Sidan 12 av 17 FörstaFörsta ... 2 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... SistaSista
Resultat 661 till 720 av 993

Ämne: Än finns det gratisorglar!

  1. #661
    janost
    janost är inte uppkopplad

    Avslutat konto

  2. #662
    magnus_pn
    magnus_pn är inte uppkopplad
    magnus_pns avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av janost Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Kan du inget om elektronik?
    Jag vill inte ha en hel kommod för ett instrument.

    Inte ens gratis.
    Ehhhh...... vad min kunskap om elektronik har med saken att göra hänger jag inte riiiiiktigt med på och det är mycket möjligt att den egentligen inte är tillräcklig för att grotta ner sig i de större orglarnas kort men om inte annat så har man chansen att öka spänningen i tillvaron!

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	image.jpg 
Visningar:	128 
Storlek:	104,3 KB 
Id:	60398

  3. #663
    magnus_pn
    magnus_pn är inte uppkopplad
    magnus_pns avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av janost Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Ja, men snälla.
    Du får 19kilo trä och 300gr elektronik.

    Ingen vill ha en sån gammal orgel?
    Uppenbarligen ville någon det... "Såld" efter drygt 12 tim på Blocket...

  4. #664
    Niels
    Niels är inte uppkopplad
    Nielss avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    Tur det, jag var på vippen att släpa hem den. Men någon annan har nog bättre nytta av den jag har trots allt en redan. Var det någon har som tog den så... Grattis!
    Mycket trevlig orgel, förstärkare, effektenhet och vardagsrumsmöbel.

  5. #665
    magnus_pn
    magnus_pn är inte uppkopplad
    magnus_pns avatar
    Veteran
    En riktig skönhet: Gulbransen Theatrum gratis i Höganäs: http://m.blocket.se/helsingborg/Gulb...htm?ca=11&sa=1
    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	image.jpg 
Visningar:	105 
Storlek:	89,6 KB 
Id:	60778

    Låter så här:

    https://youtu.be/2sqbRJJQAiU

  6. #666
    hasse_fx
    hasse_fx är inte uppkopplad
    hasse_fxs avatar
    Vintage
    Imposant!!!

  7. #667
    johey
    johey är inte uppkopplad
    joheys avatar
    Veteran
    Helsingjävlaborg! Den hade jag bytt bort min orgel mot om jag haft möjlighet.

  8. #668
    magnus_pn
    magnus_pn är inte uppkopplad
    magnus_pns avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av johey Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Helsingjävlaborg! Den hade jag bytt bort min orgel mot om jag haft möjlighet.
    Jo, samma här... Skåningarna har gott om fina och ofta gratis orglar men intresset verkar lågt.

  9. #669
    mickemystik
    mickemystik är inte uppkopplad
    mickemystiks avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    Jag har en orgel ståendes hemma om någon vill ha. Det är en Yamaha electone b35n. Finns i Johanneberg, Göteborg.

  10. #670
    magnus_pn
    magnus_pn är inte uppkopplad
    magnus_pns avatar
    Veteran
    En Hammond med tonhjul och inbyggt riktigt leslie för annonskostnad i Tierp. Har en själv och den låter riktigt bra om man låter bli percussion tabbarna! Men de går att modda om så att man får fason på dem också! Finns bra beskrivningar på nätet. Inte så stor men väger bly och är väl värd att plocka hem!
    http://m.blocket.se/uppsala/Hammond_...htm?ca=11&aw=1

  11. #671
    johey
    johey är inte uppkopplad
    joheys avatar
    Veteran
    Tijävlaerp!

  12. #672
    magnus_pn
    magnus_pn är inte uppkopplad
    magnus_pns avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av johey Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Tijävlaerp!
    Jämförelsevis bor du ju nästgårds! Bara å åk å hämta!
    Har även fint vibrato och väldans välljudande fjäderreverb!

  13. #673
    oljud
    oljud är inte uppkopplad
    oljuds avatar
    Vintage
    Har långlånat en Viggen, modell okänd. Den har Orgel, Trumpet, Stråke, Flöjt samt monofonisk Bas i lägsta oktaven. Eko (reverb?) finns men hörs knappt. En manual på typ fyra oktaver. Inga pedaler ( :-( ) Vibrato finns också men märks knappt.

    Grundtonerna går att stämma om, vilket är grymt kul (nu är den stämd i tre täta kluster om fyra toner) men lite meckigt att gå in med skruvmejsel på tiovarvstrimpotarna. Jag skulle vilja sätta på reglar (han jag lånat av den är också intresserad av det), men innan jag börjar skruva loss grejer, vad tror ni om idén? Vet inte om potentiometrarna är spänningsdelare variabla motsånd (är det spänningsdelare borde man ju kunna använda LFOer, arduinostyrning... med mera!).

    Jag började spela någon sorts kombinatiorikdrone på den, och började också fundera på hur meckigt det är att lägga till midi/datorstyrning av den? Det är ju inte jättemånga toner liksom.

    Det kanske finns info online om sånt här? tar gladeligen emot tips!

    (kanske fel tråd, men ändå rätt på sätt och vis)

  14. #674
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Om midistyrning: Jag har använt Doepfer MTC-64 som en bas till att midifiera SIEL Mono och Yamaha SS-30. Det ska bli mer för jag har minst ett så'nt kort till liggande. Eftersom det ofta är lite knasiga nivåer i gammal 70-talselektronik så är det en bra start men behöver kombineras med ett switchkort eftersom MTC-64 skickar +5 volt. SIELen äter t ex -7 om inte minnet sviker och Yamahan +13 eller hur det var. Funkar gör det iaf och borde gå att peta i en orgel också om man är sugen.

  15. #675
    oljud
    oljud är inte uppkopplad
    oljuds avatar
    Vintage
    Ah, doepfer. Cool. Tack!

  16. #676
    oljud
    oljud är inte uppkopplad
    oljuds avatar
    Vintage
    Jag kanske tänker helt fel nu, men skulle man inte bara kunna koppla små relän, typ tungelement, mellan de ledarna som tangenterna kopplar ihop? Det kanske blir dyrare och mer kabeldragning? Känns idiotsäkert ändå. Jag är lite idiot.

  17. #677
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Citat Ursprungligen postat av oljud Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag kanske tänker helt fel nu, men skulle man inte bara kunna koppla små relän, typ tungelement, mellan de ledarna som tangenterna kopplar ihop? Det kanske blir dyrare och mer kabeldragning? Känns idiotsäkert ändå. Jag är lite idiot.
    Tungelement? Typ nya fysiska switchar? Verkar meckigt värre. Du måste ju ändå sluta dem på nå't bra vis.

    Relän som öppnas av t ex femvoltsgate alltså? Precis så jag menar. Det du förmodligen inte kan göra däremot är att tuta dessa gatear rakt in i maskinen eftersom den troligtvis vill ha andra nivåer.

    Anledningen till att jag gjorde specialkort (med ricards hjälp) är att det kan behövas lite likriktare och kondingar där. Dessutom är det en switch per tangent och med de kretsar jag kör sitter det tre switchar i en krets. Lättare att felsöka och/eller rycka ur socklarna om nå't strular.

    From the guts of the SIEL:


  18. #678
    oljud
    oljud är inte uppkopplad
    oljuds avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av machinepop Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Tungelement? Typ nya fysiska switchar? Verkar meckigt värre. Du måste ju ändå sluta dem på nå't bra vis.

    Relän som öppnas av t ex femvoltsgate alltså? Precis så jag menar. Det du förmodligen inte kan göra däremot är att tuta dessa gatear rakt in i maskinen eftersom den troligtvis vill ha andra nivåer.

    Anledningen till att jag gjorde specialkort (med ricards hjälp) är att det kan behövas lite likriktare och kondingar där. Dessutom är det en switch per tangent och med de kretsar jag kör sitter det tre switchar i en krets. Lättare att felsöka och/eller rycka ur socklarna om nå't strular.

    From the guts of the SIEL:

    Ja, typ. Kanske är dumt.

    Som jag har tolkat (fritt fantiserat) konstruktionen på den så funkar den såhär:
    • Tolv master-oscillatorer som skapar oktaver ner (eller kanske upp), med olika klang beroende på vilka klangswitchar som är på.
    • Dessa toner passerar förbi tangenterna, där en brytare (tangenten) kopplar in dem i en mixer, som går till utgången.


    Det här kanske är vansinne. Men jag förstår inte hur tangenterna skulle kunna ligga före "röstkorten" eftersom det ändå är ganska lite komponenter på dem. Och det finns ju ingen envelope.

    Om det är så här behöver man ju inte bry sig om volt, det tutas inget "in i maskinen" eftersom det är relän det handlar om..?

  19. #679
    oljud
    oljud är inte uppkopplad
    oljuds avatar
    Vintage
    Det verkar som att jag fick den. Har öppnat upp och plåtat lite på insidan, kanske att ni vill kika... http://imgur.com/a/OK85Q

    Volympedalen funkar inte, men det finns en pot på insidan som styr volymen. Undrar vad det kan vara för fel.

    Skulle vilja ha line out så man kan köra nattetid och lajna.

    Jävlar vad stort högtalarelemnt det var i den...

  20. #680
    Ambulansen
    Ambulansen är inte uppkopplad
    Ambulansens avatar
    Moderator
    Kul att se! En av de enkla gamla modellerna. Kul att du går loss Jag har också funderat en del på hur man kan vara kreativ med de där röstkorten. Aldrig testat dock.

    Line ut ska nog inte vara så svårt att hitta. Testa att dra ut en vid den där volymratten. Ska man vara lite petig så är det bra att kolla med ett instrument hur stark signalen är t.ex. innan volymratten (innan, så att man får full line ut även med volymen på noll). Jag har gjort sånt utan att kolla först och det har låtit mycket bra som utgång. Men mäter man först finns ju chansen att sätta dit ett extra motstånd om det behövs. Angående pedalen så kan det vara lampan i den som gått. Det är nästan alltid en liten optisk krets i de där volympedalerna, så det är värt att kolla. Bra ändå att det finns en separat ratt för volym.

    Heja orglar alltså

  21. #681
    oljud
    oljud är inte uppkopplad
    oljuds avatar
    Vintage
    Väldigt enkel ja! Ja, det ska bli kul även om det nog blir ett långt projekt. Men en datorstyrd orgel vill väl alla ha...

    Jag tänkte nästan det. Kan ju knappast vara otroligt mycket ström i den gamla poten liksom. Kan testa med någon av mina kartonghögtalare.

    Ah, en lampa alltså? Jag tyckte det såg ut att vara lite mycket sladdar till den. Märkligt. Men då ska jag öppna upp och kika.

    Ja, det är kul. Jag hade en gammal Philicorda som jag fick av min högstadieskola. Drönade på på den innan jag visste att drone fanns, det var kul.

  22. #682
    missljud
    missljud är inte uppkopplad

    Inte så pratsam än
    Kan någon hjälpa en stackars newbie om vad i h-e det här är för modell...

    http://www.blocket.se/ystad/Hammond_...m?ca=23_10&w=1

  23. #683
    ola
    ola är inte uppkopplad

    Senior
    En 124 jm3. Romance serien. Typ tror jag. Kanske inte exakt rätt modell men i häraden iaf. Inte värd massa pengar.

  24. #684
    hasse_fx
    hasse_fx är inte uppkopplad
    hasse_fxs avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av missljud Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Kan någon hjälpa en stackars newbie om vad i h-e det här är för modell...

    http://www.blocket.se/ystad/Hammond_...m?ca=23_10&w=1
    Påminner om 125 Romance-serien

    Edit: Tvåa på bollen

  25. #685
    Ambulansen
    Ambulansen är inte uppkopplad
    Ambulansens avatar
    Moderator
    Det är väl alltså egentligen en vanlig elorgel, och inte en elektroakustisk tonhjulsorgel som de riktiga feta Hammondorglarna.

  26. #686
    missljud
    missljud är inte uppkopplad

    Inte så pratsam än
    Var väl mest en fråga om det var en någorlunda orgel att spela på :-)

  27. #687
    ola
    ola är inte uppkopplad

    Senior
    Ljud gör den. Låter inte "hammond".

  28. #688
    Ambulansen
    Ambulansen är inte uppkopplad
    Ambulansens avatar
    Moderator
    De elorglar med hammondmärket på som jag provat har varit tråkigare än andra faktiskt. Men jag vet inget om den specifika modellen. Ring och säg att du hämtar den för en hundring vettja SÅ jävla tråkig är ingen orgel... Men du kan ju vänta tills en lite större electone eller elka dyker upp om det är en rolig multisoundarpeggiotrummaskinsorgel du vill ha. Å andra sidan: Man KAN ha flera orglar...

    Kul att du hittat hit hursomhelst!

  29. #689
    missljud
    missljud är inte uppkopplad

    Inte så pratsam än
    Citat Ursprungligen postat av Ambulansen Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    De elorglar med hammondmärket på som jag provat har varit tråkigare än andra faktiskt. Men jag vet inget om den specifika modellen. Ring och säg att du hämtar den för en hundring vettja SÅ jävla tråkig är ingen orgel... Men du kan ju vänta tills en lite större electone eller elka dyker upp om det är en rolig multisoundarpeggiotrummaskinsorgel du vill ha. Å andra sidan: Man KAN ha flera orglar...

    Kul att du hittat hit hursomhelst!
    Tack, tack! Jag har sysslat med musik i tjugofem år ungefär men inte hittat den här sidan. Vet inte så mycket om orglar heller. Såg en Elka Preludio också för avhämtningspris...

  30. #690
    magnus_pn
    magnus_pn är inte uppkopplad
    magnus_pns avatar
    Veteran
    En Yammis C55 gratis i Kungsbacka: http://m.blocket.se/halland/Elorgel_...htm?ca=11&aw=1
    En av de bättre bland de mindre Electonerna!

  31. #691
    Niels
    Niels är inte uppkopplad
    Nielss avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    http://m.blocket.se/goteborg/Elorgel...1717.htm?ca=11
    Viscount Cabaret ser det ut som. Om någon har plats så låter det som om rytmboxen är värd besväret.
    https://m.youtube.com/watch?v=uPVWQc1IaO4

  32. #692
    magnus_pn
    magnus_pn är inte uppkopplad
    magnus_pns avatar
    Veteran


    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	image.jpeg 
Visningar:	98 
Storlek:	87,0 KB 
Id:	65107

  33. #693
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Inte gratis, men nästan (60:-). Men kan ni orgelgubbz berätta vad detta är för tuff modell? Den ser ju helbisarr ut!

    http://www.blocket.se/varmland/El_Or....htm?ca=11&w=3

  34. #694
    janost
    janost är inte uppkopplad

    Avslutat konto
    Jag skall väl hitta några billiga att slå sönder för klaviaturen.

  35. #695
    magnus_pn
    magnus_pn är inte uppkopplad
    magnus_pns avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av machinepop Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Inte gratis, men nästan (60:-). Men kan ni orgelgubbz berätta vad detta är för tuff modell? Den ser ju helbisarr ut!

    http://www.blocket.se/varmland/El_Or....htm?ca=11&w=3
    Ser onekligen ganska bisarr ut och jag har inte en aning om vad det är för någon....

  36. #696
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Citat Ursprungligen postat av magnus_pn Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Ser onekligen ganska bisarr ut och jag har inte en aning om vad det är för någon....
    Vet inte du så vet ingen... känns det som.

  37. #697
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Ångrade Luc inlägget?

    Hursomhelst... jag moddar och joxar gärna, men plats och avstånd gör det svårare. Hade den stått här i byn hade den redan varit hemma.

  38. #698
    Lucarno
    Lucarno är inte uppkopplad
    Lucarnos avatar
    Veteran
    Jag kan o-ångra det machinepop Kände det verkade lite alien senare så - men äsch alla vet ju jag är alien ändå så

    ←↓→

    Men vad ni tvekar och nojjar bara köp den och njut, är den lite tråkig out of the box så fram med lödkolven etc hur svårt är det på en skala använd huvet och händerna och internet om det tryter ffs!

    Kapa den och gör den liten och portabel!

    Modda den och gör ljudet stort!

    Använd THE FORCE. *Alla* har den. Det gäller bara att släppa på hämningarna och sånt. Låt skaparkraften FRI! Människan Jordens supervarelse på riktigt, carpe diem, fuck the future. Nu är NU! Du ångrar det aldrig. Och det är UPPTÄCKARGLÄDJE och inspiration. DET FINNS INGA ABSOLUTES. Murarna finns bara i DIG så bryt dem. Åtminstone v.g. sånt här. Och det är inte byggt av papp LIXOM! Go GET!

  39. #699
    Kicko
    Kicko är inte uppkopplad
    Kickos avatar
    Börjar bli varm i kläderna

  40. #700
    Niels
    Niels är inte uppkopplad
    Nielss avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    Crumar orgeln är nog riktigt fet, har inte koll på enskilda modeller men har testat en med komplett analogsynth och fina stråkar... Med separata utgångar. Synd att Norrtälje är alltför långt bort och dom väger ruskigt mycket.

  41. #701
    Ambulansen
    Ambulansen är inte uppkopplad
    Ambulansens avatar
    Moderator
    Haft en crumar jag med. Rätt lik maskin verkar det som, fast min hade plastigare design. Helt fantastisk hursomhelst, ångrar att den varit en av de som fått gå vidare. Finfina stråkar, och en phaser som heter duga.

  42. #702
    T11
    T11 är inte uppkopplad
    T11s avatar
    Veteran

  43. #703
    magnus_pn
    magnus_pn är inte uppkopplad
    magnus_pns avatar
    Veteran
    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	image.jpeg 
Visningar:	66 
Storlek:	54,7 KB 
Id:	66417

    http://www.blocket.se/vi/66208162.htm

    GEM-teatervariant som ser fin ut i Karlskoga!
    Bifogade miniatyrer Bifogade miniatyrer Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	image.jpg 
Visningar:	65 
Storlek:	37,9 KB 
Id:	66416  

  44. #704
    Soundbrigade
    Soundbrigade är inte uppkopplad
    Soundbrigades avatar
    Veteran
    Jag har inget mer tips än att vi zappade en orgel på Erikshjälpen i Vänersborg för en del år sedan. Den funkade ena dagen men i butiken släppte den ut elektronisk rök.
    En betydligt äldre och originell orgel med tvåradigt klaviatur blev, också på Erikshjälpen, offer för yxan. Jag höll i yxan men såg till att bärga klaviaturen och en hög (bättre begagnade) elektronrör jämte en förstärkarmodul som jag senare sålde.
    Jag tror att på typ Erikshjälpens, Rädda Korsets, Röda Barnens second hand-försäljningar kan man hitta slikt. Dock är man nog ganska motsträvig att ta emot otympliga musikinstrument. På EH vägrade man ta emot pianon t ex.

  45. #705
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    En Wersi i Tjockhult - mest intressant (förutom icke-priset) är nog att den har full pedal. Inte så vanligt om man har kantorsambitioner och letar.

    http://www.blocket.se/stockholm/Orge....htm?ca=11&w=3

  46. #706
    Batteriet
    Batteriet är inte uppkopplad
    Batteriets avatar
    Veteran
    Så jävla koolt det skulle vara!

  47. #707
    oljud
    oljud är inte uppkopplad
    oljuds avatar
    Vintage
    En undersökning: när jag gick på gymnasiet fanns det en elorgel, fast den var kanske digital, men den passar in bland elorglarna. Den hade cembalo-ljud (harpsichord för er som inte kan svenska ;-)) och annat, och, framför allt: man kunde ända temperering på den. Medelton, Werckmeister, Just, och lite annat. Minns inte märke, men den var inte jättestor och i olika nyanser av brun, om jag minns rätt. Inbyggd förstärkare och högtalare. Ev. två manualer.

    Någon som vet vad det kan vara?

    (jag gick gymnasiet kring ~2003 men den är nog äldre än så.)

    - - - Updated - - -

    Kan ha varit en Roland kanske?

  48. #708
    Niels
    Niels är inte uppkopplad
    Nielss avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    Har någon här erfarenhet av Electone MC200? Har en gratis på gång på nära håll och den är väl inte supertung att släpa så den kan få bo hos mig ett litet tag i alla fall tänker jag. I bästa fall hade man ju stripat pedalerna på den för tt få ut MIDI-signal den vägen , men det är nog inte så enkelt som det låter, ljuden är väl inte de fetaste gissar jag.

  49. #709
    Ambulansen
    Ambulansen är inte uppkopplad
    Ambulansens avatar
    Moderator
    Den lär vara lättflyttad. Snygg ju. Verkar ha "riktig" sequencer också. Men den är nog värd att hämta bara för ljuden "Cosmic" 1-3

    (Här kommer museumlänken igen http://www.ggbmusic.com/museum/ )

  50. #710
    Dudeeeemil
    Dudeeeemil är inte uppkopplad

    Inte så pratsam än
    Tjena! Tänkte ba testa och kika om det är någon som sitter på en gammal philicorda och säljer! Hoppas det är ok att fråga i tråden!

  51. #711
    Pehr
    Pehr är inte uppkopplad
    Pehrs avatar
    Veteran

  52. #712
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    http://www.blocket.se/orebro/Orgel_E....htm?ca=11&w=3

    Riktigt stylish pjäs i Örebro... kostar annonspengen och ryggskott.

  53. #713
    oljud
    oljud är inte uppkopplad
    oljuds avatar
    Vintage

  54. #714
    Ambulansen
    Ambulansen är inte uppkopplad
    Ambulansens avatar
    Moderator
    Det är ju något fantastiskt med att bara lägga upp en bild, och då en med locket stängt. Snacka om grisen i säcken

  55. #715
    oljud
    oljud är inte uppkopplad
    oljuds avatar
    Vintage
    haha, ja. Tänk att det är en massa syntesreglar och krångel därunder! Vill man ju inte visa upp.

  56. #716
    magnus_pn
    magnus_pn är inte uppkopplad
    magnus_pns avatar
    Veteran
    Gratis tonhjulare i Stockholm! Tung men låter riktigt bra! Inbyggt äkta leslie.

    http://m.blocket.se/Stockholm/Hammon...40105.htm?aw=1

  57. #717
    Ambulansen
    Ambulansen är inte uppkopplad
    Ambulansens avatar
    Moderator
    Borta. Inte konstigt Jag hann inte ens se annonsen. Vilken modell var det?

  58. #718
    hasse_fx
    hasse_fx är inte uppkopplad
    hasse_fxs avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av Ambulansen Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Borta. Inte konstigt Jag hann inte ens se annonsen. Vilken modell var det?
    Den var borta typ en kvart efter att Magnus postat

  59. #719
    ola
    ola är inte uppkopplad

    Senior
    Var det inte en T524 typ? Nån form av T500 tror jag jag hann se

  60. #720
    Hemstudiopsykologens avatar
    Senior
    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	14463082_10209115144828664_5167092036884698893_n.jpg 
Visningar:	54 
Storlek:	97,9 KB 
Id:	70427

    Skohyllan på min dotters dansskola. Kanske kunde man få byta den mot en annan skohylla?

Liknande ämnen

  1. Finns den här EQ:n?
    Av Volt i forum Effekter
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-02-06, 14:30
  2. Finns det...
    Av Kada i forum Mixning & mastring
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2005-06-15, 16:21
  3. Här finns dom!
    Av Waldorf i forum Syntar, samplers & sånt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2004-10-17, 14:01

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •