 7 8 9 SistaSista
Resultat 301 till 360 av 529

Ämne: Moog Mother32 eurorack

  1. #301
    Amonhoteph
    Amonhoteph är inte uppkopplad
    Amonhotephs avatar
    Moderator
    jag önskar jag kunde ha ett hus mitt ingenstans där jag kunde sitta ute och spela mina maskiner tillsammans med trädens höstsus ....

  2. #302
    Keiowas
    Keiowas är inte uppkopplad
    Keiowass avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av jgb Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Hippiekillen på sängen borde skämmas, klart fall av "allt låter bra med delay och filter". Han som satt i öknen däremot gjorde trevliga saker!
    Du menar dub? Och så som 86% av alla som spelar elektronisk musik gör?
    Eller omvänt som random rockershen gör.. Vräker på med sin löjliga distortionspedal.

  3. #303
    deadbeats avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av jgb Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Hippiekillen på sängen borde skämmas, klart fall av "allt låter bra med delay och filter".
    Precis, det där är ju galet. Delay och reverb ska det ju vara!

  4. #304
    COSMIC60
    COSMIC60 är inte uppkopplad
    COSMIC60s avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av Keiowas Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Då hojtar du till mig så kan jag vara intresserad av monotribes..
    Såklart! Dom kommer med separata CV-interfejs och ms-20-skinn.

  5. #305
    Keiowas
    Keiowas är inte uppkopplad
    Keiowass avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av COSMIC60 Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Såklart! Dom kommer med separata CV-interfejs och ms-20-skinn.
    Fläsk!

  6. #306
    Odd Bobs avatar
    Veteran
    Enna maskin kommer ju finnas i horder. Jag inväntar nog första 2:a handsvågen. Den lär bli massiv trots det handlar om en moog.

  7. #307
    Framerate
    Framerate är uppkopplad nu
    Framerates avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Odd Bob Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Enna maskin kommer ju finnas i horder. Jag inväntar nog första 2:a handsvågen. Den lär bli massiv trots det handlar om en moog.
    Vilket får mig, som modularamatör, att fråga er, som är experter; kan man enkelt patcha så tokigt att man förstör den på något sätt, vilket ju för mig, som modularamatör, vore svårt att genomskåda i första taget om jag köper en trasig begagnad?

    (Knaster sprak boing fjutt - oj, är det alltså så här en modular ska låta? )

  8. #308
    Amonhoteph
    Amonhoteph är inte uppkopplad
    Amonhotephs avatar
    Moderator
    Citat Ursprungligen postat av Framerate Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Vilket får mig, som modularamatör, att fråga er, som är experter; kan man enkelt patcha så tokigt att man förstör den på något sätt, vilket ju för mig, som modularamatör, vore svårt att genomskåda i första taget om jag köper en trasig begagnad?

    (Knaster sprak boing fjutt - oj, är det alltså så här en modular ska låta? )
    I en utav instruktionsvideorna påpekar de noga att man inte skall grena in två CV i en ingång. Till det behöver man dock en grenad kabel. Normalt sett brukarman ju påpeka att utgångar inte skall pluggas in i utgångar. Hur mycket "dämpning" och säkerhetssystem som finns bakom huven på 32:an kan jag inte uttala mig om.

  9. #309
    Göran
    Göran är inte uppkopplad
    Görans avatar
    Moderator
    Citat Ursprungligen postat av Amonhoteph Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    jag önskar jag kunde ha ett hus mitt ingenstans där jag kunde sitta ute och spela mina maskiner tillsammans med trädens höstsus ....
    Du är välkommen ut hit.

  10. #310
    Amonhoteph
    Amonhoteph är inte uppkopplad
    Amonhotephs avatar
    Moderator
    Citat Ursprungligen postat av Interzone Inc Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Du är välkommen ut hit.
    Lova inte för mycket, rätt vad det är är jag där med flyttlasset

  11. #311
    Göran
    Göran är inte uppkopplad
    Görans avatar
    Moderator
    Haha!

  12. #312
    sodersten
    sodersten är uppkopplad nu
    soderstens avatar
    Senior
    hur funkar det egentligen, skulle man kunna styra tex 3 av dessa enheter så att man kan spela dem som en polyfon synt med 3 röster?

    mvh

    ingen koll

  13. #313
    Amonhoteph
    Amonhoteph är inte uppkopplad
    Amonhotephs avatar
    Moderator
    Citat Ursprungligen postat av sodersten Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    hur funkar det egentligen, skulle man kunna styra tex 3 av dessa enheter så att man kan spela dem som en polyfon synt med 3 röster?

    mvh

    ingen koll
    Med en modul innan som tolkar midisignalen och delar upp den så borde det ju gå.

    Eller så kan man ju alltid programmera de separata seq:arna så att de spelar "ackord". Men det blir en del pill i programmeringen.

  14. #314
    Göran
    Göran är inte uppkopplad
    Görans avatar
    Moderator
    Citat Ursprungligen postat av sodersten Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    hur funkar det egentligen, skulle man kunna styra tex 3 av dessa enheter så att man kan spela dem som en polyfon synt med 3 röster?
    Jepp, det gå utmärkt!
    Till exempel mha Mutable Yarns. Midi in och up till fyra CV/Gate ut.
    Hittar du en gammal Roland MPU-101 funkar även den finfint!
    Är du MIDI-allergiker rekommenderar jag Roland 184 Keyboard.

  15. #315
    Steelberry
    Steelberry är uppkopplad nu
    Steelberrys avatar
    Veteran
    Synd att det inte finns poly chain som på Dark Energy....

  16. #316
    Amonhoteph
    Amonhoteph är inte uppkopplad
    Amonhotephs avatar
    Moderator
    Citat Ursprungligen postat av SteelberryWorker Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Synd att det inte finns poly chain som på Dark Energy....
    Sannerligen!

  17. #317
    rydan
    rydan är inte uppkopplad
    rydans avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Framerate Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Vilket får mig, som modularamatör, att fråga er, som är experter; kan man enkelt patcha så tokigt att man förstör den på något sätt?
    Vet ju inte säkert, men skulle inte tro det, i alla fall inte sålänge du bara patchar inom synthen s a s. (Patchar du in 230V på en patchpunkt lär du ju ha sönder något). Och, nej, man ska inte koppla utgång-utgång, men jag har nog hittills inte stött på någon rimligt serietillverkad synth som faktiskt gått sönder av det. Ska man släppa grejor till massorna ligger det nog i tillverakrens eget intresse att den är rimligt "idiotsäker", annars blir det mycket retur-strul...

    (Kan ju jämföra med Moogerfoogers, som enligt spec vill ha 0-5V CV. Kollade med supporten om man faktiskt kunde ha sönder något om man patchade in signal från modular som råkade vara negativ, eller kanske större än 5V. Deras svar var nått i stil med "tja, allt under 0V kommer ju inte ha någon funktion, samma med allt över 5V, men du måste nog upp i +/-20V eller mer för att faktiskt riskera att ha sönder något, så alla normala modularformat ska vara lugnt". M a o, grejorna byggs med marginaler...)

  18. #318
    Framerate
    Framerate är uppkopplad nu
    Framerates avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av rydan Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Vet ju inte säkert, men skulle inte tro det, i alla fall inte sålänge du bara patchar inom synthen s a s. (Patchar du in 230V på en patchpunkt lär du ju ha sönder något). Och, nej, man ska inte koppla utgång-utgång, men jag har nog hittills inte stött på någon rimligt serietillverkad synth som faktiskt gått sönder av det. Ska man släppa grejor till massorna ligger det nog i tillverakrens eget intresse att den är rimligt "idiotsäker", annars blir det mycket retur-strul...

    (Kan ju jämföra med Moogerfoogers, som enligt spec vill ha 0-5V CV. Kollade med supporten om man faktiskt kunde ha sönder något om man patchade in signal från modular som råkade vara negativ, eller kanske större än 5V. Deras svar var nått i stil med "tja, allt under 0V kommer ju inte ha någon funktion, samma med allt över 5V, men du måste nog upp i +/-20V eller mer för att faktiskt riskera att ha sönder något, så alla normala modularformat ska vara lugnt". M a o, grejorna byggs med marginaler...)
    Låter rimligt. Jag känner mig lugn nu.

  19. #319
    perault
    perault är uppkopplad nu
    peraults avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av SteelberryWorker Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Synd att det inte finns poly chain som på Dark Energy....
    Borde väl kunna komma i en uppgradering av firmware?

  20. #320
    jgb
    jgb är inte uppkopplad
    jgbs avatar
    Fjomp
    Hade inte Little Phatty poly chain? Om den hade det så borde det inte vara det svåraste att fixa till mamma 32.

  21. #321
    Keiowas
    Keiowas är inte uppkopplad
    Keiowass avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av jgb Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Hade inte Little Phatty poly chain? Om den hade det så borde det inte vara det svåraste att fixa till mamma 32.
    Jupp

  22. #322
    Amonhoteph
    Amonhoteph är inte uppkopplad
    Amonhotephs avatar
    Moderator
    Den har ju bara ett midi-in-jack. Det blir svårt rent fysiskt att kedja dem om man inte skall in och rota i burkarna.

  23. #323
    perault
    perault är uppkopplad nu
    peraults avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Amonhoteph Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Den har ju bara ett midi-in-jack. Det blir svårt rent fysiskt att kedja dem om man inte skall in och rota i burkarna.
    Bra där. Dark Energy löste det väl med en liten sladd som man fick öppna och sätta dit har jag för mig. Har Moog inte planerat för det blir det ju klurigt.

  24. #324
    Framerate
    Framerate är uppkopplad nu
    Framerates avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Amonhoteph Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Den har ju bara ett midi-in-jack. Det blir svårt rent fysiskt att kedja dem om man inte skall in och rota i burkarna.
    En uppgradering av firmware fixar ju lätt fler MIDI-jack, var inte så negativ.

  25. #325
    jgb
    jgb är inte uppkopplad
    jgbs avatar
    Fjomp
    Citat Ursprungligen postat av Amonhoteph Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Den har ju bara ett midi-in-jack. Det blir svårt rent fysiskt att kedja dem om man inte skall in och rota i burkarna.
    Poäng. Tänkte inte på det.

  26. #326
    perault
    perault är uppkopplad nu
    peraults avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Framerate Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    En uppgradering av firmware fixar ju lätt fler MIDI-jack, var inte så negativ.
    Jaja. Skulle ju ifs rent teoretiskt kunna gå att ordna genom att sno ett ett av patchpanelens jack och använda för en MIDI-ström.

  27. #327
    Amonhoteph
    Amonhoteph är inte uppkopplad
    Amonhotephs avatar
    Moderator
    Funderar på om man skulle låta brorsan som ju faktiskt bor i staterna gå och köpa en enhet där ... om det skulle bli lönsamt billigare kanske. Man får tänka på att jag kan dra momsen här hemma. Samtidigt går man miste om smidig garantihantering ...

  28. #328
    COSMIC60
    COSMIC60 är inte uppkopplad
    COSMIC60s avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av Amonhoteph Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Funderar på om man skulle låta brorsan som ju faktiskt bor i staterna gå och köpa en enhet där ... om det skulle bli lönsamt billigare kanske. Man får tänka på att jag kan dra momsen här hemma. Samtidigt går man miste om smidig garantihantering ...
    599 dollares på Sweatwater. Blir kanske 4800-5000. Bra pris. Hur får du hem den? Själv har jag köpt en från ordermusic med upphämtning i lokal musikaffär. 6395kr. Hoppas på att den är här till jul

  29. #329
    Amonhoteph
    Amonhoteph är inte uppkopplad
    Amonhotephs avatar
    Moderator
    Ja nej det är ju det. Antingen får jag ta med den när jag flyger över - om jag gör det. Eller får jag tvinga brodern att ta med dem, men de kommer inte hem förrän till sommaren. Nåja. Det blir ca 5200 från Tyskland utan moms. Smidigare antagligen.

  30. #330
    saaristo
    saaristo är inte uppkopplad

    Veteran
    är lite sugen på att växla upp från min mutable anushri mot en mother. men då tappar jag en sub osc iofs...men får så mycket annat. hmm.
    och jag åker till Miami i november så jag kan plocka upp den och ta med själv.

  31. #331
    saaristo
    saaristo är inte uppkopplad

    Veteran
    Shit, dödade jag tråden? Ber om ursäkt.

  32. #332
    Keiowas
    Keiowas är inte uppkopplad
    Keiowass avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av saaristo Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Shit, dödade jag tråden? Ber om ursäkt.

  33. #333
    MK Ultra
    MK Ultra är inte uppkopplad
    MK Ultras avatar
    Veteran
    Inte ett inlägg på en vecka

    Ju mer jag tittar på demos desto mer vill jag ha den - samtidigt som jag oroar mig att jag kommer störa mig enormt på att ha en din-kabel där jag vill ha vänstra våfflan

  34. #334
    Keiowas
    Keiowas är inte uppkopplad
    Keiowass avatar
    Veteran
    Gasen har helt avstannat. Köper en werkstatt istället.

  35. #335
    Amonhoteph
    Amonhoteph är inte uppkopplad
    Amonhotephs avatar
    Moderator
    Citat Ursprungligen postat av MK Ultra Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Inte ett inlägg på en vecka

    Ju mer jag tittar på demos desto mer vill jag ha den - samtidigt som jag oroar mig att jag kommer störa mig enormt på att ha en din-kabel där jag vill ha vänstra våfflan
    Jag har inträtt i den halvårslånga dvala som numera verkar vara regel mellan påannonsering och egentligt släpp.

  36. #336
    jgb
    jgb är inte uppkopplad
    jgbs avatar
    Fjomp
    Gasen bara bygger! Givetvis finns det saker jag önskar att de hade gjort annorlunda (hallå, bara 32 steg i ett pattern?!? hur skall den då kunna spela basgångarna till dub? ah, midistyrning...).

    MK Ultra: Det finns iofs midikabel med vinklade kontakter.

  37. #337
    MK Ultra
    MK Ultra är inte uppkopplad
    MK Ultras avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av jgb Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Gasen bara bygger! Givetvis finns det saker jag önskar att de hade gjort annorlunda (hallå, bara 32 steg i ett pattern?!? hur skall den då kunna spela basgångarna till dub? ah, midistyrning...).

    MK Ultra: Det finns iofs midikabel med vinklade kontakter.
    Hmm..tänkte inte på det. Får sondera kabelhärvorna

  38. #338
    Amonhoteph
    Amonhoteph är inte uppkopplad
    Amonhotephs avatar
    Moderator
    I och med att sekvensaren har en egen liten keyboard är den perfekt att med när man är ute och reser ... har jag insett

  39. #339
    Keiowas
    Keiowas är inte uppkopplad
    Keiowass avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Amonhoteph Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    I och med att sekvensaren har en egen liten keyboard är den perfekt att med när man är ute och reser ... har jag insett
    Köp en analog four istället.. betydligt mycket bättre on the road..

  40. #340
    Amonhoteph
    Amonhoteph är inte uppkopplad
    Amonhotephs avatar
    Moderator
    Citat Ursprungligen postat av Keiowas Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Köp en analog four istället.. betydligt mycket bättre on the road..
    Helt avgas på dem faktiskt, sorry

  41. #341
    Amonhoteph
    Amonhoteph är inte uppkopplad
    Amonhotephs avatar
    Moderator

  42. #342
    vurt
    vurt är inte uppkopplad
    vurts avatar
    Veteran
    Ugh. Snacka om att jag fick GAS nu. Fullkomligt älskar den där demon från MOS-lab, vet inte hur många ggr jag lyssnat på den. Rätt rough demo men ändå <3

  43. #343
    Max S
    Max S är inte uppkopplad
    Max Ss avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av saaristo Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    är lite sugen på att växla upp från min mutable anushri mot en mother. men då tappar jag en sub osc iofs...men får så mycket annat. hmm.
    och jag åker till Miami i november så jag kan plocka upp den och ta med själv.

    Har en exakt lika dan tanke.. Har en Anushri , som kanske får gå till förmån för Mother-32... MEN , använder Anushrin som både midi--> CV och midiklocka till CV sync och det funkar den förjävla bra till..
    Synten i den är ju inte så dom den heller , elle filtret för den delen.

    Lite kluven.. nåväl..angenäma funderingar hursomhelst.

  44. #344
    Framerate
    Framerate är uppkopplad nu
    Framerates avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av vurt Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Ugh. Snacka om att jag fick GAS nu. Fullkomligt älskar den där demon från MOS-lab, vet inte hur många ggr jag lyssnat på den. Rätt rough demo men ändå <3
    Kan bara hålla med. Vacker på ett så underbart oöverarbetat och melankoliskt sätt.

    https://www.youtube.com/watch?v=Q0JbLiu6yDM

  45. #345
    deleted user
    Alltså den där Mos-Lab-videon (alltså med morsan) ... första minuten drygt är ju fin, sen är det ju en uppvisning i falska toner, vid 2.35 vill man ju ta livet av den som uppfann ljud överhuvudtaget. Syntdemos alltså, får mig oftast att tappa tron på människan....

  46. #346
    Keiowas
    Keiowas är inte uppkopplad
    Keiowass avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Skilling Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Alltså den där Mos-Lab-videon (alltså med morsan) ... första minuten drygt är ju fin, sen är det ju en uppvisning i falska toner, vid 2.35 vill man ju ta livet av den som uppfann ljud överhuvudtaget. Syntdemos alltså, får mig oftast att tappa tron på människan....
    Haha.. Det är inte bara ljuden som är skit.. Det är allt som oftast helt horribel musik.

  47. #347
    johey
    johey är uppkopplad nu
    joheys avatar
    Veteran
    Usch. Fick avgas av den där videon. Känns fint efter att ha beställt en och betalat i förskott.

  48. #348
    deleted user
    Citat Ursprungligen postat av sodersten Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    hur funkar det egentligen, skulle man kunna styra tex 3 av dessa enheter så att man kan spela dem som en polyfon synt med 3 röster?

    mvh

    ingen koll
    Visst borde det funka som en vårvind med CV från Pro-2?

  49. #349
    lazerkind
    lazerkind är inte uppkopplad
    lazerkinds avatar
    Veteran
    Uh, Surt så räven.
    Nästa uppdatering av autotune komer ha presets för mother32

  50. #350
    Light Head
    Light Head är inte uppkopplad

    Veteran
    Frestande, men efter att ha sett en drös videos,, njae! Får känslan av billig kopia på Little Phatty. Kanske har jag kollat på fel demos?

  51. #351
    Amonhoteph
    Amonhoteph är inte uppkopplad
    Amonhotephs avatar
    Moderator
    Alltså, han skriver ganska tydligt i sin post att spåret är "rough". Move on nothing to see, i det ärendet alltså. (senaste videon jag postade alltså).

  52. #352
    Keiowas
    Keiowas är inte uppkopplad
    Keiowass avatar
    Veteran
    En kan säkert göra grejer som låter fint med den här givetvis. Men så här långt tycker jag den låter sisådär. Men jag är å andra sidan ingen stor möögelfan. Trodde det här skulle vara min grej men nej. Sparar pengarna i vanlig ordning till nya Elektrongrejer istället. Får så himla mycket mer för pengarna och låter roligare.

  53. #353
    jgb
    jgb är inte uppkopplad
    jgbs avatar
    Fjomp
    Finns inga nya elektrongrejer att köpa nu (om inte Overhub räknas då), så jag skall ha en. Skall sätta klistermärke på den. "My first Moog".

  54. #354
    deleted user
    Citat Ursprungligen postat av Amonhoteph Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Alltså, han skriver ganska tydligt i sin post att spåret är "rough". Move on nothing to see, i det ärendet alltså. (senaste videon jag postade alltså).
    Det är inte "rough". Det är för jävla illalåtande. Första en och en halv minutrarna tycker jag dock är fina. Han skulle tryckt stop där...

    Det låter lite som kommunala musikskolans lågstadieorkester lät innan de startade och alla blåser lite i klarinetterna på måfå och i olika tonarter... Jag vet inte, jag kanske är gammaldags, men att man öht kan med att lägga upp det på YouTube går mig över huvudet. En minimal vilja till ansträngning kan man nästan begära. Men han får säkert många visningar och det är väl det viktigaste...
    Senast redigerat av Skilling den 2015-10-30 klockan 11:10.

  55. #355
    deleted user
    Citat Ursprungligen postat av Keiowas Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    En kan säkert göra grejer som låter fint med den här givetvis. Men så här långt tycker jag den låter sisådär. Men jag är å andra sidan ingen stor möögelfan. Trodde det här skulle vara min grej men nej. Sparar pengarna i vanlig ordning till nya Elektrongrejer istället. Får så himla mycket mer för pengarna och låter roligare.
    Jag tycker den låter mycket bra. I mina öron så som jag önskade att Subben lät, då hade jag inte tvekat på den. Bäst låtande Moogen sen Voyager, tycker jag. Vilket betyder bättre än det mesta.

  56. #356
    Keiowas
    Keiowas är inte uppkopplad
    Keiowass avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av jgb Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Finns inga nya elektrongrejer att köpa nu (om inte Overhub räknas då), så jag skall ha en. Skall sätta klistermärke på den. "My first Moog".
    Kommer snart.. Då måste jag vara redo.

    - - - Uppdaterad - - -

    Citat Ursprungligen postat av Skilling Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag tycker den låter mycket bra. I mina öron så som jag önskade att Subben lät, då hade jag inte tvekat på den. Bäst låtande Moogen sen Voyager, tycker jag. Vilket betyder bättre än det mesta.
    Inte min grej helt enkelt som det verkar nu. Är lite trött på analoga monos. Även om den här verkar "roligare" iom patch. Men den lever högt på sitt namn. Än så länge. Om två dagar vill jag ha en.
    Beggat kanske det kan bli lite intressant och testa i alla fall. Det som lockar är en sån här och Analog Four. Mmm..

  57. #357
    Varkyar
    Varkyar är inte uppkopplad
    Varkyars avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Keiowas Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Kommer snart.. Då måste jag vara redo.
    Tämligen OT, men: kommer det nytt eller är det mest en önskedröm?

  58. #358
    deleted user
    Citat Ursprungligen postat av Keiowas Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Inte min grej helt enkelt som det verkar nu.
    Ja alltså jag ser den som basic analog synthesizer. Så jäkla kul behöver den inte vara. Bara den låter bra.

  59. #359
    Keiowas
    Keiowas är inte uppkopplad
    Keiowass avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Varkyar Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Tämligen OT, men: kommer det nytt eller är det mest en önskedröm?
    Inga önskedrömmar här inte. Kommer nästa år.

  60. #360
    Keiowas
    Keiowas är inte uppkopplad
    Keiowass avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Skilling Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Ja alltså jag ser den som basic analog synthesizer. Så jäkla kul behöver den inte vara. Bara den låter bra.
    Problemet för mig är ju att jag inte tycker den låter sådär jätteinspirerande. Ännu mera ot.. Dom har en korp arp inne på andreasson i götet för 8 jämt om du är intresserad. Har tydligen inte sålt så bra. Så lite billigarepris på den.

Liknande ämnen

  1. History of The Moog Synthesizer: Intervju med Robert Moog
    Av deadbeat i forum Allmänt om musik
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-07-11, 22:57

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •