Sidan 112 av 115 FörstaFörsta ... 12 62 102 108 109 110 111 112 113 114 115 SistaSista
Resultat 6 661 till 6 720 av 6893

Ämne: R.I.P. tråden

  1. #6661
    TigerMM
    TigerMM är inte uppkopplad
    TigerMMs avatar
    Tomte
    Geordie Walker, gitarrist Killing Joke. Ännu en ungdomsidol i graven

  2. #6662
    slirak
    slirak är inte uppkopplad

    Veteran
    Fan! 64 är ju alldeles för ungt! Och Killing Joke har ju dessutom visat gång på gång de senaste åren, att de fortfarande har mycket att ge. Väldigt tråkigt!

  3. #6663
    Ulven
    Ulven är inte uppkopplad
    Ulvens avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av TigerMM Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Geordie Walker, gitarrist Killing Joke. Ännu en ungdomsidol i graven
    Aj fan. Trist trist. Killing Joke är ett av de få banden som varit bra hela karriären utan dippar. Minns tydligt hur jag bläddrade i skivbacken där i skivaffären i Södertälje 1980 och fastnade för första plattan på grund av det skumma omslaget. Bad att få provlyssna och höll på att smälla av när "requiem" och "wardance" brakade loss.

  4. #6664

  5. #6665
    LFOKringlan
    LFOKringlan är inte uppkopplad
    LFOKringlans avatar
    Veteran
    Big Fred

    https://www.aftonbladet.se/nojesblad...dod-blev-46-ar

    Kanske inte alla här som känner till honom men har man vuxit upp med Ken Ring, Petter å Latin Kings musik omkring en så vet man absolut vem denna legend är. R.i.p. 46 år

  6. #6666
    erko
    erko är uppkopplad nu
    erkos avatar
    Veteran
    Deppigt med Big Fred.

  7. #6667
    TigerMM
    TigerMM är inte uppkopplad
    TigerMMs avatar
    Tomte
    Riktigt, riktigt deppigt. Jag tänker att när någon tio år äldre än en själv dör så känns det läskigt och så nära liksom. När någon tio år yngre dör, ja då inser man att man redan liksom lever på övertid att vara tacksam för.

    Nu hör det väl inte till vanligheterna att folk dör vid 46 års ålder men så ovanligt är det tyvärr inte heller. Så sjukt tragiskt, en så begåvad och intressant människa på alla sätt. Vila i frid.

  8. #6668
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Citat Ursprungligen postat av TigerMM Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Geordie Walker, gitarrist Killing Joke. Ännu en ungdomsidol i graven
    Såg det först nu... Fasen vad trist och som redan noterats, 64 är ingen ålder.

  9. #6669
    Kloon
    Kloon är inte uppkopplad
    Kloons avatar
    Veteran
    Shane MacGowan rip

  10. #6670
    Irja
    Irja är inte uppkopplad
    Irjas avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Kloon Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Shane MacGowan rip
    Sorgligt.
    Senast redigerat av Irja den 2023-11-30 klockan 13:21.

  11. #6671
    vildgris
    vildgris är inte uppkopplad
    vildgriss avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Kloon Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Shane MacGowan rip
    Sorgligt, fast på något sätt imponerande att han levde ända tills nu...

  12. #6672
    jgb
    jgb är uppkopplad nu
    jgbs avatar
    Fjomp
    Citat Ursprungligen postat av vildgris Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Sorgligt, fast på något sätt imponerande att han levde ända tills nu...
    Exakt min tanke. Den kroppen med tillhörande huvud har inte levt det lättaste av liv.

  13. #6673
    slirak
    slirak är inte uppkopplad

    Veteran
    Mycket tråkigt med Shane, men som sagt, snarast imponerande hur länge han hängde med.

  14. #6674
    PeterH
    PeterH är uppkopplad nu
    PeterHs avatar
    Veteran
    Tråkigast är att hans dåliga leverne fullständigt överskuggat vilken enorm låtskrivare han kunde vara.

  15. #6675
    Irja
    Irja är inte uppkopplad
    Irjas avatar
    Veteran
    Hela hans liv var ju präglat av att han blev alkoholist redan som barn, eftersom hans föräldrar gav honom Guiness så att han skulle sova. Så jävla tragiskt.

    Stundtals genialisk låtskrivare.

  16. #6676
    särkvark
    särkvark är uppkopplad nu
    särkvarks avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Kloon Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Shane MacGowan rip
    RIP!

  17. #6677
    HEK
    HEK är inte uppkopplad
    HEKs avatar
    Veteran
    Rip min pappa som gick bort idag ….

    Hur går man vidare … och varför?

  18. #6678
    Irja
    Irja är inte uppkopplad
    Irjas avatar
    Veteran
    Beklagar sorgen, HEK. Svar har jag inga.

  19. #6679
    fragster
    fragster är inte uppkopplad

    Senior
    Citat Ursprungligen postat av HEK Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Rip min pappa som gick bort idag ….

    Hur går man vidare … och varför?
    Beklagar

  20. #6680
    charliecrash
    charliecrash är inte uppkopplad
    charliecrashs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av HEK Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Rip min pappa som gick bort idag ….

    Hur går man vidare … och varför?
    Beklagar sorgen :/
    Jag bearbetade samma situation med att med syskonen gå igenom allt praktiskt som behövde göras. Det var ganska läkande.
    Viktigaste jag tog med mig: Låt känslorna få komma ut, och ge det tid. Tid och tålamod ger så småningom perspektiv.
    Det blir bättre. Lovar.

  21. #6681
    kroffe
    kroffe är inte uppkopplad
    kroffes avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av HEK Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Rip min pappa som gick bort idag ….
    Hur går man vidare … och varför?
    Beklagar verkligen! Kan inte föreställa mig hur det känns.

  22. #6682
    PF
    PF är inte uppkopplad
    PFs avatar
    Vintage
    ❤️ Styrka HEK

  23. #6683
    särkvark
    särkvark är uppkopplad nu
    särkvarks avatar
    Veteran
    Beklagar sorgen

  24. #6684
    TigerMM
    TigerMM är inte uppkopplad
    TigerMMs avatar
    Tomte
    HEK Jag är så ledsen för din skull. Jag beklagar sorgen. Var själv där i våras. Det jag landat i är att min pappa genom sin död lärt mig mycket om just döden - kanske den ultimata livslärdomen från föräldrar till sina barn. Så ja man går vidare, och det finns ett varför. Gör musik, det hjälper. Har du syskon, umgås med dem så mycket du bara kan (whatsappgrupp funkar bra om man är på olika håll). Får du chansen att se honom så gör det (det är inte läskigt alls faktiskt). Nu låter allt detta så himla beskäftigt och det är kanske det sista du behöver höra just nu. Men for what it's worth, vi ser dig, känner din sorg. Vila i frid fina HEK-pappa.

  25. #6685
    59min
    59min är inte uppkopplad

    Senior
    Citat Ursprungligen postat av Kloon Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Shane MacGowan rip
    pouges spelad i slutet på 80-talet (år?) i lund/sparta/olympen där jag bodde ovanpå i korridor (många bra konserter fick vi höra genom betongen). dåligt med pengar hade vi, efter cirka halva konserten/slutet började vakterna tröttna, gick ut för att röka, då kunde man göra en rush in. tyckte helt ok konsert, döm om min förvåning när jag läste dan efter att shane inte var med på konserten (rykte: aspackad). o jag märket inget

  26. #6686
    xyltburk
    xyltburk är uppkopplad nu
    xyltburks avatar
    Veteran
    Beklagar sorgen HEK.

  27. #6687
    99JJQ
    99JJQ är inte uppkopplad
    99JJQs avatar
    Veteran
    Beklagar sorgen HEK <3

  28. #6688
    lisau
    lisau är uppkopplad nu
    lisaus avatar
    Veteran
    Så sorgligt HEK. Beklagar sorgen och hoppas du kan hitta nån sorts ljus. <3

  29. #6689
    972 0904
    972 0904 är inte uppkopplad

    Senior
    Beklagar sorgen HEK. Jag var i samma sits för snart ett år sedan. TigerMM skrev kloka ord, umgås med nära och kära.

  30. #6690
    jocks1
    jocks1 är inte uppkopplad

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av HEK Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Rip min pappa som gick bort idag ….

    Hur går man vidare … och varför?
    Beklagar sorgen HEK Prata med dina nära och kära om det går, och påminn dej även om det som de positiva minnena, mitt i sorgen.

  31. #6691
    Juno60
    Juno60 är inte uppkopplad
    Juno60s avatar
    Veteran
    Beklagar HEK. Skriv ner allt du tänker på om din pappa och filtrera inte, låt alla känslor flöda. Det är också väldigt förlösande att minnas och skratta tillsammans med släkt och vänner åt roliga episoder.

  32. #6692
    HEK
    HEK är inte uppkopplad
    HEKs avatar
    Veteran
    Tack alla, läser och begrundar. Visste att ni skulle ha massa visdom att komma med. <3

  33. #6693
    rice74
    rice74 är inte uppkopplad

    Börjar bli varm i kläderna
    All kärlek till dig just nu HEK ♥️

  34. #6694
    depulse
    depulse är inte uppkopplad
    depulses avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av HEK Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Rip min pappa som gick bort idag ….

    Hur går man vidare … och varför?
    Ledsen att höra. Finns inga ord som hjälper, förhoppningsvis finns familj runt dej så ni kan stödja och stärka varandra.

  35. #6695
    Kloon
    Kloon är inte uppkopplad
    Kloons avatar
    Veteran
    Beklagar sorgen och smärtan HEK.

  36. #6696
    mad.gibbon
    mad.gibbon är inte uppkopplad
    mad.gibbons avatar
    Veteran
    Beklagar sorgen HEK. När jag var 30 dog min mamma i cancer. Det gick på sex månader och var otroligt smärtsamt och chockerande. Min pappa tog det hårt, fick en stroke och tappade livsglädjen. Han tynade bort under nio års tid och dog förra året.
    Två väldigt olika förlopp som jag bearbetat på olika sätt. Har du syskon eller familj, våga prata med dem om hur du mår. Titta på bilder och prata minnen och skratta och gråt tillsammans. Jag sparade ner pappas Spotifylista. Det är otroligt vad musik kan sätta igång minnet.
    Och självmedicinera inte. Det kan ta lång tid att ta sig ur.

  37. #6697
    The Introvert
    The Introvert är inte uppkopplad
    The Introverts avatar
    Veteran
    Häng i HEK. Min pappa gick bort för tio år sedan. Han lever kvar genom alla gånger jag citerar hans uttryck för saker eller tänker på saker jag hade velat berätta nu (mest märkliga saker jag varit med om som han hade skrattat åt, eller kameraprylar). Det hade gått förlorat om inte jag funnits kvar.

    Som någon skrev blir det ett projekt av det hela med sortering av kvarlåtenskap, begravning m.m. Min mamma fick upp farten igen när vi gjorde en översiktslista och började prioritera vad som behövde göras och när.

    Beklagar sorgen. Man fogar till sist in den, som en pusselbit i sin egen personlighet, på gott och ont. Så var det för mig åtminstone.

  38. #6698
    jgb
    jgb är uppkopplad nu
    jgbs avatar
    Fjomp
    Beklagar sorgen HEK, ta hand om dig. De kloka orden har andra redan sagt, så jag kan bara tillägga att tillåta dig att ha roligt även i sorgen.

  39. #6699
    HEK
    HEK är inte uppkopplad
    HEKs avatar
    Veteran
    Tack för att vi delar med er. Har varit 5 år av ovisshet och kamp för pappa och oss andra innan han till slut var tvungen att ge efter för cancern. Är världsbäst på att skjuta undan saker/tankar och in i det sista tänkte man nästan att det måste ordna sig eller bli bättre på något sätt, trots att man hela tiden fick se han försämras. Att ens föräldrar ska försvinna har jag konstigt nog aldrig helt kunnat föreställa mig. Och pappa har alltid varit en klippa att luta sig mot. Allt känns nästan som ett test, det ultimata stålbadet. Vuxenlivet kräver mer än man hantera, och nu detta. Helt klart att detta är det svåraste man utsatts för och att saknaden och tomheten är oändlig. Ändå har man troligen inte helt förstått att det hänt. Tack för era ord.

  40. #6700
    jpl
    jpl är inte uppkopplad
    jpls avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av 59min Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    pouges spelad i slutet på 80-talet (år?) i lund/sparta/olympen där jag bodde ovanpå i korridor (många bra konserter fick vi höra genom betongen). dåligt med pengar hade vi, efter cirka halva konserten/slutet började vakterna tröttna, gick ut för att röka, då kunde man göra en rush in. tyckte helt ok konsert, döm om min förvåning när jag läste dan efter att shane inte var med på konserten (rykte: aspackad). o jag märket inget
    OT: där var jag. innan de började spela kom spider ut på scen och sade att shane "blivit sjuk" samt att alla som valde att gå skulle få pengarna tillbaka. inte många gick.

    - - - Uppdaterad - - -

    Citat Ursprungligen postat av HEK Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Tack för att vi delar med er. Har varit 5 år av ovisshet och kamp för pappa och oss andra innan han till slut var tvungen att ge efter för cancern. Är världsbäst på att skjuta undan saker/tankar och in i det sista tänkte man nästan att det måste ordna sig eller bli bättre på något sätt, trots att man hela tiden fick se han försämras. Att ens föräldrar ska försvinna har jag konstigt nog aldrig helt kunnat föreställa mig. Och pappa har alltid varit en klippa att luta sig mot. Allt känns nästan som ett test, det ultimata stålbadet. Vuxenlivet kräver mer än man hantera, och nu detta. Helt klart att detta är det svåraste man utsatts för och att saknaden och tomheten är oändlig. Ändå har man troligen inte helt förstått att det hänt. Tack för era ord.
    <3

  41. #6701
    jupiterdream
    jupiterdream är inte uppkopplad

    Senior
    Citat Ursprungligen postat av HEK Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Rip min pappa som gick bort idag ….

    Hur går man vidare … och varför?
    Beklagar verkligen HEK!

    Många har skrivit kloka ord. 29 och ett halvt år efter att min egen pappa dog i cancer alldeles för tidigt, kan jag konstatera att dina frågor fortfarande är högst relevanta.

    Om jag ska försöka svara så; det går inte över. Man bara lär sig leva med det. Ju förr man lyckas acceptera just det, att det aldrig mer blir som förr, och att man själv förändras på kuppen, desto mindre jobbigt blir det att hantera.

    Och varför? Skulle gissa att det bästa svaret är att din pappa skulle velat det.

  42. #6702
    Kloon
    Kloon är inte uppkopplad
    Kloons avatar
    Veteran
    Denny Laine rip.

  43. #6703
    hasse_fx
    hasse_fx är inte uppkopplad
    hasse_fxs avatar
    Vintage
    RIP Denny Laine - minns honom som Paul McCartneys vapendragare i Wings under 70-talet.

  44. #6704
    kroffe
    kroffe är inte uppkopplad
    kroffes avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av Kloon Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Denny Laine rip.
    Deppigt, samma dag som Band on the Runs 50 års jubileum och allt!

  45. #6705
    volante
    volante är inte uppkopplad
    volantes avatar
    Veteran
    @HEK Ledsen att höra detta <3 Tänk på att han lever vidare genom dig och andra. Ta hand om dig.

  46. #6706
    HEK
    HEK är inte uppkopplad
    HEKs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av volante Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    @HEK Ledsen att höra detta <3 Tänk på att han lever vidare genom dig och andra. Ta hand om dig.
    <3

    Citat Ursprungligen postat av jupiterdream Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Beklagar verkligen HEK!

    Om jag ska försöka svara så; det går inte över. Man bara lär sig leva med det. Ju förr man lyckas acceptera just det, att det aldrig mer blir som förr, och att man själv förändras på kuppen, desto mindre jobbigt blir det att hantera.

    Och varför? Skulle gissa att det bästa svaret är att din pappa skulle velat det.
    Tack, och misstänkte att det förhöll sig lite som du skriver. Tack för orden <3

  47. #6707
    oljud
    oljud är inte uppkopplad
    oljuds avatar
    Vintage
    Jag beklagar sorgen. Det måste vara så jävla jobbigt.

    Vill också flika in med erfarenhet från barndomen (12 år). Svårt att säga om det går att applicera på vuxna, min far har jag tack och lov kvar i livet, och har inte förlorat andra nära sedan bardomen (mamma när jag var tolv, och sedan en klasskompis när jag var 16).

    Även om det nog drabbar barn hårdare på många vis så tänker jag att det ändå kan bli jobbigare som vuxen. Barn tål så jävla mycket, och ett år är en enorm tid som det händer så otroligt mycket på. Särskilt i början kan det nog vara jobbigare för en vuxen. Man kan ångra saker man gjort eller inte gjort på ett annat sätt, tänker jag, och förväntas väl "rycka upp sig" (av jobb och sånt) i mycket större utsträckning. Inte

    Jag vill lite säga "det går över" för det är väl ungefär min erfarenhet. Efter ... 24 år utan mamma känns förlusten som den del av mig. Kan inte tänka mig alternativet. Blir sällan aktivt ledsen för det, mest på fyllan och med släkten (har haft gråtkalas på julaftonsnatten hos moster), och tänker inte på det särskilt ofta. Eller jo ok, varje gång någon pratar om sin mamma typ, eller säger "dina föräldrar" till mig. Men det registrerar liksom inte som mer än "ok, personen vet inte".

    Hur lång tid det tog innan det var så här ok vet jag inte riktigt, det hände ju mycket i början och sedan har processen saktat av. Kanske att det har känts så ok som det gör nu i ... tio år? tolv kan vi säga så blir det symmetriskt och fint.

    Jag drömmer fortfarande om min mamma ibland, oftast att hon har levt kvar i sin lägenhet i hemlighet och att jag och syskonen har svårt att förstå varför hon inte har sagt något. Pratade med någon på Twitter om detta, han tyckte det var så jobbigt att drömma om sin pappa och frågade "slutar man inte göra det?", tror hans pappa hade varit död ett år. Jag sa "tror inte det" men försökte också få honom att se det som en bra grej, kanske. Tror det gick.

    Jag vet inte om det är hårt eller snällt att säga "det går över". Men så ser jag ändå på det. Man kan inte vara ledsen hur länge som helst, även om man kan sakna någon hur länge som helst.

    Nu blev jag ledsen :-( Det är också okej, inget farligt, i själva verket är det nog bra. En del av att minnas och en del av den man är.

    Så vi kanske kan säga så här: den riktigt förlamande skitsorgen när man är ledsen jämt, den går i alla fall över.

  48. #6708
    tei
    tei är inte uppkopplad
    teis avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av oljud Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag drömmer fortfarande om min mamma ibland, oftast att hon har levt kvar i sin lägenhet i hemlighet och att jag och syskonen har svårt att förstå varför hon inte har sagt något. Pratade med någon på Twitter om detta, han tyckte det var så jobbigt att drömma om sin pappa och frågade "slutar man inte göra det?", tror hans pappa hade varit död ett år. Jag sa "tror inte det" men försökte också få honom att se det som en bra grej, kanske. Tror det gick.
    Det är snart tio år sedan min pappa gick bort, men han finns fortfarande kvar i mina drömmar och då i helt vanliga sammanhang – om jag drömmer någon dröm där min mamma är med så är även pappa med. Precis som det skulle ha varit i verkliga livet om han fortfarande levt, och jag har aldrig i drömmarna ens reflekterat över det utan där är det som han aldrig skulle ha dött. Jag har med tiden kommit att uppskatta det mycket.

  49. #6709
    oljud
    oljud är inte uppkopplad
    oljuds avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av tei Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Det är snart tio år sedan min pappa gick bort, men han finns fortfarande kvar i mina drömmar och då i helt vanliga sammanhang – om jag drömmer någon dröm där min mamma är med så är även pappa med. Precis som det skulle ha varit i verkliga livet om han fortfarande levt, och jag har aldrig i drömmarna ens reflekterat över det utan där är det som han aldrig skulle ha dött. Jag har med tiden kommit att uppskatta det mycket.
    Låter fint. Mina är tyvärr helt färgade av hennes död. Men så har jag ju inte haft någon vanlig vardag med henne så många år. Gissar att jag kommer drömma mer normala drömmar om pappa när den dagen kommer.

  50. #6710
    tei
    tei är inte uppkopplad
    teis avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av oljud Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Låter fint. Mina är tyvärr helt färgade av hennes död. Men så har jag ju inte haft någon vanlig vardag med henne så många år. Gissar att jag kommer drömma mer normala drömmar om pappa när den dagen kommer.
    Ja, du var ju väldigt ung. Jag kan inte ens föreställa mig hur det känns, jag var 40+ när pappa gick pllötsligt gick bort (75 år gammal) och även om jag gärna hade behållt honom i mitt liv minst 10 år till så var jag (och framförallt han) så gammal att jag förstod att risken fanns där, och jag fick ju 40 år med honom.

  51. #6711
    oljud
    oljud är inte uppkopplad
    oljuds avatar
    Vintage
    Precis. Men oavsett, ska kan nog inte bli ledsen över sådana drömmar även om de kanske gör en ledsen när man vaknar. Man kanske kan se det som spöken om man är inne på sånt.

  52. #6712
    kroffe
    kroffe är inte uppkopplad
    kroffes avatar
    Vintage
    Pedro Hietanen RIP.

  53. #6713
    BadPixel
    BadPixel är inte uppkopplad
    BadPixels avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av kroffe Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Pedro Hietanen RIP.
    Pedro

    Idag är det ett år sedan min mormor kastade in handduken, även om hon egentligen lämnade oss redan långt tidigare. Lite yngre än andra dagar. Hon var på mångt och mycket min klippa under mitt första decennium.

    @HEK, beklagar verkligen sorgen

  54. #6714
    zthee
    zthee är inte uppkopplad
    zthees avatar
    Vintage
    RIP Benjamin Zephaniah

  55. #6715
    SvajjFuzz
    SvajjFuzz är inte uppkopplad

    Börjar bli varm i kläderna
    Shanes sånger är nog den musik som har påverkat mig mer än någon annans. Jag tänker inte låtsas att jag är väldigt ledsen över hans död, eller att jag kände honom... men nog känns det lite i hjärtat.

  56. #6716
    Hjorten
    Hjorten är inte uppkopplad
    Hjortens avatar
    Administrator

  57. #6717
    BadPixel
    BadPixel är inte uppkopplad
    BadPixels avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Hjorten Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Alldeles för tidigt

  58. #6718
    Pehr
    Pehr är inte uppkopplad
    Pehrs avatar
    Veteran
    Rip Vild-Hasse

  59. #6719
    zordid
    zordid är uppkopplad nu
    zordids avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    RIP Ian Gibson.

  60. #6720
    99JJQ
    99JJQ är inte uppkopplad
    99JJQs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av zordid Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    RIP Ian Gibson.
    RIP, gillar verkligen hans Judge Dred.

Liknande ämnen

  1. G.A.S.M.A.S.K.-tråden
    Av Imported Johannes i forum Allmänt om musik
    Svar: 2493
    Senaste inlägg: 2023-09-06, 22:54
  2. Visage tråden
    Av Kloon i forum Skivor & artister
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-25, 19:28

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •