Resultat 1 till 14 av 14

Ämne: Soundcloud på iphone

  1. #1
    tobinski
    tobinski är inte uppkopplad

    Börjar bli varm i kläderna

    Soundcloud på iphone

    Vet nån hur man på något sätt kan läsa meddelanden och se vilka som gillat ens grejer på soundcloud via iPhone? För det verkar inte vara tillgängligt via appen eller safari webbläsaren.

  2. #2
    lappalainen
    lappalainen är inte uppkopplad

    Veteran
    Går inte. SC förstörde appen för länge sedan...

  3. #3
    jCoke
    jCoke är inte uppkopplad
    jCokes avatar
    Veteran
    Jag har på den gamla Iphonen låtit bli att uppdatera av just den anledningen, kanske blir Flappybird pris på Oldschool SC appen heheh.

  4. #4
    Funkenteller
    Funkenteller är inte uppkopplad

    Veteran
    Via browsern på desktop mode? Inte så smidigt kanske men det bör väl funka?

  5. #5
    lappalainen
    lappalainen är inte uppkopplad

    Veteran
    Mnja. Funkar att logga in, men översta raden blir helt skum så svårt att navigera ordentligt.

  6. #6
    rydan
    rydan är inte uppkopplad
    rydans avatar
    Veteran
    SC-appen är ju fullkomligt uruselt värdelös, och detsamma gäller mobilversionen av web. Bara att detvarken går att browse:a sina egna låtar i appen, eller för den delen, följa användare går (väl) inte via appen. (Eller jo, det kanske gick, men man kan inte brows:a till användare man följer. Nått sånt genomuselt är det...)

  7. #7
    Frengus
    Frengus är uppkopplad nu
    Frenguss avatar
    Veteran
    Lite som FB... något som var bra.. blev väldigt dåligt pga. felriktat kommersiellt intresse.

  8. #8
    inget
    inget är inte uppkopplad
    ingets avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av rydan Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    SC-appen är ju fullkomligt uruselt värdelös, och detsamma gäller mobilversionen av web. Bara att detvarken går att browse:a sina egna låtar i appen
    Det går men det är inte helt självklart var ens låtar är. Appen är helt värdelös ja. Enda jag använder den till är att lyssna på låtar som jag like:at på soundcloud, funkar inte till nånting annat i princip.

  9. #9
    rydan
    rydan är inte uppkopplad
    rydans avatar
    Veteran
    Går det? Jag får bara upp mina playlists, inte enskilda låtar..,

  10. #10
    inget
    inget är inte uppkopplad
    ingets avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av rydan Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Går det? Jag får bara upp mina playlists, inte enskilda låtar..,
    Tryck på "gubben", tryck på dom 3 prickarna i högra hörnet, gå till din profil. Där listas iaf mina låtar en och en i en lista.

  11. #11
    rydan
    rydan är inte uppkopplad
    rydans avatar
    Veteran
    Åfan sedär. Det var ju logiskt... =\

  12. #12
    Einar Lindgren
    Einar Lindgren är inte uppkopplad
    Einar Lindgrens avatar
    Veteran
    Det blir till en snårskog, men jag har en hel del ouppdaterade appar. Inte minst SC och FB -> Messenger kvar i appen!. Och de fungerar dessutom nästan perfekt. FB kan förlora någon funktion då och då (sällan), men kan också komma tillbaka. Det är helskumt.. låter det vara iallafall. Soundcloud fungerar perfekt - 2.7.1

  13. #13
    Einar Lindgren
    Einar Lindgren är inte uppkopplad
    Einar Lindgrens avatar
    Veteran
    Ta för vana att spara gamla versioner ett tag. Det går att backa tillbaka, via iTunes synk och manuellt utbyte i app-mappen.

  14. #14
    Phat
    Phat är inte uppkopplad
    Phats avatar
    Veteran
    Soundcloud har fått rätt mycket skit (med all rätt) för den där uppdateringen och säger väl lite försiktigt att gammal funktionalitet kanske kommer tillbaka (en det har ju gått över ett halvår nu):

    http://www.hypebot.com/hypebot/2014/...l-screwed.html

    Har slutat använda appen helt i vilket fall. Kan inte ens använda vanliga sidan på mobilen då jag hela tiden blir länkad till http://m.soundcloud.com (som också är skit).

Liknande ämnen

  1. Svar: 50
    Senaste inlägg: 2014-11-10, 15:33

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •