Sidan 5 av 5 FörstaFörsta 1 2 3 4 5
Resultat 241 till 300 av 300

Ämne: Kite

  1. #241
    trashkaiser
    trashkaiser är inte uppkopplad
    trashkaisers avatar
    Veteran
    Är väl Blanck mass som producerat denna va?

  2. #242
    Kloon
    Kloon är inte uppkopplad
    Kloons avatar
    Veteran

  3. #243
    Daggy
    Daggy är inte uppkopplad
    Daggys avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    Citat Ursprungligen postat av Kloon Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Otippat att se Albin Meyers namn där

  4. #244
    trashkaiser
    trashkaiser är inte uppkopplad
    trashkaisers avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Kloon Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Otippat m Fagge fast jag visste de donat nyligen. låter ju otroligt Bm.

  5. #245
    Amonhoteph
    Amonhoteph är inte uppkopplad
    Amonhotephs avatar
    Moderator
    Videon är ju helt ointressant, för att inte säga att den ger avsmak. Låten är superskön i grunden men skulle kanske mixats och-eller arrangerats annorlunda.

  6. #246

  7. #247
    Amonhoteph
    Amonhoteph är inte uppkopplad
    Amonhotephs avatar
    Moderator
    Just nu, första lyssningen, gav den låten mig ingenting alls överhuvud taget. Ett försök till något pampigt magnifikt som man är helt oinsatt i. Helt oberörd. (förutom lite småförbannad på det meningslösa i den)

  8. #248
    hypercykel
    hypercykel är inte uppkopplad
    hypercykels avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Amonhoteph Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Helt oberörd. (förutom lite småförbannad på det meningslösa i den)
    10/10

  9. #249
    Kloon
    Kloon är inte uppkopplad
    Kloons avatar
    Veteran
    Jag tycker det är en vacker och pampig låt. Uppfriskande och kul med musik utanför den klassiska popformeln.

  10. #250
    Irja
    Irja är inte uppkopplad
    Irjas avatar
    Veteran
    För djävulen vad mycket respekt jag har för Kite. Ruggigt bra.

  11. #251
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Snyggt, lite onödigt smetig kanske utan överraskningar, men absolut en trevlig Kitelåt.

  12. #252
    synthboy
    synthboy är inte uppkopplad
    synthboys avatar
    Veteran
    Föll tyvärr inte alls mig i smaken, gav upp mitt i efter en andra lyssning.
    Kändes lite för pretantiös och kan sakna deras gamla lite poppigare alster.

  13. #253
    resonator
    resonator är inte uppkopplad
    resonators avatar
    Veteran
    Jag säger nog jädrigt bra igen. (Nya Kite verkar vara mer intressant, men har egentligen inte lyssnat mycket på dem och "mellanperioden" har missats helt.)

  14. #254
    Ringflower
    Ringflower är inte uppkopplad
    Ringflowers avatar
    Veteran
    Alltså, på riktigt. - sången... Vilket röstregister!!

    Låten är riktigt bra också. En bra kontrast till Panic.
    Ett par veckor kvar nu till Fållan

  15. #255
    popstasy
    popstasy är inte uppkopplad
    popstasys avatar
    Veteran
    Kite-frågor: Är Kite lika delar The Knife/NIN/Cure/Depeche? Varför är inga liknande band i närheten så populära? Fyller de ett tomrum efter typ Kent/Broder Daniel vad gäller det bombastiska svarta?

  16. #256
    Ralmroth74@gmail.com
    Ralmroth74@gmail.com är inte uppkopplad

    Senior
    Citat Ursprungligen postat av popstasy Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Kite-frågor: Är Kite lika delar The Knife/NIN/Cure/Depeche? Varför är inga liknande band i närheten så populära? Fyller de ett tomrum efter typ Kent/Broder Daniel vad gäller det bombastiska svarta?
    De flesta håller inte den kvaliteten. Briljanta undantag är Henric de la Cour, Firefox AK, Karin Park och Emmon. Agent Side Grinder.

  17. #257
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Jag får nog säga att Niklas röst är en stor del av svaret. Det är inte nån dussinstämma i all sin poetiska bräcklighet.

  18. #258
    mad.gibbon
    mad.gibbon är inte uppkopplad
    mad.gibbons avatar
    Veteran
    Får hålla med m-pop här. Sången sitter. Punkt slut.

  19. #259
    popstasy
    popstasy är inte uppkopplad
    popstasys avatar
    Veteran
    Fast inte bara sången va?
    Är framgångs formeln kanske uttrycksfull sång + melodierna + genomtänkt paketering?

    Såg dem igår på WOW och det var jättestor publik. (De har gjort misstaget att placera dem på den minsta av de tre stora scenerna så det var knökat.)
    Förstår vad grejen är lite bättre nu men tycker ändå att det är lite märkligt att de är typ ensamma med denna typen av musik och denna grad av popularitet.

  20. #260
    vildgris
    vildgris är inte uppkopplad
    vildgriss avatar
    Veteran
    Alltså sången är väl enda skälet att inte lyssna på dem. Jag har väldigt svårt för det lite gnissliga skärande (jag har alltid gillat djupare klanger typ Eskil i Covenant bättre när det gäller synt). Däremot har de helt enkelt en sådan mängd riktigt bra låtar att det väger upp. Och, sägs det ju, en fantastisk scennärvaro (jag har aldrig sett dem live så jag vet inte men ryktet går ju )

  21. #261
    mad.gibbon
    mad.gibbon är inte uppkopplad
    mad.gibbons avatar
    Veteran
    Det jag menar med att ”sången sitter” är, i mina öron, att syntscenen genom tiden varit duktiga låtsnickrare men inte haft de starkaste sångarna. När det då kommer ett band i genren där även ”sången sitter” så når det en bredare publik. Förenklat uttryckt.

  22. #262
    Modellear
    Modellear är inte uppkopplad
    Modellears avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av popstasy Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.

    Såg dem igår på WOW och det var jättestor publik. (De har gjort misstaget att placera dem på den minsta av de tre stora scenerna så det var knökat.)
    utan att dra en allt för lång rant i fel tråd men maken till dålig arrangör har jag aldrig upplevt någonsin förut av dom jag besökt som Roskillde, arrvika, norberg, urkult, Kalablaik med mera samt ett antal andra stora och små Stadsfestivaler som denna.

    Allt var verkligen sämst på WOW.

    Utom ljudet kanske.

  23. #263
    synthboy
    synthboy är inte uppkopplad
    synthboys avatar
    Veteran
    @Modellear: Vad var så dåligt? Ur-Göteborgare som aldrig gått på WoW.

    Hade flera vänner som var på Kite igår och det jag förstått var att de orättvisst fått för liten scen och att ljudet var "sådär".
    En tyckte att det var en befrielse att de inte körde "kommersiella" Johnny Boy till publikens stora förtret. Kan bara hålla med, enda Kite låten jag direkt ogillar

    Såg dem på Fållan/Slakthusen i Stockholm för några måander sedan och tyckte miljön passade dem bra, ljud var bra osv. Grymt snygg show.
    Kanske för varmt om jag minns rätt.
    Senast redigerat av synthboy den 2022-08-13 klockan 13:31.

  24. #264
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Citat Ursprungligen postat av popstasy Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Fast inte bara sången va?
    Är framgångs formeln kanske uttrycksfull sång + melodierna + genomtänkt paketering?
    Nej, musiken är mycket kompetent, men imho hade den upplevts som "bara" kompetent dysterkvistsynt utan sången.

    Sedan fullkomligt osar de medveten 00-tal-indie med sina vinylsläpp, "svåra" shoegazevibb etc. Det låter kanske som att jag kritiserar, men så är inte fallet. Jag gillar helhetskonceptet.

  25. #265
    Modellear
    Modellear är inte uppkopplad
    Modellears avatar
    Vintage
    Nu är det inta KITE jag menar det är WOW jag gnäller på... Allt var dåligt förstår du. Nämn något, det var dåligt. Toalett? tre timmars kö. Öl en timmes kö för riktigt jävla blaskigt öl 3.5 dyrare än en dyr vanlig öl på krogen. Maten(Burgare när WOW skulle bli veganskt) var som en torr dålig brödbit, med nån torr grej i mitten som jag inte vet vad det var med lite isbergssallad... Fullt pris.

    Allmänt dåligt planterat område med dysfunktionellt utplacerade staket lite här å var.
    Noll säkerhetstänk, det regnade och blev otroligt nog blött på marken kan du tänka dig att förutse en sån sak. lera kan man förutse en sån sak tro ?

    Behöver jag nämna mer. Det var allså bättre att åka hem ända på Hisingen för det gick fortare än att göra det man behöver än där inne på området, eller ta något hak i stan.

    Ljud och ljus var bra

    Men då har jag inte vart där på säg tio år så jag hoppas väl att man fått till det lite bättre än det.

    Nu vill inte jag paja mer i den här tråden...

  26. #266
    TigerMM
    TigerMM är inte uppkopplad
    TigerMMs avatar
    Tomte
    Citat Ursprungligen postat av popstasy Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Kite-frågor: Är Kite lika delar The Knife/NIN/Cure/Depeche? Varför är inga liknande band i närheten så populära? Fyller de ett tomrum efter typ Kent/Broder Daniel vad gäller det bombastiska svarta?
    Jag har dålig koll på svenska syntscenen och hade aldrig förstått varför just Kite är så populära. Jag hade lyssnat på någon enstaka låt på Spotify, inget som klickade men men. ”Alla” tjatade hela tiden om att jag måste gå och se Kite. Fick chansen att överta en biljett till en av deras spelningar på Fållan i våras, så okej då - jag ville se vad det här fenomenet egentligen handlade om. Mina slutsater:

    1. Kite är ett sjukt sympatiskt band. De har uppenbara konstnärliga ambitioner och vill verkligen bjuda på en upplevelse. De känns genuina, inte konstlade på något sätt. De kan sitt hantverk. Och de tre band de bjudit in som förband (som en minifestival) var fantastiska (långt mer intressanta än Kite imho) och jag tolkade det som att de uppriktigt ville dela med sig av egna inspirationskällor till publiken, få den att lyfta blicken. Det är svårt att tycka illa om Kite helt enkelt.

    2. Musiken är syntens svar på Håkan Hellström. Melodierna och ackordföljderna är trallvänliga och har något som jag upplever som typiskt svenskt. Jag tror det är det som gör att Kite tilltalar väldigt många människor (och en bredare publik än enbart syntkretsar), folk kan leva sig in i showen och sjunga med. Och det här tror jag är förklaringen till att de är så omåttligt populära rent musikaliskt. Det är inte dåligt på något vis, men det är inte heller min tekopp. Men jag fattar, som sagt.

    Så ja syntens svar på Håkan Hellström är min analys. Inte menat på något dåligt sätt, men tror att förklaringen åtminstone delvis ligger i ”typiskt svenskt”.

  27. #267
    Daggy
    Daggy är inte uppkopplad
    Daggys avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    Var också på gårdagens konsert. Och GOSH. Golvad. Igen. Vet inget band som håller sån hög kvalitet på sina spelningar. Har väl sätt dom 4-5 gånger nu och blir positivt överraskad varje gång (förutom på Cosmonova) - Otroligt proffsigt.

    Sen kan man ju tycka att det var dålig placering att lägga dom på den minsta scenen, visst var det knött. Men samtidigt tror jag inte dom hade gjort sig lika bra på en av dom stora scenerna. Inramningen gjorde det mer intimt och gjorde det enklare för dom att totalt äga scenen. Trist för dom som inte kom in i tältet dock.

  28. #268
    synthboy
    synthboy är inte uppkopplad
    synthboys avatar
    Veteran
    @Modellear: Tack, då fattar jag och fått samma intryck från andra. 155kr för en grogg liksom.

    Ska bli skönt med Kalabalik kommande helg och en mer genuin festivalupplevelse.
    2013 spelade Kite där och lär inte göra det igen
    https://www.rockfoto.nu/artists/kite/20130816/19489

  29. #269
    erko
    erko är uppkopplad nu
    erkos avatar
    Veteran
    För dem som missade spelningen eller SVTs sändning, nu kommer Kite på Kungliga operan att sändas igen. SVT2 28/10 kl. 20.00. Kommer att finnas tillgänglig på SVT Play ett tag framöver:
    https://www.svtplay.se/video/KRozR7P...ungliga-operan
    Senast redigerat av erko den 2022-10-26 klockan 10:17.

  30. #270
    outshape
    outshape är uppkopplad nu
    outshapes avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av erko Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    För dem som missade spelningen eller SVTs sändning, nu kommer Kite på Kungliga operan att sändas igen. SVT2 28/20 kl. 20.00. Kommer att finnas tillgänglig på SVT Play ett tag framöver:
    https://www.svtplay.se/video/KRozR7P...ungliga-operan
    Den 28:e Oktember? Eller vilken är den tjugonde månaden?

  31. #271
    erko
    erko är uppkopplad nu
    erkos avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av outshape Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Den 28:e Oktember? Eller vilken är den tjugonde månaden?
    Meh, justerat nu

  32. #272
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Dalhalla 2023!

    2/9 närmare bestämt, kom nyss info i mejl. Cold Cave gästar. Kan ju bli hur fläskigt som helst och inga ekokammare behöver tas med.

  33. #273
    Ringflower
    Ringflower är inte uppkopplad
    Ringflowers avatar
    Veteran
    Ny låt som även spelades på konserterna i vintras
    https://www.youtube.com/watch?v=ThY2oXuKb9E

  34. #274
    kroffe
    kroffe är inte uppkopplad
    kroffes avatar
    Vintage
    Hör jag Requiem for a Dream soundtrack influenser? Kanske farfetched...

  35. #275
    Max
    Max är inte uppkopplad
    Maxs avatar
    Veteran
    Någon mer som är i Rättvik ikväll?

  36. #276
    tei
    tei är inte uppkopplad
    teis avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Max Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Någon mer som är i Rättvik ikväll?
    Jorå!

  37. #277
    Firechild
    Firechild är uppkopplad nu
    Firechilds avatar
    Veteran
    Japp , Big Street just nu

  38. #278
    Max
    Max är inte uppkopplad
    Maxs avatar
    Veteran
    Kul! om ni ser en snubbe i glittrig tröja, orange regnjacka och keps är det fritt fram att peta

  39. #279
    tei
    tei är inte uppkopplad
    teis avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Firechild Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Japp , Big Street just nu
    Där åts det middag!

  40. #280
    Max
    Max är inte uppkopplad
    Maxs avatar
    Veteran
    Även om jag saknade en del låter och att dom nyare singlarna inte riktigt faller mig i smaken var det en rejält mäktig konsert! Bra tryck i ljudet för en gångs skull och otroligt stämningsfullt. Pluspoäng för att få Nocturne sjungen nästan till sig
    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	IMG_1767.jpeg 
Visningar:	21 
Storlek:	1,15 MB 
Id:	114566

    Och Youth Code gjorde ett starkt intryck med sångerskans publikdans precis där vi stod.

    Helheten var ett klart lyft från Fållan sist jag såg dom men nådde inte riktigt upp till Operan (som förvisso är en av dom mäktigaste konsertupplevelser jag haft)

  41. #281
    tei
    tei är inte uppkopplad
    teis avatar
    Veteran
    Jag tycker att det delvis nog var ännu bättre än på operan. Grejen är den att jag ganska sällan lyssnar på Kite på skiva, jag tycker att de är så mycket bättre live och det känns som att de blir bättre för varje gång. Mer episkt.

  42. #282
    Max
    Max är inte uppkopplad
    Maxs avatar
    Veteran
    Ja när dm skiner till live så är dom magiska. Jäkligt snyggt med kravallstaketsdekoren på scen som Niklas utnyttjade snyggt. Det såg it som att det filmades en hel del och det var drönare uppe luften så hoppas på även liveclip från detta kunde vara kul också att få jämföra lite hur det upplevdes från läktaren vs stå. Inser efter att nu ha besökt dalhalla för försra gången att det rimligtvis borde vara rätt stor skillnad jämfört med vanligare arenor.

  43. #283
    PeterH
    PeterH är uppkopplad nu
    PeterHs avatar
    Veteran
    Riktigt, riktigt bra. Fullt i klass med Operan, och en glad överraskning efter en lite avslagen kväll på Gbg Filmstudio.

  44. #284
    Kloo
    Kloo är inte uppkopplad
    Kloos avatar
    Senior
    Jag var också där, satt på rad 14, men raderna började på nr 10 (antar iom ståplats), så det var långt fram ändå. Tyckte det var bra, jävligt snyggt också. Däremot kände jag (precis som i Uppsala) att det stundtals var lite begränsande med sittplats, vill liksom röra på mig till vissa låtar. Eller min kropp vill Fast det är väl ett gott betyg antar jag, att det engagerar. Fattar såklart att Dalhalla och den inramningen får betraktas som en annan typ av upplevelse.

  45. #285
    DrArthurKrause
    DrArthurKrause är inte uppkopplad
    DrArthurKrauses avatar
    Senior
    Fortfarande helt tagen efter lördagen. Bästa musikupplevelsen på denna sida av millenieskiftet.

  46. #286
    kirre777
    kirre777 är inte uppkopplad
    kirre777s avatar
    Veteran
    Tyckte det var underbart kreativt med de flygande byggstaketen. De är ju dessutom väldigt mycket bättre live än på skiva. En riktig konsertupplevelse!

  47. #287
    tei
    tei är inte uppkopplad
    teis avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av kirre777 Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Tyckte det var underbart kreativt med de flygande byggstaketen. De är ju dessutom väldigt mycket bättre live än på skiva. En riktig konsertupplevelse!
    Medhåll på bägge punkter. Jag har säkert skrivit det tidigare i tråden, men ja jag tycker också att det är en helt annan sak live - musiken vinner väldigt mycket på den där tyngden som kommer fram live men som jag inte riktigt hör på skivorna.

  48. #288
    Max
    Max är inte uppkopplad
    Maxs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av kirre777 Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Tyckte det var underbart kreativt med de flygande byggstaketen. De är ju dessutom väldigt mycket bättre live än på skiva. En riktig konsertupplevelse!
    100% medhåll! Så mycket roligare med en kreativ scenshow än bara massa projektioner. Projektioner är förvissa också fett men det är kul med något annat på samma sätt som kontorsinredningen på Operan!

  49. #289
    Firechild
    Firechild är uppkopplad nu
    Firechilds avatar
    Veteran
    Jag är nog ingen live-kille helt enkelt, men jag pallar inte när ljudet inte fungerar. Basen studsade mellan kalkstensväggarna så det var liksom ett infinity-reverb på basen kan man säga.
    Förbandet var nästan tortyr då det var något slags Drum&Bass Hardcore. Och rejält bass-heavy med andra ord...
    Kites bästa var Bocelli. Då var det weltklasse och ingen bastrumma som ställde till det med infinity-reverbet.
    Otroligt säregen och berörande sång.

  50. #290
    Max
    Max är inte uppkopplad
    Maxs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Firechild Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag är nog ingen live-kille helt enkelt, men jag pallar inte när ljudet inte fungerar. Basen studsade mellan kalkstensväggarna så det var liksom ett infinity-reverb på basen kan man säga.
    Förbandet var nästan tortyr då det var något slags Drum&Bass Hardcore. Och rejält bass-heavy med andra ord...
    Kites bästa var Bocelli. Då var det weltklasse och ingen bastrumma som ställde till det med infinity-reverbet.
    Otroligt säregen och berörande sång.
    Pluspoäng för att stå långt fram m a o. Framme vid scenen var det starkt och kristallklart ljud, så att hela registret kändes i kroppen. Och förbandet är kanske inte min musik riktigt heller men jag stog en meter från sångerskan och det var svårt att inte bli rejält medryckt av det

    För mig var Hills och Nocturne helt klar highlights som varit magiska varje gång jag hört dom live!

  51. #291
    Modellear
    Modellear är inte uppkopplad
    Modellears avatar
    Vintage
    Det är som norm och naturlig regel 1. Vill man ha bättre ljud eller acceptabelt så får man allt se till att man är långt fram. Eller passa på om dom spelar på mindre ställe.
    Live är live och kommer aldrig låta som "Skivan"
    Live är alltid lite klurigare, bara som ett exempel från verkligheten på ett mindre ställe (Kalabalik). En vinkel åt sidan från högtalaren kan ge en jäkla tryck i diskant och det kan låta rejält trasigt. Men ta då tre steg mot mitten så att man hamnar i lite mindre vinkel , där låter det plötsligt helt ok. Eller från ett annat ställe. Ljudet var så där men längst fram hör man en del från artisternas monitorer som lät mycket bättre.

    Eller när man är på sittplats , Skandinavium och ljudet studsar runt så det nog låter som den sämsta man någonsin hört. Vipbåserna ska man nog inte sätta sin fot i ljudmässigt. Man har ett gäng monitorer 10-20 ST på raken, förmodligen mono alltihop som ju låter sen hör man ett eko efter av allt som kan låta någonstans där framme.

  52. #292
    59min
    59min är inte uppkopplad

    Senior
    en av de bästa spelningarna i Dalhalla jag sett, definitivt den bästa ljusshowen. Tycker ljudet i Dalhalla topp, kanske beror på var man står/sitter (eller hur mycket tinnitus jag har ...). Konserten med Kraftwerk där är den bästa bas jag upplevt, den formade luften man satt i, 3D - bas ? Bernhard i New Order sa att den bästa arena han spelat på (men han drack en hel del vin innan). Faktiskt bästa utomhus ljud jag upplevt (både akustiskt m operan och med synt PA).

    Religiös upplevelse

    ps. enda plumpen var att ett staket fastnade, jag stod farligt nära men det löste de till slut .ds.
    Senast redigerat av 59min den 2023-09-08 klockan 15:28.

  53. #293
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    För den som mot förmodan missade SVT-inspelningen av Operagiget så finns det nu på tuben:


    https://youtu.be/mi7BgpEpKVM

  54. #294
    Kloon
    Kloon är inte uppkopplad
    Kloons avatar
    Veteran
    Är det den svt sände eller är detta något annat?

  55. #295
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Citat Ursprungligen postat av Kloon Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Är det den svt sände eller är detta något annat?
    Jag tolkar det som att det är samma. Jag har inte grävt mer än så.

  56. #296
    Kloon
    Kloon är inte uppkopplad
    Kloons avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av machinepop Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag tolkar det som att det är samma. Jag har inte grävt mer än så.
    Ok, tack.

  57. #297
    Max
    Max är inte uppkopplad
    Maxs avatar
    Veteran
    Enligt deras Instagram är denna, till skillnad från den på SVT, hela konserten

  58. #298
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Citat Ursprungligen postat av Max Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Enligt deras Instagram är denna, till skillnad från den på SVT, hela konserten
    Aha, låter ju rimligt och härligt!

  59. #299
    hasse_fx
    hasse_fx är inte uppkopplad
    hasse_fxs avatar
    Vintage
    Fans har väl redan sett gissar jag - https://luger.se/nyheter/kite-gor-ko...rena-nasta-ar/

  60. #300
    kroffe
    kroffe är inte uppkopplad
    kroffes avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av hasse_fx Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Fans har väl redan sett gissar jag - https://luger.se/nyheter/kite-gor-ko...rena-nasta-ar/
    Nu utsålt.

Liknande ämnen

  1. Kite live at Hotell Malmen (sthml)
    Av Demokid i forum Evenemang
    Svar: 32
    Senaste inlägg: 2020-11-22, 20:48
  2. Kite, PmToYou, m.fl. i Malmö 10/28
    Av sunflower i forum Evenemang
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-10-29, 13:43
  3. Kite - inte ett laptopband...
    Av Demokid i forum Allmänt om musik
    Svar: 42
    Senaste inlägg: 2011-07-05, 11:27
  4. Familjen och Kite @ Strand, Stockholm, 8 maj 2010
    Av Katzenjammer i forum Evenemang
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2010-05-09, 18:25

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •