Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 1 2 3
Resultat 121 till 165 av 165

Ämne: Maschine - låt oss snacka.

  1. #121
    vurt
    vurt är inte uppkopplad
    vurts avatar
    Veteran
    Hur är Maschine om man vill lägga in sina egna samplingar, är det smidigt eller är den mer för att spela upp NI's egna ljudbibliotek? Låt säga att jag gör en leadsynt på min modular som jag samplar och sen vill spela via Maschine (såg 2.2 updaten, såg ju rätt smidigt ut att spela scales och chords, trots att det är pads).

    Är "Studio" varianten värd pengarna, är ju ganska mycket dyrare (har inget emot det om det ger snabbare workflow)?

  2. #122
    Mr Matrix
    Mr Matrix är inte uppkopplad
    Mr Matrixs avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    Citat Ursprungligen postat av vurt Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Hur är Maschine om man vill lägga in sina egna samplingar, är det smidigt eller är den mer för att spela upp NI's egna ljudbibliotek? Låt säga att jag gör en leadsynt på min modular som jag samplar och sen vill spela via Maschine (såg 2.2 updaten, såg ju rätt smidigt ut att spela scales och chords, trots att det är pads).

    Är "Studio" varianten värd pengarna, är ju ganska mycket dyrare (har inget emot det om det ger snabbare workflow)?
    Det är enkelt att jobba med egna samplingar i maschine. Var en liten inlärningströskel däremot, så lite manualblädder och tutorials fick mig på banan...

  3. #123
    Smultronizer
    Smultronizer är inte uppkopplad

    Senior
    Tycker det är sjukt enkelt att sampla med den. Det är nästan hela grejjen. Använder Reason i vanliga fall och där är det sjukt osmidigt jämförelsevis.

    Vad gäller Studio vs MK1-2 så har jag haft båda. Tycker Studio är vansinnigt för stor, kräver transformator, Lättare att kopiera och pilla events på och använder man Komplete Ultimate så funkar det bättre att bläddra i den. Dock tycker jag inte det är värt det någonstans att ha Studion så jag sålde den. Tycker dock att hela enkelheten försvunnit lite ifrån Maschine iom uppdateringarna. De har krånglat till det för mycket. Innan var det inget knussel utan pang på. ;-)

  4. #124
    vurt
    vurt är inte uppkopplad
    vurts avatar
    Veteran
    Ja den såg sjukt stor ut, fast antar det är själva meningen, att man ska sitta vid den mest hela tiden och inte sitta och pilla med datorn.

    Om man köper den vanliga varianten, är det något man behöver köpa till för att det ska bli så bra som möjligt (programvara eller uppdatering osv) eller är det med fullversioner av det man vill ha när man arbetar med den?

    Jag antar dom lagt till en massa funktioner iom uppdateringarna så det blivit mycket menydykande?

    Citat Ursprungligen postat av Mr Matrix Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Det är enkelt att jobba med egna samplingar i maschine. Var en liten inlärningströskel däremot, så lite manualblädder och tutorials fick mig på banan...
    Ok, tack för svaret.

  5. #125
    Mr Matrix
    Mr Matrix är inte uppkopplad
    Mr Matrixs avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    Citat Ursprungligen postat av vurt Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Om man köper den vanliga varianten, är det något man behöver köpa till för att det ska bli så bra som möjligt (programvara eller uppdatering osv) eller är det med fullversioner av det man vill ha när man arbetar med den?
    Beror ju lite på vilka behov du har... Det som ingår förutom Maschines eget sample-library är ju Massive, Prism, Scarbee Mark I, och Solid Bus Comp. Har du behov av fler pluggar så behöver du såklart komplettera. Jag lyckades komma över ett gäng Maschine expansioner när de körde en drive i början av december. Inte helt nödvändigt med expansioner egentligen, men ändå kul att ha.

  6. #126
    Retur
    Retur är inte uppkopplad

    Inte så pratsam än
    Vill bara tillägga att jag kört maschine sedan 2010 med min MK1 kontroller och är TOKnöjd, har alltid varit!
    Menydykandet tycker jag inte är ett issue om man utvecklar ett eget sätt att jobba med enheten. Jag använder i princip inte skärmen på datorn ett dugg när jag jobbar i maschine och DET känns som en viktig grej för mig. Studio-versionen verkar barnsligt stor och personligen gillar jag inte heller padsen på studio alls men det är ju en smakfråga såklart.
    Köp MK2an, lär dig maskinen och sampla på säger jag!

  7. #127
    vurt
    vurt är inte uppkopplad
    vurts avatar
    Veteran
    Okej, tack. Ska kolla lite på Elektron's grejer också innan jag bestämmer mig.

  8. #128
    MK Ultra
    MK Ultra är uppkopplad nu
    MK Ultras avatar
    Veteran
    Så, den vanliga frågan om integrering till DAW. Jag föredrar att drag and drop men det blir alltid typ dubbelt så många takter med tom data. Vart kan man ställa in så att man kan loopa eländet direkt om det är en två bara loop?

    Fråga två, om jag har ett par instanser samtidigt och vill spela in audio direkt på två spår, hur hör jag då? Det blir pitchförändringar och min bas blir lead, trummorna byter ljud/försvinner etc.
    Senast redigerat av MK Ultra den 2015-02-08 klockan 15:58.

  9. #129
    MrMajestic
    MrMajestic är inte uppkopplad
    MrMajestics avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    Har precis blivit med Maschine Känns som att det är läge att titta på några tutorials för jag hade svårt att hitta runt i både controllern och mjukvaran. Kanske börjar bli för gammal för att lära mig nått nytt

  10. #130
    Ogonen
    Ogonen är inte uppkopplad
    Ogonens avatar
    Senior
    Hetaste tipset är att fokusera 100% på controllern. Allt kan göras från den, och det mesta är faktiskt enklare än med mjukvaran. Jag älskar min Maschine. Kan mycket väl vara den bästa prylen jag köpt.

  11. #131
    MrMajestic
    MrMajestic är inte uppkopplad
    MrMajestics avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    Citat Ursprungligen postat av Ogonen Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Hetaste tipset är att fokusera 100% på controllern. Allt kan göras från den, och det mesta är faktiskt enklare än med mjukvaran. Jag älskar min Maschine. Kan mycket väl vara den bästa prylen jag köpt.
    Jag får sätta mig en helg och lära mig den ordentligt.

  12. #132
    pitir
    pitir är inte uppkopplad
    pitirs avatar
    Senior
    Jag va förbi musikaffären idag. Såg en Maschine studio inkopplad och fastnade en stund. Den va ju inte alls så stor och tung som folk säger. Som en mpd32 ungefär. Väldigt intuitiv! Jag resamplar nästan allt genom externa grejer. Kan man skicka ut enskilda spår till en utgång? Hur är det att routa externa insert effekter på enskilda spår, och går det att göra det direkt från controllern?
    Hur mycket drar Maschine i CPU jämfört med Ableton?

  13. #133
    ryanshitlipz
    ryanshitlipz är inte uppkopplad

    Börjar bli varm i kläderna
    Jag kan säga så här... jag har använt Maschine i stort sett ända sedan den första kom och använder nu Maschine Studio och i stort sett endast den. Det betyder att trots att jag kör Live/Bitwig med push så är det i Maschine jag arbetar snabbast och gör bäst grejer och alla produktioner görs från start till slutprodukt i mjukvaran med hårdvaran.

    Jag gör alltså allt i Maschine och använder endast Bitwig eller Live när jag spelar live eller vill göra produktioner med sång då maschine faller på längre samplingar som ska köras. Om jag vill producera med längre spår så måste jag klippa upp sången i samma längd som respektive pattern är i din låt. Mixning, mastring etc etc görs alltså även det i maschine. För övrigt så är det Fantastisk samplingseditering i Maschine. Att klippa en sampling, loopa osv går så smidigt med vågformen på skärmen och varje knob ansvarig för en enda sak. Knob 1 bestämmer startpunkt, 2 slutpunkt, 5 zoomar, 6 scrollar osv osv....

    Så efter att ha provat diverse setups, mjukvara, hårdvara sedan 1987 så har jag fastnat vid Maschine och ser idag inte nån anledning till varför jag inte skulle arbeta nästan uteslutande med den.

    När det kommer till MK1/MK2 och STUDIO så skulle jag nu ha svårt att gå tillbaka till MK1/2 då jag vet vart allt finns, älskar skärmarna och har fått upp ett bra workflow som passar mig. Så, ni som funderar, satsa absolut på Maschine Studio om ni har möjlighet!

    Kalla mig fanboy eller vad ni vill, men jag är helt fast och sålde min MPC Ren rätt snabbt då jag tyckte den kändes väldigt klumpig, omotiverande och gjorde mig galen!

    Kan säga till Pitir att det inte är några större problem med CPU såvida du inte laddar effektpluggar som inserts på varje kanal utan istället kanske kör någon sendbus. Dock har jag laddat på ganska mycket utan att det blir CPU-problem. Den enda gång den brukar säcka för mig är när jag har kört flera instanser av NI Molekular... Då kan det bli lite segt.
    Senast redigerat av ryanshitlipz den 2015-07-22 klockan 13:49.

  14. #134
    HEK
    HEK är inte uppkopplad
    HEKs avatar
    Veteran
    Har någon samma problem som mig med Maschine? Ibland, så beter sig mjukvaran sjukt konstigt. Den buntar tex ihop volymreglagen så att om man drar i ett hänger alla andra med. Även andra parametrar kan också helt plötsligt börja påverkas automatiskt av andra grejer helt ologiskt. Det slutar i frustration och att man har ett projekt som man inte kan jobba vidare med.

    Förutom detta är ju allt kanon. Men man blir ju helt tokig när detta händer. Nån som känner igen sig?
    Senast redigerat av HEK den 2015-10-06 klockan 20:06.

  15. #135
    outshape
    outshape är uppkopplad nu
    outshapes avatar
    Vintage
    Ni som har Studio - använder ni den mycket? Är det enkelt att få in materialet från Maschine till Live nuförtiden?
    Jag har senaste mjukvaran, men den första controllern. Funderar på om jag skulle använda Maschine mer om jag hade Studio...

  16. #136
    Smultronizer
    Smultronizer är inte uppkopplad

    Senior
    Du bara drar och släpper spåren in i live. Hade Studio men tyckte bara den tog plats och att jag faktiskt jobbade saktare med den. Ser mest cool ut men tillför inget extra faktiskt jämfört med vanliga Maschine.

  17. #137
    särkvark
    särkvark är uppkopplad nu
    särkvarks avatar
    Veteran
    1. Är det någon av er som använder maschine som sequencer för hårdvara?

    2. Är det någon av er som använder Maschine tillsammans med Reason?

    Vore kul med en taktil padupplevelse tillsammans med kommande datainköp, och maschine verkar ju finemang på den fronten.
    Vore kul att göra så mkt som möjligt i programmet isf.
    Känns dock sketchy att få maschine, reason + div hårdvaruburkar att synka. Känns som upplagt för div fel som är svårhanterbara.

  18. #138
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Använder inte den till hårdvara. Men du kan mappa upp själva hårdvaran mot vilken mjukvara som helst. Jag kör den som controller till Ableton Live, live. Så är inga problem att mappa upp knappar/rattar/pads osv mot Reason. Det finns säkerligen t o m en färdig template som bara är att ladda in och köra.

    Dock har jag helt skippat Maschine mjukvaran för tillfället. Men har spelat helt och hållet med Maschine och dess mjukvara live förut.

  19. #139
    särkvark
    särkvark är uppkopplad nu
    särkvarks avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Katzenjammer Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Använder inte den till hårdvara. Men du kan mappa upp själva hårdvaran mot vilken mjukvara som helst. Jag kör den som controller till Ableton Live, live. Så är inga problem att mappa upp knappar/rattar/pads osv mot Reason. Det finns säkerligen t o m en färdig template som bara är att ladda in och köra.

    Dock har jag helt skippat Maschine mjukvaran för tillfället. Men har spelat helt och hållet med Maschine och dess mjukvara live förut.
    Hur tycker du padsen är att lira på?

    - - - Uppdaterad - - -

    Hur tycker ni andra att padsen är att lira på?

    - - - Uppdaterad - - -

    Ärom "bra"?

  20. #140
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av Epilepsimon Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Hur tycker du padsen är att lira på?

    - - - Uppdaterad - - -

    Hur tycker ni andra att padsen är att lira på?
    Tycker de funkar bra. Är lite stumma. Men inget som jag upplevt som något problem. Dock spelar jag ganska hårt när jag slår anslag.

  21. #141
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Åh andra sidan tycker jag de reagerar lite väl lätt ibland så jag råkar trigga ljud utan mening

    Fast det går att ställa in velocity kurvor på dem så det passar ens spelstil.

  22. #142
    särkvark
    särkvark är uppkopplad nu
    särkvarks avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Katzenjammer Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Tycker de funkar bra. Är lite stumma. Men inget som jag upplevt som något problem. Dock spelar jag ganska hårt när jag slår anslag.
    Hm.. Om man bara tittar till feeling på pads, finns det något mer taktilt och responsivt alternativ?

    - - - Uppdaterad - - -

    Velocitykurvor är ju bra men det är ändå bara tolkning av hårdvara. Man kan programmera helt custom velocitykurvor på mitt nektar panorama men padsen är sämst i vilket fall tycker jag. =)

  23. #143
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av Epilepsimon Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Hm.. Om man bara tittar till feeling på pads, finns det något mer taktilt och responsivt alternativ?
    Du kan spela både löst och hårt. Som sagt, det går att ställa in anslagskänsligheten. Så de kan bete sig rätt olika.

    De är alltså inte stenhårda. Jag tycker de är bra. Men finns säkert bättre alternativ. Men ska jag vara ärlig tycker jag jämfört med t ex Push, MPC osv som jag testat så är det inga gigantiska skillnader.

    - - - Uppdaterad - - -

    Du har ingen affär att gå och testa i? Alltid lättare att få banka loss lite.

  24. #144
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Ska tillägga, jag har MK1. Vet inte om det är skillnader mellan version 1 och 2/Studio.

    Stryktålig är min i alla fall. För jag misshandlar min med knytnävarna ibland när vi spelar.

  25. #145
    Ulven
    Ulven är inte uppkopplad
    Ulvens avatar
    Veteran
    Jag upplever padsen som suveräna. Är i och för sig ingen expert som testat allt. Men de passar min stil ganska klockrent.

  26. #146
    särkvark
    särkvark är uppkopplad nu
    särkvarks avatar
    Veteran
    Allright, uppskattar infon.

    Och för övrigt har jag fortfarande dessa frågor

    1. Är det någon av er som använder maschine som sequencer för hårdvara?

    2. Är det någon av er som använder Maschine tillsammans med Reason?
    - - - Uppdaterad - - -

    Citat Ursprungligen postat av Ulven Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag upplever padsen som suveräna. Är i och för sig ingen expert som testat allt. Men de passar min stil ganska klockrent.
    Drone?

  27. #147
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Tänkte på de där frågorna. Ska du köra Maschine mjukvara tillsammans med Reason? Eller tänkte du köra Reason som sequencer. Själva Maschine hårdvaran har ingen sequencer i sig. Allt sådant ligger i mjukvaran. Maschine hårdvaran har midi ut och har inga problem med att skicka vidare till annan hårdvara.

    Så vad exakt är det du undrar över? Om jag minns rätt har jag nog kört Maschine som controller till Kong någon gång förr i tiden.

    Har inte Reason installerat just nu. Men Maschine är bara en controller som vilken annan som helst.

  28. #148
    särkvark
    särkvark är uppkopplad nu
    särkvarks avatar
    Veteran
    Precis, när jag säger maschine menar jag mjukvara + hårdvara.
    Jag undrar hur hela det paketet funkar som midisequencer, mkt pga att maschine studio har 3 midi ut, så jag tänkte om det överlag är ett program som funkar bra med externa midiburkar. De verkar ju ha satsat på det så jag tänkte om det är extra tight så att säga hehe.

    Ang. Reason så vill jag isf ha de båda programen tempo/transportsynkade och använda reason som inspelningsprogram / effektrack / osv. Gärna få in spår från mashine på separata kanaler, och samtidigt spela in audio från de burkar jag styr med maschine och få det tight.

    För.. eh.. visst har inte maschine någon dawmässig audiohantering?

  29. #149
    särkvark
    särkvark är uppkopplad nu
    särkvarks avatar
    Veteran
    Såhär står det på gs i ett inlägg:

    Yeah, midi implementation as it stands is utterly poor. To the point where I wonder whether they had tested it at all before release. At least on windows. I get stuck midi notes every time I have more than one midi out port enabled. The next update is supposedly fixing a lot of midi implementation problems, though.


    Det låter inget vidare!
    Är det en mpc som gäller ändå?

  30. #150
    drglas
    drglas är inte uppkopplad
    drglass avatar
    Veteran
    Jag använder min Maschine ihop med en del hårdvara som skissblock (Prophet-6, Sub-37, Eurorack och lite annat). Det fungerar oftast bra även om jag också har stött på hängda midi-noter då och då. Brukar dock inte slutföra projekten i Maschine utan lyfta över dem till Cubase när det är dags att arrangera.

  31. #151
    hypercykel
    hypercykel är inte uppkopplad
    hypercykels avatar
    Veteran
    Har också lite maschine-frågor faktiskt. Inte provat en, men är lite sugen då jag jobbar mycket med dator nuförtiden och gärna skulle ha en pad-controller.

    Finns det MPC-style note repeat inbyggt i Maschine förresten? Och hur anvancerad är inbyggda samplern? Kan man skapa keygroups, modulera loop-punkter etc?

    Och ang. hängda midinoter så tycker jag det beror en hel del på kedjan (hur många maskiner på samma port) och vilken synth det gäller. Min nordrack och min blofeld hängde sig ofta när jag sequencade dom med octatrack t.ex.

  32. #152
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Note repeat finns. Vet inte exakt vad du menar med key groups. Men det går att slice:a upp en sampling över flera pads och lägga i grupp. Alternativt mappa upp flera olika samplingar och lägga i en grupp.

    Sample start går att styra via velocity eller en ratt/mod wheel. Vet inte om de lagt till LFO/Mod Env till Sample Start i 2.x.

    Ett tips är att kolla genom tutorial serien de har på YouTube https://www.youtube.com/playlist?lis...IWNAl4ASkVbcgb

    Finns fler playlists med tutorials än den jag länkar.

  33. #153
    hypercykel
    hypercykel är inte uppkopplad
    hypercykels avatar
    Veteran
    Yeah precis det jag menar med keygroups Som på en gammal racksampler alltså, C1-C2 är en sampling osv.

    Trist att det bara är sample start, hade varit kul med loop start/end också. Men jag skulle ju kunna köra TAL Sampler å andra sidan och bara assigna knobs till dessa (?). För visst kan man ladda VSTs inne i själva maschine?

    Tack för tipsen med videos! Men, det vi pratar om ovan, gäller det bara maschine studio? Eller finns det i 1an också? (Är den jag är lite intresserad av)

  34. #154
    pistolpete
    pistolpete är inte uppkopplad
    pistolpetes avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av dickydiggler Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Har också lite maschine-frågor faktiskt. Inte provat en, men är lite sugen då jag jobbar mycket med dator nuförtiden och gärna skulle ha en pad-controller.

    Finns det MPC-style note repeat inbyggt i Maschine förresten? Och hur anvancerad är inbyggda samplern? Kan man skapa keygroups, modulera loop-punkter etc?

    Och ang. hängda midinoter så tycker jag det beror en hel del på kedjan (hur många maskiner på samma port) och vilken synth det gäller. Min nordrack och min blofeld hängde sig ofta när jag sequencade dom med octatrack t.ex.

    Du kan få låna min om du vill? Vi har 2st i studion och jag använder knappt min. Bara att säga till!

    Japp man kan köra vsts i maschine. Funkar oftast bra.

  35. #155
    hypercykel
    hypercykel är inte uppkopplad
    hypercykels avatar
    Veteran
    Fan vad schysst, gärna det alltså Du får gärna låna nåt som pant! PMar!

  36. #156
    hypercykel
    hypercykel är inte uppkopplad
    hypercykels avatar
    Veteran
    Vilken grej alltså! Väldigt hands-on och passar bra för oss som gillar att lira pads. Grymt enkelt att sampla in saker i den också. Ska bli intressant att prova att sequenca nån extern synth också framöver.

    För mig som kör väldigt mycket samples känns det som att man kan vara väldigt produktiv med denna burk/mjukvara.

  37. #157
    särkvark
    särkvark är uppkopplad nu
    särkvarks avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av dickydiggler Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Vilken grej alltså! Väldigt hands-on och passar bra för oss som gillar att lira pads. Grymt enkelt att sampla in saker i den också. Ska bli intressant att prova att sequenca nån extern synth också framöver.

    För mig som kör väldigt mycket samples känns det som att man kan vara väldigt produktiv med denna burk/mjukvara.
    PEPP!!
    Skriv mer allt eftersom!!

  38. #158
    HEK
    HEK är inte uppkopplad
    HEKs avatar
    Veteran
    Ägt mk1 och nu studio och padsen är bättre på studio iaf, otroligt br tom .

  39. #159
    hypercykel
    hypercykel är inte uppkopplad
    hypercykels avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Epilepsimon Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    PEPP!!
    Skriv mer allt eftersom!!
    Absolut, känner att jag bara skrapat på ytan än så länge. Har nästan bara kört standalone än så länge, så kan ännu inte riktigt svara på hur den skulle funka ihop med annan mjukvara/hårdvara

  40. #160
    Smultronizer
    Smultronizer är inte uppkopplad

    Senior
    MkI padsen funkar, MKII har samma pads som studio och de är de bästa jag testat alla kategorier. Och jag har testat varenda märke i stort sett.

  41. #161
    johey
    johey är uppkopplad nu
    joheys avatar
    Veteran
    Hur står den sig mot Push 2? Jag själv äger en Maschine MK2 men har aldrig testat Push. Vet att användningsområdena inte är helt överlappande, men kanske tillräckligt för att göra vissa jämförelser?

  42. #162
    HEK
    HEK är inte uppkopplad
    HEKs avatar
    Veteran
    maschine allmänt thightare integrerat mot sin mjukvara (som också kan mindre än ableton) skulle jag säga.

  43. #163
    pistolpete
    pistolpete är inte uppkopplad
    pistolpetes avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av johey Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Hur står den sig mot Push 2? Jag själv äger en Maschine MK2 men har aldrig testat Push. Vet att användningsområdena inte är helt överlappande, men kanske tillräckligt för att göra vissa jämförelser?
    Jag äger bägge och jag har inte kommit på något jag inte kan göra på push 2 som jag inte kan göra med machine. Gillar dock bägge väldigt mycket.

    SPYR dock om jag tvingas använda endast mjukvaran till maschine, vilken jag tycker är hemsk.

  44. #164
    särkvark
    särkvark är uppkopplad nu
    särkvarks avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av pistolpete Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.

    SPYR dock om jag tvingas använda endast mjukvaran till maschine, vilken jag tycker är hemsk.
    Dårå?

  45. #165
    pistolpete
    pistolpete är inte uppkopplad
    pistolpetes avatar
    Senior
    Fruktansvärt rörigt upplägg.

Liknande ämnen

  1. Svar: 27
    Senaste inlägg: 2010-10-19, 15:07
  2. Roxette snacka ESQ1 mm i ny dockumentär
    Av Jätten i forum Allmänt om musik
    Svar: 39
    Senaste inlägg: 2010-01-19, 10:23
  3. Snacka om kontroll!
    Av Mårre i forum Datorer & kringutrustning
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-09-09, 23:38
  4. Snacka om tur...
    Av Demokid i forum Syntar, samplers & sånt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2004-06-01, 13:30

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •