Sidan 4 av 4 FörstaFörsta 1 2 3 4
Resultat 181 till 234 av 234

Ämne: Ralph Lundstens Andromeda-studio söker nytt hem!

  1. #181
    Steelberry
    Steelberry är inte uppkopplad
    Steelberrys avatar
    Veteran
    dubbelt

  2. #182
    Oortone
    Oortone är inte uppkopplad
    Oortones avatar
    Veteran
    Är det lyxrenoverat eller vad gick det för förra gången?
    Samma prisläge?

  3. #183
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Tror nog inte det är riktigt renoverat sen 70-talet... tror det behövs en rejäl renovering. Skulle jag köpa så skulle jag riva ur all gammal flumskit

  4. #184
    synthjohan
    synthjohan är inte uppkopplad
    synthjohans avatar
    Veteran
    18,5 miljon förra gången så det är rea nu...

  5. #185
    depulse
    depulse är inte uppkopplad
    depulses avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Ƶl8R Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Tror nog inte det är riktigt renoverat sen 70-talet... tror det behövs en rejäl renovering. Skulle jag köpa så skulle jag riva ur all gammal flumskit
    Och måla om huset, Emulotta rosa kan det ju inte vara

  6. #186
    Oortone
    Oortone är inte uppkopplad
    Oortones avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av synthjohan Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    18,5 miljon förra gången så det är rea nu...
    Med tanke på hur husmarknaden ser ut just nu så tyder det på problem med huset av något slag.

  7. #187
    depulse
    depulse är inte uppkopplad
    depulses avatar
    Veteran
    Är huset k-märkt så ombyggnationer och modernisering blir svårt och dyrt? Springer Ralph omkring och skrämmer bort besökarna?

  8. #188
    Oortone
    Oortone är inte uppkopplad
    Oortones avatar
    Veteran
    Ah, det såldes inte förra gången.
    Ralph är fortfarande ägare.

    Då kanske det bara handlar om att den förra prisnivån inte hamnade riktigt rätt. Det är nog rätt svårt med den typen av objekt att hitta rätt utgångspris. Blir nog rätt bra reavinstbeskattning i vilket fall om vi så säger...

  9. #189
    rwq
    rwq är inte uppkopplad
    rwqs avatar
    Veteran
    Jag tror han är folkbokförd på Andromeda så det löser sig nog

  10. #190
    mgronroos
    mgronroos är inte uppkopplad
    mgronrooss avatar
    Veteran
    Jag skulle säga att det är ett ganska lågt pris för det huset med tanke på läget. Så med stor sannolikhet har det omfattande renoveringsbehov.
    Mäklarna brukar inte spara på krutet med inredningsbilder, hur många var det här..? Av det jag sett på bilder/reportage så finns det nog en anledning till det.

    Fint hus på fin tomt med fint läge, och med fina möjligheter att förverkliga sin egen dröm. Goda möjligheter för rejäl värdestegring om man utför en varsam, stilsäker och inte alltför tidstypisk renovering.

    //Michael.

  11. #191
    PF
    PF är inte uppkopplad
    PFs avatar
    Vintage
    5 st 99or med samspelt livsmaskineri skulle kunna dela på det varvid en månatlig hyra skulle kunna bli cirka 3000:- / person och allt överflöd skulle dels användas till amorteringar, dels till renoveringar.

  12. #192
    Oortone
    Oortone är inte uppkopplad
    Oortones avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av PF Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    5 st 99or med samspelt livsmaskineri skulle kunna dela på det varvid en månatlig hyra skulle kunna bli cirka 3000:- / person och allt överflöd skulle dels användas till amorteringar, dels till renoveringar.
    Det skulle nog bli lite som det kreativa och delvis elektroniska villakollektivet i "Det andra Heimat".
    (Om nu någon sett den tyska TV-serien. Bästa känslan för miljön vid krautrockens födelse jag någonsin sett.)

  13. #193
    rwq
    rwq är inte uppkopplad
    rwqs avatar
    Veteran
    Nej det skulle bli Paradise Hotel, Apocalypse Now Edition, mycket nyfiken på vilka ni tror skulle flytta in.. (i en annan tråd möjligen)

  14. #194
    synthjohan
    synthjohan är inte uppkopplad
    synthjohans avatar
    Veteran
    Haha, 99dokusåpa... men det räcker nog inte med fem st à 3000 kr/mån, det blir nog snarare 6000 kr/mån eller tio små 99'or...

  15. #195
    Oortone
    Oortone är inte uppkopplad
    Oortones avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av synthjohan Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Haha, 99dokusåpa... men det räcker nog inte med fem st à 3000 kr/mån, det blir nog snarare 6000 kr/mån eller tio små 99'or...
    Modularskägg mot VA-glidare.
    Mjukvarupatrioter mot kretsbändare.
    16/44 mot 24/96.
    Vinyl mot flac.

    Kan ju bli hur bra som helst.

  16. #196
    Analog
    Analog är inte uppkopplad
    Analogs avatar
    Senior
    Någon som har kontakt med Ralph kanske vill kontakta Roger Akelius stiftelse..? Den heter 'Akelius Foundation' (om jag inte minns fel), är god för ett par miljarder (!) och är till för allmän filantropi. Detta vore ett utmärkt ändamål tycker jag.

  17. #197
    hasse_fx
    hasse_fx är inte uppkopplad
    hasse_fxs avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av rwq Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Nej det skulle bli Paradise Hotel, Apocalypse Now Edition, mycket nyfiken på vilka ni tror ni aldrig skulle kunna få att flytta ut
    snarareFiXd

  18. #198
    valsolo
    valsolo är inte uppkopplad
    valsolos avatar
    Syntpoppare
    Kollade snabbt på iPhoneskärmen o läste fel på trådnamnet:

    Dolph Lundgrens Andromeda....


  19. #199
    skogge
    skogge är inte uppkopplad
    skogges avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av valsolo Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Kollade snabbt på iPhoneskärmen o läste fel på trådnamnet:

    Dolph Lundgrens Andromeda....

    <3

  20. #200
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Synd att det ligger i Nacka bara!

  21. #201
    Oortone
    Oortone är inte uppkopplad
    Oortones avatar
    Veteran
    Är det inte rätt sällsynt i Sverige att en byggnad så intimt förknippas med ett musikerliv?
    Borde det inte finnas fler sådana här hus?

  22. #202
    ellesspe
    ellesspe är inte uppkopplad
    ellesspes avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    Jag var hos Ralf i mars i år och då pratade vi bl.a. om den uppkommande försäljningen. Som jag förstod det ville han inte sälja till vem som helst utan själv välja vem han skulle ha som granne...

  23. #203
    Oortone
    Oortone är inte uppkopplad
    Oortones avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av ellesspe Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag var hos Ralf i mars i år och då pratade vi bl.a. om den uppkommande försäljningen. Som jag förstod det ville han inte sälja till vem som helst utan själv välja vem han skulle ha som granne...
    Han skall bo kvar i närheten alltså?
    Mindre hus typ?

  24. #204
    ellesspe
    ellesspe är inte uppkopplad
    ellesspes avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    Han har byggt ett nytt hus på tomten bredvid (avstyckad från den ursprungliga) där han bor. Lusthuset som syns på bilderna ligger framför det nya och hör dit verkade det som.

  25. #205
    kotten
    kotten är inte uppkopplad
    kottens avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av synthjohan Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Haha, 99dokusåpa... men det räcker nog inte med fem st à 3000 kr/mån, det blir nog snarare 6000 kr/mån eller tio små 99'or...
    Mm det skulle väl bara täcka driftkostnaden annars. Bor i ett större hus nu med fem andra kreativa för 3k per person i snitt dock, hade nog knappast gått om vi köpt det men det är en ovanligt bra hyresdeal. PF's tanke är inte dum bara det är rätt folk och pengarna finns.

    Ganska långt ifrån både Paradise Hotel och Apocalypse Now här, (Heimat har jag inte sett än men noterar det genast) Sorry att göra nån besviken men det kan funka rätt fint. Så himla märkligt är det inte med andra boendeformer än singelhushåll alternativt kärnfamilj... gott om space för både musikgrejer och avskildhet men också bra sällskap och spontanhäng.
    Senast redigerat av kotten den 2015-10-14 klockan 13:23.

  26. #206
    Jay Thomas
    Jay Thomas är inte uppkopplad
    Jay Thomass avatar
    Avliden
    Jag var där för ett tiotal år sedan när Ralph's musikproduktion fortfarande var i full gång och jag tyckte att det nog var som att kliva in i en annan galax i en annan tidsera. Något under kvällen gjorde också att jag i princip slutade lyssna på hans musik efter besöket. Har fortfarande inte kommit upp i samma mängd lyssning som jag hade innan.
    Tror nog att monsieur överskattas sitt hus värde ganska rejält, tyvärr. Men visst vore det fint att bo och verka där.

  27. #207
    PF
    PF är inte uppkopplad
    PFs avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av Jay Thomas Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Tror nog att monsieur överskattas sitt hus värde ganska rejält, tyvärr. Men visst vore det fint att bo och verka där.
    Hade trott en sån kommentar kom från någon i Hedemora, men inte någon i Vaxholm (gjorde själv lumpen på Rindö förresten). Du vet ju priserna. Vad kostar bara tomten på aktuellt läge? Fem miljoner?

  28. #208
    kockpit
    kockpit är inte uppkopplad
    kockpits avatar
    Veteran
    Tolv mille säger jag.

    Eller ny tråd, "gissa andromedapriset"?

  29. #209
    Oortone
    Oortone är inte uppkopplad
    Oortones avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av PF Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Hade trott en sån kommentar kom från någon i Hedemora, men inte någon i Vaxholm (gjorde själv lumpen på Rindö förresten). Du vet ju priserna. Vad kostar bara tomten på aktuellt läge? Fem miljoner?
    Tomten måste vara värd bra mycket mer än 5 miljoner. Sjötomt som går ut i vattnet i en attraktiv Stockholmsförort med skärgårdsläge.

    Jag funderar på den norra obebyggda tomten på kartan. Ser ut att vara avstyckat också från samma huvudtomt. Undrar hur det hänger ihop. Varför är den inte bebyggd?

  30. #210
    hasse_fx
    hasse_fx är inte uppkopplad
    hasse_fxs avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av Oortone Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Tomten måste vara värd bra mycket mer än 5 miljoner
    Ja de kan du slå dig i backen på!!

    http://www.forbes.com/lists/2005/fictional/01.html

  31. #211
    Jay Thomas
    Jay Thomas är inte uppkopplad
    Jay Thomass avatar
    Avliden
    Citat Ursprungligen postat av PF Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Hade trott en sån kommentar kom från någon i Hedemora, men inte någon i Vaxholm (gjorde själv lumpen på Rindö förresten). Du vet ju priserna. Vad kostar bara tomten på aktuellt läge? Fem miljoner?
    Låt mig korrigera det hela, kändisars hus brukar höja värdet rejält men jag tror att hans kändisskap för den stora massan var som störst för 35-40 år sedan...

    Jämför med denna:

    http://www.hemnet.se/bostad/villa-1-...et-105-6646197

  32. #212
    PF
    PF är inte uppkopplad
    PFs avatar
    Vintage
    Fantastisk, TUSEN kvadrat, haha Men där kommer då tankar om att det blir nästan för mkt att ha hand om. Starta företag, hyra ut. Stockholmspriserna är lika insane som dessa alternativa möjligheter.

  33. #213
    Jay Thomas
    Jay Thomas är inte uppkopplad
    Jay Thomass avatar
    Avliden
    Jepp! Å andra sidan eftersom musiken ligger i någon slags träda för mig till förmån för fotografi, vore det toppen att kunna köpa en gård med både foto- och musikstudio! Och ligger det utanför storstadsregionerna, är priset något helt annat. Bostadspriserna i Stockholm är så långt från "bruksvärdet" på fastigheterna så det är skrämmande. Men Villa Frankenburg vore ballt, den ligger fantastiskt läckert och det finns ett riktigt bra studiorum, om än "kompakt". Sedan blir det väl att rensa ut det värsta 60-talsflummet men sedan så.

  34. #214
    PF
    PF är inte uppkopplad
    PFs avatar
    Vintage
    Ganska utrensat skulle jag tro. Studiorummet är väl tilltaget. Om man nu väljer det. Kanske bättre för planlösningen att ha köket där. Med den utveckling som varit finns tyvärr all anledning att tro att en investering i detta område dubblat i värde på 5-6 år.

  35. #215
    Volt
    Volt är inte uppkopplad

    Veteran
    Nu söker även Ralphs toalettstol ett nytt hem (och en ny röv). Här har det ruvats på ett och annat storverk så lägg ett bud innan klubban faller.


    http://www.tradera.com/item/344539/2...ralph-lundsten


    Säljaren auktionerar ut fler inventarier från det rosa huset.
    Senast redigerat av Volt den 2016-09-24 klockan 12:30.

  36. #216
    mgronroos
    mgronroos är inte uppkopplad
    mgronrooss avatar
    Veteran
    Skitsugen!

  37. #217
    hasse_fx
    hasse_fx är inte uppkopplad
    hasse_fxs avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av Volt Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Nu söker även Ralphs toalettstol ett nytt hem (och en ny röv). Här har det ruvats på ett och annat storverk så lägg ett bud innan klubban faller.
    Är den analog eller vanlig VA?

  38. #218
    mgronroos
    mgronroos är inte uppkopplad
    mgronrooss avatar
    Veteran
    70-tal. Rätt säker på att den är ANALog.

  39. #219
    kroffe
    kroffe är inte uppkopplad
    kroffes avatar
    Vintage
    Blev ju rätt bra drag på auktionen där åt slutet.

  40. #220
    ulf.soderlund
    ulf.soderlund är inte uppkopplad
    ulf.soderlunds avatar
    Senior
    Har i veckan haft den stora förmånen att få besöka Musikverkets instrumentdepå för att studera alla de de synthar som för närvarande inte aktivt visas på någon museiutställning.

    Där fanns bland mycket annat Erkki Kurenniemis Andromatic, DIMI-A och delar av DIMI-6000 - samtliga från Ralph Lundstens Andromedastudio.

    Att se dessa och därtill en ARP 2600, ett par EMS Synthi AKS, ett par Joh Mustad Tuboner, en Moog Minimoog, ett Roland System 100M, en SCI Prophet-5, en Yamaha GS-1 och ett hav av andra instrument frusna i tiden kändes väldigt märkligt...

  41. #221
    dar303
    dar303 är inte uppkopplad
    dar303s avatar
    Veteran
    Jag och en vän har i alla fall lagat DIMI-A och DIMI-S (som ligger i en CO-verktygsväska tror jag!) så de funkar.
    DIMI-6000 var ej komplett, Erkki tog delar till maskinen i Helsinki och kom aldrig tillbaka med dom sa Ralph. Den hade aldrig fungerat och han fick ingen glädje av den trots att han betalat utvecklingen av den men verkade inte speciellt sur för det!
    Såg du förresten både det första och det andra av Ralphs custombyggda mixerbord?

    100m-systemet har tillhört Ákos Rózmann om jag inte minns fel och donerades av hans dödsbo liksom många andra grejer där.

    Jag tycker det är bra att grejerna sparas, de står ju säkert där och kan oftast sättas i spelbart skick om det behövs för att t.ex återskapa något klassiskt verk eller kopieras.
    Att använda instrument i samlingar är något som verkar anses lite kontroversiellt av en del inom museivärlden, de är vana vid "döda" samlingar, saker i glasskåp men "media archeology" som vi brukar kalla det kommer mer och mer. Ibland byggs kloner (Som Jari Suominen gjort med _DIMI-A) och ibland använder man originalinstrumentet om det fungerar.

  42. #222
    ulf.soderlund
    ulf.soderlund är inte uppkopplad
    ulf.soderlunds avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av dar303 Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag och en vän har i alla fall lagat DIMI-A och DIMI-S (som ligger i en CO-verktygsväska tror jag!) så de funkar.
    DIMI-6000 var ej komplett, Erkki tog delar till maskinen i Helsinki och kom aldrig tillbaka med dom sa Ralph. Den hade aldrig fungerat och han fick ingen glädje av den trots att han betalat utvecklingen av den men verkade inte speciellt sur för det!
    Såg du förresten både det första och det andra av Ralphs custombyggda mixerbord?

    100m-systemet har tillhört Ákos Rózmann om jag inte minns fel och donerades av hans dödsbo liksom många andra grejer där.
    ---
    Det är precis så som jag helst skulle vilja se ske med alla dessa fantastiska instrument som finns i samlingarna, om det nu skulle vara praktiskt möjligt.

    DIMI-S är utställd för tillfället och DIMI-O har slutligen gått till annan part i Finland.

    De båda mixerborden, rackarna med all utrustning, flerkanalsbandspelaren mm från Andromedastudion stod prydligt uppställda i en egen avdelning i depån.

    100m-systemet kommer mycket riktigt från Ákos Rózmann och så även bla en Korg MS-20. En hel del av de övriga syntharna är inköpta genom Greg Fitzpatrick i samband med Musikmuseets utställning Syntar 1986-87.

    Yamaha GS-1:an donerades 1993 av Benny Andersson till museiverksamheten.

    Här kan man bläddra bland några av de synthar som finns i samlingarna: http://instrument.musikverket.se/sam...v&iid=980&str=

  43. #223
    kroffe
    kroffe är inte uppkopplad
    kroffes avatar
    Vintage
    Glöm inte Prophet-5an som Hans Bruniusson från Samla Mammas Manna donerat!

  44. #224
    ulf.soderlund
    ulf.soderlund är inte uppkopplad
    ulf.soderlunds avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av kroffe Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Glöm inte Prophet-5an som Hans Bruniusson från Samla Mammas Manna donerat!
    Inte glömd: http://instrument.musikverket.se/sam...v&iid=998&str=

  45. #225
    kroffe
    kroffe är inte uppkopplad
    kroffes avatar
    Vintage
    Ah, mindes fel angående donationen - den var lagligen köpt.

  46. #226
    depulse
    depulse är inte uppkopplad
    depulses avatar
    Veteran
    Vad hände till slut med Ralphs hus, blev det sålt och transformerat?

  47. #227
    HZA
    HZA är inte uppkopplad

    Veteran
    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	DF30B8CA-AC68-4F09-B096-387C7A0FB37D.jpeg 
Visningar:	99 
Storlek:	589,6 KB 
Id:	86178

    En blänkare i Mixmag häromdan!

    Går förbi huset varjedag typ.
    Sålt men står där det står.
    Går förbi på andrasidan vattnet så jag har ingen närmre inblick.
    Men det är fortfarande rosa

  48. #228
    apan
    apan är inte uppkopplad

    Börjar bli varm i kläderna
    Vem köpte?

  49. #229
    RX11
    RX11 är inte uppkopplad
    RX11s avatar
    Veteran
    -Har lagt upp detta tidigare, kommer inte ihåg vart....

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	Capture_0.jpg 
Visningar:	0 
Storlek:	89,1 KB 
Id:	86263Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	Capture_3.jpg 
Visningar:	0 
Storlek:	106,8 KB 
Id:	86264Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	Capture_2.jpg 
Visningar:	0 
Storlek:	92,3 KB 
Id:	86265Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	Capture_1.JPG 
Visningar:	0 
Storlek:	46,7 KB 
Id:	86266Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	Andromeda_1.jpg 
Visningar:	0 
Storlek:	88,8 KB 
Id:	86267Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	Andromeda_2.jpg 
Visningar:	0 
Storlek:	104,9 KB 
Id:	86268

  50. #230
    HZA
    HZA är inte uppkopplad

    Veteran
    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	2D5C8B34-5C90-4737-BDB4-1F5BDD048E37.jpeg 
Visningar:	61 
Storlek:	1,48 MB 
Id:	86274Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	2D5C8B34-5C90-4737-BDB4-1F5BDD048E37.jpeg 
Visningar:	61 
Storlek:	1,48 MB 
Id:	86274Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	2D5C8B34-5C90-4737-BDB4-1F5BDD048E37.jpeg 
Visningar:	61 
Storlek:	1,48 MB 
Id:	86274

  51. #231
    freddp
    freddp är inte uppkopplad
    freddps avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Jay Thomas Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Något under kvällen gjorde också att jag i princip slutade lyssna på hans musik efter besöket.
    ?? Det där låter ju lite udda... Får man våga fråga vad som hände?

    Får en känsla som påminner om att jag i många år i början av 90talet, åt på Hare Krishnas restaurang Govindas regelbundet. Fram tills en morgon jag vaknade av en horribel dröm om restaurangen.
    Har inte satt min fot där nu på mer än 20 år...

  52. #232
    HZA
    HZA är inte uppkopplad

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av freddp Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    ?? Det där låter ju lite udda... Får man våga fråga vad som hände?

    Får en känsla som påminner om att jag i många år i början av 90talet, åt på Hare Krishnas restaurang Govindas regelbundet. Fram tills en morgon jag vaknade av en horribel dröm om restaurangen.
    Har inte satt min fot där nu på mer än 20 år...
    Va det de gudalika porträttet på sig själv i köket dom gjorde det?
    Var han inte lite ”sektledar skruvad” tappa fästet lite? Men på ett halvkul sätt? Svårt att veta om distans fanns/finns eller ej?

  53. #233
    elysian
    elysian är inte uppkopplad
    elysians avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Firechild Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Har ni sett nya Sound On Sound ????
    Riktigt intressant artikel om finnen Erkki Kurenniemi som byggde Ralph Lundstens synthar ,
    Andromatic , DIMI - S , DIMI - O !
    Han verkar definitivt passa in under beskrivningen egensinnigt geni.
    Artikeln finns här:
    https://www.soundonsound.com/people/...ital-synthesis

  54. #234
    DanielW
    DanielW är inte uppkopplad
    DanielWs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av elysian Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Wow, kan vara den finskaste finländare som över huvud taget existerat. Jag vill se filmen om hans liv!

Liknande ämnen

  1. Dissekering av Ralph Lundstens Andromatic!
    Av dar303 i forum Syntar, samplers & sånt
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2024-03-27, 15:25
  2. Ralph Lundstens Ljudkrumelurer
    Av raoul flutter i forum Skivor & artister
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2012-11-30, 18:16
  3. Ett besök i Ralph Lundstens studio
    Av geminister i forum Allmänt om musik
    Svar: 72
    Senaste inlägg: 2012-10-12, 00:09
  4. Kärleksmaskinen - Ralph Lundstens DIMI-S
    Av Martin Pettersson i forum Nyheter
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-11-29, 08:54
  5. Andromeda studio
    Av Mullvaden i forum Syntar, samplers & sånt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-09-07, 13:26

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •